معنی تاتو عدد رومی

تاتو عدد رومی

 

تاتو های اعدادی رومی از مدت ها قبل محبوب بوده اند. علاوه بر این واقعیت که تتو عدد می توانند تاریخ مهمی را برای فرد نشان دهند ، تتو تصاویر اعداد رومی نیز توجه ها را به خود جلب می کند.بیشتر اوقات ، با استفاده از سیستم عدد نویسی رومی ،  در تاتو آنها تاتو تاریخ تولد به رومی یا تاریخ مهم دیگری را نشان می دهند.

 

به عنوان مثال ، تاریخ تولد یک کودک ، یک عزیز با  تاتو اعداد رومی نشان داده می شود . برخی افراد از شماره های رومی برای  تاتو تاریخ تولد به یونانی و ترسیم تاریخ عروسی بر روی بدن  و یا خال‌کوبی اعدادی که به اعداد خوش شانسی معروف شده اند برای خود استفاده می کنند. توصیه می شود تاریخ خاطرات بد را تاتو نکنید.

تاتو تاریخ تولد به یونانی 

معنی تاتو اعداد رومی

تاتو عدد رومی


I - یک ، ویژگی های رهبری و قدرت را در یک فرد نشان می دهد. به عنوان یک قاعده ، چنین عدد رومی برای تتو توسط افراد موفق انتخاب می شود که به دیگران وابسته نیستند.


II - دو ، یک علامت نسبتاً خطرناک در تتو با اعداد رومی است ، زیرا ویژگی های مخالف را در یک شخص نشان می دهد. رحمت به خشم تبدیل می شود ، و بی عاطفی می تواند به مهربانی تبدیل شود.


III -  سه در نسخه رومی نشان دهنده رشد و تکامل یک شخص است. این تاتو به آشکار کردن استعدادها و مهارت های پنهان کمک می کند.


IV - چهار رومی نشان خواهد داد که صاحب تاتو سخت کوش و سازمان یافته است. او همیشه به هدف خود خواهد رسید ، و در برابر مشکلات تسلیم نخواهد شد.


V - پنج به شکل یک عدد رومی در تاتو ، به این معنی است که صاحب تصویر خوش بینانه در زندگی است ، و همچنین یک عاشق سفر است. این افراد همه چیز را از زندگی می گیرند.


VI - شش در نسخه رومی تاتو ، این نشانه یک خانواده قوی است. همچنین ، چنین تاتو نشان دهنده فداکاری به دوستی است.


VII - هفت ، که به شکل یک عدد رومی خال‌کوبی شده است ، یک فرد کنجکاو را نشان می دهد. این علامت به توسعه حس "ششم" کمک می کند ، بنابراین ، برخی از روانپزشکان تحت سلطه دقیق چنین تاتو هستند.


VIII - تتو هشت ، به عنوان یک شماره رومی بر روی بدن ، خوشبختی را برای صاحب خود به ارمغان می آورد ، به او رفاه و ثروت می بخشد.


IV - تتو نه تعداد طول عمر و همچنین یک عدد رومی در نظر گرفته می شود که به شما کمک می کند تا موانع موجود در کل مسیر زندگی را پشت سر بگذارید.


X - عدد رومی 10 به عنوان تاتو در نسخه رومی به معنای چرخه زندگی جدید است ، تجدید نظر در تمام دیدگاه های آنها.


بنابراین ، لازم نیست که تاریخ را با اعداد رومی تاتو کنید. شاید بهترین گزینه برای تاتو کردن، تاتو تاریخ تولد به رومی تعداد مشخصی باشد که به صورت یک عدد رومی روی بدن خال‌کوبی شده است.

 

تاتو اعداد رومی را در کدام قسمت بدن انجام دهید

تاتو عدد رومی

تاتو تاریخ عددی رومی روی دست . تاتو تاریخ تولد به رومی

 

در بیشتر مواقع ، اگر تاتو مربوط به تاریخ های به یاد ماندنی و شخصی باشد ، مثلاً روی دنده ها ، چنین تتو در آن قسمت از بدن که از دید دیگران پنهان است انجام می شود. اما قابل توجه است که برعکس ، بسیاری از دوستداران خال‌کوبی بدن سعی دارند تاتو های خود را به دیگران نشان دهند. بنابراین ، اغلب یک تتو عدد  با اعداد رومی مثل تاتو تاریخ تولد  به یونانی بر روی بازو ، مچ دست و انگشتان خال‌کوبی می شود.

 

تاتو عدد رومی

تاتو تاریخ تولد به رومی  روی دست.  تاتو تاریخ تولد به یونانی   .....طرح تاتو اعداد انگلیسی و تبدیل تاریخ تولد به یونانی

 

تاتو نماد قدرت و ثروت

 

تاتو نماد قدرت و ثروت

 خال‌کوبی تاج در درجه اول انتخاب افراد تشنه قدرت است. جنسیت فرد در اینجا مهم نیست. هم مردان و هم زنانی که تصویر تاج را به عنوان خال‌کوبی انتخاب می کنند، جاه طلب هستند و در تلاش برای داشتن قدرت واقعی هستند.

خال‌کوبی با پول معمولا توسط افرادی خال‌کوبی می شود که می خواهند ثروت را به زندگی خود جذب کنند. تصاویر هر اسکناس یا سکه روی بدنه زیبا به نظر می رسد. چنین خال‌کوبی ها معمولا با نمادها یا کتیبه های دیگر ترکیب می شوند.

 

معنی تاتو 1998

تتو تاریخ      طرح تاتو اعداد انگلیسی

معنی تاتو 1998

تاتو تاریخ تولد به میلادی  در  تاتو 1998 سال ببر را به ارمغان می آورد ، سومین در چرخه زودیاک چینی 12 حیوانی. ببرها در سال های 2010، 1998، 1986، 1974، 1962، 1950 و غیره متولد شدند.

معنی تاتو 1994 

طرح تاتو تاریخ تولد     تتو عدد    طرح تاتو اعداد انگلیسی

معنی تاتو 1994 

تاتو تاریخ تولد  در سال سگ برای افرادی که در سال های 1946، 1958، 1970، 1982، 1994، 2006 و 2018 متولد شده اند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سگ تحت نشانه های وفاداری و اضطراب متولد می شود.

معنی تاتو 1996
معنی تاتو 1999

اعداد معنی دار برای تاتو

سال چینی خرگوش چهارمین سال از چرخه 12 ساله حیوانات زودیاک چینی است. داستان قدیمی چینی پشت این ماجرا این بود که امپراتور یشم دستور مسابقه ای را داد تا 12 حیوان را به عنوان نگهبان شخصی او انتخاب کنند. حیوانات به ترتیب چرخه وارد شدند.متولدین سال خرگوش در سال های 1939، 1951، 1963، 1975، 1987، 1999، 2011 یا 2023 متولد شده اند.

 

تاتو عدد رومی
طرح تاتو عدد . تاتو عددی رومی  روی سینه

 

تاتو عدد رومی
  تاتو تاریخ تولد به یونانی   اعداد رومی بر روی دست دختر عکس تاتو عدد رومی بر روی مچ دست با گل رز

 

تاتو عدد رومی

تتو تاریخ تولد     تبدیل تاریخ تولد به یونانی

تاتو عدد رومی

تاتو با اعداد رومی روی انگشت

1616240531_34-p-tatu-s-datoi-svadbi-34.jpg

تاتو تاریخ تولد روی انگشت  تاتو تاریخ تولد

 

تاتو عدد رومی
تاتو زن و شوهر با تاریخ با اعداد رومی روی مچ دست 

 

تاتو عدد رومی

تاتو به شکل اعداد رومی بر روی بازو

 

تاتو عدد رومی

تاتو عدد . خال‌کوبی عددی رومی در اطراف گردن 

 

تاتو عدد رومی

تاتو اعداد لاتین . خال‌کوبی عددی رومی در اطراف گردن 

 

تاتو عدد رومی

تاتو رومی . خال‌کوبی عددی رومی در اطراف گردن 

به طور کلی ، تتو اعداد رومی که با یک قلم زیبا تراش خورده اند  ، در هر قسمت از بدن مناسب به نظر می رسند.

 

بهترین مکان برای نوشتن کتیبه ای به زبان لاتین کجاست

111111111111111111.jpg


هر ساله افراد بیشتری به دنبال کتیبه های خال‌کوبی لاتین همراه با ترجمه هستند. از نظر محبوبیت ، عبارات به زبان لاتین برای سالهای متمادی در یکی از مکانهای اصلی باقی مانده است و حتی هیروگلیف ، پرندگان و گربه های متنوع . این قابل درک است: اگر از "گربه ها" و "پرندگان" به عنوان مهر استفاده می شود ، کتیبه های لاتین زیبا و اصلی به نظر می رسند. البته ، اگر خال‌کوبی های لازم را از قبل پیدا کنید ، کتیبه های لاتین همراه با ترجمه و بدانید که در کجا زیبا به نظر می رسند.

پسران کجای بدن  خال‌کوبی  کنند

tatu-cifry23.jpg

تاتو رومی

عبارات بزرگ به لاتین به بهترین شکل در بازوی مرد و همچنین بر روی دستان او دیده می شوند:

در طول کل از آرنج تا دست.
از بازو تا آرنج ؛
خم شدن در اطراف دو سر بازویی و تغییر وضعیت به عضله سه سر
عبارات لاتین استفاده شده در امتداد ستون فقرات و زیر تیغه های شانه زیبا به نظر می رسند. ماهیچه ها و گردن برای چنین خال‌کوبی هایی مناسب هستند ، اما باید مراقب موارد زیر باشید: همه کارفرمایان از خال‌کوبی های این منطقه استقبال نمی کنند.

می توانید کتیبه های یونانی برای تاتو را در انتهای مقاله مشاهده کنید.

دختران کجای بدن  خال‌کوبی  کنند

tatu-cifry12.jpg

تاتو رومی

خال‌کوبی های دختران به زبان لاتین بیشتر ظریف و مرموز هستند. بنابراین ، بهتر است چنین مکانی را روی بدن انتخاب کنید تا خال‌کوبی نه تنها مناسب به نظر برسد ، بلکه جالب نیز باشد ، توجه را به خود جلب کند.

این حروف در مچ دست و مچ پاهای نازک زنان به بهترین شکل دیده می شود. جذاب و فریبنده - در:

کمر
باسن
شکم
سینه
ترقوه؛
گردن؛
بالای تیغه های شانه
کتیبه های نزدیک پا جالب به نظر می رسند ، با این حال ، می توان بخشی از آن را پاک کرد. در آخرین روند مد - عبارات روی انگشتان ، اما برای جلوگیری از آسیب رسیدن به خال‌کوبی در حین ترمیم ، آنها باید توسط یک استاد باتجربه اجرا شوند.

 

tatu-cifry05.jpg

تاتو رومی 

معنی تاتو ساعت یونانی

tatoo8.jpg

در یک خال‌کوبی هنری، یک ساعت به سبک قدیمی و همیشه با جزئیات تزئینی زیادی به تصویر کشیده می شود. چنین ترکیب شیک به دکوراسیون واقعی بدن انسان تبدیل می شود. معنی خال‌کوبی ساعت اول از همه ، چنین تتو نمادی از گذرا بودن زندگی و همچنین تجربه زندگی است. نبود عقربه یا صفحه شکسته به معنای اتلاف وقت است.

 

خال‌کوبی ساعت شنی بسیار محبوب است. آنها نماد ماهیت چرخه ای وجود و گریزان بودن زمان هستند که به نظر می رسد از بین انگشتان شما می لغزد. پیام این نقاشی یادآوری مرگ و میر انسان و گذرا بودن زندگی است.

 

گزینه های طراحی برای خال‌کوبی که یک ساعت را به تصویر می کشد: برای طرح های سیاه و سفید - نقاشی های در مقیاس بزرگ به سبک رئالیسم یا سیاه و خاکستری.

آنها گل های رز، پروانه ها و کمتر جمجمه را به تصویر می کشند. برای طرح های رنگی - خال‌کوبی با سبک تهاجمی بودن نقاشی با ضربه های قرمز هرج و مرج و تصاویر کلاغ ها تأکید می شود.

خال‌کوبی که یک ساعت را نشان می دهد همیشه در مقیاس بزرگ است، بنابراین روی شانه ها، سینه و "دست" قرار می گیرد. خال‌کوبی به سبک یونانی اغلب منعکس کننده فرهنگ غنی، اساطیر و تاریخ یونان باستان است. این خال‌کوبی ها می توانند شامل عناصر مختلفی مانند خدایان و قهرمانان، نمادها، جزئیات معماری و غیره باشند.

 

ایده های محبوب برای خال‌کوبی به سبک یونانی خدایان و الهه های یونانی : زئوس، آتنا، آپولون، آرتمیس، هرا و دیگران را می توان در پرتره های دقیق یا صحنه هایی از اسطوره به تصویر کشید. قهرمانان و موجودات اساطیری : هرکول، مدوسا، مینوتور، پگاسوس و دیگران. ستون‌های یونانی و جزئیات معماری : به عنوان مثال، ستون‌های دوریک، یونی یا کورنتی. نمادها و متن : کلیدهای یونانی، پیچ و خم، یا حتی متن یونانی مانند نقل قول های فلسفی یا قطعاتی از آثار باستانی.

 

صحنه‌هایی از اسطوره‌ها : قسمت‌هایی از اسطوره‌های معروف، مانند نبرد جنگ تروا، 12 کار هرکول یا سفر اودیسه. مجسمه ها : تصاویر مجسمه های معروف یونانی مانند "Discobolus" یا "Venus de Milo". نمادهای نجومی و زودیاک : به عنوان مثال، صورت های فلکی یا سیاراتی که به نام خدایان یونانی نامگذاری شده اند. فلسفه یونانی : تصاویری از فیلسوفان بزرگ یونانی مانند سقراط، افلاطون یا ارسطو، شاید با نقل قول ها یا نمادهایی مرتبط با آموزه های آنها. هنگام انتخاب یک خال‌کوبی به سبک یونانی، توجه به جزئیات و نمادپردازی مهم است تا خال‌کوبی نه تنها زیبا به نظر برسد، بلکه معنای مورد نظر را نیز منتقل کند. کار با یک هنرمند خال‌کوبی با تجربه که هنر و فرهنگ یونانی را درک می کند به شما کمک می کند تا یک طرح منحصر به فرد و هنرمندانه اجرا شده ایجاد کنید.

کتیبه های یونانی برای تاتو

تاتو رومی با معنی

از زندگی استفاده کن ، خیلی زودگذر است.
عاشقان دیوانه اند.
عشق همه چیز را تسخیر می کند.
عشق ، مانند یک اشک ، از چشم متولد می شود ، بر قلب می افتد.

من آماده گوش دادن به حماقت هستم ، اما اطاعت نمی کنم.
زمان مفیدترین مشاور یک شخص است.
اعمال از کلمات قویتر هستند.
هوشیار باشید اعتماد کن ، اما ببین به کی اعتماد داری
انسانها تمایل به اشتباه دارند.
من از یک نفر متنفر نیستم ، اما از رذایل او متنفرم.
صورت آینه روح است.
خشم آغاز جنون است.
گرگ کت خود را تغییر می دهد ، نه ماهیت خود را.
دود بدون آتش وجود ندارد.
بهترین مشاوران مردگان هستند.
زندگی یک سفر است.
هرکس که سکوت کند موافق محسوب می شود.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • ناشناس :

    تاتو اعداد رومی معمولاً توسط افرادی انجام می شود که می خواهند یک تاریخ مهم را بر روی بدن خود حک کنند.

    1400/4/9 16:14
  • Yamary 83 :

    تاتو نماد قدرت و ثروت .................. تاتو نماد قدرت و ثروت خالکوبی تاج در درجه اول انتخاب افراد تشنه قدرت است. جنسیت فرد در اینجا مهم نیست. هم مردان و هم زنانی که تصویر تاج را به عنوان خال کوبی انتخاب می کنند، جاه طلب هستند و در تلاش برای داشتن قدرت واقعی هستند خالکوبی با پول معمولا توسط افرادی خالکوبی می شود که می خواهند ثروت را به زندگی خود جذب کنند. تصاویر هر اسکناس یا سکه روی بدنه زیبا به نظر می رسد. چنین خالکوبی ها معمولا با نمادها یا کتیبه های دیگر ترکیب می شوند.

    1402/6/18 21:55

بیشتر بخوانید