معنی تاتو قلب

تاتو قلب

تتو قلب   به شکل  تاتو سیم خاردار

 

تاتو قلب نماد عشق است. اگر دختران یا پسران طرح تاتو  را بر روی بدن خود نقاشی کنند ، به این معنی است که آنها احساسات خود را نسبت به جنس مخالف اعلام می کنند. همچنین ، تتو قلب به شکل نوار قلب می تواند از محبت به عزیزان صحبت کند: والدین ، ​​برادران و خواهران. اینگونه عشق به هنر موسیقی و ورزش ابراز می شود. طرح های کوچک و همچنین تاتو هایی وجود دارد که قلب واقعی را نشان می دهد.

 

این مقاله را برای  tattoo artist هوش مصنوعی بخوانید.

 

معنی تاتو قلب

 هنگامی که دست ها با تاتو قلب طراحی می شوند ، پس یک پسر یا یک دختر برای همیشه ترجیحات عشق را دارند. چه طرح هایی برای تاتو قلب  وجود دارد؟ و معنی تاتو قلب  چیست؟

 

معنی تاتو قلب سیاه

تتو قلب به شکل یک قلب سیاه ، می گوید که یک داستان غم انگیز در زندگی وجود داشته است. به عنوان مثال ، کسی ممکن است برای یک دوست از دست رفته ، محبوب ، غمگین شود. چنین تاتو قلب نشان دهنده پایان رابطه بین یک پسر و یک دختر است.

 

maxresdefault.jpg

طرح تاتو قلب شکسته    نقاشی قلب تیر خورده

 

معنی تاتو قلب شکسته

تاتو قلب شکسته نماد خیانت در زن و شوهر است. تاتو از احساسات شدید صدمه دیده صحبت می کند.
طراحی سلتیک زیبا و جذاب است. اغلب آنها روی مچ دست خود را تاتو می کنند ، و به جهانیان طرحی را که دوست دارند نشان می دهد که از ارادت به یکدیگر صحبت می کند. در تصویر ، گره ها و خطوط موج دار به ویژه برای جوانان جذاب است.

 

معنی تتو قلب با خنجر

قلب تاتو خنجر دو معنی دارد: رنج و از دست دادن عشق. این کار بر روی سینه توسط کسانی انجام می شود که دیگر احساساتشان برطرف نشده است و دیگر نمی توانند عشقی را جبران کنند. عضوی که با چاقو سوراخ شده نشان دهنده رنج شدید است.

 

معنی تاتو قلب با آتش

آتش قلب از شور می گوید. تاتو به کسی اختصاص داده شده است و نشان می دهد یک عاشق چه نوع شخصیت دارد. در مواردی که قلب آتش می گیرد ، به این معنی است که فرد تاتو احساسات دردناکی را از این رابطه تجربه می کند.

 

تاتو قلب

تاتو قلب کوچک    تاتو قلب ساده

 

معنی تاتو قلب با قفل

اگر قفلی در تاتو قلب وجود داشته باشد ، معمولاً روی سینه قرار می گیرد ، این از عشق بسته می گوید. کلید کنار او نشان می دهد که روح نسبت به احساسات صادقانه گشوده است. یک مرد جوان یا دختر در جستجوی همسر روح. این اتفاق می افتد که استاد قفل را روی یک عاشق قرار می دهد ، و کلید دیگری را.

 

معنی تاتو قلب با فرشته بالدار

هنگامی که آنها می گویند در قلب من جایی برای خدا وجود دارد ، آنها به او ابراز عشق و ایمان می کنند ، و یک تاتو مربوطه را از بین می برند. اگر خارهایی در اطراف قلب وجود داشته باشد ، و همچنین فرشتگان آسمانی با بالهای کشیده وجود داشته باشد ، و اگر فرشته تاجی پوشیده شود ، یا صلیبی با اشعه هایی که از آن بیرون می آیند برجسته شود ، پس ایمان مسیح عیسی شناخته می شود.

 

تاتو قلب

تتو مینیمال قلب

 

معنی تاتو قلب هندسی

هندسه ارائه شده از الگو به شکل قلب دوخته شده نمادی از درد و رنج ناشی از عشق بی پاسخ است.

 

معنی تاتو قلب با بال

tatu-serdtse04.jpg

تاتو های معنی دار مردانه    تاتو مردانه روی بازو ساده

با حضور بال ها ، یک شخص روح آزاد را اعلام می کند ، که از اعتیاد محبوب قبلی رها شده است.

 

معنی تاتو قلب در حال خونریزی

اگر تاتو قلب خونریزی داشته باشد ، احساسات از بین رفته است.

مینیمالیسم در تصویر ، که با مارپیچ چرخشی نشان داده می شود ، متعلق به طرفداران مرلین مانسون را گواهی می دهد.
کاردیوگرام نماد تعصب تکنوازی Ville Valo است. به طور معمول ، طراحی یک قلب با نوار قلب است. اینگونه مشترکات بین عشق و مرگ نشان داده می شود.

 

تاتو قلب

تتو قلب واقعی      طرح تاتو روي سينه مردانه عاشقانه

طرح تاتو قلب واقعی . خالکوبی قلب سیاه معمولاً نشان دهنده یک قلب شکسته یا از دست دادن یک عزیز است.

 

 

معنی تاتو قلب با نبض

مهم! وقتی نبض روی تاتو به تصویر کشیده می شود ، این نشان دهنده اهداف مشتاقانه یک مرد جوان است.

نقاشی مردانه از نگرش خاص عاشق صحبت می کند. همراه با محتوای هندسی ، از کتیبه ها نیز استفاده می شود. آنها اصل تاتو را بتن ریزی می کنند. شامل عناصر زیر است:

نام معشوق ، احتمالاً مادر ؛
مخفف مذهبی؛
عبارتی که به زبان لاتین و همچنین به صورت هیروگلیف اجرا شده است.
قطعه ای از متن یا نقل قول از یک شخصیت معروف.

 

معنی تتوی قلب با تیر

tatu-serdtse19.jpg

تاتو قلب ساده     نقاشی قلب تیر خورده

یک تاتو مردانه نه تنها با تصویر تشریحی بلکه با مکان نیز همراه است. هرچه به قلب نزدیکتر باشد ، از اهمیت بیشتری برخوردار است. اگر تاتو توسط یک تیر سوراخ شود ، پسرک برای همیشه عاشق است. نویسنده با به تصویر کشیدن او همراه با یک خار ، عشق مربوط به رنج دلپذیر را به تصویر می کشد. مردی اگر قلبش خونریزی کند از نظر ذهنی جدایی را تجربه می کند .

 

تاتو قلب

تاتو قلب کوچک

 

تاتو قلب برای دختران

یک قلب کوچک روی پا یک تزئین برای یک دختر است. اگر تاتو روی ران باشد ، فضای زیادی را اشغال می کند. خالکوبی قلب از نظر اندازه روی مچ دست کوچکتر می شود. معمولاً خانم ها رنگ قرمز را ترجیح می دهند. تاتو های آنها نشانگر اعتراض است ، زیرا دیدگاه های این دختر برخلاف پذیرفته شده است تاتو روی بازو از یک طبیعت عاشقانه صحبت می کند. از آنجا که قلب مهد تکانه های حسی است ، نمایندگان خانم ها بیشتر و بیشتر او را در مکان های صمیمی خود ، به عنوان مثال در ناف ، طراحی می کنند .

 

انتخاب محل تاتو قلب روی بدن

 تاتو قلب

تاتو طرح قلب      تتو قلب روی دست


حتی یک تاتو اژدها همیشه نشان دهنده احساسات منفی نیست. در صورت تغییر محل استفاده ، معنی تاتو تغییر نمی کند.  طرح آن نقش دارد. تاتو در کنار ، سینه ، ران ، پشت یا شانه به نظر می رسد. قلب کوچک کاملاً مچ دست ، گردن یا مچ پا قرار می گیرد. تاتو اژدها ، که سر و دم آنها به جای حلقه روی انگشتان قرار می گیرد ، با ازدواج جوانان ارتباط دارد. فقط چنین تاتو هایی برای زندگی ساخته می شوند ، که نمی توان در مورد عشق جوانان مدرن گفت. بنابراین ، قبل از تاتو ، باید جوانب مثبت و منفی را بسنجید.

 

تاتو قلب

تاتو قلب توخالی .  تاتو قلب بر روی دست دختر

 

معنی رنگ تاتو قلب

قلب یکی از رایج ترین نمادها در خالکوبی است. این نماد عشق، اشتیاق، احساسات و هماهنگی معنوی است. خال کوبی قلب به شما امکان می دهد احساسات و سخاوت روح خود را بیان کنید.

اخطار! قلب از یک فرد دلسوز ، دوستانه و شجاع صحبت می کند. رنگ ها نشان دهنده عشق ، اشتیاق است که در ترکیب احساسات بیان می شود. رنگ های روشن قلب نشان دهنده انگیزه های بین جوانان است. معنی پالت رنگ در خالکوبی قلب اینجاست:

معنی قلب قرمز

تاتو قلب با رنگ قرمز - این احساسات عشق ، سلطه جویانه ، خطرناک است.
تاتو قلب با رنگ صورتی نماد عاشقانه ، لطافت ، مهربانی ، موقعیت زندگی مثبت است.
تاتو قلب با رنگ نارنجی از انرژی ، شور و شادی می گوید.
تاتو قلب با رنگ زرد با حسادت و خیانت در ارتباط است.
تاتو قلب با رنگ سبز از امید ، جوانی و طراوت احساسات می گوید.
تاتو قلب با رنگ آبی از ابدیت ، وفاداری ، صداقت صحبت می کند.رنگ آبی با اعتماد و آرامش همراه است.
معنی قلب بنفش  

رنگ بنفش در خالکوبی یکی از کمیاب ترین رنگ هاست که معمولا با رمز و راز، معنویت، تجمل و پیچیدگی همراه است. معنی قلب بنفش می تواند به عنوان نمادی از مسیر عرفانی و اسرارآمیز ما در زندگی باشد و همچنین می تواند قدرت فکر و تمرکز را افزایش دهد.

تاتو قلب با رنگ یاس بنفش با آینده ای روشن ، هماهنگی همراه است.

معنی قلب مشکی
تاتو قلب با رنگ سیاه نشانگر عزاداری ، بدبختی ، مرگ عزیز یا دوست است.
تاتو قلب با رنگ خاکستری شهادت یک ذهن قوی و دوستی است.
 معنی قلب سفید در تاتو قلب با رنگ سفید با پاکی و برائت همراه است.

 

تاتو قلب

طرح قلب تتو

تاتو قلب و مغز

معنی تاتو قلب و مغز

در جایی که مغز به همراه قلب به تصویر کشیده می شود، طرح ها رایج هستند. پیام اصلی چنین خالکوبی و معنی تاتو مغز و قلب  صحبت در مورد مبارزه بین منطق و احساسات است. اگر در تصویر قلب در قفس حبس شده است، به این معنی است که فرد احساسات خود را تحت کنترل دارد و با صدای عقل هدایت می شود.

 

 ttatoooo.jpg

طرح تاتو قلب و مغز

طرح خام تاتو قلب واقعی

ttatoooooo.jpg

طرح خام تاتو قلب واقعی         تتو قلب کوچیک


طرح تاتو به عنوان یک قلب ارائه شده است. مینیمالیسم مدرن ، یعنی هرچه کمتر بهتر باشد. بنابراین ، قلب های کوچک دختران را جذب می کنند. به نظر دختران می رسد که یک تاتو سیاه معمول است ، بنابراین آنها سایه های روشن را انتخاب می کنند. به عنوان مثال ، افزودن قرمز باعث تغییر اثر تاتو می شود. همچنین ، قلب با نوارهای قهوه ای شبیه می شود تا شبیه اثر انگشت یک پسر محبوب باشد. با چنین قلب تاتو ، یک دختر اعلام می کند که متعلق به یک مرد است. به هر حال ، اثر انگشت فردی است.

 

تاتو قلب

خالکوبی قلب بر روی مچ دست دختر


توجه! فقط یک متخصص قادر خواهد بود خالکوبی قلب را انتخاب کند که نشان دهنده دنیای درونی فرد باشد.شما فقط باید ابتدا به این فکر کنید که آیا جهان بینی در آینده تغییر می کند یا خیر ، زیرا تاتو پاک نمی شود. بنابراین ، انتزاعات ، کتیبه ها ، نقاشی ها شخص را به طور مداوم همراه می کنند. پس از تغییر خود ، گام نهادن در یک مسیر زندگی متفاوت ، پسر احساس خواهد کرد که تاتو ناراحتی به همراه می آورد ، زیرا او دائماً یادآور اشتباهات گذشته است. طرح های تاتو قلب با بال یا تاتو قلب با پیکان از شادی های عشق حکایت دارد که جوانان را در 18 سالگی بسیار خوشحال می کند. 

 

تاتو قلب

تاتو قلب واقعی  طرح تاتو مردانه روی بازو

 

سایر طرح های خیره کننده تاتو قلب با معانی مختلف و معنای درونی عالی که دختران و مردان می توانند حمل کنند.طراحی تتو  قلب گاهی اوقات با نام یک عزیز یا پیام همراه است. بسیاری از افراد تاتو قلب را با مادران خود مرتبط می کنند. شما می توانید طرح خود را بسازید و آن را تا حد ممکن معنی دار کنید. تاتو قلب بسته به نوع سبکی که انتخاب می کنید می توانند معنی های مختلفی داشته باشند.

طرح تاتو قلب  و تاتو های معنی دار مردانه تاتو های معنی دار زنانه

 

00.jpg

 طرح تاتو مردانه روی بازو

 

0000.jpg

طرح تاتو مردانه روی بازو

عکس قلب برای تتو

000000.jpg

 

00000000000.jpg

 

0000000.jpg

طرح تاتو وسط سينه

tatu-serdtse24.jpg

تاتو ست قلب     طرح تاتو مردانه کوچک با معنی

 

tatu-serdtse23.jpg

 

tatu-serdtse21.jpg

تاتو قلب کوچک

 

tatu-serdtse18.jpg

تتو قلب طرح آبرنگی

 

tatu-serdtse15.jpg

 

tatu-serdtse08.jpg

تتو مینیمال قلب

 

tatu-serdtse12.jpg

 طرح تاتو سينه زنانه  تتو مینیمال قلب 

 

tatu-serdtse10.jpg

تاتو قلب واقعی

تاتو ضربان قلب جدید

ttatoo.jpg

   خالکوبی ضربان قلب   تاتو ضربان قلب    تاتو کوچک   طرح تاتو سينه زنانه   طرح تاتو ضربان قلب     طرح تاتو ضربان قلب با قلبه شکسته

ttatoooooooo.jpg

تاتو قلب روی انگشت       طرح تاتو قلب مینیمال

 

 چه یک هنرمند خال‌کوبی باشید که به دنبال حداکثر استفاده از کارهای موجود خود هستید، یا مشتری به دنبال ایده جدیدی باشید که از کاتالوگ های قدیمی خسته شده است،  هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند تا جانی تازه به ایده های خود بدهید.این مقاله را برای  tattoo artist هوش مصنوعی بخوانید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • Tasmine 759 :

    حتی در دوران باستان ، مردم به این نتیجه رسیدند که قلب فقط عضوی نیست که وظیفه اصلی آن پمپاژ خون در بدن باشد. قلب می تواند احساس کند ، تصمیم بگیرد و این قلب است که منشأ تمام احساساتی است که فرد تجربه می کند. یکی از محبوب ترین طرح های خالکوبی امروز تتو قلب است که توسط نوعی کتیبه قاب گرفته شده است. در بیشتر موارد ، این نام یکی از عزیزان است. یک تاتو قلب با نوشته "مادر" در نیمه دوم قرن بیستم در میان ملوانان و دوچرخه سواران گسترده شد. و در خلال جنگ جهانی ، تتو قلب را به تصویر می کشید ند.

    1400/4/17 18:09
  • Tasmine 759 :

    قلبی که در آموزه های مسیحی با تاج خار قرار گرفته است ، نمادی از درد و رنجی است که عیسی مسیح برای جبران گناهان بشر مجبور به تحمل آن بود. کاتولیک ها سالانه روز قلب مقدس مسیح را جشن می گیرند

    1400/4/17 18:09
  • Tasmine 759 :

    معنی تاتو قلب تا حد زیادی به جزئیات تتو قلب بستگی دارد. یک قلب با بال معمولاً نماد پرواز در سراسر جهان به نام عشق صادقانه و پاک آن است.طرح تاتو قلب شکسته نمادی از عشق از دست رفته یا ناامید کننده است. تاتو قلب اغلب به یاد یک عزیز انجام می شود که فراموش نمی شود.

    1400/4/17 18:11
  • Tasmine 759 :

    طرحی از خالکوبی قلب در کنار شمشیر یا تیر شجاعت را نشان می دهد. از چنین طرحی به طور گسترده ای در قرون وسطی ، در طول بازی شوالیه ها و جنگ های صلیبی استفاده می شد. اگر شمشیر موجود در تصویر قلب را سوراخ کند ، این نشانه خیانت و ضربه روحی است که توسط یکی از عزیزان وارد شده است. قلب سوراخ شده توسط یک پیکان معمولاً نمادی از درد و رنج دردناک ، اما در عین حال دلپذیری است که عشق به همراه می آورد.

    1400/4/17 18:13
  • Tasmine 759 :

    معنی تاتو قلب . برخی از رنگ های تتو قلب معنی خاصی دارند. از سال 1999 ، قلب سفید به عنوان نماد بین المللی مراقبت از بیماران شناخته شده است ، قلب طلایی به معنای عشق به خدا و وفاداری به او در قلب شما است ، قلب سیاه در بیشتر موارد از رنج و عذاب صاحب تتو قلب صحبت می کند .

    1400/4/17 18:15
  • Billymer 175 :

    تصویر قلب در هر زمان نمادی از عشق ، عاشقانه و سرزندگی انسان است ، و به همین دلیل است که این نقش خالکوبی محبوبیت خود را از دست نمی دهد. معنی تاتو قلب می تواند متفاوت باشد ، اما همیشه معلوم است که با صاحب آن همراه است. طرح های تتو قلب به روش های مختلفی انجام می شود و گاهی اوقات تفسیر کلی تصویر به ترکیب و زمینه آن بستگی دارد.

    1400/4/17 18:47
  • Billymer 175 :

    معنی تاتو قلب عشق. این اولین چیزی است که یک تتو قلب ارائه می دهد. عاشق شدن توسط قلب احساس می شود ، بنابراین جای تعجب نیست که چرا بسیاری از مردم با این نماد بر روی بدن خود خالکوبی می کنند.

    1400/4/17 18:54
  • Billymer 175 :

    معنی تتوی قلب قلب با تیر به معنای عاشق بودن یک فرد است. بیشتر اوقات ، این طرح توسط دختران و پسران جوان برای بیان احساسات متقابل خود استفاده می شود.

    1400/4/17 18:57
  • Billymer 175 :

    طرح تاتو قلب شکسته خالکوبی قلب شکسته نشان دهنده خیانت در یک رابطه ، یک جدایی دردناک. بعضی اوقات قطره های خون به این عنصر اضافه می شود که نشان دهنده درد ناشی از عزیز یا پایان رابطه عاشقانه است.

    1400/4/17 18:58
  • Billymer 175 :

    معنی تاتو قلب و گل نشان دهنده عشق است و به ویژه هنگامی که با گلهای رز قرمز زیبا احاطه شده باشد جذاب به نظر می رسد.

    1400/4/17 18:59
  • Billymer 175 :

    معنی تاتو قلب با بال به معنای آزادی در عشق است. این انگیزه در میان آن دسته از زوج هایی که آزادی شریک زندگی خود را محدود نمی کنند و احساس حسادت نمی کنند محبوب است.

    1400/4/17 19:00
  • Billymer 175 :

    تتو قلب با کتیبه نوعی کلاسیک است. نام نیمه دوم ، یک کودک ، یک دوست ، یک نقل قول عاشقانه و غیره می تواند نقش یک کتیبه را داشته باشد. انگیزه می تواند تاتو قلب کوچک یا بزرگتر باشد که روی کل شانه اعمال می شود.

    1400/4/17 19:03
  • Billymer 175 :

    از دیگر عناصر طراحی که می توانند به تاتو قلب ظاهری شیک و معنای منحصر به فرد بدهند ، پروانه ها ، الماس ها ، روبان ها ، کمان ها و ... هستند. نکته دیگری که باید در هنگام طراحی تتو قلب در نظر گرفت رنگ است. محبوب ترین سایه قرمز است زیرا رنگ عشق و علاقه است.

    1400/4/17 19:05

بیشتر بخوانید