معنی تاتو دستبند

تاتو دستبند

تتو طرح دستبند

 

 تاتو دستبند روی بازو ها یا پاها هم برای دختر و هم برای پسر مناسب است. برای تاتو بر روی بازو ، دستبندهایی با تزئینات و الگوها ، گل ها و حروف اغلب انتخاب می شوند . با این حال ، با نشان دادن نبوغ ، می توانید صاحب یک تاتو دستبند اصلی با طراحی منحصر به فرد شوید. از معنی تاتو دستبند الهام بگیرید!


از زمان های بسیار قدیم ، مردم تاتو می کردند ، معنای خاص خود را در آن می گذاشتند و دست مکان مورد علاقه برای تاتو است. نقاشی ها به اشکال مختلف ، به سبک های مختلف موجود هستند. خالکوبی ها هیچ تمی ندارند ، بنابراین همه کسی را که مناسب آن است انتخاب می کنند. صحبت کردن در مورد موضوع "معنی تاتو دستبند بر روی بازو" ، یادداشت می کنیم که هر نقاشی به روشی متفاوت توضیح داده شده است. معنی نه تنها به الگو بستگی دارد بلکه به خلق و خوی فرد نیز تغییر می کند. بنابراین ، مهم است که معنی تاتو را با شخصیت خود مقایسه کنید.

 

 

 

اسطوره شناسی ، تاریخچه تاتو دستبند

 تاتو دستبند

تتو دستبند     تاتو حلقه دور دست

 

مردم بسیاری از ملت ها در دوران باستان ، دقیقاً 600 هزار سال پیش ، تاتو می کردند. امروزه یافتن توصیف دقیق منشأ معنی تاتو رینگ دور دست تقریباً غیرممکن است ، اما با این وجود می توان به سوالی که علاقه مندان به هنر بدن می پرسند را پاسخ داد:

 

معنی تاتو دستبند بر روی بازو چیست

معنی تاتو حلقه دور دست ،  معنی تاتو دو خط روی دست

در دوران باستان ، معنی تاتو دو خط  و  تاتو مچ دست به منظور جلب و حفظ خوش شانسی ، خوشبختی و قدرت انجام می شد. آنها از بدبختی ، آسیب ، مرگ محافظت می کنند. این دلیلی است که رزمندگان دوست داشتند روی بدن خود دستبند بزنند. اغلب تاتو رینگ دور دست ، به شکل دستبند روی مچ دست با تزئینات سلتیک تزئین می شدند. طبق افسانه ها ، آنها قدرت زیادی دارند و می توانند نیروهای طبیعت - ارواح هوا ، زمین و آب - را به کمک بکشند. الگوهای سلتیک امروزه در بین جوانان بسیار محبوب هستند.

 

تاتو مردانه ی خالکوبی دستبند روی بازو توسط مردان به عنوان طلسم استفاده می شد.  خالکوبی دستبند مردانه  به دلیل شکل حلقه بسته بدست آمده است. اغلب ، تاتو به شکل مار  به تصویر کشیده می شد ، که دم خود را گاز می گیرد. این نماد به معنای پدیده های دوره ای ، خودکفایی است.

 

یک  تاتو دستبند بر روی بازو با سوراخ ، زخم و همچنین رنگ استفاده شد. در آن روزها اعتقاد بر این بود که کسی که از روند دردناک جان سالم به در برد فردی قدرتمند است و سزاوار عنوان مرد است (امروزه در برخی کشورها این سنت باقی مانده است).

 

تاتو دستبند برای چه کسانی مناسب است

 تاتو دستبند

تاتو دستبند  تاتو روی دست زنانه    تاتو روی دست مردانه


دستبند تتو   هم برای دختر و هم پسر مناسب است. تاتو های زنانه اغلب دارای همراهی های نفسانی - مضامین رویایی و عاشقانه هستند. همچنین ، دختران الگوی کتیبه ها و نقل قول های واگذار شده با معنای شخصی را تاتو می کنند.


بیشتر  تاتو دستبند مردانه  ، بازوی مردانه حاوی تصاویر دقیق - اشکال هندسی ، الگوهای متقارن است. همچنین ، پسر ها الگوهای سلتیک را  در خالکوبی که با شجاعت و عزم راسخ همراه هستند ، قدرت و اعتماد به نفس می دهند.

 

تاتو دستبند

طرح تاتو دستبند

تاتو دستبند روی مچ دست

 مردان تصاویر خشن تر را در  خالکوبی دستبند  ترجیح می دهند: سیم خاردار ، خار ، اشکال هندسی. سنبله و سیم به معنای مجرمانه نیست. آنها با ناتوانی در خارج شدن از چارچوب تعیین شده توسط جامعه ، برای دستیابی به صلح همراه هستند. تاتو دستبند بر روی مچ دست برای مردان ، قدرت و استقامت مالک را نشان می دهد ، اگر جزئیاتی مانند فلز تزئین شده باشد. صاحبان آنها نیرومندی ، نفوذناپذیری و آماده برای غلبه بر مشکلات زندگی هستند.

 

پسر ها روی مچ ، زانو و شانه ها خالکوبی می کنند.  تتو دست بند  در بازو گاهی به پشت و قفسه سینه می رود ، که باعث می شود تصویر مردانه و جذاب باشد. تاتو به منظور ایجاد تضاد روشن ، تأکید بر ماهیت سازش ناپذیر ، و همچنین برجستگی عضلات متورم ، سیاه و سفید است.

 

تاتو دستبند

دستبند تاتو

تاتو دستبند روی مچ دست دخترانه

 
تاتو های دستبند روی بدن زن بر زیبایی تأکید می کند و قسمت های مفید بدن فرد پوشنده را برجسته می کند. برای دادن یک رنگ آمیزی معنایی ، آنها با تزئینات و جزئیات تکمیل می شوند.مشاوره قبل از انجام تاتو ، معنی آن را پیدا کنید و مطمئن شوید که طبیعتاً  خالکوبی برای شما مناسب است.

 

تاتو دستبند

تاتو دستبندی مردانه   تاتو های معنی دار مردانه

 

آنها به عنوان تاتو به شکل یک دستبند بر روی دست دختر ، تاتو هایی با الگوی گل ، عبارات معنی دار را انتخاب می کنند. از گردنبندها و دستبندها تقلید کنید. هنرمندان گاهی آنقدر حرفه ای هستند که نمی توان  تاتو دستبندی  را از یک تزئین کلاسیک تشخیص داد.در مورد پاهای زنان ، الگوهای نازک (روبان و جزئیات کوچک) یا پهن در اینجا طراحی می شوند.

 

تاتو دستبند

طرح تاتو دستبند مردانه

 

 بسیاری از مضامین تاتو وجود دارد که برای زنان و مردان مناسب است. هر کدام معنایی دارند. در اینجا برخی از الگوها و معانی وجود دارد:

 

معنی تاتو دستبند با کوه

تاتو دستبند با کوه - استحکام روح ؛

 

معنی تاتو دستبند با شب

تاتو دستبند با شب - انرژی یا پنهان کاری ؛

 

معنی تاتو دستبند با جنگل

تاتو دستبند با جنگل دنیای درونی است که برای افراد کمی در دسترس است.

طرح تاتو دستبند دخترانه

طرح تاتو دستبند دخترانه    تاتو روی مچ دست

 

معنی تاتو دستبند با امواج

 تاتو دستبند با امواج - گذر زمان ؛

 

معنی تاتو دستبند با هندسه

تاتو دستبند با هندسه - سختی و دقت.

همچنین ، یک تاتو دستبند در بازو به شکل حیوانات پر می شود:

 

معنی تاتو دستبند با فیل

تاتو دستبند با فیل - خرد ، فداکاری ؛

 

معنی تاتو دستبند با مار

تاتو دستبند با مار - خویشتنداری همراه با حیله گری.

توجه! از نظر شما ، یک تاتو ممکن است معنای دیگری داشته باشد ، همچنین ممکن است مهم نباشد و یک تزئین باشد.

 

تاتو دستبند

تاتو طرح دستبند       تاتو مردانه جدید

تاتو رینگ دور ساعد برای انعکاس دنیای درونی طراحی شده است ، بنابراین پسر ها  تاتو دست بند  را با مضامین خشن تر ترجیح می دهند.

 

 

معنی تاتو دستبند با ببر

 

معنی تاتو دستبند با خرس

 

معنی تاتو دستبند با جمجمه

تاتو به شکل یک ابزار ساخت و ساز در مورد علایق یا جهت گیری حرفه ای صاحب آن است.تاتو به شکل دستبند با موضوع حیوانات: نیش ببر به معنی طلسم است ، خرس به معنای قدرت است. به نظر می رسید که تاتو جمجمه چیزی ترسناک و بیرحمانه است ، اما اینطور نیست. این هدف برای توضیح دلیل رفتار مالک - میل به استفاده از هر لحظه یک زندگی کوتاه طراحی شده است.

 

اگر شکل ها و خطوط هندسی به تصویر کشیده شود ، یک تاتو دستبند بر روی دست یک مرد دارای یک شخصیت انتزاعی است. بر قدرت ذهن و بدن ، به ندرت پرخاشگری تأکید می کند. به بدن عضلانی و مردانه جذابیت می بخشد ، که در عکس ها دیده می شود. پسر ها دوست دارند خالکوبی را در سطح عضله دو سر بازو طراحی کنند.

 

تاتو دستبند

 طرح تاتو دستبند دخترانه 

 

معنی تاتو به شکل دستبند بر روی بازوی دختران

 تاتو بر جذابیت دختر تأکید می کند. بنابراین ، جواهرات اغلب بر روی ناحیه پا و مچ پا قرار می گیرند و بر نازکی و جذابیت تأکید دارند. جنسهای زیباتر همچنین می توانند  طرح تتو دستبند   را بر روی مچ دست خود داشته باشند و بر ظرافت تصویر تأکید کنند.

تاتو دستبند بر روی مچ دست برای یک دختر اغلب به صورت یک خط نیست ، بلکه با اضافه شدن الگوها به آن است. برخی از محبوب ترین خالکوبی ها عبارتند از:

خالکوبی دستبند با آویز قلب - عاشقانه؛

خالکوبی دستبند با خارها - قلب شکسته و چسبیده 

تاتو دستبند با  آزالیا - خویشتنداری ؛

خالکوبی دستبند با کره - ثروت ؛

تاتو های دستبندی شکل از تزیینات مورد علاقه افراد است. آنها زیبا ، محجوب هستند. و در عین حال ، در صورت لزوم ، می توان آنها را به راحتی زیر لباس پنهان کرد.

 

تاتو دستبند

طرح تاتو دستبندی    طرح تاتو مردانه

 

تاتو دستبند یک گزینه زیبا برای جواهرات بدن است. چنین الگوهایی که روی پوست مچ دست یا بازو قرار می گیرند ، چشمگیر به نظر می رسند و در عین حال سرکش نیستند. طرح های متنوع ارائه شده توسط هنرمندان تاتو ، هر درخواستی را برآورده می کند. در همان زمان ، هر دو زن و مرد به راحتی دستبند "خود"  را برمی دارند. نمایندگان مردان ، تاتو با سیم خاردار ، سبک قبیله ای یا با الگوی سلتی را ترجیح می دهند. انتخاب معمول یک زن ، تقلید بدن از یک زنجیره نازک یا دستبند با سنگهای قیمتی است.

 

تاتو دستبند

تاتو دستبند دخترانه


اغلب ، تاتو با دستبند فقط یک جواهر است که معنای خاصی ندارد. اما در صورت تمایل می توانید اهمیت ویژه ای برای آن قائل شوید. این دستبند در معنای ازدواج (روابط خانوادگی) استفاده می شود. تفسیر دیگر یک چرخه زمانی است که همیشه تکرار می شود. در فرهنگ باستان ، دستبند به عنوان یک تثبیت کننده عمل می کند ، و ارتباط بین بدن و روح یک شخص را محکم می کند. بنابراین ، به عنوان یک طلسم ، چنین خالکوبی می تواند به عنوان مثال توسط پرسنل نظامی استفاده شود.

 

تاتو دستبند

عکس تاتو دستبند   لاکچری تاتو مردانه کوچک

 

آیا می خواهید چیزی مهم برای خودتان به جهانیان بگویید؟ این کار را می توان با استفاده از الگوی بدن با دستبند نیز انجام داد. در این مورد ، ارزش دارد که به دقت به قسمتهای تشکیل دهنده تاتو مراجعه شود. آیا تزئینات از سنگهای قیمتی ساخته شده است؟ هر کدام نمادین خاص خود را دارند.

 

معنی تاتو دستبند با یاقوت کبود

یاقوت کبود می تواند به معنای حیا و انصاف و همچنین خرد و اقتدار باشد.

 

معنی تاتو دستبند با الماس

الماس نمادی از تجمل و قدرت ، توپاز - صداقت ، تدبیر ، احساسات لطیف ، انار - اشتیاق است. اما یک دستبند سنگ ماه خوش شانس خواهد بود. همچنین ، بیشتر خالکوبی های دارای جواهرات به عنوان طلسم چشم بد ، بیماری و سایر مشکلات عمل می کنند.

 

تاتو دستبند

طرح دستبند تاتو

 

طرح تاتو دستبند

طرح تاتو زنجیر مردانه

 

معنی تاتو دستبند با زنجیر

تاتو زنجیر

زنجیر موجود در دستبند به معنای وحدت و بی نهایت است ، اما همچنین می تواند از عدم آزادی حکایت کند. این یک طرح تاتو جنایی نسبتاً محبوب است. دستبندی با زنجیر شکسته نماد کفاره و رهایی است. اگر محکم ، مضاعف و با نام مشخص باشد ، این نشانه وفاداری به فرد مذکور است.

 

طرح تاتو دستبند

 طرح تاتو زنجیر مردانه

تاتو قفل و کلید

در تاتو دستبند می توان از کلید یا قفل استفاده کرد. هر دوی این عناصر گاهی یافت می شوند. اگر کلید در کنار سوراخ کلید به تصویر کشیده شده باشد ، به احتمال زیاد کلید تاتو شده در انتظار عشق است. اگر او تنها باشد ، می توانیم در مورد خالکوبی جفت صحبت کنیم. در این حالت ، دستبند دارای قفل در نیمه دوم قرار دارد. در تاتو جفت نشده ، قفل می تواند به معنای طول عمر و سلامتی باشد. گاهی اوقات می توان آن را به شکل قلب مشاهده کرد ؛ چنین الگویی از بدن به عنوان اعلام عشق عمل می کند.

tatu_na_noge_1(1).jpg

طرح تاتو روی پا مردانه

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید