معنی تاتو گروه خون عکس و توضیحات

تاتو گروه خون

 

تاتو گروه خون یکی از معدود خالکوبی هایی است که هدف عملی مستقیم دارد. این ساده ترین نمادها می توانند جان تتو شده را نجات دهند. گروه خونی برای همیشه نزد انسان ثابت می ماند و در طول زندگی تغییر نمی کند. 

 

تاتو گروه خون  از ارتش به ما رسید، جایی که با کشف فاکتور Rh بعد از دهه 40 قرن بیستم به ویژه گسترده شد. تاتو گروه خون   به طور فعال توسط سربازان آمریکایی در ویتنام و سربازان شوروی در افغانستان مورد استفاده قرار گرفت. و این بسیار کاربردی تر از یک پلاک  ارتشی بود که می توانست گم شود.

 

گروه خون  و فاکتور Rh که به بدن اعمال می شود کار پزشک را بسیار تسهیل می کند و در مواردی که نیاز فوری به تزریق خون است در زمان با ارزش صرفه جویی می شود.

 

تاتو گروه خون

 

علاوه بر ارتش، این گونه خالکوبی ها توسط افرادی که حرفه آنها با خطر همراه است و همچنین طرفداران ورزش های شدید انجام می شود، اما می تواند برای افراد عادی در شرایط اضطراری نیز مفید باشد.

 

همچنین، تاتو گروه خون می تواند فقط یک عنصر تزئینی باشد که ترکیب کلی را تکمیل می کند. اغلب چنین خالکوبی همراه با تصویر یک نشان ارتش، یک گلوله، یک کمربند مسلسل و سایر جزئیات نظامی انجام می شود. علاوه بر این، اغلب همراه با یک قطره خون یا روی نواری از پوست مجروح  شده یافت می شود. تصویر باید واضح و خوانا باشد، بنابراین بهتر است از جزئیاتی که در میان آنها تاتو گروه خون  به راحتی گم می شود استفاده نکنید.

 

تاتو گروه خون

 

انتخاب ناحیه مناسب بدن یکی از مهمترین جنبه های این خالکوبی است. این نماد باید در دسترس پزشک باشد. به دلایل عملی، ارزش انتخاب یک منطقه در دسترس تر را دارد، به عنوان مثال:

  • شانه ؛
  • ساعد ؛
  • مچ دست ؛
  • بالای سینه ؛
  • دنده ها ؛
  • گردن 

 

در مطالبی که با شما معنی تاتو گروه خون  را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد، در مورد معنی و تاریخچه طراحی خالکوبی مدرن صحبت خواهیم کرد. برای کسانی که روی ایده خالکوبی خود کار می کنند، پیشنهاد می کنیم با مراجعه به کاتالوگ ما به دنبال اساس باشند:


حقایق جالب در مورد تاتو گروه خون

تاتو گروه خون

 

یکی از معدود خالکوبی هایی که برای صاحبش مفید است، تاتو گروه خون است. معنی تاتو گروه خون  با وجود محبوبیت و رواج آن بسیار مهم و عمیق است.

اعتقاد بر این است که استفاده از این علامت در زمان سلطنت پیتر اول سرچشمه گرفته است، بنابراین، این خال کوبی مولد سایر خالکوبی ها است. این موضوع در زمان جنگ در افغانستان بیشتر مورد توجه قرار گرفت. این تصویر به یک تصویر سنتی در میان ارتش تبدیل شده است، اگرچه اکنون در بین غیرنظامیان نیز محبوب است.

 

تاتو گروه خون

معنی تاتو گروه خون

- نام دیجیتالی گروه خونی، حرف و علامت رزوس (مثبت یا منفی) که روی بدن انسان طراحی می شود می تواند در قالب یک اشاره به کارکنان پزشکی کمک کند، نقش مهمی در نجات جان افراد دارد، به عنوان مثال در مواقع اضطراری. در صورت بروز حوادث کمک لازم است، هیچ مدرک دیگری وجود ندارد.

- به نشانه های این خال کوبی می توان اعتماد کرد - هر فردی با درک اهمیت خالکوبی، خالکوبی را با گروه خونی متفاوت پر نمی کند.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • Cyelii 193 :

    امروزه، به طور سنتی، بسیاری از سربازان علامت گروه خونی خود را روی قفسه سینه یا روی بازو نزدیک زیر بغل می زنند، کمتر تتو گروه خونی روی مچ دست وجود دارد . اکنون نه تنها مردانی که مربوط به ارتش هستند، بلکه زنان نیز روی بدن خود تصویری با نام گروه خونی دارند. امروزه تتو گروه خونی بیشتر شبیه مد به نظر می رسد تا یک اقدام احتیاطی واقعی و راهی برای نجات جان شما. اما در صورت لزوم تتو گروه خونی می تواند به شما کمک کند، بهتر است تاتو گروه خونی را در چه مکانی انجام دهید؟ روی مچ دست - در اینجا به بهترین شکل دیده می شود زیر بغل، سینه یا دنده - در مکان سنتی در خم آرنج - این جایی است که رگ ها قرار دارند و از دست دادن این مکان دشوار است در پشت گردن - به شرطی که مو آن ناحیه را نپوشاند در پشت دست

    1400/9/13 20:54
    • Cyelii 193 :

      ارتش اغلب تتو گروه خون روی قفسه سینه می کند و به درستی معتقد است که ممکن است یک عضو بدن در جنگ مصدوم یا جدا شود، اما قسمت اصلی بدن (قفسه سینه) نسبتاً دست نخورده باقی می ماند. اندازه ها بسته به محل استفاده تعیین می شود. مهم است که تتو گروه خون به اندازه کافی خوانا باشند.

      1400/9/13 21:01
  • Cyelii 193 :

    هنگام انتخاب محل تاتو گروه خونی، باید درک کنید - هر چه زودتر پزشکان اطلاعاتی در مورد شما دریافت کنند، شانس زنده ماندن شما بیشتر است. بسیاری از مردم بر این باورند که چنین موقعیت هایی فقط در زندگی سربازان ارتش و افسران مجری قانون امکان پذیر است. در زندگی، همه چیز متفاوت است و هر کسی می تواند در هر زمانی نیاز به انتقال خون داشته باشد. مثلا افرادی که تصادف کرده اند.

    1400/9/13 20:58
  • Cyelii 193 :

    تعداد پایانه های عصبی و حساسیت آنها و همچنین آستانه درد همیشه فردی است. با این حال، یک باور سنتی وجود دارد که ناخوشایندترین روش تتو زمانی است که پوست ناحیه نازک یا نزدیک به استخوان باشد. بنابراین هر چه بافت عضلانی و چربی زیر پوست بیشتر باشد، ناراحتی کمتری در انتظار شماست. در عین حال، افراد زیادی هستند که از فرآیند خالکوبی لذت می برند یا این روش را به عنوان ناراحتی خفیف درک می کنند.

    1400/9/13 21:03
  • Cyelii 193 :

    محبوبیت خالکوبی های گروه خونی تقریباً به طور تصادفی ده برابر شده است. این به لطف آهنگی به همین نام توسط گروه کینو که توسط ویکتور تسوی اجرا شد اتفاق افتاد.

    1400/9/13 21:05
  • dorsa 87 :

    نام انگلیسی گروه خونی و علامت (مثبت یا منفی) که بر روی بدن انسان سنجاق می شود می تواند در قالب یک اشاره به کارکنان پزشکی کمک کند، نقش مهمی در نجات جان افراد دارد، به عنوان مثال، در صورت نیاز به کمک اضطراری در صورت بروز حوادث، هیچ مدرک دیگری وجود ندارد. - به نشانه های این خالکوبی می توان اعتماد کرد - هر فردی با درک اهمیت خالکوبی، خالکوبی را با گروه خونی متفاوت پر نمی کند. - برای ارتش، این خال کوبی خاطره ای از خدمت سربازی، شرکت در جنگ ها است.

    1400/9/13 21:13
  • dorsa 87 :

    امروزه تاتو گروه خونی بسیار مد شده است. تاتو گروه خونی نه تنها در مردان، بلکه در زنان نیز دیده می شود. استاندارد مشخصی برای این خالکوبی وجود ندارد، اشکال و انواع مختلفی از این تاتو وجود دارد. خالکوبی، سیاه سفید و رنگی، کوچک و بزرگ وجود دارد. در حال حاضر آنها همچنین به نام گروه خونی و فاکتور رزوس(مرتبط با گروه خونی که به نام میمون نامگذاری شده است) نامگذاری های مختلفی از بیماری هایی را اعمال می کنند که در آنها ممکن است تشنج وجود داشته باشد، به عنوان مثال، مانند صرع، دیابت، آسم، و بیماری های سرطانی. هر فرد دارای شاخص های دیجیتالی گروه خونی خود، Rh است، بنابراین این خالکوبی را می توان فردی در نظر گرفت (نه مانند بقیه)، بسیاری از افراد هنگام تصمیم گیری برای انجام خالکوبی توسط این جنبه تنظیم می شوند. خالکوبی الزامی نیست، اما می تواند جایگزینی برای استفاده از دستبندها و ژتون های پزشکی باشد.

    1400/9/13 21:26

بیشتر بخوانید