چگونه تا عید پوست زیبا و درخشان داشته باشیم

سامانتا جونز در سریال معروف جنس وشهر در آستانه مهمانی با چهره ای قرمز در مراسم خودنمایی کرد. کسانی که نمی خواهند اشتباه سامانتا جونز را برای سال جدید تکرار کنند، باید از قبل و با یک برنامه مشخص برای داشتن  پوست زیبا و درخشان  اقدام کنند. ما برای شما لیستی از عمل های زیبایی که می توانید یک ماه قبل از تعطیلات انجام دهید آماده کرده ایم. 

 

سامانتا جونز

مرطوب کردن پوست: ویتامین ها و اسید هیالورونیک

پوست مرطوب شده شاداب تر و جوان تر به نظر می رسد، با درخشندگی سالم و چهره ای یکدست. با مراقبت در خانه نمی توان به این اثر دست یافت، به این معنی که اقدامات جدی لازم است. صنعت زیبایی چه چیزی به شما ارائه می دهد؟

بیورویتالیزاسیون

تزریق نقطه ای هیالورونیک اسید نه تنها پوست را مرطوب می کند، بلکه منافذ را سفت می کند، چین و چروک های ظریف و علائم پیری از اثر آفتاب را صاف می کند و فرآیندهای تجدید سلولی را آغاز می کند.

هزینه  بیورویتالیزاسیون بسته به تعداد تزریق و نوع دارو است.

 

بیورویتالیزاسیون

مزایای بیورویتالیزاسیون

: وضعیت عمومی پوست بهبود می یابد، ذخیره آبی آن دوباره پر می شود و اثر آن تا شش ماه باقی می ماند. 

Biorevitalization به عنوان یک دوره از چندین جلسه با فاصله 7-10 روز بین تزریق انجام می شود. برای اهداف پیشگیرانه، معمولاً سه جلسه کافی است. یعنی با شروع دوره در اوایل اسفند، می توانید برای سال جدید وقت داشته باشید. آخرین جلسه حداکثر پنج روز قبل از تعطیلات است. 

پس از عمل، تورم خفیفی (برجستگی های کوچک مشخصه) اغلب در محل تزریق ایجاد می شود که پس از حدود دو روز از بین می رود. در عرض 3-4 روز، هماتوم های کوچک، قرمزی و به ندرت لایه برداری ممکن است ظاهر شود.

 

مزوتراپی

مزوتراپی

اصل مزوتراپی شبیه بیورویتالیزاسیون است. این نیز یک تکنیک میکرواینجکشن است، فقط یک مزو کوکتل با ویتامین ها، مواد معدنی، اسید هیالورونیک و سایر مواد مفید موجود در ترکیب به عنوان ماده فعال زیر پوست تزریق می شود. 

مزایای مزوتراپی

طیف گسترده ای از کاربردها - از مرطوب کننده تا از بین بردن روزاسه، پف کردگی و علائم پس از آکنه (اثر بستگی به ترکیب کوکتل دارد). روش غیر تزریقی نیز وجود دارد. 

دوره مزوتراپی شامل 4-10 جلسه با فاصله هفتگی بین تزریقات است، اما نتیجه را زودتر متوجه خواهید شد. آخرین جلسه حداکثر پنج روز قبل از تعطیلات است، زیرا ممکن است هماتوم، تورم و قرمزی ایجاد شود. 

هزینه مزوتراپی بسته به تعداد تزریق و نوع دارو است.

 

چین و چروک

 

چین و چروک و تورم را از بین می بریم: بوتاکس، دی اکسید کربن و فقط ماساژ

به جوانسازی و کاهش بار هر سال روی پوست یا به اصلاح چین و چروک های تقلیدی، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و از بین بردن تورم کمک می کند. انتخاب رویه ها برای این درخواست بسیار زیاد است.

لیفتینگ

لیفتینگ RF (موج رادیویی) متابولیسم در پوست را تسریع می کند، تولید کلاژن را تحریک می کند. بیضی صورت نمایان می شود، پوست صاف، الاستیک و با رنگی یکنواخت می شود و چین و چروک ها صاف می شوند. این روش بدون درد است و قرمزی خفیف پس از آن معمولا در عرض یک روز فروکش می کند.

 

لیفتینگ SMAS

دوره RF-lifting شامل 10 بار با فاصله 10-14 روزه است که نتیجه آن پس از اولین جلسات قابل توجه است.

 

لیفتینگ SMAS با کمک سونوگرافی باعث تحریک تولید کلاژن و سفت شدن بیضی صورت می شود. این اثر متناسب با لیفت صورت با جراحی است و تا چندین سال باقی می ماند. تغییرات زودتر از یک ماه قابل توجه نخواهد بود، بنابراین این جلسه باید در اوایل اسفند انجام شود. خوبیش اینه که فقط یک جلسه طول میکشه. 

 

کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی

تزریق زیر جلدی دی اکسید کربن باعث بهبود گردش خون و تامین اکسیژن بافت ها می شود. در نتیجه خاصیت ارتجاعی پوست بازیابی می شود، آثار پس از آکنه، درخشندگی چربی، تورم و حلقه های زیر چشم از بین می رود، چین و چروک ها صاف می شوند. کربوکسی تراپی بدون درد است و می توان آن را با سایر روش های زیبایی ترکیب کرد. در عرض 1-3 روز، تورم و بثورات ممکن است.     

دوره استاندارد کربوکسی تراپی از 3 تا 20 جلسه با فاصله 7 تا 14 روز بین تزریق می باشد. یک دوره کوتاه را می توان در یک ماه کامل کرد. آخرین بار 5-7 روز قبل از سال نو است.
هزینه  کربوکسی تراپی بسته به تعداد تزریق و نوع دارو است.

 

بوتاکس و فیلر

بوتاکس و فیلر

تزریق سم بوتولینوم عضلات صورت را شل می کند و چین و چروک های تقلیدی را صاف می کند. محبوب ترین مناطق برای اصلاح پیشانی و گوشه بیرونی چشم است. با این حال، می توانید گوشه های دهان، نوک ابروها را بالا ببرید، همه اینها ظاهری جوان تر و آرام تر به چهره می بخشد.

برعکس، پرکننده های مبتنی بر اسید هیالورونیک ، چین های برجسته را پر می کنند و آناتومی صورت را اصلاح می کنند. اغلب آنها در ناحیه چین های بینی، استخوان گونه، چانه و لب ها قرار می گیرند.

پس از هر دو روش، تورم یا هماتوم های کوچک در ناحیه تزریق ممکن است، که معمولا در عرض دو روز ناپدید می شوند. آخرین جلسه 14 روز قبل از سال نو است.
هزینه  بوتاکس و فیلر بسته به تعداد تزریق و نوع دارو است.

 

ماساژ

ماساژ

ماساژ نه تنها امن ترین راه برای خلاص شدن از تورم، فیکس کردن بیضی صورت و صاف کردن چین و چروک های کم عمق است، بلکه خوشایندترین راه است. نوع ماساژ (درناژ لنفاوی، باکال و...) با توجه به وضعیت پوست توسط متخصص انتخاب می شود. 

دوره استاندارد شامل 10 جلسه با فاصله زمانی 2-3 روز است: با شروع از اوایل اسفند، قطعاً تا تعطیلات زمان خواهید داشت.

 

زیبایی

طراوت پوست: لایه برداری شیمیایی

لایه برداری از بین بردن لایه خاصی از پوست است که در نتیجه آن بازسازی بافت شروع می شود، غدد چربی عادی می شوند، رنگدانه ها و آثار پس از آکنه از بین می روند، چین و چروک ها صاف می شوند و خاصیت ارتجاعی پوست افزایش می یابد. بر اساس میزان تاثیر بر روی پوست (سطحی، متوسط، عمیق) و ترکیبات (اسیدی، رتینوئیک، کربوکسیلیک و غیره) طبقه بندی می شود.

پس از انجام عمل، برای 1-3 روز برای قرمزی پوست، لایه برداری، افزایش حساسیت و بدون آرایش بودن ، آماده باشید.

 

لایه برداری شیمیایی

 

به طور معمول، یک دوره لایه برداری پوست شامل چهار جلسه است که در فواصل 7-10 روز انجام می شود. تهاجمی ترین کار در آخرین جلسه انجام می شود، بنابراین، برای اینکه سال نو را با صورت قرمز و پوسته پوسته ملاقات نکنید، باید از قبل برای لایه برداری ثبت نام کنید.

و برای کسانی که "دیر" اقدام می کنند، می توانید چند روز قبل از تعطیلات یک جلسه لایه برداری با گاز مایع انجام دهید: به آرامی صورت شما را تازه می کند و باعث قرمزی و پوسته پوسته نمی شود.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید