معنی تاتو جمجمه و تاتو اسکلت

Skull3.jpg

 

تاتو جمجمه در زنان و مردان بسیار رایج است. تاتو جمجمه  و  تاتو اسکلت  از زمان دزدان دریایی باستان همیشه تاتو مورد علاقه بسیاری از افراد بوده اند. جمجمه و استخوان های ضربدری یکی از قابل تشخیص ترین نمادها هستند. اینها می توانند به معنای مرگ و خطر باشند. در زیر ما جزئیات بیشتری در مورد معنی تاتو جمجمه یکی از 10 محبوب ترین تاتو  را به شما خواهیم گفت و گزینه هایی  برای طرح و خالکوبی را نشان خواهیم داد.

 

چرا تاتو جمجمه انتخاب شده است

افراد مختلف چیزهای مختلف را دوست دارند. به همین دلیل ، مردم تاتو جمجمه را انتخاب می کنند. همانطور که آنها در طیف گسترده ای از طرح ها و معانی وجود دارند. به این ترتیب ، می توانید تاتو کنید که آنچه را که به آن اعتقاد دارید ، مثبت یا منفی تفسیر کند. تاتو جمجمه  و تاتو اسکلت کوچک  اکنون یکی از محبوب ترین ها در جهان است.

 

 تاتو جمجمه

تاتو جمجمه    طرح اسکلت روی دست

 

معنی تاتو جمجمه

معنی تاتو جمجمه  اغلب به خصوص در یک جامعه محافظه کار اشتباه درک می شود. بسیاری از افراد بلافاصله تاتو جمجمه را با مرگ و افکار منفی مرتبط می کنند. اما این کاملاً درست نیست ، زیرا تاتو جمجمه در واقع معانی بسیار متفاوتی دارد.

 

به طور سنتی ، خالکوبی جمجمه نماد مرگ است - اما نه به روشی تاریک یا منفی.  در معنی تاتو جمجمه منظور این است که هیچ کس نمی تواند از مرگ بگریزد. این یک جنبه اجتناب ناپذیر از زندگی است که کاملاً همه در آینده با آن روبرو می شوند. تاتو جمجمه نشان دهنده پذیرش این واقعیت است.

 

باور کنید یا نکنید ، تاتو جمجمه نیز نمادی از زندگی است. یا به عبارت دقیق تر ، جشن زندگی. در مکزیک ، جمجمه ها و اسکلت ها ویژگی اصلی در روز مردگان است ، تعطیلاتی که در آن مردم کسانی را که از دنیا رفته اند ، تکریم و یاد می کنند. در طول تعطیلات ، مردم شیرینی های جمجمه ای شکل به نام جمجمه قندی درست می کنند ، که می تواند به عنوان الهام برای خالکوبی جمجمه عمل کند.

 

برخلاف تاتو های معمولی که نماد مرگ هستند ، این تاتو ها بسیار رنگارنگ هستند.  طرح تاتو جمجمه  با بسیاری از نمادهای پر جنب و جوش مانند گل ، الماس و قلب تزئین شده است. شیرینی های جمجمه ای  کمی کارتونی به نظر می رسند و کاملاً واقع بینانه نیستند. اگر می خواهید یاد یک فرد متوفی را گرامی بدارید ، شیرینی های جمجمه ای یک گزینه عالی است. از نظر تزئینات آزادی عمل کاملی دارید ، بنابراین آزادانه آزمایش کنید.

 

 تاتو جمجمه

طرح تتو اسکلت    تتو جمجمه

 

معنی تاتو جمجمه و گل رز

تاتو جمجمه و گل رز نشان دهنده زندگی و مرگ یا زیبایی و زوال است.

 تاتو جمجمه همچنین می تواند نشانگر دوگانگی باشد. اما آنها باید با طرحهای دیگری که نشان دهنده زندگی هستند مانند بالهای فرشته یا گلها تعامل داشته باشند. بسیاری از مردان تاتو گل رز را انتخاب می کنند. این نوع تاتو یکی دیگر از روش های پذیرفته شده این است که شما هم خوب و هم بد زندگی را قبول دارید. یک راه عالی برای ایجاد توجه بیشتر در ایجاد این کنتراست ، ساختن جمجمه و گلهای رز سیاه و خاکستری به رنگ زنده است. تضاد بین این دو تاتو کاملاً مناسب به نظر می رسد.

امروز ، تاتو جمجمه بسیار محبوب و متنوع است ، که می تواند توسط عکس های متعدد قضاوت شود. بنابراین ، ترکیب "جمجمه و گل سرخ" تجسم وحدت متضاد - مرگ و عشق است.

 

237cc1945084642ce134d75419b9d7c7.jpg

تاتو جمجمه و گل   طرح تاتو اسکلت و گل

 

تاتو اسکلت

طرح تاتو اسکلت و گل

 

معنی تاتو جمجمه و استخوان های ضربدری

تاتو جمجمه نیز به معنای عصیان است. دزدان دریایی در دوران اوج خود از نمادهای جمجمه و استخوان های ضربدری بر روی پرچم های دزدان دریایی استفاده می کردند. اما در انتخاب این طرح مراقب باشید. با خطر و سمیت همراه است. نماد جمجمه و استخوان های ضربدری معمولاً در اشیا یا مکانهایی که نشان دهنده مرگ فوری هستند ، مانند ظروف شیمیایی یا نرده های الکتریکی استفاده می شود.

 

sSkeleton-Hand-Tattoo-1.jpg

طرح تاتو جمجمه

 

 

معنی تاتو جمجمه و ساعت

به استثنای شیرینی های جمجمه ای ، معمولاً همه تاتو جمجمه  دارای طرح جامد سیاه و خاکستری هستند. اما می توانید چشم های رنگی را انتخاب کنید تا تاتو شما شوم و ترسناک به نظر برسد. بسیاری از افراد همچنین یک تاتو جمجمه را با یک تاتو ساعت ترکیب می کنند ، که این بدان معنی است که ساعت برای یک عمر و همیشه نتیجه یکسانی دارد. جمجمه با ساعت نشان دهنده گذرا بودن زندگی است.

 

در نگاه کسانی که برای اولین بار تاتو جمجمه را دیده اند ، اغلب تصویری از چیزی منفی را تداعی می کند. نابودی ، مرگ ، منفی دیگر ... با این حال ، چنین نمادی لزوماً معنای تاریکی ندارد. اغلب اتفاق می افتد که طرح های تاتو جمجمه بسیار خنده دار  ترسناک نیستند

 

معنای تاتو جمجمه در فرهنگ های مختلف و در میان افراد مختلف متفاوت است. از نظر اسپانیایی زبان ها ، این واقعاً نشانه مرگ است. جمجمه در اینجا یادآوری فناپذیری انسان در این جهان است. 

 

تاتو جمجمه ساده    همچنین می تواند عکس العمل را نشان دهد. بنابراین ، هندی ها تصویر جمجمه را فقط محافظتی در برابر مرگ می دانند. همان مفهوم جمجمه در میان دوچرخه سواران ، راکرها ، سرهای فلزی - "تاتو جمجمه" آنها برای ترساندن مرگ طراحی شده است.

 

 تاتو جمجمه

طرح تاتو جمجمه

 

طرح تاتو جمجمه ساده

طرح تاتو جمجمه ساده

طرح تاتو اسکلت با تاج

طرح تاتو اسکلت با تاج

 

طرح حنا پسرانه اسکلت

طرح حنا پسرانه اسکلت

 

طرح حنا پسرانه اسکلت

طرح حنا دخترانه اسکلت

 

 

معنی تاتو جمجمه و خنجر

تاتو "جمجمه" در محیط زندان مختص کسانی است که برای دستیابی به قدرت تلاش می کنند. علاوه بر این ، ممکن است این تاتو ساده نباشد: جمجمه ای که از طریق آن خنجر دارد ، سوگند انتقام از سازمان های اجرای قانون است. سایر دسته زندانیان انواع تاتو جمجمه خود را دارند.

 

معنی تاتو جمجمه و مار

جمجمه و مار به ترتیب معنی جاودانگی و دانش هستند. بسیاری از نوجوانان شجاعت و عزم راسخ را در تصویر جمجمه قرار می دهند ، تمایل به تغییر در زندگی و ترس از آنها ندارند.شما به احتمال زیاد خالکوبی هایی از تاتو اسکلت و مار  را مشاهده کرده اید که مار در اطراف جمجمه پیچیده یا از طریق حفره های چشم می خزد. چنین نقاشی یادآور گذرا بودن زندگی انسان است. با این حال ، در فرهنگ ژاپنی اعتقاد بر این بود که جمجمه با مار خوش شانسی و نشانه رسیدن پول آسان است.

 

تاتو اسکلت

تاتو اسکلت و مار   تتو اسکلت رقصان

تاتو اسکلت

تتو اسکلت رقصان

 

 تاتو جمجمه

شخصی با خالکوبی جمجمه به این معنی است که مرگ و میر و وضعیت موقتی خود را در این دنیا پذیرفته است.

 

جمجمه ، از جمله چیزهای دیگر ، می تواند مردانگی در طبیعت و ویژگی های سنتی مردانه را نشان دهد. تاتو جمجمه می تواند نماد نفرت و بخشش ، اقوام زنده و درگذشتگان ، تأیید زندگی و معروف "مرگ را به یاد بیاورید" باشد.

 

باز هم ، من عجله می کنم توجه شما را جلب کنم ، اول از همه ، به کسانی که فقط قصد استفاده از "جمجمه" را دارند: تاتو با جمجمه می تواند مفاهیم کاملاً متفاوت ، گاهی مخالف داشته باشد. جای تعجب نیست که ، همچنین به عنوان "سر آدم" نیز شناخته می شود ، نه تنها شخصیت دزد دریایی است ، بلکه آزادی از مرگ و نجات روح است.

 

تاتو جمجمه محبوبیت خود را در طی بسیاری از نسل ها از دست نداده است. معنای آنها اغلب با مرگ و ناامیدی همراه است ، اما تاتو جمجمه معنای مثبت هم دارد.

 

 تاتو جمجمه

تاتو جمجمه روی دست

 

معنی تاتو جمجمه سوراخ شده

 تاتو جمجمه می تواند نماد غلبه بر شرایط دشوار ، قدرت و محافظت در برابر مشکلات باشد. در میان دوچرخه سواران و طرفداران موسیقی راک ، تاتو جمجمه به عنوان نوعی طلسم عمل می کند. مردان غالباً جمجمه خود را سوراخ می کنند به این نشانه که از مشکلات زندگی نمی ترسند و آماده مقابله با آنها هستند.جمجمه ای که با خنجر سوراخ شده است - نمادی از خونریزی است که معمولاً در برابر نمایندگان قانون است.

 

معنی تاتو جمجمه و قبرهایی با صلیب

علامت شناخته شده دزدان دریایی به شکل جمجمه ای با استخوان های صلیب دیده ، بی رحمی و ناامیدی مرتبط با زندگی یک دزد دریایی است. در عین حال ، "جولی راجر" نماد ترس ، قدرت ، آمادگی برای موفقیت و خوشبختی است. افرادی که این تاتو را دارند هیچ محدودیتی ندارند و زندگی بی دغدغه ای دارند. 

 

 تاتو جمجمه

 تاتو جمجمه روی دست

 

معنی دیگر تاتو جمجمه ماهیت مذهبی دارد. در مسیحیت ، جمجمه در هنگام مصلوب شدن در پای مسیح وجود دارد. طبق افسانه ها ، خون مسیح که بر روی سالخوره مصلوب شد ، خاکستر آدم را شسته و در نتیجه گناهان بشریت را شست. در آیین بودا ، تعویذ و طلسم بر اساس جمجمه ایجاد می شود که نمادی از مقدس بودن زندگی است.

 

 تاتو جمجمه

خالکوبی جمجمه 

 

معنی تاتو جمجمه در آتش

یک جمجمه در آتش یک شخصیت قوی را نشان می دهد که ساکن نیست و زندگی را یک ماجراجویی بزرگ می داند.

 

معنی تاتو جمجمه با تاج

 جمجمه با تاتو تاج به معنای میل به قدرت ، به معنای پیروزی است.

 

معنی تاتو جمجمه با گل  در دندان لاک پشت

گل (گل های رز) در دندان های لاک پشت از تمایل صاحب به زندگی یک روز صحبت می کند ، نه اینکه به نگرانی فکر کند.

 

 تاتو جمجمه

طرح تتو جمجمه

 

 

معنی تاتو جمجمه با گاو نر

تاتو جمجمه گاو نر اغلب توسط افراد متولد شده با علامت  برج ثور انجام می شود . معنای دیگر مرتبط با جمجمه یک گاو نر پرخاشگری ذاتی یک حیوان خشمگین و همچنین تمایل به رفتن به سمت هدف ، صرف نظر از موانع است.

 

معنی تاتو جمجمه با گوزن

تاتو جمجمه گوزن نماد طول عمر ، تعادل بین مرگ و زندگی ، انتقال از جسمی به معنوی است.

 

معنی تاتو جمجمه با قوچ

جمجمه قوچ با شاخ از استقامت و عزم راسخ صحبت می کند.

 

معنی تاتو جمجمه با اژدها

همچنین تاتو جمجمه اژدها محبوب است ، که از نظر ظاهر متفاوت است و بیشتر به موضوع خیالی مربوط می شود. آنها از مالک به عنوان یک رویاپرداز صحبت می کنند.

 

 تاتو جمجمه

 

در این مقاله فقط برخی از معانی تاتو جمجمه ذکر شده است. فقط صاحب تاتو می تواند از پیام دقیق ذاتی خالکوبی جمجمه روی بدن بگوید. لازم به یادآوری است که گاهی اوقات تصویر هیچ بار معنایی ندارد و فقط به عنوان یک آرایش و تزئین عمل می کند. 

 

خالکوبی اسکلت یکی از بحث انگیزترین انگیزه ها است. ریشه های طرح تاتو اسکلت به قرون وسطی برمی گردد و همیشه منفی نیست. بیشتر و بیشتر مردم این ظاهر را برای خالکوبی خود انتخاب می کنند. در ادامه، ما به معنی تاتو اسکلت و تنوع تاتو اسکلت می پردازیم.

 

معنی تاتو اسکلت

معنی تتو اسکلت

تاتو اسکلت

تاتو اسکلت ساده   خالکوبی اسکلت

 

تاتو اسکلت

 

در ابتدا ، تتو اسکلت و استخوان به عنوان ارتباط با اجداد تفسیر می شود. در سال 2009 ، اسکلت آندری کشف شد - اولین زن انسان نما که حدود 4.5 سال پیش روی زمین زندگی می کرد. اعتقاد بر این است که او مادر همه مردم روی زمین است. طرح اسکلت او روی بدن می تواند نمادی از تحمل و احساس برادری همه مردم باشد.

 

تاتو اسکلت


 از نظر معنایی بسیار نزدیک به تاتو جمجمه است ، اما ، به عنوان یک قاعده ، معنای طنزآمیزتری دارد. این تمسخر مرگ است ، میل به زندگی ابدی ، نمادی از این واقعیت است که زندگی تنها به وجود زمینی ختم نمی شود. و همچنین میل به نگاهی فراتر از مرزها ، برای درک آنچه بعد از پایان سفر زمینی در انتظار ما است.

 

طرح تاتو اسکلت با تاج

طرح تاتو اسکلت با تاج

 

اسکلت ها اغلب در حال انجام نوعی فعالیت به تصویر کشیده می شوند - آنها می رقصند، سیگار می کشند، کتاب می خوانند. معنای خال کوبی اسکلت در این زمینه بی نهایت زندگی، جاودانگی است. از این گذشته، تصاویر خنده دار با اسکلت به ما یادآوری می کنند که زندگی با مرگ بدن به پایان نمی رسد و شما می توانید حتی پس از مرگ نیز سرگرم شوید.

 

تاتو اسکلت

تاتو اسکلت   طرح تاتو اسکلت

 

تاتو اسکلت

عکس تاتو اسکلت   تتو اسکلت عاشقان

تاتو اسکلت عاشقان

عکس تاتو اسکلت   تاتو اسکلت عاشقان

تاتو اسکلت عاشقان

عکس تاتو اسکلت   تتو اسکلت عاشقان

 تاتو اسکلت

تاتو اسکلت کوچک    تاتو اسکلت روی دست    تتو اسکلت رقصان

 

تاتو اسکلت رقصان

 تتو اسکلت رقصان

تاتو اسکلت

طرح تتو اسکلت  تاتو اسکلت کوچک    اسکلت روی دست

 

خالکوبی اسکلت روی بدن نیز می تواند نمادی از گذرا بودن زندگی و فلسفه و مشاهده آنچه در حال رخ دادن است ، صحبت کند.همچنین ، چنین تصاویری می توانند تبدیل به حرز شوند که از مرگ زودرس محافظت می کند. اعتقاد بر این است که خود Grim Reaper از تصویر تاتو اسکلت می ترسد.

 

در میان معانی دیگر ، تاتو اسکلت می تواند استعاره باشد ، نوعی "اسکلت در گنجه" ، یک راز محرمانه. فردی با چنین خالکوبی می داند چگونه دهان خود را بسته نگه دارد و اسرار را حفظ کند.

 

 

اگر خالکوبی اسکلت یک زن در لباس را مشاهده کردید ، با بدن داس ، توپ یا ساعت شنی روی بدن ، باید بدانید که این سانتا مورتو است. او از مکزیک آمده ، جایی که او را الهه ارواح مرده می دانند. اما ، علی رغم همه چیز ، تصویر او چیز بدی را حمل نمی کند. برعکس ، مکزیکی ها هر ساله روز مردگان را برگزار می کنند ، که شگفت آور آن جشن خنده و سرگرمی است.

 

تاتو اسکلت

تتو اسکلت

 
یکی دیگر از تفسیرهای غیر منتظره خالکوبی اسکلت روی بدن ، نشاط و تمایل به زندگی طولانی است. این تفسیر بر اساس مفاهیم کیمیاگران است. آنها معتقد بودند که اسکلت نمادی از تولد دوباره است ، یا بهتر بگوییم ، خلاص شدن از پوسته قدیمی و بیمار و بدست آوردن یک بدن سالم جدید.
 

تاتو اسکلت رقصان

 تتو اسکلت رقصان

معنی تاتو اسکلت رقصان

تاتو اسکلت رقصان پیروزی زندگی بر مرگ را تجسم می بخشد ، نوعی جشن در طول طاعون.

 

taty5.jpg

 تتو اسکلت رقصان

 

تاتو اسکلت رقصان

تاتو اسکلت ماهی    تتو اسکلت رقصان

معنی تاتو اسکلت ماهی

بسیاری از مردم دوست دارند خود را با خالکوبی اسکلت ماهی تزئین کنند. خالکوبی اسکلت ماهی می تواند مسیر درست زندگی را نشان دهد.اسکلت ماهی در بین دختران بسیار محبوب است. خم شدن بدن آنها به راحتی الگوی شناوری و غیر استاتیک را منتقل می کند. برخی از زنان ترجیح می دهند از خالکوبی پشت گوش ، همراه با شقیقه های تراشیده استفاده کنند.

تاتو اسکلت ماهی

تاتو اسکلت ماهی

 

تاتو اسکلت ماهی

تاتو اسکلت ماهی

تاتو اسکلت ماهی

 

تاتو اسکلت ماهی

 

طرح تاتو اسکلت  با دوچرخه

خالکوبی ساده     طرح تاتو اسکلت  با دوچرخه  تاتو اسکلت فانتزی

 

استخوان ها همچنین می توانند به عنوان نشانه نافرمانی از زمان و ناملایمات مورد استفاده قرار گیرند. این علامت اغلب توسط دوچرخه سواران استفاده می شود. در حقیقت ، طرح تاتو اسکلت به دلیل این واقعیت که استخوانها تنها چیزی هستند که حتی پس از صدها سال تجزیه نمی شوند ، چنین اهمیتی پیدا کرد.

معنی تاتو اسکلت گاو نر

همچنین اغلب می توانید خالکوبی نه از اسکلت یک انسان بلکه از اسکلت  یک حیوان پیدا کنید. استخوان حیوانات قوی مانند گاو نر ، اژدها و ... نماد قدرت انسان است.. اما اسکلت ماهی با سر نشان دهنده حرکت یک فرد در طول زندگی است.

خالکوبی اسکلت گاو نر - در مورد قدرت عظیم داخلی صاحب آن صحبت می کند.

معنی تاتو اسکلت دایناسور 

خالکوبی اسکلت دایناسور ها از عشق به دیرینه شناسی و باستان شناسی صحبت می کند. اغلب می توانید با اسکلت یک مار یا اژدها روبرو شوید.
همچنین اسکلت حیوانات دیگر - گوزن ، پرندگان ، گربه ها و غیره وجود دارد ، اما آنها ، به طور معمول ، یک عملکرد منحصر به فرد تزئینی دارند.

 

تاتو اسکلت

نقاشی اسکلت مرگ   طرح تاتو اسکلت

معنی تاتو اسکلتی

جاودانگی ؛
حفاظت؛
بی باکی ؛
توانایی حفظ اسرار ؛
شناخت.

 

تاتو اسکلت

نقاشی اسکلت مرگ     تاتو اسکلت دست    طرح اسکلت روی دست


تغییرات زیادی در عملکرد این انگیزه وجود دارد. رایج ترین آن تصویر یک اسکلت به شکل حکاکی قرون وسطایی است . اسکلت هایی به سبک پین آپ و اسکلت افراد مشهوری مانند مرلین مونرو .... رایج هستند .

همه چیز بستگی به اندازه و طرح مورد نظر و همچنین این دارد که آیا می خواهید  طرح تاتو اسکلت خود را به دیگران نشان دهید. در اینجا محبوب ترین مکان ها برای درخواست تاتو اسکلتی وجود دارد:

دست ؛
شانه ؛
ران ؛
ماهیچه ساق پا
کتف .

تاتو اسکلت

خالکوبی اسکلت   تاتو اسکلت دست

 

تاتو اسکلت دست

تاتو اسکلت دست     طرح تاتو اسکلت روی دست

تاتو اسکلت دست

کشیدن اسکلت روی دست      تتو اسکلت دست

 

مردان ، در بیشتر موارد ، خالکوبی از استخوان های واقعی در اندازه کامل خود را در محل تشریحی خود ترجیح می دهند. به عنوان مثال ، خالکوبی مفاصل انگشتان دست . Rick Genest یک مدل قابل توجه از چنین خالکوبی است. بدن او کاملاً مملو از تصاویری از استخوان هاست و شبیه یک اسکلت سرکش است.

خالکوبی با خودکار پسرانه

خالکوبی با خودکار پسرانه

 

Rick Genest

اما این همه ماجرا نیست ، همه چیز به تخیل شما بستگی دارد.

 

به طور کلی ، تعیین معنای خالکوبی بسیار دشوار است ، زیرا هرکسی که طرح را روی بدن خود قرار می دهد ، درک و معنای خود را در آن قرار می دهد. بنابراین ، نکته اصلی این است که تتو را دوست دارید و خودتان معنی آن را درک کرده اید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • Barbie 728 :

    برخلاف تصور اینکه خالکوبی زنان با نماد جمجمه یا اسکلت نشان دهنده غم است ، می توان با خیال راحت گفت: این چنین نیست. به عنوان یک قاعده ، این نماد منجر به یک جزء مثبت می شود. معنی تاتو اسکلت را می توان به عنوان نمادی از ابدی ، زندگی و ارزش آن نشان داد. علاوه بر این ، یک خال کوبی که اسکلت را به تصویر می کشد یادآوری می کند که شما باید در اینجا زندگی کنید و اکنون ، بدون به تعویق انداختن همه امور برای بعدها ، برای چیزی تلاش می کنید ، تا برای دیگران مفید باشد.

    1400/5/17 11:03
  • Barbie 728 :

    دانشمندان بر این عقیده هستند که تاتو اسکلت از افسانه های مکزیکی که به روز مردگان اختصاص داده شده است ، گرفته شده است. اما با وجود نام ، این تعطیلات جشن سرگرمی و شادی بود

    1400/5/17 11:04
  • Barbie 728 :

    معنی تاتو اسکلت برخلاف تصور عموم ، معنی تاتو اسکلت به هیچ وجه معنی منفی ندارد. اغلب برعکس آن صادق است. به هر حال ، اسکلت ها اغلب در یک نسخه کاریکاتور عمدا به تصویر کشیده می شوند. اسکلت ها اغلب برای نوعی فعالیت به تصویر کشیده می شوند - آنها می رقصند ، سیگار می کشند ، کتاب می خوانند. معنی تاتو اسکلت در این زمینه زندگی بی نهایت و جاودانگی است. از این گذشته ، تصاویر خنده دار با اسکلت یادآور می شود که زندگی با مرگ بدن به پایان نمی رسد و شما حتی پس از مرگ می توانید سرگرم شوید.

    1400/5/17 11:09
  • Barbie 728 :

    معنی تاتو اسکلت و گل رز نیز یک نسخه زنانه است. ترکیب مرگ و زندگی ، زنانگی و زیبایی.

    1400/5/17 11:10
  • Barbie 728 :

    یکی از محبوب ترین گزینه ها ، خالکوبی استخوان اسکلت روی بازو است. در اندازه واقعی واقع شده است و تا آنجا که ممکن است طبیعی به نظر می رسد. این یک یادآور ثابت از ارزش و گذرا بودن زندگی است. به همین معنی یک خال کوبی اسکلتی روی پا وجود دارد.

    1400/5/17 11:11
  • Barbie 728 :

    اغلب نه تنها اسکلت انسان به تصویر کشیده می شود. خالکوبی اسکلت ماهی محبوب است . از زمان های قدیم ، اسکلت ماهی توسط مردم به عنوان نشان دهنده مسیر درست درک می شد. این به دلیل شکل آن است - جمجمه ماهی شبیه نوک پیکان ، اشاره گر است. استخوان ها جهت های متفاوتی در زندگی دارند. بنابراین ، معنی تاتو اسکلت ماهی یک طلسم است که به پیدا کردن مسیر درست در زندگی ، نشان دهنده جهت درست کمک می کند.

    1400/5/17 11:13
  • Barbie 728 :

    تتو اسکلت می تواند یک طرح کارتونی از یک اسکلت یا یک طرح واقع بینانه از استخوان بر روی بدن شما باشد. اعتقاد بر این است که مکزیکی ها اولین کسانی بودند که اسکلت ها را به عنوان خالکوبی نشان دادند. سانتا مورتس سنتی آنها چیزی جز جمجمه های تقلیدی نیست. ارزش مثبت نیز از طرف مکزیکی ها است - روز مردگان آنها با جشن رنگارنگ و سرگرم کننده تا صبح جشن گرفته می شود. مردم لباس اسکلت و مرده می پوشند.

    1400/5/17 11:15
  • Barbie 728 :

    خالکوبی اسکلت برای بسیاری از افراد مناسب است. پس از همه ، گزینه های تصویر او بسیار متنوع است. اسکلت می تواند احساسات متفاوتی را از ترس تا حساسیت برانگیزد. همه چیز بستگی به جزئیات اضافی دارد که نقش اصلی را در این زمینه ایفا می کنند.

    1400/5/17 11:16
  • Loren 739 :

    تاتو جمجمه در درجه اول با خطر، گذرا بودن زندگی انسان و تحقق مرگ قریب الوقوع همراه است، با این حال، معنای مثبتی نیز دارد. در بسیاری از فرهنگ ها، جمجمه نوعی طلسم در برابر نیروهای شیطانی است. به عنوان مثال، در میان طرفداران موسیقی راک .اعتقاد بر این است که خالکوبی با جمجمه انسان روی بدن مرگ را فراری می دهد و می ترساند.

    1402/4/31 21:00
  • Loren 739 :

    در مسیحیت، خالکوبی جمجمه می تواند نمادی از فداکاری و بخشش باشد. خاستگاه این معنا در اعماق تاریخ دین است. طبق افسانه، پس از مرگ دردناک بر روی صلیب عیسی مسیح، خون او قبر آدم را شست و بدین ترتیب قربانی مسیح گناه اصلی آدم و حوا را جبران کرد. به همین دلیل است که روی تمام نمادهایی که مصلوب شدن را نشان می دهند، در پای صلیب، می توانید تصویر جمجمه و استخوان ها ( قبر آدم )را ببینید.

    1402/4/31 21:01
  • Loren 739 :

    در بودیسم، نماد جمجمه انسان یادآور تقدس زندگی است.قوم سلت جمجمه های اجداد و جنگجویان شجاع خود را حفظ می کردند و معتقد بودند که در جمجمه است که روح جاودانه یک شخص حفظ می شود.بنابراین، جمجمه نه تنها به معنای مرگ، بلکه جاودانگی روح است.تصویر جمجمه با مار در حال خزیدن از حدقه چشم نمادی از خرد و تجربه ای است که حتی پس از مرگ یک فرد در جهان باقی می ماند.

    1402/4/31 21:04

بیشتر بخوانید