معنی تاتو ققنوس همراه با عکس و توضیحات

تاتو ققنوس

طرح تتو ققنوس  عکس ققنوس

 

تتو ققنوس امروزه نه تنها به دلیل زیبایی این پرنده بلکه به دلیل معنی خاصی که در این تاتو نهفته است یکی از محبوب ترین ها است. تصویر پرنده ای که از خاکستر برمی خیزد هم در دختران و هم در مردان محبوب است. ققنوس تصویر آتشین پرنده ای است که در ظاهر خارجی آن هم به عقاب و هم به طاووس شباهت دارد - همزیستی قدرت و عظمت.

 

معنی تاتو ققنوس

ققنوس نماد چیست

تاتو ققنوس

تصویر ققنوس   طرح خام تاتو ققنوس    عکس ققنوس سیاه


برای درک معنی تاتو ققنوس ، باید با افسانه ها آشنا شوید.  ققنوس در اساطیر ایران، اساطیر یونان، اساطیر مصر، و اساطیر چین آورده شده است. اولین ذکر این پرنده به مصر باستان برمی گردد ، جایی که مردم خورشید را پرستش می کردند. آنها خدای خورشید را را گرامی می داشتند. آنها ققنوس را به عنوان مردی با سر پرنده به تصویر کشیدند. که از آتش برمی خیزد و نمادی از رستاخیز و ابدیت بود. همچنین افسانه ای در مورد پرندگان آتشین شگفت انگیز که چندین قرن زندگی می کردند ، متولد شد و سپس ققنوس ها که در لانه های خود می سوختند و بعداً از خاکستر خود تجدید و به حیات خود ادامه می دادند.

 

تاتو ققنوس

تاتو ققنوس     تاتو ققنوس مینیمال

 

دور جدید محبوبیت تاتو ققنوس  و  پرنده آتشین پس از مجموعه ای از کتابها و فیلم ها درباره هری پاتر بود.امروزه این معنی افسانه محور تاتو ققنوس است که بسیار محبوب است. تولد دوباره ، ماهیت دوره ای زندگی - این معنی اصلی تاتو ققنوس است. این توسط افرادی ساخته شده است که به تناسخ و جاودانگی روح اعتقاد دارند.

 

معنی تتو ققنوس ، این پرنده نه تنها در افسانه های مصر باستان ، بلکه در افسانه های کشورهای دیگر ذکر شده است ، معنی خالکوبی  در همه جا شبیه است ، با این حال ، تاتو پرنده ققنوس سایه های جدیدی از معنی خود را به دست می آورد:

 

تاتو ققنوس

عکس ققنوس      طرح تاتو ققنوس

معنی تاتو ققنوس

 

معنی ققنوس در اساطیر ایران ققنوس همتای قو در ادبیات اروپایی می باشد که با آوازخوانی، زیست و زندگی خود را به پایان می‌برد. اساساً در ادبیات ایران نیز همچون ادبیات هندواروپایی، سوختن در رنج خویش و از خاکستر خود برآمدن و تولدی دیگر، راه به اسطوره ققنوس دارند.

 

  • یهودیان این پرنده را جاودانه می دانند ، طبق اعتقادات آنها ، پرنده ققنوس تنها کسی بود که از مزه میوه ممنوعه در بهشت ​​خودداری کرد ، زیرا خداوند زندگی ابدی به او داد. از این رو معنی تاتو ققنوس به عنوان طول عمر و حفظ جوانی است.
  •  
  • معنی تاتو ققنوس در چین ، ققنوس نشان دهنده انرژی و قدرت زنانه است. و همراه با تاتو اژدها ، نماد کلاسیک یین و یانگ را تشکیل می دهند. بنابراین ، معنی تاتو ققنوس و تاتو ققنوس و اژدها نماد هماهنگی ، تلفیق انرژی زن و مرد است.
  •  
  • تاتو ققنوس

تتو ققنوس      تاتو سیمرغ     عکس ققنوس

 

  • معنی تاتو ققنوس در امپراتوری روم ، پرنده ققنوس یک نماد دولت بود ، آن را می توان در سکه های آن زمان مشاهده کرد - این به معنی جاودانگی امپراتوری روم بود. همچنین ، ققنوس توسط لژیونرهای رومی به عنوان نماد خود انتخاب شد ، ققنوس زره های آنها را آراست و پیروزی بر دشمن را پیش بینی کرد.
  •  
  • معنی تاتو ققنوس در میان اسلاوها ، تتوی ققنوس مرغ آتشین است ، که به نمادی از خرد و خوبی ، پیروزی بر نیروهای تاریک تبدیل شده است.
  •  

معنی تاتو پر ققنوس نیز مشابه است. علاوه بر همه موارد ذکر شده ، تصویر ققنوس یک طلسم در نظر گرفته می شود که به شما کمک می کند موانع را پشت سر بگذارید و خوش شانس باشید.

 

معنی تاتو ققنوس که در پرواز به تصویر کشیده شده نماد آرزوی آزادی ، آزاد اندیشی ، زندگی روشن است.تاتو ققنوس از خاکستر توسط افراد قوی و هدفمند با سبک زندگی فعال انتخاب می شود.

 

تاتو ققنوس برای مردان و زنان

تاتو ققنوس

طرح تاتو ققنوس

 

مردان پرنده آتشین را به عنوان نمادی از عبور از موانع ، طول عمر و محافظت انتخاب می کنند. در نسخه مردانه خالکوبی ققنوس ، می توانید یک تاتو سیاه و سفید ققنوس پیدا کنید ، که به صورت الگوهای قبیله ای یا زیور آلات تلطیف شده است. در همان زمان ، معنی تاتو ققنوس کاملا حفظ شده است ، اما به نظر می رسد مردانه تر باشد.

 

اعتقاد بر این است که تاتو ققنوس دارای انرژی قوی است و توانایی تأثیرگذاری در زندگی فرد را دارد ، به او قدرت می بخشد و به او در رسیدن به اهدافش کمک می کند.

 

تاتو ققنوس

طرح تاتو ققنوس     تاتو ققنوس زنانه

 

تاتو ققنوس روی بدن دختران و زنان ، پرنده آتشین خیلی بیشتر از مردان دیده می شود. بیهوده نیست که چینی ها  ققنوس را به یک نماد زن تبدیل کردند.

 

معنی تتو ققنوس در نسخه زن ، تاتو پرنده ققنوس همیشه رنگارنگ و روشن است. بر زنانگی و هویت دختر تأکید دارد. همراه با اژدها ، تاتو تعادل و هماهنگی را بین انرژی های مردانه و زنانه ایجاد می کند.

 

معنی تاتو سیمرغ  ،  معنی تاتو ققنوس و معانی دیگری که دختران انتخاب می کنند توانایی احیا ، جوانی ابدی ، شانس ، دستیابی به اهدافشان است.

 

مکان های تاتو ققنوس

تاتو ققنوس

طرح تاتو ققنوس       تاتو ققنوس زنانه

 

کدام قسمت بدن را بهتر است تتو سیمرغ کنیم ، شخص خودش تصمیم می گیرد. با این حال ، در مورد پرنده ققنوس ، استادان توصیه می کنند حداکثر سطح پوست را برجسته کنند. تاتو ققنوس در پشت بسیار چشمگیر به نظر می رسد - این گزینه برای مردان و زنان مناسب است. به شما امکان می دهد تمام جزئیات را بکشید و با مقیاس خود تحت تأثیر قرار بگیرید.

 

نسخه کلاسیک یک خالکوبی ققنوس بر روی بازو است. چه شانه باشد ، چه بازو یا یک دست کامل ، به هر حال عالی به نظر می رسد و به راحتی نمایش داده می شود.

 

تاتو ققنوس روی پا نیز بسیار رایج است. در پسران ها ، معمولاً روی ساق پا و در دختران ، روی باسن قرار دارد. ققنوس در کنار باسن وقتی که دم ققنوس به سمت ران پایین می رود ،  چشمگیرتر به نظر می رسد.

 

تاتو ققنوس

طرح تاتو ققنوس

 

برای کسانی که تاتو در مقیاس کوچکتر را ترجیح می دهند ، گزینه هایی وجود دارد که حتی یک تاتو کوچک نیز به نظر عالی می رسد. به عنوان مثال ، یک تاتو ققنوس روی تیغه شانه. این یک نسخه زنانه است - در حالی که فضای زیادی را اشغال نمی کند ، تمام جذابیت و زیبایی یک تاتو بزرگ را حفظ می کند. تاتو ققنوس روی گردن برای کسانی مناسب است که آماده نیستند همیشه تاتو خود را نشان دهند. پنهان کردن این گزینه با مو ، روسری یا فقط یقه اسکی آسان است. معمولاً در این مکان تاتو به معنی طلسم انجام می شود.

 

تاتو ققنوس

طرح تاتو ققنوس

 

تاتو ققنوس روی مچ دست برای کسانی که فقط برای تاتو های کوچک آماده هستند. چشمگیر به نظر می رسد و در عین حال معنی عمیق و نمادین را حفظ می کند.

علاوه بر این ، می توان محل تاتو را انتخاب کرد تا برخی از نقص های پوستی را پنهان کند. محبوب ترین گزینه تاتو روی جای زخم است. یک تاتو پرنده بزرگ و رنگارنگ ققنوس قادر به بسته شدن حتی جای زخم های پیچیده و متعدد است. با کمک تاتو می توانید پوست را پس از زخم یا جراحی به زیبا ترین شکل برگردانید.

 

تاتو ققنوس

طرح تتو ققنوس     تاتو سیمرغ جدید

 

دومین گزینه محبوب تاتو ها در قسمتی که پوست علائم کششی دارد. این گونه در میان زنان و مردان مورد تقاضا است. علائم کشش در نتیجه بارداری ، افزایش ناگهانی وزن یا کاهش وزن ، به دلیل تغییرات هورمونی رخ می دهد. در عین حال پوست جذابیت خود را از دست می دهد. شایع ترین نواحی مربوط به علائم کشیدگی نواحی کمر ، شکم ، باسن و قفسه سینه است. در این حالت ، یک تاتو ققنوس یک راه حل عالی است که نقص های پوستی را پنهان می کند.همچنین ، به دلیل درخشندگی و غالباً اندازه بزرگ ، ققنوس به عنوان هم پوشانی برای خالکوبی روی بازو یا قسمت دیگر بدن مناسب است.

 

سبک های تاتو ققنوس

تاتو ققنوس

طرح تتو ققنوس    طرح تاتو ققنوس مردانه

 

در مورد سبک ها ، شرقی ، سورئالیسم ، سیاه و خاکستری محبوب هستند.علاوه بر این ، دختران به طور فزاینده ای تاتو ققنوس آبرنگی را انتخاب می کنند - این باعث می شود رنگ های روشن و خلق و خوی بیشتری ایجاد شود. مردان رنگ های تک رنگ را ترجیح می دهند - سبک های قبیله ای ، زیور آلات در نقاط مختلف. 

 

اگر تاتو رنگی است ، در بیشتر مواقع مقیاس آتشین قرمز نارنجی است. با این حال ، گاهی اوقات ققنوس با رنگ طاووس به تصویر کشیده می شود و شعله های آتش فقط در امتداد کانتور نقاشی ساخته می شود. معنی تتو ققنوس با این تغییر نمی کند.

 

تاتو ققنوس

تاتو ققنوس مردانه    طرح ققنوس برای تاتو

 

رمز موفقیت خالکوبی با پرنده آتش در ترکیب جذابیت خارجی و معنی عمیق تاتو ققنوس است. چنین تاتو توسط شخصیت های  خارق العاده ، مستعد فلسفه و تأمل انتخاب می شود. این افراد به تناسخ ، تولد دوباره ، جاودانگی روح اعتقاد دارند. و اگرچه خالکوبی ققنوس ، به پیشنهاد چینی ها ، تاتو زنانه محسوب می شود ، اما در بین مردان طرفداران زیادی پیدا کرده است.

عکس ققنوس

5555555555555555555555555555555555.jpg

طرح تاتو ققنوس

1111111111111111111.jpg

طرح تتو ققنوس

222222222222222.jpg

طرح تاتو ققنوس     طرح تاتو ققنوس مردانه

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • Claudiaren 126 :

    پرنده ققنوس موجودی مرموز ، برازنده ، مقدس ، البته افسانه ای است. ققنوس به شکل پرنده ای با پرهای آتشین طلایی و درخشان ، با توفی بر سر ، چیزی شبیه عقاب ، اما با شکوه و قدرتمندتر در مقابل ما ظاهر می شود. امروزه تقریباً همه از این پرنده که دارای قدرت جادویی است ، اطلاع دارند. ققنوس اغلب در فیلم ها ، کتاب ها ، کارتون ها و کمیک ها دیده می شود. برای اکثر مردم ، به یاد ماندنی ترین ظاهر ققنوس در مجموعه فیلم های هری پاتر نشان داده شد ، با این حال ، بسیاری از مردم نمی دانند که تاریخچه این پرنده به دوران باستان برمی گردد.

    1400/4/14 16:15
  • Claudiaren 126 :

    ریشه پرنده ققنوس از شهر هلیوپولیس در مصر باستان است که پرستندگان خورشید در آن زندگی می کردند. طبق افسانه ها ، ققنوس حدود 500 سال زندگی می کند ، و سپس لانه ای برای خود می سازد ، جایی که کاملاً خود را می سوزاند تا ظرف سه روز دوباره از خاکستر خود متولد شود. نماد ققنوس برای مصریان باستان ، جاودانگی و یک اصل خورشیدی قدرتمند است. آنها او را با خدای خورشید را شناسایی کردند. یهودیان افسانه ای دارند که ققنوس تنها موجود زنده در باغ عدن است که میوه ممنوعه را نمی شناسد و این امر به او توانایی تولد دوباره را می دهد. در مسیحیت ، پرنده ققنوس نمادی از پیروزی بر نیروهای تاریک ، زندگی ابدی ، جاودانگی بود. با گذشت زمان ، در داستانهای عامیانه ، ققنوس شروع به نام Firebird شد ، که به معنای چیزی جادویی بود. در فرهنگ چین ، ققنوس یکی از چهار حیوان مقدس در نظر گرفته شد ، او از خصوصیات انسانیت ، وفاداری و معنویت برخوردار بود و در خود یین و یانگ را ترکیب کرد. در روم باستان ، تصاویر ققنوس بر روی سکه های رومی ضرب می شد و بدین ترتیب مایل به نشان دادن نماد جاودانگی امپراتوری روم بودند. همچنین ، تصویر ققنوس بر روی بسیاری از نشان های لشکرهای رومی نقاشی شده بود ، زیرا طبق افسانه ها ، عکس ققنوس به عنوان انگیزه و نشانه پیروزی بر دشمنان خود برای رزمندگان بود.

    1400/4/14 16:19
  • Claudiaren 126 :

    تاتو ققنوس امروزه بسیار مورد توجه و محبوبیت است ، زیرا این نماد معنای بسیار جدی دارد. نوعی تصویر آسان نیست ، این یک علامت جادویی مخفی است که به صاحب خود انرژی قدرتمندی می بخشد. تتو ققنوس چندین معنی دارد ، به طور عمده: احیا جاودانگی؛ به روز رسانی؛ قدرت آتشین؛ پیروزی ابدی بر نیروهای شر.

    1400/4/14 16:21
  • Claudiaren 126 :

    ققنوس نمادی از تکرار زندگی است. تتو ققنوس به عنوان یک طلسم قوی روی بدن اعمال می شود ، طلسمی که توسط خورشید به افراد داده می شود. به نوعی ، معنی تاتو ققنوس این است که همه چیز در جهان تکرار می شود ، بازگشت می کند. این پرنده عرفانی به نمادی از مبارزه با موانع زندگی تبدیل شده است که در طول زندگی بوجود می آیند. در دنیای مدرن ، تاتو ققنوس در چندین طرح تاتو ققنوس به تصویر کشیده شده است: تاتو ققنوس ، متولد شده از شعله آتشین - در این تعبیر ، شعله به معنای مرگ است ، و ققنوس در لباس برنده بیش از قیدهای مرگ ظاهر می شود. تتو ققنوس در پرواز - معنای تلاش ، آزادی ، امکان آزاد اندیشی و انصراف از حد وسط و ابتذال را به همراه دارد. تاتو ققنوس با چشمانی اشکبار - نشان دهنده درمان زخم های شدید و تجدید روح و بدن است.

    1400/4/14 16:25
    • Claudiaren 126 :

      چنین طرح تاتو ققنوس برای افرادی مناسب است که برخی از مشکلات ، موانع زندگی خود را داشته اند و با کمک استقامت و قدرت درونی خود توانسته اند بر آنها غلبه کنند. مطمئناً ، برای هر فرد ، دامنه معنایی خالکوبی ققنوس متفاوت خواهد بود ، زیرا هر کس معنای دقیق و قابل فهم را به روش خود تفسیر می کند. اما این واقعیت را فراموش نکنید که همه نمی توانند تاتو ققنوس را انجام دهند. اگر ویژگی های منفی و انحرافی داشته باشید ، تتو ققنوس می تواند نتیجه عکس داشته باشد. بنابراین ، چنین افرادی باید فکر کنند که آیا ارزش خالکوبی با عکس ققنوس را دارند و چگونه در آینده به نظر می رسد؟

      1400/4/14 16:28
  • Claudiaren 126 :

    تاتو ققنوس روی بدن مانند یک تصویر زنده به نظر می رسد که جادو می کند و یک داستان کامل را روایت می کند. بنابراین ، تاتو ققنوس در قسمت بزرگی از بدن حجیم می شود: ستون فقرات و پشت؛ / بغل ران / هیپوکندریوم(زیر دنده ها) / شانه و بازو / طرح تاتو ققنوس با رنگ طلای نارنجی قرمز یا آتشین به تصویر کشیده شده است. برای برجسته کردن تمام منحنی های ظریف پرنده ، تأکید زیادی بر رنگ قرمز شده است. بر اساس مکانی که تاتو ققنوس اعمال می شود ، هنرمند می تواند تصویر ققنوس را با شعله ، خورشید ، آتش ترکیب کند.

    1400/4/14 16:35
  • Claudiaren 126 :

    تاتو ققنوس بر روی بدن مردان و دختران اعمال می شود. با این حال ، این موجود جادویی در چین با قدرت زنان همراه است و همین امر باعث می شود دختران بیشتر طرح تاتو ققنوس را انتخاب کنند.

    1400/4/14 16:38
  • Claudiaren 126 :

    تعداد بسیار زیادی سبک وجود دارد که می توانید یک تاتو ققنوس را به تصویر بکشید ، از جمله رایج ترین آنها: طرح تاتو ققنوس شرقی طرح تاتو ققنوس سورئالیسم ؛ طرح تتو ققنوس قبیله ای؛ طرح تاتو ققنوس آبرنگ طرح تاتو ققنوس واقع گرایی؛ طرح تتو ققنوس سیاه و خاکستری و غیره بهترین سبک برای به تصویر کشیدن تاتو ققنوس چیست؟ این به شما بستگی دارد. شما می توانید ایده های خود را با استاد در میان بگذارید ، و او به عنوان یک متخصص در زمینه خود ، به شما کمک می کند تا یک نقاشی منحصر به فرد ایجاد کنید.

    1400/4/14 16:40
    • Claudiaren 126 :

      با توجه به آنچه گفته شد ، می خواهم اضافه کنم که ظاهر مسحورکننده تتو ققنوس انتخاب مکرر بسیاری از افراد است ، زیرا این موجود نجیب نه تنها به بدن شما زیبایی می بخشد ، بلکه به کمک رنگ آتشین خود ، لطف و لطافت را به شخص اضافه کنید.

      1400/4/14 16:42
  • Claudiaren 126 :

    در فرهنگ چینی ، ققنوس یکی از چهار حیوان مقدس بود که دارای معنویت بود و یین و یانگ را با هم ترکیب می کرد ، و بدن پرنده نمادی از پنج فضیلت انسانی بود: (سر : فضیلت )، (بال : حرفه )، (پشت : صحت و دقت اجرای مراسم )، (سینه : مهربانی ، انسانیت و انسان دوستی )و (شکم : قابلیت اطمینان و وفاداری.)

    1400/4/14 17:31
  • Claudiaren 126 :

    تاتو ققنوس معنی دار و همه کاره است. این به خودی خود باستانی ترین آرمان ها و آرمان های بشریت ، انرژی قدرتمند ، قدرت ذهن و اراده برای زندگی را به همراه دارد. معنی تاتو ققنوس در حال پرواز مهر تمایل به آزادی درونی و بیرونی ، برای پرواز آزاد و بی پایان فکر ، برای فرصتی برای گسستن از نظم ، ابتذال و نظم زندگی است. این ویژگی هایی است که مشخصه استفاده کنندگان از عکس ققنوس است.

    1400/4/14 17:34
  • Claudiaren 126 :

    امروزه تاتو با عکس ققنوس بسیار محبوب شده است. مقیاس معنایی بسیار متنوع است ، و برای هر فرد ، شخصی است ، هر کس خودش فقط معنی دقیق و قابل درک تصویر پرنده را که برای بدن اعمال می شود ، برای او به ارمغان می آورد. برای کسی ، معنی تاتو ققنوس می تواند تولد را به معنای معنوی ، عرفانی و متافیزیکی معنی و نمادین کند ، برای کسی معنی تاتو ققنوس سپر ، حمایت و پشتیبانی در زندگی است ، برای کسی معنی تاتو ققنوس نماد ثروت ، قدرت ، موفقیت و اشراف است. اما برای بسیاری ، معنی تاتو ققنوس ، اول از همه ، نمادی از جاودانگی است . و پرنده ققنوس ، مانند هیچ چیز دیگری ، مانند هیچ نماد موجود دیگر و شناخته شده برای جهان ، به بهترین وجه ویژگی این مفهوم است - جاودانگی ، البته نه به معنای مستقیم جسمی ، بلکه مطمئناً به معنای معنوی.

    1400/4/14 19:53
  • Claudiaren 126 :

    تاتو ققنوس قدرت و انگیزه زیادی برای زندگی به صاحب آن می بخشد. اما فراموش نکنید که انرژی و قدرت قدرتمند چنین خالکوبی همچنین می تواند تأثیر منفی داشته باشد ، به ویژه برای افرادی که صفات و آرزوهای منفی دارند ، نجس و شرور ، گاهی اوقات برای خود و افراد اطرافشان مخرب هستند ، فکر می کنند. بنابراین ، از آنجا که هنوز چیزی انسانی در آنها وجود دارد ، باید به دقت در مورد نیاز خود فکر کنند ، آیا قادر به کنار آمدن با قدرت جادویی خالکوبی ققنوس هستند و آن را در جهت درست و مفید هدایت می کنند ، برای اولین بار برای خودشان ، و برای جهان اطراف آنها و مردم ..؟

    1400/4/14 19:55
  • Claudiaren 126 :

    تاتو ققنوس یکی از محبوب ترین موضوعات در فرهنگ خالکوبی مدرن است. که نشان دهنده عظمت ، تولد دوباره ، فضیلت و جاودانگی هستند. کسانی که تتو ققنوس می کنند - چه طرح تتو ققنوس روی بازو ، پایین پا یا ران - معمولاً ترجیح می دهند "در لحظه زندگی کنند" ، حتی بر خلاف عقل سلیم ، از واقعیت لذت می برند. اهمیتی برای سوختن ندارند زیرا روزی دوباره متولد می شوند.

    1400/4/15 7:27
  • Claudiaren 126 :

    در واقع ، تتوی ققنوس توسط مردان و زنان تاتو می شوند ، زیرا در میان هر دو جنسیت ستایشگر نمادهای باستانی وجود دارد. نمادی از آغاز یک زندگی کاملاً جدید است. این خال کوبی ها بسیار شیک و گرم به نظر می رسند. زنان در مورد تاتو ققنوس فکر می کنند ، زیرا چنین طرح تتو ققنوس با ویژگی های طبیعت زن مانند مهربانی و عظمت همراه است. آنها همچنین پر از آتش ، اشتیاق ، عزم راسخ هستند.

    1400/4/15 7:36
  • Claudiaren 126 :

    معنی تاتو ققنوس نمادی از تولد دوباره ، نور ، آتش ، زندگی و قدرت درونی است.

    1400/4/15 7:38
  • Claudiaren 126 :

    در فرهنگ آسیایی ، ققنوس نشان دهنده سعادت ، فضیلت و خلوص است. در افسانه های چینی ، معنی تاتو ققنوس (دو ققنوس در کنار هم ) به عنوان تعادل کامل شخصیت به تصویر کشیده شده اند.

    1400/4/15 7:40
  • Yamary 83 :

    در زیر معنی تاتو ققنوس را جمع آوری کرده ایم. رشد و توسعه. اگر به دنبال خال کوبی هستید که نشان دهنده رشد و تکامل شخصی شما باشد ، یا خردی که در طول این سالها کسب کرده اید، از نزدیک نگاهی به خالکوبی ققنوس بیندازید. غلبه بر موانع ، برنده شدن. ققنوس یک گزینه خوب خالکوبی است که نشان دهنده پیروزی است. پیروزی بر خود ، بر مشکلات ، اعتیاد و سایر عوامل. زور. یکی از توانایی های ققنوس این است که بعد از هر بار احیا قویتر شود . این باعث می شود ققنوس تتو ایده مناسبی برای کسانی باشد که می خواهند استقامت را در تصویر منتقل کنند. عکس ققنوس آتشین با خورشید مرتبط است ، که همچنین نمادی از انرژی زندگی است. گرمای خورشید درصورت نیاز بیشتر به شما امید و قدرت را پر می کند.

    1400/4/15 8:13
  • Yamary 83 :

    تاتو طرح ققنوس دخترانه طرح تتوی ققنوس یکی از معروف ترین نمادهای تولد دوباره است که طرح ققنوس تتو را به یک ایده خالکوبی بسیار محبوب تبدیل می کند. پرنده جادویی در افسانه ها و افسانه های بسیاری از مردم توصیف شده است. به همین دلیل است که تصویر ققنوس با تجدید حیات همراه است ، که به ویژه با طبیعت زنانه و امکان تولید مثل ارتباط دارد. به عنوان مثال ، فولکلور چینی ، جایی که ققنوس آتشین نمادی از زنانگی و چرخه زندگی است ، و اساطیر یونان ، جایی که عکس قفنوس با آتش و خورشید مرتبط است. ققنوس تمام مراحل چرخه زندگی خود را طی می کند: وقتی می میرد ، می سوزد تا از خاکستر خود دوباره متولد شود.

    1400/4/15 8:17
  • Yamary 83 :

    خالکوبی ققنوس برای آقایان تاتو طرح ققنوس یک نقش خالکوبی بسیار محبوب برای مردان است. این امر دوباره به توانایی احیای آن مربوط می شود ، اما برخلاف طرح تتوی ققنوس برای دختران ، مردان معنای کمی متفاوت دارند. نحوه تولد ققنوس از خاکستر با غلبه بر مشکلات و پیروزی بر خود مشخص می شود. مردان می توانند از طرح تتو ققنوس به عنوان نمادی از قدرت اراده درونی یا یادآوری مشکلاتی که تجربه کرده اند استفاده کنند. طرح تتو ققنوس برای آقایان نمونه ای از یک خالکوبی همه کاره است که از هر نظر و با هر جزئیات عالی به نظر می رسد.

    1400/4/15 8:21
  • Yamary 83 :

    تتوی ققنوس و اژدها در افسانه های چینی ، ققنوس و اژدها شخصیت های قدرتمندی هستند. ترکیب آنها در یک خالکوبی یک تعادل کامل است . تتوی ققنوس و اژدها ، که با هم به تصویر کشیده شده اند ، اتحاد یک زن و مرد محسوب می شوند. اژدها نشان دهنده یین و ققنوس نشان دهنده یانگ است. بنابراین ، این دوئت نماد اتحاد انرژی های مردانه و زنانه است.

    1400/4/15 8:23
  • Yamary 83 :

    ققنوس آتشین ارتباط اصلی با ققنوس توانایی احیای دوباره آن از خاکستر ، پس از مرگ در آتش است. به همین دلیل است که اغلب با آتش و خورشید همراه است و نمادی از تجدید حیات و تولد دوباره است. طرحی با عکس ققنوس آتشین روی بغل ران یا پشت شگفت انگیز به نظر می رسد.

    1400/4/15 8:25
  • Yamary 83 :

    خالکوبی بال ققنوس اگر تمایلی برای به تصویر کشیدن کل ققنوس ندارید ، اما می خواهید نمادگرایی ققنوس را حفظ کنید ، ما برای این مورد نیز راه حل داریم. می توانید خود را به کشیدن بال های ققنوس محدود کنید. خالکوبی بال ققنوس معمولاً بیانگر آزادی فکر و عمل است .

    1400/4/15 8:27
  • Yamary 83 :

    تتوی بال ققنوس بال ققنوس را می توان به عنوان سعادت و قدرت در تصمیم گیری های دشوار تعبیر کرد. عكس ققنوس (بال) را می توان به رنگ سیاه انجام داد ، اما در رنگ های پررنگ هم خوب نیز به نظر می رسد.

    1400/4/15 8:29

بیشتر بخوانید