ترند جدید آرایش از آسیا که باعث گریه مردان در سراسر جهان می شود

آرایش

 

در سال 2019، یک موفقیت آسیایی دیگر اینترنت را منفجر کرد: ویدیوهایی در شبکه ظاهر شد که در آن دختران شرقی آرایش خود را پاک می کنند و غیرقابل تشخیص تغییر می کنند. جای تعجب نیست که این ویدیو بر روی گوشی کل اروپا و غرب گذاشته شده است، زیرا شرقی های زیبا ، پوست کاذب را از چهره خود پاک کردند: پلک ها، بینی ها، گوش ها و حتی استخوان های گونه. در اینجا ده مورد از تکان دهنده ترین ترند آرایش آسیایی که در یوتیوب و تیک تاک مثل توپ صدا کرده،  آورده شده است.

 
با موجی از اسفنجی که با آب میسلار مرطوب شده است، یک دختر معمولی آسیایی به جن افسانه ای  تبدیل می شود. به شکل تغییر یافته بینی قهرمان توجه کنید. برای باریک کردن نوک بینی و کمی برجسته کردن آن، توروندهای مخصوصی را در سوراخ های بینی خود قرار داد.

 

دختران شرقیدختران شرقی


دختران آسیایی می توانند بدون مراجعه به آرایشگر، یک بیضی صورت کاملاً مشخص داشته باشند. برای انجام این کار، آنها فقط به نوار چسب نیاز دارند و چند حرکت ماهرانه: نوار چسب پوست را در یک سوم پایینی صورت سفت می کند و همه چیز اضافی را پنهان می کند. دو چانه و پوست شل و ول شده همانطور که اتفاق افتاد.

 

دختران شرقیدختران شرقی

 

آرایش آسیایی و تغییر تکان دهنده.  به عنوان مثال، دختری که در عکس زیر است، شکل بینی خود را غیرقابل تشخیص تغییر داد و آن را تیز و با پشتی صاف بسیار نازک کرد. او دوباره نه توسط یک متخصص زیبایی یا جراح، بلکه توسط برس ها و تورونداها به خود کمک کرد.

 

دختران شرقیدختران شرقی

 

به راحتی می توان با پلک های مصنوعی به چشمان خود یک برش اروپایی داد! موافقم، تا زمانی که دختر آرایش خود را پاک نکرده، فقط چشمان قهوه ای تیره به ریشه های شرقی در او اشاره می کرد.

 

دختران شرقیدختران شرقی


در این بین، به سراغ آرایش یک مهماندار زیبای آسیایی می رویم. لطفا توجه داشته باشید که دختری که در عکس زیر قرار دارد، ابروهای خود را به طرز ماهرانه ای کشیده، نوک بینی خود را کوچک کرده و پشت آن را باریک تر کرده است. با کمک روکش های مخصوص، او حتی چین های نازولبیال را پوشانده بود، به همین دلیل است که هیچ سایه ای روی صورت او باقی نمانده بود - صورت کاملا صاف شده، گویی مومی است.

 

دختران شرقیدختران شرقی


زیبایی نقاشی شده در عکس زیر شبیه یک پری واقعی به نظر می رسد. افسوس، بدون آرایش، او مانند یک .... آسیایی به نظر می رسد.

 یکی از کاربران یوتیوب می گوید: "اینگونه است که شما به تایلند می روید، در یک باشگاه با زیبایی روبرو می شوید، او را به محل خود دعوت می کنید و صبح به طرز ناخوشایندی شگفت زده خواهید شد."

 

دختران شرقیدختران شرقی

 

دختری که در عکس زیر می‌بینید، یک آرایشگر کره‌ای است. او با کمک لوازم آرایشی، چهره خود را غیرقابل تشخیص تغییر داد: او چشم های بسته را به خط وسط صورت نزدیک کرد و آنها را بزرگ کرد، ابروهای ضخیم کشید، پشت بینی را باریک کرد و نوک آن را کوچک کرد، بیضی صورت را سفت کرد. صورت با نوار چسب و همچنین به لب ها حجم داد. حتی نمی توانم باور کنم که همان زن است.

 

دختران شرقیدختران شرقی


در مثال زیر، یک ویژگی بارز آرایش آسیایی چشمگیر است - صورت سفید شده. رنگ سفید و پودر به دختران شرقی با پوست در ابتدا مایل به زرد همان رنگ پریدگی اشرافی را می دهد، بنابراین آنها در استفاده از این محصولات در یک لایه بسیار متراکم تردید ندارند. ضمناً دست و بدن خود را نیز با اسپری سفید کننده می پوشانند.

 

دختران شرقیدختران شرقی

 

چشم های بسته و پل پهن بینی به راحتی به چشم های آهو بزرگ و بینی مینیاتوری تبدیل می شوند. زنان آسیایی، طبق معمول، در این امر با لوازم آرایشی و پوست کاذب - گوموسا کمک می کنند. درست است، چنین تحولی را به سختی می توان آرایش نامید. گریم فرقی نمی کند!

 

دختران شرقیدختران شرقی


زنان زیبای آسیایی نیز با وجود ویژگی های جذاب اولیه، رنگ جنگی را بر روی صورت خود می زنند. اما بسیاری از دختران شرقی اصلاً به این نیاز ندارند.

به هر حال، در بین زنان اروپایی، آرایش آسیایی باعث طوفانی از تحسین می شود، که به سرعت با یک دلسوزی جایگزین می شود: "برای استفاده از چنین آرایشی چه ساعتی باید برخیزید؟".

 

"نمیتوانم تصور کنم؟ شما باید خیلی زود بیدار شوید تا همه چیز را بپوشانید.  یکی از مهمانان یوتیوب می نویسد ، به خصوص مانند این ماسک!

 

دختران شرقیدختران شرقی


آرایش برای دختران شرقی تبدیل به یک ترند شده است و به دنبال یک تصویر بی عیب و نقص، هویت خود را از دست داده اند. اکنون، زیبایی های آسیایی شبیه یک دسته بزرگ از عروسک های چینی هستند، با چانه های نوک تیز، چشمان درشت، بینی نوک تیز مینیاتوری و پوست رنگ پریده.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید