معنی تاتو جوکر

تاتو جوکر

تاتو جوکر یکی از سه تاتو محبوب است.تاتو جوکر پس از اولین نمایش شوالیه تاریکی (2008) به اوج شهرت خود رسید ، شخصیت اصلی آن یک شرور جنون آمیز کاریزماتیک است.

 

معنی تاتو جوکر

معنای کلی تاتو جوکر بر تمایل سیری ناپذیر برای هیجان و بازی های خطرناک تأکید می کند. در حال حاضر ، شخصیت شاد است ، در یک دقیقه - غم انگیز - تصویر برعکس است. جوکر یک طلسم ناسازگاری ، ناامیدی تلقی می شود. ظاهر قهرمان نشان دهنده ریاکاری است ، شروری که در زندگی شخص وجود دارد.

جوکر در هر شرایطی نماد خوش بینی و خلاقیت تلقی می شود. این عوامل متناقض را ترکیب می کند ، که همه کاره بودن طبیعت او را تأیید می کند. خالکوبی جوکر با تصویر یک شوخی همراه است.این مرد دربار شاد می توانست تمام حقیقت را در مقابل پادشاهان بیان کند ، اما در پرده .

در عین حال ، او به ذهن و نبوغ فوق العاده ای احتیاج داشت تا از کنترل خارج نشود و سر خود را بر باد ندهد. معنای خالکوبی همچنین می تواند از قدرت صاحب آن صحبت کند ، و این قبلاً با کارت ها ارتباط دارد. در آنجا جوکر بالاترین برگ برنده است.

 

تاتو جوکر

طرح تاتو جوکر

 

جوکر فردی شاد و خوش بین است. تصویر ترکیبی از دو عامل متناقض است. این شخصیت دائماً حقیقت را با وجود حجاب به فرمانروایان می گفت.

در برخی موارد ، جوکر نماد قدرت است. به ویژه در بازی های ورق: او بالاترین رتبه را دارد.

تصویر جوکر نمادی از ناسازگاری و ناامیدی است. از خالکوبی جوکر به عنوان فردی خوش شانس ، پرخطر و جسور یاد می شود. چنین تصویری را افرادی دوست دارند که تمایل دارند باور کنند که شانس برای آنها مطلوب است ، آنها مطمئن هستند که همیشه اینطور خواهد بود.

 

معنی تاتو جوکر  این است که زندگی قابل تغییر است: هر دقیقه ، هر ساعت ، هر روز همه چیز تغییر می کند. فردی با چنین خالکوبی می تواند در هر نقشی تجسم یابد. او بسته به موقعیت و انگیزه قلب می تواند هم قهرمان مثبت باشد و هم قهرمان منفی.

 

چنین خالکوبی طرح تاتو جوکر  بیشتر توسط افرادی انجام می شود که شرایط مختلف زندگی را پشت سر گذاشته اند و مطمئن هستند که شانس موقتی است ، و در زندگی فقط باید به خود تکیه کنید. خالکوبی که جوکر را به تصویر می کشد نیز دارای معنی زیر است: در مقابل ما شخصی است که با قوانین و مفاهیم خاص خود زندگی می کند. از نظر دیگران ، بعید است که او حساب کند. او همیشه با افراد دیگر متفاوت است و تمام دنیا را به چالش می کشد. هدف چنین فردی این است که حداکثر لذت  را از زندگی بگیرد و تجربیات را به صورت بازیگوشانه جمع آوری کند.

 

تاتو جوکر

طرح تاتو جوکر

 

تصویری دقیق از طرح تاتو جوکر وجود ندارد. بنابراین ، خالکوبی که شخص روی خود می کشد بیشتر بازتاب دنیای درونی فرد ، احساسات او ، ذات او است . معمولا بیشتر تصاویر سیاه و سفید را انتخاب می کنند. حداکثر آنها جرقه های آبی ، قرمز ، سبز است.

پایه مشکی باقی می ماند ، که به درام و قدرت می افزاید. طرح تاتو جوکر پسران اغلب شبیه تصویر شیطان است. خالکوبی های دخترانه جوکر اغلب توسط کسانی انتخاب می شود که تجربه عشق ناخوشایند را داشته اند و از زنان ناامید شده اند. چنین خال کوبی معنای زیر را دارد: زندگی متغیر و موذی است. استاندارد برای مردان جوکر لبخند است که نشانه ارعاب است.

بیایید تفسیر نماد را خلاصه کنیم:

خوش بینی ؛.
ترس ؛.
خطر ؛.
بازیگوشی ؛
هیجان ؛.
تظاهر
تصویر خاص است. جوکر چشم مردم را به روی حقیقت زندگی باز می کند.

 

  • تاتو جوکر
  • طرح تاتو جوکر

تاتو جوکر با کارت

خالکوبی جوکر که با کارت چشمک می زند در موضوع جنایی نیز منعکس می شود. زندانیان ،  مردی با خالکوبی جوکر را فردی خوش شانس ، کلاهبردار ، موفق در قمار توصیف می کنند.

 

خالکوبی جوکر روی یک محکوم به این معنی است که ما در مقابل خود فردی داریم که نمی تواند بدون خطر زندگی کند ، بنابراین او دائماً خود را در موقعیت های خطرناک می بیند و به تدریج شهرت خود را از بین می برد. تصویر جوکر در زندانیان مهم است - میل به هیجان و خطر دائمی

128098815_324002456789.jpg

طرح تاتو جوکر

سبک های تاتو جوکر

توصیه می شود تصاویر تاتو جوکر به سبکی مناسب برای انتقال معنی ارائه شده توسط مشتری انجام شود. گزینه ها متفاوت است:

تاتو  سبک پولکا  polka؛
تاتو چیکانو Chicano
آبرنگ ؛
گرافیک ؛
واقع گرایی؛
مینیمالیسم

مکان های کاربردی در تاتو جوکر 

هر ناحیه از پوست برای اعمال تاتو جوکر در این زمینه مناسب است:

دست
شانه ها ؛
پاها ؛
ساعد ؛

پشت و ...

 

تاتو جوکر

طرح تاتو جوکر

تاتو جوکر برای مردان و دختران

تاتو لبخند جوکر ، طرح دیگری با شخصیت تجسم ناسازگاری ، ناامیدی است. از نظر مرد ، تصویر ویژگی های جذاب شخصیت را نشان می دهد:

خوش شانس؛
خطرناک ؛
پررنگ ..
اغلب ، نمایندگان مطمئن جنس قوی تر تاتو لبخند جوکر را خالکوبی می کنند. جالبه. ماهیت تصویر ، آشکار شدن بی ثباتی زندگی است: هر ثانیه مهم است. استفاده کننده از طرح تاتو جوکر می تواند دوباره تناسخ شود و جای دیگری را بگیرد. اغلب یک تاتو را می توان در فردی مشاهده کرد که شرایط دشوار غیر قابل درک زیادی را پشت سر گذاشته است. 

 

استفاده کننده از طرح تاتو جوکر  به تنوع ثروت اطمینان دارد. او طبق مفاهیم ، قوانین خودش زندگی می کند. صاحب تاتو جوکر  همیشه به خواسته خود می رسد. هیچ استانداردی برای ایجاد طرح تاتو جوکر  وجود ندارد. هر طرح تاتو جوکر فردی است: تجسم قدرت ، اعتماد به نفس ، وضعیت احساسی کاربر

 

تاتو جوکر

طرح تاتو جوکر

 

تاتو آستین جوکر در بین مردان قوی ترین است. طرح های تاتو معمولاً از نظر اندازه قابل توجه هستند. بنابراین ، قفسه سینه و پشت در مرحله دوم تقاضا هستند. بچه ها برای تصویر سیاه و سفید را ترجیح می دهند. امکان افزودن رنگ وجود دارد:

آبی؛
قرمز؛
سبز.
در هر صورت ، پایه سیاه است: درام ، قدرت تصویر را افزایش می دهد. تاتو "لبخند جوکر" روی بازوی مرد مستعد ارعاب است. این جالب است: محبوب ترین پرتره هیث لجر در نقش جوکر در نظر گرفته شده است - بازیگر استرالیایی ، کارگردان که در فیلم "شوالیه تاریکی" (2008) نقش جوکر را بازی کرد. 

فیلم "شوالیه تاریکی" ، در سال 2008 منتشر شد ، که در آن جوکر فوق العاده شرور بود ، اما بسیار باهوش و حتی دیوانه بود ، برای افزایش محبوبیت تاتو جوکر در دنیای جنایتکار اهمیت زیادی داشت.

 

تاتو جوکر

طرح تاتو جوکر

زنان به ندرت تاتو را با یک جوکر انتخاب می کند ، که با نگاه ترسناک شخصیت توضیح داده می شود:غم ، تمسخر. اندازه ها نیز مطابق میل شما نیستند - طراحی نیاز به فضای زیادی دارد:

پشت؛
باسن ؛
شکم ؛
سینه.
همه زنان آماده چنین قربانی هایی نیستند. اگر زنی در مورد طرح تاتو جوکر مشابه تصمیم گرفته باشد ، جوکر ظاهر ظریف تر و جذابی دارد (در مقایسه با مردان). خانم های زیبا طرح تاتو جوکر  رنگارنگ را دوست دارند ، که انرزی منفی طرح را کم می کند.  اکثر زنان عاشق یک خالکوبی کوچک روی مچ ، گردن ، مچ پا هستند. کسانی که با این وجود تصمیم به برداشتن چنین اقدامی می گیرند ، تصویری از جوکر را انتخاب می کنند که مانند مردان تیره و تار نیست .طرح تاتو جوکر با موارد زیر ترکیب شده است:

 

تاتو جوکر

طرح تاتو جوکر

هارلی ؛
کتیبه ها ؛
لبخند؛
با اشک ؛
کارت ها ؛
گزینه ها بی شمار هستند. حتی رنگ تصویر را تغییر می دهد. ما پیشنهاد می کنیم گزینه های آماده تاتو را در نظر بگیرید. عکس یک تاتو جوکر قطعاً به شما کمک می کند تا تصویر خود را برای یک تاتو ایجاد کنید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید