تاتو روی جای زخم

تاتو
طرح تاتو روی زخم دست
 
تزئین بدن با نقش و نگار از زمان های بسیار قدیم برای نژاد بشر شناخته شده است. در ابتدا ، نقاشی های جادویی راهی برای محافظت در برابر نیروهای اهریمنی و ناشناخته بود ، و همچنین وضعیت اجتماعی و موقعیت مالک در جامعه را نشان می داد. بعداً ، تاتو ها به عنوان شواهدی از یک واقعه یا واقعه مهم قابل توجه در زندگی فرد استفاده میشد. اما اغلب اوقات بدن انسان دچار زخم ، تغییر شکل در اثر حوادث ، مداخلات جراحی ، اقدامات پزشکی است. در این حالت ، تاتو روی جای زخم نه تنها می تواند جای زخم را از چشمان کنجکاو پنهان کند ، بلکه به تزئین بدن تبدیل می شود.

طرح تاتو روی جای زخم

وجود زخم در نتیجه عملیات ، سوختگی ، تصادف ، که در نتیجه آسیب بافت مکانیکی ایجاد شده است ، اغلب دلیل عقده های عمیق می شود و زندگی عادی را مختل می کند. این ناراحتی در لحظاتی که لازم است بخشی از بدن دیده شود و جای زخم را نشان دهید ، بیشتر خود را نشان می دهد. برای چنین افرادی تاتو روی جای زخم گزینه ایده آلی برای پوشاندن جای زخم زشت یا آثار مداخلات جراحی خواهد بود. علیرغم دلایل آسیب ، مشتریان اغلب طرح هایی را برای جای زخم های تاتو انتخاب می کنند که با نمادهای زیبایی ، گشودگی ، آزادی و آرامش مطابقت داشته باشد.
 
tatu-hram-8.jpg
طرح تاتو روی زخم دست
 

چه موقع به یک اتاق تاتو مراجعه کنیم

اگر بدن شما به دلیل جای زخم تغییر شکل داده است و یا پس از عمل دچار زخم شده اید ، با هنرمند تاتو تماس بگیرید و او با استفاده از طرح تاتو روی جای زخم در مورد امکان پوشاندن یک علامت ناخوشایند به شما مشاوره می دهد. چه زمانی بهترین زمان برای پوشاندن جای زخم با تاتو است؟
مهم!
حتماً شرایط و میزان بهبودی زخم ( اسکار ) را در نظر بگیرید. پوست باید خود را تجدید کند. زخم باید با لایه جدیدی از اپیدرم بهبود یابد.
21.jpg
تاتو اسکار طرح تاتو زخم 
 
مدت زمان فرآیند بازسازی ، ترمیم زخم به صورت جداگانه تعیین می شود. از آنجا که روند بهبود زخم به وضعیت سیستم ایمنی بدن و همچنین وجود بیماری های مزمن بستگی دارد. به طور متوسط ​​، روند اسکار تا یک سال طول می کشد. وضعیت بافت اسکار میزان درد در طول روند تاتو و همچنین کیفیت نتیجه نهایی - وضوح الگو - را تعیین می کند.
 
استحکام و چند لایه شدن پوست ، تکنولوژی ترسیم الگو را تعیین می کند. باید در نظر داشت که بافت اسکار با اپیدرم سالم متفاوت است و بهترین ماده برای کار یک هنرمند تاتو نیست. فقط یک استاد واقعی تاتو اسکار را انجام می دهد ، زیرا این تهدید وجود دارد که نتیجه ممکن است با آنچه انتظار می رود متفاوت باشد.
 
تاتو
تاتو زیپ روی جای بخیه
مهم!
یکی از مهمترین توصیه هایی که باید دنبال کنید اجتناب از تاتو روی جای زخم های تازه است.
 
قبل از شروع مستقیم به ترسیم یک تصویر برای تتو   ، باید توصیه های زیر را دنبال کنید:
- بهبود کامل جای زخم.
- یک سالن تاتو حرفه ای را انتخاب کنید.
- یک استاد با تجربه در  طرح تاتو روی جای زخم را انتخاب کنید.
 
تاتو
تاتو روی جای زخم در قفسه سینه
 
 
تفاوت های ظریف انتخاب طرح تاتو روی جای زخم
طرحی از تاتو روی جای زخم  باید با در نظر گرفتن شکل و ویژگی های زخم انتخاب شود. بنابراین ، استفاده از " الگوی " اسکار به عنوان عنصری از تصویر امکان پذیر خواهد بود . به طرح رنگی تصویر توجه ویژه ای داشته باشید.
 
مهم!
بافت همبند جای زخم با پوست طبیعی متفاوت است و به جوهر رنگی واکنش متفاوتی نشان می دهد . این می تواند بر کیفیت طرح تاتو روی جای زخم تأثیر بگذارد.
تاتو
طرح تاتو روی زخم
 
تهیه طرح تتو   برای پوشاندن جای زخم از استاد نه تنها یک رویکرد خلاقانه ، یک راه حل فردی بلکه احتیاط نیز لازم دارد. در این حالت ، تجربه قبلی کمک زیادی می کند. استاد با در نظر گرفتن خواسته های مشتریان و ویژگی های منطقه پوست که با الگو پوشانده می شود ، طرح هایی را ارائه می دهد. فقط با ترکیب همه لحظات ، می توانید یک شاهکار واقعی هنری بدست آورید که باعث افتخار مشتری و مجری اصلی خواهد شد.
 
تاتو
 تاتو جای بخیه شکم
تاتو جای بخیه سزارین
 
خالکوبی جای زخم در ناحیه دست محبوب ترین است ؛ عکس به وضوح نشان دهنده جایگزینی برای تاتو روی جای زخم است. تتو کاران ممکن است با افزودن رنگ های غنی و رسا بودن ، اثر اسکار را افزایش دهند. این راه حل بیشتر برای مردان مجرم مناسب است.
برای انتخاب تصاویر ، برای زنان توصیه می شود:
تصویر تزئینات گل و گیاه ؛
پروانه ها ، سنجاقک ها ، سایر حشرات ؛
پرندگان و حیوانات؛
نقاشی نمادها.
 
تاتو
 
پس از سوختگی حاصل ، چندین علامت روی پوست باقی ماند. متأسفانه ، نه کرم ها و نه روش های گران قیمت لیزر کمکی نمی کنند. یک دوست توصیه کرد با یک استاد تاتو تماس بگیرید. یک صنعتگر باتجربه خیلی سریع طرحی مناسب پیدا کرد تا جای زخم زشت را تا آنجا که ممکن است پنهان کند. اکنون در محل سوختگی زشت من یک گل زیبا دارم. هیچ تصوری برای پنهان کردن این قسمت از بدن وجود ندارد. من فقط می خواهم آن را در معرض نمایش عموم قرار دهم.
 
تاتو
تاتو روی جای زخم
 
توجه داشته باشید!
به منظور پنهان کردن جای زخم های در مقیاس بزرگ ، باید الگوها یا نقاشی های بزرگ  خالکوبی را بردارید. بنابراین ، اگر نیازی به تاتو جای زخم باشد ، معنای الگو فرعی می شود ، هرچند بی اهمیت نیست.
 
تاتو
طرح تاتو برای جای بخیه سزارین
 

تاتو روی جای زخم بهترین راه حل است

یک الگوی زیبا که روی زخم قرار می گیرد نه تنها می تواند ظاهر زیبایی را به بدن انسان بازگرداند ، بلکه بسیاری از مشکلات روانی مرتبط با زخم را نیز برطرف می کند. آثار جراحات وارده غالباً تا آخر عمر باقی می ماند و فرد را به گذشته بازمی گرداند ، و او را وادار به زندگی دوباره و دوباره لحظات وحشتناک یا ناخوشایند می کند.
 
تاتو
 
متأسفانه ، علیرغم پیشرفت پزشکی و آرایشی ، دانشمندان نتوانسته اند راهی موثر برای از بین بردن سریع و کارآمد جای زخم ها پیدا کنند. استفاده مجدد از سطح لیزر باعث می شود جای زخم ها کمتر مورد توجه قرار گیرد و پمادها و کرم های دارویی فقط باعث بهبود وضعیت و ظاهر پوست می شوند.
تاتو
 
با در نظر گرفتن خصوصیات فردی بدن و پوست ، به ویژه وراثت و سایر عوامل ، برای برخی از بیماران ، پوشاندن جای زخم با تاتو تنها راه ممکن برای بازیابی زیبایی سابق و بازگرداندن سلامت روانشناختی است.
 
تاتو
طرح تاتو روی زخم دست

موارد منع تاتو روی جای زخم

جای زخم بهبود نیافته
تمایل پوست به ایجاد زخم های کلوئیدی.
آلرژی
دیابت؛
دوران بارداری و شیردهی .
آسم.
به زنان توصیه می شود که در دوران قاعدگی تاتو نکنند.
 

تاتو  حنا 

یک گزینه جایگزین تاتو  است. از مزایای این روش می توان به بدون درد بودن روش ، عدم ضربه به پوست و جای زخم اشاره کرد. از معایب آن می توان به عدم تناسب الگو اشاره کرد. حنا بعد از مدتی کم رنگ تر خواهد شد ، و سپس کاملا ناپدید می شود. بنابراین اگر می خواهید جای زخم برای همیشه دیده نشود ، باید دائماً نقاشی حنا  را به روز کنید.
 
وظیفه اصلی تاتو روی جای زخم پوشاندن نقص در پوست است. به لطف طراحی چشمگیر ، چنین نقصی نامرئی می شود. کیفیت نقاشی نه تنها به استاد خالکوبی بستگی دارد ، بلکه به شرایط پوست ، درجه بهبودی جای زخم و وضعیت کلی سلامت مشتری نیز بستگی دارد. شما می توانید نه تنها جای زخم ناشی از سوختگی ، جراحی ، بلکه همچنین علائم کشش روی پوست را پنهان کنید.
 
main1721.jpg

 تاتو روی چه زخم هایی  خطرناک نیست 

امکان پوشاندن نقص به نوع آن بستگی دارد. انواع اصلی زخم ها را در نظر بگیرید:
نرموتروفیک - صاف ، روشن تر از پوست ، هنگامی اتفاق می افتد که لایه های عمیق درم آسیب نبیند: بریدگی ها و سوختگی های کوچک ، و غیره
 
آتروفیک - نرم ، روشن، مانند فرورفتگی ، این علائم کشش پس از زایمان ، هورمون و سایر علائم کششی است. به دلیل آکنه ، بریدگی های عمیق ، سوختگی روی پوست ایجاد می شود. همچنین ، این زخم ها پس از عمل های ساده ظاهر می شوند: برداشتن آپاندیسیت ، سزارین - و اغلب با خال کوبی پوشانده می شوند. پس از همه ، اتفاق می افتد که حتی یک مداخله ساده ظاهر شکم را بسیار بدتر می کند ، در نتیجه مردم از ساحل ، استخر ، لباس های باز خودداری می کنند. تتو به خوبی روی چنین زخم هایی جای می گیرند.
 
کلوئیدی - متراکم ، دارای بافتی ناهموار ، از صورتی به رنگ بنفش مایل به آبی ، که اغلب با تحریک پوست و خارش همراه است. پزشکی دلایل ظاهر آنها را مشخص نکرده است ، اما تاکنون دانشمندان به ژنتیک متمایل شده اند. اسکارهای کلوئیدی به دلیل جراحات جزئی ، بریدگی ها ایجاد می شوند. پوشاندن آنها با خال کوبی توصیه نمی شود. قرار گرفتن در معرض گیرکننده و تزریق زیر جلدی رنگدانه می تواند باعث ایجاد جای زخم شود.
 
هیپرتروفیک - تیره ، محدب ، پس از سوختگی جدی ، عملیات پیچیده ، جراحات قابل توجه ،رخ می دهد. قبل از تتو ، باید با یک پزشک مشورت کنید. زیرا سلولهای چنین زخمی می توانند مقدار زیادی رنگدانه را جذب کنند (2-3 برابر بیشتر از آنچه برای کشیدن روی پوست سالم لازم است) ، که برای بدن به عنوان یک کل مضر است.
 
پاپیلوما ، لکه های پیری. نمی توانید روی آنها خالکوبی کنید ، زیرا زیر آنها مویرگ های زیادی وجود دارد. علائم تولد و پاپیلوماها معمولاً در تتو جای می گیرند ، اما به دلیل احتمال آسیب دیدن از رنگ روی آنها اعمال نمی شود.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    اسکار ها همیشه بدن را زشت می کنند. من چندین عمل جراحی را پشت سر گذاشتم که البته نه تنها برای وضعیت روحی ، بلکه برای بدن نیز مورد بی توجهی قرار گرفتم. من دوست دارم هر چه زودتر همه این کابوس ها را فراموش کنم ، اما جای زخم ها هر از گاهی یادآور تجربه است. من به تاتو روی جای زخم در اینترنت برخوردم ، جایی که در میان کارها من خالکوبی روی زخم ها را دیدم. چرا که نه؟ و بعد از چند روز با استاد در یک پذیرایی نشسته بودم. به لطف حرفه ای بودن و تجربه هنرمند ، جای زخم تتو اژدها به من جسارت و شهامت می بخشد.

    1400/4/29 18:30
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    یک اسکار غیر زیبا می تواند از هر منشأی باشد. برخی از "شدید" ترین اسکارها با آسیب روانی همراه است: اقدام به خودکشی ، تجاوز جنسی. روز به روز ، آنها یادآور لحظات وحشتناک هستند. حتی اگر دلیل آن متفاوت باشد - آسیب دیدگی جسمی - گاهی اوقات زخم ها بدن را آنقدر بد شکل می کنند که زندگی با آنها واقعاً سخت است. یا باید نگاههای کنجکاو و سوالات بدون درایت را تحمل کنید ، یا همیشه نقص را با لباسهای بسته پنهان کنید. جراحات ، سوختگی ها ، عملیات ها آثار زائد ناپذیری بر جای می گذارد. نقایص مادرزادی نیز وجود دارد - علائم بزرگ تولد ، و پوست با کشش کم پس از نوسانات ناگهانی وزن یا به دنیا آوردن کودک ، با علائم کشش پوشانده می شود. با این حال ، تقریبا تمام نقایص را می توان با خال کوبی پوشاند.

    1400/4/29 18:36
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    در اروپا و آمریکا ، خال کوبی هایی که جای زخم را می پوشند ، محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. متأسفانه ، اوضاع در بیشتر کشور ها تا حدودی متفاوت است. در کشور ما ، خال کوبی اغلب محکوم می شود ، بنابراین بسیاری از مردم تصمیم می گیرند که بهتر است با زخم زندگی کنند تا به نظرات "بسیار ارزشمند" دیگران گوش دهند. به طور کلی ، روند رو به بهبود است. بنابراین ، ممکن است و حتی لازم است که یک تاتو اسکار را روی یک زخم ایجاد کنید که بدن را ناهنجار نکند. نباید به خاطر حرف دیگران زندگی خود را مثله کرد.

    1400/4/29 18:39
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    هنگامی که جای زخم کاملاً بهبود یافت باید با استاد تاتو تماس گرفت. این معمولاً 6-12 ماه طول می کشد. کار با بافت اسکار بسیار دشوار است ، زیرا رنگدانه به روش دیگری روی آن "می نشیند". این مکان ها ممکن است روشن تر باشند. بنابراین ، گاهی اوقات استاد (طبق توافق) ایده اولیه مشتری را برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب اصلاح می کند. اگر جای زخم حجیم و برجسته باشد ، نمی توان این الگو را از بین برد. اما می توانید با ایجاد تاتو با جلوه سه بعدی آن را به خوبی شکست دهید. چنین زخم هایی نیز اغلب بدون ورود رنگدانه به آنها ، به بخشی از طرح تبدیل می شوند. اغلب تتو روی جای زخم ها بسیار نمادین است. پس از زنده ماندن در یک تصادف رانندگی ، یک عمل جدی را پشت سر گذاشتن ، یک شخص می خواهد نشان دهد که آنچه اتفاق افتاده او را تغییر داد ه، زندگی جدیدی را آغاز کرده. مردم نمادهای جاودانگی ، تجدید حیات ، تولد دوباره ، تطهیر و غیره را انتخاب می کنند.پر کردن جای زخم با تاتو ممکن است چندین جلسه طول بکشد ، زیرا ساختار زخم اغلب ناهموار است ، رنگدانه به روش های مختلفی نگه داشته می شود.

    1400/4/29 18:58
  • OOOВалок_Харлам 134 :

    به منظور بررسی مناسب بودن خالکوبی ، می توانید یک خالکوبی موقت انجام دهید که عمر مفید آن حدود 3 هفته است.

    1400/4/29 19:09
  • uhexmpz 974 :

    خال کوبی روی جای زخم روی شکم ، بازو و سایر قسمت های بدن * انتخاب تاتو نه تنها به نوع اسکار بلکه به بخشی از بدن که ناحیه مشکل دار پوست در آن قرار دارد بستگی دارد: شکم - تاتو در ناحیه شکم دردناک است ، ممکن است علائم کشش ظاهر شود ، اما هنگام انتخاب طرح ، می توانید نقاشی های بزرگ و ترکیبات کامل را ترجیح دهید. جای زخم در شکم بیشتر در دختران دیده می شود ، به عنوان مثال بعد از سزارین ، بنابراین طرح های بهینه عبارتند از: شاخه ساکورا یا گل رز ، پر یا پرندگان که روی شاخه نشسته اند. * سینه - معمولاً پس از انجام عمل های شدید انکولوژیک ، جای زخم وجود دارد ، می توانید با کمک تاتو جای زخم ها را بپوشانید. اگر جای زخم کوچک باشد ، گلها یا پروانه ها می توانند آنها را پنهان کنند. * دست - اگر جای زخم گسترده باشد ، می توانید "آستین" درست کنید ، با جراحات جزئی ، هیچ محدودیتی در انتخاب طرح وجود ندارد. * مچ دست - برای پنهان کردن جای زخم با تاتو ، می توانید از خطوط اصلی دستبند و همچنین زیور آلات کوچک یا گل استفاده کنید. * ستون فقرات - تصویری از شاخه ها ، سوتین (برای دختران) ، ستون فقرات نقاشی شده (برای مردان). * پهلوها یا پاها - می توانید نقایص قابل مشاهده را با کمک هر خالکوبی پنهان کنید ، می تواند اندازه کوچکی داشته باشد یا پا و دنده ها را کاملا بپوشاند.

    1400/4/30 7:54

بیشتر بخوانید