معنی تاتو دلو با عکس و توضیحات

تاتو دلو

مانند سایر علائم زودیاک ، تاتو دلو از یونان باستان آمده است. در مورد منشأ آن دو افسانه جالب وجود دارد.

افسانه صورت فلکی دلو 

1. در دوران باستان ، بشریت رهنمودهای اخلاقی خود را از دست داده است. مردم بیکار زندگی می کردند ، دائماً می جنگیدند ، وظایف خود را فراموش می کردند. ساکنان المپ آنقدر از این مسئله خسته شده بودند که خدای اصلی تصمیم گرفت نسل بشر را نابود کند. پرومتئوس تیتان ، با اطلاع از این موضوع ، در مورد نقشه های زئوس برای پسرش دیوکالیون گفت.

 

پسر تیتان کشتی ساخت ، غذا و لباس تهیه کرد و به همراه همسرش منتظر خشم خدایان شدند. بارانهای بی پایان زمین را فرا گرفت و به زودی شهرها ، درختان و حتی کوهها در زیر آب ناپدید شدند. پس از 9 روز ، باران متوقف شد و دیوکالیون و همسرش زمین را دوباره از جمعیت پر کردند. این روح پسر پرومتئوس بود که متعاقباً به آسمان صعود کرد و به صورت فلکی دلو تبدیل شد.

 

تاتو دلو

عکس دلو      روی دست دختر وپسر

 

2. افسانه دوم در مورد جوان فوق العاده خوش تیپ گانیمد می گوید. پسر خردسال پادشاه تروا چنان زئوس را پسندید که رعد و برق پس از تبدیل شدن به عقاب ، او را به المپ رساند و جوانی ابدی به وی هدیه داد. گانیمد در مهمانی هایی که ساکنان المپ برگزار می کردند ، آمبروزیا(غذای خدایان) را از آمفورا (خمره سفالی بزرگ)ریخت. بسیاری بر این باورند که این مرد جوان است که در تصویر دلو به تصویر کشیده شده است. از این گذشته ، این یک ورزشکار با کوزه است که با کلمه دلو برای ما ظاهر می شود.

 

تاتو دلو

عکس از "تاتو دلو " پشت گوش و  پشت گردن دختر وپسر 

معنی تاتو دلو

تاتو دلو  یکی از بحث برانگیزترین علائم زودیاک است. معنی تاتو دلو ویژگی های متضاد شخصیت ، عشق به آزادی و عشق به راحتی ، مهربانی و زودرنجی ، عقلانیت و تمایلات خلاقانه را با هم ترکیب می کند. نماد طالع بینی تاتو دلو علامت دو خط موج دار است که از این دوگانگی نیز صحبت می کند.

 

تاتو دلو

عکس از خالکوبی دلو در پشت گردن 

شکل تاتو دلو

شما می توانید تعلق خاطر خود را به این علامت زودیاک به روش های مختلف به تصویر بکشید. تاتو دلو می تواند یک نماد مواج ، یک پسر یا یک دختر با یک کوزه آب ، یک تاتو از صورت فلکی دلو در برابر پس زمینه آسمان پرستاره ، یا فقط یک کتیبه لاتین با نام علامت باشد. 

 

تاتو دلو

عکس از تاتو دلو روی دست 

چه قسمت از بدن برای تاتو دلو مناسب است

تاتو دلو در هر کجا مناسب به نظر می رسد ، حتی اگر در مقیاس کوچک انجام شود. از شایع ترین مکانها می توان به شانه ، بازو ، مچ دست ، شکم ، تیغه های شانه و گردن اشاره کرد.

 

تاتو دلو

عکس از تاتو دلو روی بازو و دست 

 

به عنوان تاتو روی پا ، نمادگرایی دلو را می توان در مچ پا ، ران ،  زانو و حتی در بالای پا مشاهده کرد.

اما فراموش نکنید ، حتی اگر یک تاتو موجی شکل از نشانه دلو را انتخاب کنید ، مهم است که توسط یک استاد باتجربه انجام شود. نه تنها صحت تاتو دلو  به حرفه ای بودن او بستگی دارد ، بلکه واضح بودن خطوط و حتی دوام  تاتو نیز بستگی دارد. در غیر این صورت ، روند ترمیم خالکوبی در انتظار شما است.

تاتو دلو

عکس از تاتو دلو آبرنگی روی دست 

 

تاتو دلو

عکس از تاتو دلو روی پا

 

تاتو دلو

عکس از تاتو دلو روی دست 

 

تاتو دلو

عکس از تاتو دلو برای آقایان 

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید