معنی تاتو یاکوزا با عکس و توضیحات

در

یاکوزا یکی از مشهورترین مافیای جنایی در جهان است. این مافیای ژاپنی مبتنی بر ارزش های خانواده پدرسالار است و به سنت ها احترام می گذارد. تاتو یاکوزا نیز در این گروه جنایتکار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. و امروز در مورد نمادهای پنهان برخی از این خال‌کوبی به شما خواهیم گفت.

 

معنی تاتو کپور کوی در یاکوزا

yakoza-1.jpg

تتو یاکوزا : تتو کپور کوی 

تتو کپور کوی در میان اعضای یاکوزا بسیار رایج است. به طور معمول، کپور کوی نماد شادی و خوش شانسی است. با این حال، اسطوره های ژاپنی می گویند که این ماهی ها می توانند از آبشار بالا بروند، بنابراین خال‌کوبی ماهی کپور کوی نیز گواهی بر اراده و روحیه صاحب آن دارد. هرکس چنین طرحی از خالکوبی یاکوزا  را روی بدن خود تاتو کند، آزمایش های سختی را پشت سر گذاشته است.

 

 

معنی تاتو اژدها در یاکوزا

yakoza-2.jpg
تتو اژدها

در ژاپن، اژدها را محافظان بشریت می دانند. برای یاکوزا، اژدها نمادی از خرد، قدرت، شجاعت و غیره است. معنای خال‌کوبی اژدها همچنین می تواند بر اساس رنگ متفاوت باشد: اژدهای سبز با طبیعت مرتبط است، اژدهای سیاه با تجربه و اژدهای طلایی با چیزی بسیار ارزشمند.

 

 

معنی تاتو فونیکس در یاکوزا

yakoza-3.jpg
معنی تتو ققنوس

 

یکی دیگر از خال‌کوبی های معمولی یاکوزا، تتو ققنوس  که نماد پیروزی، نجات و تولد دوباره است.

 

 

معنی تاتو مار در یاکوزا

yakoza-4.jpg
تتو مار 


در سرزمین طلوع خورشید، خال‌کوبی مار معانی زیادی دارد. گاهی اوقات اعتقاد بر این است که چنین الگویی تجسم سلامتی خوب و توانایی بهبودی است. اما در فرهنگ عامه، مار به معنای مشیت، خرد و قدرت، و همچنین خبر بد و بیماری است.

 

 

معنی تاتو سامورایی در یاکوزا

yakoza-5.jpg
تتو سامورایی


فقط اعضای منتخب یاکوزا حق دارند خال‌کوبی با تصویر یک سامورایی تتو کنند. یک سامورایی نماد ارادت بی حد و حصر به سنت ها، یک علت یا یک ایده است. فردی که چنین طرحی را روی بدن خود اعمال کرده است، باید به واقع  اراده ای آهنین داشته باشد.

 

 

معنی تاتو شکوفه گیلاس در یاکوزا

yakoza-6.jpg

 تتو شکوفه گیلاس


شکوفه های گیلاس یا شکوفه های ساکورا در ژاپن نشان دهنده خود زندگی است. به محض اینکه گل ها از درخت می افتند، باد و باران آن را با خود می برد و از روی زمین محو می شوند.

 

 

معنی تاتو ماسک اونی در یاکوزا

yakoza.jpg
تتو ماسک اونی


در اساطیر ژاپنی، اونی هیولاهای انسان نما و شیطانی شبیه شیاطین مسیحی هستند. آنها از گوشت انسان تغذیه می کنند. در مورد خال‌کوبی ها ، آنها عملکرد محافظتی دارند ، اما اگر چنین طرحی توسط یکی از اعضای مافیای ژاپنی تاتو شده باشد ، به احتمال زیاد این شخص در کشتن افرادی که  یاکوزا ها را دوست ندارند و / یا جمع آوری بدهی ها مشغول است.

 

 

معنی تاتو ببر در یاکوزا

yakoza-8.jpg
تتو ببر


خال‌کوبی ببر برای اعضای یاکوزا نشانه قدرت، شجاعت و انتخاب است. به طور کلی، در ژاپن ببر طلسم در برابر بیماری ها، شیاطین و مشکلات است. همچنین نماد پاییز است و (در اساطیر) توانایی کنترل باد را دارد.

 

 

معنی تاتو شیر بهشتی بودا در یاکوزا

yakoza-9.jpg
تتو شیر بودا


معمولا مجسمه های  شیر بودا در مقابل معابد بودایی قرار می گیرند. آنها همانطور که می گفتند محافظان و نگهبانان معبد هستند. در خال‌کوبی، شیر بودا نشان دهنده محافظت در برابر نیروهای شیطانی و خطر است.

 

 

معنی تاتو سر بریده (ناماکوبی) در یاکوزا

yakoza-10.jpg
تتو سر بریده (ناماکوبی)


Namakubi در لغت به معنای "سر اخیرا بریده شده" است. این خال‌کوبی با رسم سامورایی ها در ارائه سرهای بریده شده دشمنان به فرماندهان آنها مرتبط است. یک توضیح رایج برای چنین الگوی روی بدن، تمایل به پذیرش سرنوشت بدون شکایت، و همچنین بی باکی و شجاعت است.

 

 

معنی تاتو گل صد تومانی در یاکوزا

yakoza-11.jpg
تتو گل صد تومانی


برای مافیای ژاپنی، خال‌کوبی با گل صد تومانی به معنای مردانگی، قدرت و نگرش بی پروا به زندگی است.

 

 

معنی تاتو گل داودی در یاکوزا

yakoza-12.jpg
تتو گل داودی


گل داودی با امپراطور مرتبط است. آنها نماد کمال و طول عمر هستند.

 

 

معنی تاتو نیلوفر آبی در یاکوزا

yakoza-13.jpg
تتو نیلوفر آبی


اعضای یاکوزا نیلوفر آبی را مظهر مبارزه زندگی می دانند. خود گل از ته مخزن سرچشمه می گیرد و به آرامی راه خود را به سوی نور باز می کند.

 

 

معنی تاتو آب در یاکوزا

yakoza-14.jpg
تتو آب


بسیاری از خال‌کوبی های ژاپنی شامل تصویر آب هستند. آب دوباره با جریان زندگی مرتبط است و برای ژاپنی ها، آب نیروی نابود نشدنی طبیعت است که هیچ فردی نمی تواند در برابر آن مقاومت کند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

تاتو انگشت معنی ایده و 200 طرح

در

تاتو انگشت

تتو روی انگشت  تاتو حلقه دور انگشت


تاتو انگشت می تواند یکی از زیباترین و مختصرترین هنرهای بدن باشد که نماد و معنی را در یک بسته کوچک منتقل می کند. این که آیا تصویری ساده یا هنری پیچیده تر در مینیاتور انتخاب کرده اید ، با تاتو روی انگشت راهی فوق العاده برای انتقال احساسات ، اعتقادات و احساس زیبایی خود در جلوی چشم دارید.

 

طرح تاتو انگشت

چرا تتو انگشت اینقدر محبوب هستند؟ برای  تاتو روی انگشت چه جایی بهتر است به خودتان یادآوری کنید که هنگام برداشتن قلم یا قلم مو ، استفاده از صفحه کلید یا کار با ابزار برای شما مهم است؟ همانطور که دست خود را برای سلام دادن دراز می کنید ، بخشی از خود را نیز به اشتراک می گذارید. با استفاده از این تاتو ها می توانید اشتیاق ، حرفه ، علایق و هنری را که برای شما معنی دار است نشان دهید.

 

تاتو با انگشت یک روش بسیار صمیمی برای به اشتراک گذاشتن عمومی است و در بین افراد مشهور بسیار محبوب شده است. آنها می توانند نشانه های قبیله ای ساده ، جواهرات تاتو شده را برای تقویت حلقه های شما یا مینیاتورهای حیوان خانگی مورد علاقه شما باشند. آنها می توانند یادآور عزیزان از دست رفته باشند یا طبیعت را به شکل پر ، ستاره یا گل نشان دهند. بازنمایی کاری که دوست دارید انجام دهید چطور؟ نقاشی یک هنرمند ، یک توپ فوتبال ، نت موسیقی یا یک کتاب می تواند چیزهای زیادی در مورد شما بگوید.

 

تاتو انگشت

تاتو روی دست تاتو روی انگشت اشاره    تاتو روی انگشت با معنی

رایج ترین تاتو انگشت 

تاتو روی انگشت با معنی

هنگام انتخاب خال‌کوبی ، مهم است که معنی تصویر تاتو را در نظر بگیرید. برخی از اولین تاتو های جنگجویان سلتی بود. صلیب سلتیک امروزه محبوب است و ترکیبی از صلیب مسیحی و خورشید است . سایر تصاویر سلتی شامل پروانه ، نشان دهنده تغییر و تولد دوباره و گره های در هم تنیده است که نماد عشق بین دو نفر است.

تاتو جمجمه

یکی از محبوب ترین تصاویر تاتو انگشت است و همچنین یکی از تاتو های سوءتفاهم آمیز است. در ژاپن و مکزیک ، جمجمه نشان دهنده احترام و یاد عزیزان از دست رفته است. در فرهنگ گوتی ، انرژی و احساسات منفی دارد. برای برخی که جمجمه را تاتو می کنند ، نشان می دهد که بر بیماری جدی غلبه کرده یا از تصادف بهبود یافته اند.

 

تاتو لنگر

یک نماد بسیار اولیه مسیحی است و می تواند در دخمه های رومی یافت شود. لنگر راهی برای پوشاندن صلیب برای مسیحیان تحت تعقیب بود و امروزه به عنوان نمادی از مسیحیت در هنر تاتو مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از تاتو ها دارای معانی متعددی هستند. یک لنگر می تواند به طور متناوب نیروی دریایی  را نمایندگی کند و در بین سربازان و زنان محبوب است ، که نشان دهنده فداکاری و ارتباط با نیروی دریایی است.

 

تاتو بال فرشته

از شما محافظت می کند ، اما همچنین می تواند نمادی از عزیزان از دست رفته باشد. تاتو های پر می توانند به نماد فرشته در سطح عمیق تر مربوط شوند یا می توانند آزادی پرنده را نشان دهند.

 

حیوانات

حیوانات ، اعم از واقعی و افسانه ای ، جایگاه برجسته ای در هنر تاتو دارند. در هنرهای خال‌کوبی سنتی ژاپنی ، اژدها موجوداتی خیرخواه و سخاوتمند هستند که دلالت های مثبتی دارند. در فرهنگ های اروپایی ، اژدها یک نیروی مخرب است که نماد ثروت ، حرص و وحشیگری است. ببرها در بسیاری از فرهنگ های آسیایی قدرت و عزت را نشان می دهند اما به عنوان محافظ مردگان نیز شناخته می شوند.

سبک ، داستان زندگی یا علاقه شما هرچه باشد ، یک تاتو زیبا وجود دارد که منتظر تزئین انگشت شماست!

 

بهترین طرح تاتو انگشت را اینجا ببینید

تاتو انگشت

تاتو انگشت  طرح تاتو روی دست

تاتو انگشت ساده 

تاتو روی دست این یک الگوی طراحی بسیار اساسی است که در واقع بسیار محبوب است. بسیاری از افراد سادگی و ظاهر ساده طرح را دوست دارند. این تقریباً شبیه چیزهایی است که بومیان آمریکایی ترسیم می کنند ، و طرفداران مدرن تاتو این اشکال را بسیار جذاب می دانند.

این نمادهای کوچک: چشم ها ، مثلث ها ، تکه های پیتزا ، قلب ، امواج ، مثلث ها ، فلش ها - از نظر شادی ساده ای که در استفاده کننده ایجاد می کنند و همچنین واکنش های شگفت انگیزی که از طرف افرادی دریافت می کنند ، برای بسیاری از علاقه مندان به تاتو جذاب است. اونها رو ببین.

تاتو انگشت هلال ماه

هلال ماه یک طرح خالص و ساده و در عین حال زیبا برای تاتو انگشت است. این برای افرادی که دوست دارند تاتو هایی با موضوعات طبیعت در خود داشته باشند یا برای کسانی که شیفتگی خاصی از ماه دارند دوست دارند. این یک طراحی بسیار باحال است.

 

تاتو انگشت

تاتو روی دست ساده

تاتو انگشت فضایی

تاتو روی دست ساده : این طرح ها برای افرادی که از تصاویر فضایی لذت می برند فوق العاده است. می توانید یک کشتی موشکی یا سیاره زحل را برای نشان دادن به دوستان و عزیزان خود تهیه کنید. چه کسی از چنین موضوعی جذاب در هنر بدن خود لذت نمی برد؟

تاتو انگشت جغد

طرح تاتو روی دست  : این یک تاتو بسیار جالب است. جغد نماد مهمی برای بسیاری از مردم است. این جغد دارای طراحی بسیار سرد و زیبا می باشد. جغد نماد خرد ، امید ، نیکوکاری و پلی به جهان های دیگر و بسیاری چیزهای دیگر نیز هست. این یک تاتو بسیار جذاب است به دلیل همه معنای آغشته ای که از فرهنگ های مختلف دارد.

 

تاتو انگشت

تاتو روی انگشت دست

نمادهای قدیمی ایده تاتو انگشت

تاتو نمادگرایی باستانی از محبوبیت روزافزونی برخوردار است. چه چشم بینا باشد و چه انواع مختلف مثلث های نمادین ، ​​کارهای بسیار جالبی وجود دارد که می توانید با تمام نمادگرایی مذهبی و بت پرستی قدیمی انجام دهید. این تاتو ها بسیار زیبا هستند و بیانات فوق العاده ای در مورد شخصیت شما به عنوان یک فرد ارائه می دهند.

تاتو انگشت گرگ

تاتو روی انگشت دست

تاتو انگشت گرگ بسیار محبوب است. گرگها این روزها هستند و این یکی از زیباترین طرحهای تاتو حیوانات ما است. گرگ یک حیوان باشکوه است و فردی را وفادار و همچنین خشن ، مانند گرگ ، نشان می دهد. وقتی به دنبال طرح های تاتو انگشت هستید ، این طرح خوبی است که باید در نظر بگیرید.

 

تاتو انگشت

تتو رو انگشت

تاتو انگشت هواپیما

در میان تاتو های انگشت ، این یکی از جالب ترین است. این طرح تاتو انگشت بسیار مدرن و منحصر به فرد است ، شما تعداد زیادی از آنها را در خارج مشاهده نمی کنید. به همین دلیل من فکر می کنم یکی از جالب ترین ها است. و دلالت بر آزادی خاصی در مورد شخصی دارد که آن را تاتو می کند.

ایده تاتو انگشت گربه

این یک ایده عالی برای تاتو انگشت است. البته ، عاشقان گربه آن را بسیار دوست خواهند داشت. اما این یک ایده خال‌کوبی عالی برای هر نوع فردی است. این ایده طراحی خال‌کوبی با انگشت بسیار جالب است زیرا اکثر مردم گربه ها را دوست دارند و ممکن است گربه خود را به یاد داشته باشد. به راستی ، چه کسی نمی خواهد یکی از حیوانات خانگی خود را تاتو کند که همیشه بتواند به آن نگاه کند؟

 

تاتو انگشت

تاتو رو انگشت    تاتو صلیب روی انگشت

طرح تاتو انگشت سبیل

سبیل گربه یکی دیگر از طرح عالی در میان طرح طراحی تاتو انگشت است. این یکی رنگارنگ ، قوی و پر از طعم است. اگر این کلمات شما را توصیف می کنند ، این یک خال‌کوبی برای شما است.

 

طرح تاتو با صلیب و جواهرات

اگر جواهرات را آنقدر دوست دارید که می خواهید آنها را روی انگشت خود تاتو کنید ، این طرح طراحی خال‌کوبی انگشت برای شما است. جواهرات زیبا و شیک با ترکیبی از صلیب ها می توانند بسیار زیبا باشند. البته ، شما می توانید انتخاب کنید که کدام ترکیب خاص از صلیب و جواهرات را می خواهید.

 

تاتو انگشت

عکس تاتو روی دست

ایده تاتو انگشت مداد

حتی می توانید مداد بگیرید. چرا که نه؟ این یک طراحی منحصر به فرد و جالب است که از نظر هر شخصی بسیار زیبا به نظر می رسد. این قطعاً یک شروع کننده مکالمه عالی و یک طرح اقتصادی است که بسیار زیبا و سریع به نظر می رسد. مداد است. چرا که نه؟

تاتو گل انگشت گل

این طرح بسیار انتزاعی چیزی شبیه یک گل به نظر می رسد. زیبا با سایه های زیبا و مطمئناً به نظر می رسد یک شروع کننده مکالمه باشد. یک اثر هنری ، این یک ایده خال‌کوبی عالی است ، یکی از جالب ترین طرح تاتو موجود.

 

تاتو انگشت

تاتو انگشت دخترانه

طرح تاتو انگشت خطوط

این تاتو های ساده و در عین حال شگفت انگیز زیبایی بی نظیری در مورد خود دارند. آنها واقعاً با شکل طبیعی دست و بدن هماهنگ عمل می کنند. آنها توجه چشم را به زیبایی و شکل طبیعی شخصی که آنها را پوشانده جلب می کنند.

 

نت موزیکال تاتو انگشت

نت موسیقی یکی از جذاب ترین تاتو هایی است که افراد می توانند انجام دهند. یک تصمیم طبیعی برای کسی که عاشق موسیقی است ، چه آهنگساز باشد و چه فقط یک شنونده مشتاق. این یک تاتو با ظرافت کمیاب است و برای کسانی که از آن استفاده می کنند معنی بسیار خوبی دارد.

تاتو انگشت بومی آمریکا

سبک نمادهای بومی آمریکایی که این تاتو ها را تشکیل می دهند بسیار جالب است. آنها طراحی فوق العاده ای دارند و برای بسیاری از افراد بسیار جالب و جذاب هستند و روحیه ای آزاد را به ارمغان می آورند. مجموعه ای منحصر به فرد ، آنها هنرهای خیره کننده بدن را روی انواع مختلف انگشت ایجاد می کنند.

تاتو انگشت

طرح تاتو انگشت

طرح کارت تاتو انگشت

می توانید پادشاه قلب یا ملکه قلب را روی انگشت خود بپوشید. در واقع آنها می توانند معانی زیادی داشته باشند ، چه شما بازیکن کارت باشید یا نه. آنها با فونت زیبا و طراحی زیبا ، طراحی هنری خوبی را ایجاد می کنند. چه کسی نمی خواهد آنها را تاتو کند؟

عشق تاتو انگشت

چه کلمه زیبایی البته ، شما می توانید هر کلمه ای برای طرح های خال‌کوبی انگشت خود بدست آورید ، چرا دوست ندارید؟ البته واژه ای را که بیشترین اهمیت را برای شما دارد تاتو کنید. هنگام دیدن این تاتو ، می توان به این فکر کرد که چه کسی عاشق کسی است ؟

 

تاتو انگشت

تاتو با خودکار مشکی

 

هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند تا جانی تازه به ایده های خود بدهید.این مقاله را برای  tattoo artist هوش مصنوعی بخوانید.

تاتو انگشت ساده فلش

البته ، این خطوط می توانند هر چیزی باشند که فرد می خواهد باشد ، آنها چشم را در جهت خاصی هدایت می کنند و به اندازه کافی جذابیت در آنها وجود دارد. به همین دلیل این تاتو مناسب برای کسی است که به دنبال اولین طرح خود است. این همچنین یک طرح مکمل عالی برای افرادی است که تعداد زیادی تاتو دارد.

 

تاتو انگشت

ایده تاتو انگشت فیل

چقدر نازه! این یک طرح حیوانات کوچک بسیار زیبا از یک حیوان است که برای بسیاری از افراد معنی زیادی دارد. چرا این را به مجموعه تاتو های انگشت خود اضافه نکنید.
تاتو با انگشت راهی عالی برای نشان دادن یک طرح مینیمالیستی است. در اینجا ، خال‌کوبی قبیله ای سیاه و سفید نشان دهنده چیزهای مختلف است. در حالی که چشم زیبا طراحی شده آگاهی را به تصویر می کشد ، ماه نماد زنانگی است.

ایده تاتو انگشت فیل خدای هندو

این  تاتو انگشت کوچک کاملاً با جوهر تیره انجام شده و خدای هندو ، گانشا را به تصویر می کشد. این شانس را به پوشنده هدیه می دهد. در فرهنگ هند ، بتهای گانشا اغلب به عنوان نشانه ای از خوش شانسی هدیه می شوند. خود خدا مخفف حکمت و زیرکی است.

 

تاتو انگشت

تاتو حلقه دور انگشت

تاتو لوتوس 

این تاتو مینیمالیستی انگشت ، گل نیلوفر آبی لوتوس را نشان می دهد. این نشان دهنده توانایی پیشرفت در شرایط سخت است. درست همانطور که گل در آن حوض گل آلود به زیبایی شکوفا می شود ، با این وجود  تاتو کننده با وجود همه شانس ها می درخشد.

تاتو تسبیح

در اینجا می توانید تسبیحی را بر روی انگشت استفاده کنندگان مشاهده کنید که نشان دهنده وفاداری آنها به ایمان است. با جوهر تیره انجام شده است ، می توانید صلیب آویزان را در زیر به عنوان نمایشی از خود دین مشاهده کنید. این نشان دهنده امید ، اعتقاد و تسلیم کامل در برابر حق تعالی است.

 

تاتو انگشت

تاتو انگشت "شاد" روی یک زن

تاتو های انگشت که در کنار انگشت انجام می شود تبدیل به یک روند می شود - درست مانند این. با "شادی" حک شده در آنجا ، نشان دهنده شادی و نشاط است. بنابراین اگر شما فردی هستید که به خوش بین بودن و لذت بردن از هر لحظه به طور کامل اعتقاد دارید - این تاتو برای شما است!

تاتو انگشت خاطره انگیز برای خاص

این تاتو با جوهر سیاه به همان اندازه مینیمالیستی است - به هر حال ، این چیزی نیست جز یک طرح اولیه. این برای آن شخص یا مکانی است که تأثیر عمیقی بر زندگی شما گذاشت. بنابراین با الفبایی که بصورت خط شکسته ظریف نوشته شده است ، انگشت شما کمی از هم جدا می شوند.

 

تاتو انگشت

تاتو انگشت صلیب

یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از اینکه ایمان شما برای همیشه باقی می ماند ، انجام یک تاتو کوچک است. در اینجا ، صلیب با جوهر سیاه انجام می شود تا در برابر پوست برهنه برجسته شود. این نشان دهنده فداکاری شما و تسلیم شدن در برابر مرد فوق است در حالی که عمق باورهای شما را نیز به تصویر می کشد.

تاتو انگشت دایناسور 

این ایده تاتو خنده دار انگشت کوچک برای عاشق دایناسور در شما است. این طرح ساده که نماینده جانوران باشکوهی است که هزاران سال قبل از ما زندگی می کردند ، آنها را در کنار انگشت شما زنده می کند. با جوهر سیاه انجام شده و در برابر پوست بدون علامت اطراف خود را نشان می دهد.

 

تاتو انگشت

تاتو انگشت عاشق سفر

سفر یک اعتیاد است و هیچ چیز بهتر از ایده تاتو انگشت آن را به تصویر نمی کشد. با کلمه "WANDERLUST" که در حروف تایپ شده است ، عشق شما به ماجراجویی ها ، بیابان ها و به طور کلی جهان را نشان می دهد. جوهر مشکی پررنگ به زیبایی روی پوست خودنمایی می کند.

تاتو انگشت ضربان قلب 

همه دوست دارند دوست داشته شوند. این احساس جادویی است که نمی توانید برای تجربه آن منتظر بمانید - و هنگامی که معامله واقعی را انجام دادید ، در خون شما جاری می شود. بنابراین در اینجا یک طرح تاتو انگشت برای نشان دادن کامل آن وجود دارد. شما می توانید الگوهای موزون ضربان قلب را در حالی که به یک قلب ظریف ختم می شوند مشاهده کنید.

 

تاتو انگشت

تاتو انگشت زیبا برای همه

امید چیزی است که به ما اجازه می دهد زنده بمانیم ، و برای این ، باید باور داشته باشیم. بنابراین در اینجا یک طرح خال‌کوبی کوچک ظریف با تاتو سیاه و سفید برای آن ارائه شده است. با شباهت پرنده در یک طرف ، این موجود نشان دهنده آزادی است در حالی که خود کلمه با یک فونت ظریف و خط شکسته حک شده است.

تاتو قلب را برای زنان تقدیم کنید

عشق زیبا ، مسحور کننده و جادویی است. تصور کردن با کلمات دشوار است ، اما این طرح مینیمالیستی برای تاتو انگشت یکی از معدود طرحی است که به درستی عمل می کند. مشکی رنگ آن را به زیبایی روی پوست برجسته می کند. طراحی کوچک ظریف تنها چیزی است که برای نماد زیبایی و ضعف عشق لازم است.

 

تاتو انگشت

تاتو لای انگشت

این یکی از طرح تاتو انگشت است که برای افراد شجاع دل طراحی شده است. این کلمات با مرکب سیاه و بدون ترس در مرکز آن انجام شده است ، این کلمات به طرز جسورانه ای در برابر پوست اطراف خودنمایی می کنند. این نشان دهنده عدم وجود ترس هنگام غلبه بر موانع و حرکت به دنیای وسیع و وحشتناک است.

تاتو انگشت بینهایت

خال‌کوبی بی نهایت نماد "برای همیشه" است و می تواند برای اهداف متعددی باقی بماند. شاید این یک عشق بی پایان باشد ، یا یک دوستی گرامی. این اساساً نشان دهنده یک پیوند عمیق است که احساس می کنید هرگز شکسته نخواهد شد. این طرح کوچک زیبا که مشکی انجام شده یکی از محبوب ترین تاتو های امروزه است.

تاتو انگشت پر طاووس

در حالی که به طور کلی پرها یک نماد بسیار زنانه هستند ، پر طاووس یک استثنا است. این نشان دهنده پاکی و بازاندیشی است. با این حال ، این نماد یکی از قدرتمندترین و شرورترین خدایان هندو - کریشنا است. بنابراین ، همچنین نشان دهنده الوهیت و بازیگوشی است.

 

تاتو انگشت

 

در اینجا یکی دیگر از طرح های منحصر به فرد تاتو انگشت برای کسانی است که در جستجوی چیزی متفاوت هستند. در حالی که اشکال ظریف قبیله ای خیره کننده هستند ، اما نشان دهنده جاه طلبی و اهداف هستند. با جوهر سیاه انجام شده است ، آنها به زیبایی ظاهر می شوند و بهترین راه برای تجسم باورها و ویژگی های فرد هستند.

این تاتو عالی و منحصر به فرد با رنگ سیاه برای عکاس مناسب است. با کوه در یک انگشت و دوربین در انگشت دیگر ، نشان دهنده الهام از خود مادر طبیعت است. در حالی که جوهر سیاه به زیبایی ظاهر می شود ، این طرح مینیمالیستی است که چشم را به خود جلب می کند.

خورشید و ماه به عنوان دو نیمه یک سکه دیده می شوند. بنابراین در اینجا طرحی برای تجسم کامل آن وجود دارد. با یک خورشید ساده در یک انگشت و ماه در انگشت دیگر ، جادوی این اجرام آسمانی را به رخ می کشد و ایده خال‌کوبی را به شما می دهد که نمی توانید در برابر آن مقاومت کنید!

 

تاتو انگشت

طرح تتو روی انگشت

 

چیزی که به عنوان نمادی برای No-Shave در ماه نوامبر شروع شد به زودی تبدیل به یک روند شد-و در اینجا یکی از بهترین طرح تاتو برای جاودانه شدن آن است. طراحی جوهر تیره به شما کمی استحکام می دهد. حالا می توانید آن را به رخ دیگران بکشید و از آن به طور خلاقانه در تمام تصاویر مورد نظر خود استفاده کنید!

این شبح ظریف کانگورو به دلایل متعدد یکی از ایده آل ترین طرح تاتو است. این یک حیوان است که قدرت ، سازگاری و تعادل را نشان می دهد - همه در یک. هر یک از این ویژگی ها برای بقا و موفقیت ضروری هستند - بنابراین اگر شما فردی بلندپرواز هستید و می خواهید این را نشان دهید ، این تاتو برای شما است.

برای افرادی که علاقه زیادی به گذر از هفت دریا دارند! قطب نما در سمت چپ و چرخ کشتی در سمت راست. شما ممکن است هرگز یک دزد دریایی واقعی نباشید ، اما حداقل می توانید روح و روان کسی را داشته باشید که می توانید به همه نشان دهید.

 

این تاتو را می توان به کسانی که در مورد ناشناخته ها کنجکاو هستند تشبیه کرد- درست مانند بشقاب پرنده ها و فرازمینی ها. طرح پیچیده با 6 نقطه به هم پیوسته با خطوط منحنی که احتمالاً می توانند نمایانگر چیزی باشند ، یا فقط یک طرح ساده ، چه کسی می داند؟ بالاخره ناشناخته است

 

عکس تاتو روی دست

تاتو انگشت

خال‌کوبی با خودکار روی انگشت دست     خال‌کوبی با خودکار پسرانه

 

تاتو انگشت

 

تاتو انگشت

طرح تاتو روی انگشت

 

تاتو انگشت

طرح تاتو مردانه کوچک   تاتو روی انگشت مردانه   تاتو انگشت مردانه

 

تاتو انگشت

 

تاتو انگشت

 

تاتو انگشت

 

تاتو انگشت

تاتو روی انگشت مردانه  تاتو روی انگشت زنانه    تاتو انگشت مردانه

 

finger5.jpg

تاتو انگشت مردانه     طرح تاتو روی انگشت دست دخترانه

 

finger4.jpg

طرح تاتو رو انگشت

 

finger3.jpg

خال‌کوبی روی انگشت

 

finger2.jpg

طرح تاتو مردانه کوچک    طرح تاتو زنانه کوچک

 

finger1.jpg 

طرح تتو انگشت   تاتو نوشته روی دست با معنی

 

تاتو انگشت

طرح تتو رو انگشت  تاتو رو انگشت دست

 

تاتو انگشت

تاتو انگشت دست

 

تاتو انگشت

تاتو روی دست دخترانه    تاتو لای انگشت    تاتو بین انگشت

 

تاتو انگشتتاتو انگشت

چه یک هنرمند خال‌کوبی باشید که به دنبال حداکثر استفاده از کارهای موجود خود هستید، یا مشتری به دنبال ایده جدیدی باشید که از کاتالوگ های قدیمی خسته شده است،  هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند تا جانی تازه به ایده های خود بدهید.این مقاله را برای  tattoo artist هوش مصنوعی بخوانید.

نظرات

۱۴۰۱/۱۰/۲۸تاتو روی انگشت.... تتو روی انگشت ........ تتو انگشت .......... تاتو انگشت ......... تتو رو انگشت ...... تاتو روی انگشت دست ............... طرح تاتو روی انگشت ...... تاتو رو انگشت ......... طرح تتو روی انگشت ........... طرح تاتو روی انگشت دست ..... تاتو انگشت دست ..... تاتو صلیب روی انگشت ...... تاتو روی دست ........ طرح تاتو انگشت .....خالکوبی روی انگشت ..... تاتو روی انگشت اشاره ...... طرح تتو انگشت ......... تتو مینیمال انگشت ...... طرح تتو رو انگشت ...... طرح تاتو رو انگشت .........

۱۴۰۱/۱۲/۱۶کاهش درد تاتو 1. چرا نباید خالکوبی را با دارو بی حس کنید 2. مسکن برای تاتو در داروخانه 3. کارهایی که نباید در آستانه جلسه تاتو انجام دهید 4. کارهایی که توصیه می شود در آستانه تاتو انجام دهید 5. چگونه کاهش درد تاتو در طول یک جلسه

۱۴۰۱/۱۲/۱۶چگونه خالکوبی را بی حس کنیم یا درد خالکوبی را کاهش دهیم، سوالی است که بیشتر افرادی را که تصمیم به تتو دارند نگران می کند. خالکوبی فرآیندی است که در آن یک سوزن با جوهر به زیر پوست وارد می شود. پوست، مانند هر اندامی، به چنین تداخلی با درد واکنش نشان می دهد. بنابراین، خلاص شدن از شر درد در حین خالکوبی امکان پذیر نخواهد بود، اما می توانید با توسل به توصیه های ما، ناراحتی را به حداقل برسانید.

۱۴۰۱/۱۲/۱۶چرا تاتو را نمی توان بی حس کرد؟ " مصرف مسکن بر لخته شدن خون تاثیر می گذارد." به عنوان مثال، آسپرین و ایبوپروفن خون را رقیق می کنند. در فرآیند خالکوبی، خون و لنف رنگ را بیرون می رانند و کار استاد را پیچیده می کنند. در نتیجه، استاد باید زمان بیشتری را برای کار صرف کند، و همچنین، خالکوبی آسیب زاتر می شود و بدتر بهبود می یابد.

۱۴۰۱/۱۲/۱۶مسکن برای تتو در داروخانه هیچ یک از داروهای مسکن برای تسکین درد خالکوبی در نظر گرفته نشده است. " ژل ها و پمادهای خاصی برای تسکین درد وجود دارد، اما اساساً نباید مسکن ها را در فرم قرص ها، مسکن هایی برای بهبود زخم یا ژل با اثر خنک کننده از داروخانه خریداری کنید ، زیرا آنها نه تنها نمی توانند روی درد تتو کار کنند ، بلکه به طرح تاتو نیز آسیب می رسانند. در مورد ژل بی حس کننده، باید از قبل با استاد مشورت کنید ، زیرا بسیاری از استادان با هر دارویی در حین خالکوبی مخالف هستند. هر گونه دخالت اضافی مواد در پوست می تواند بر کیفیت تاتو و کار استاد تأثیر منفی بگذارد .

۱۴۰۱/۱۲/۱۶سعی کنید از توصیه های ما برای جلوگیری از درد استفاده کنید! در آستانه جلسه تاتو، این کار را نکنید: - نوشیدن الکل (در روز و در روز جلسه). الکل باعث افزایش ترشح خون در طول فرآیند خالکوبی می شود و خون رنگ را به بیرون می راند و کار استاد را پیچیده می کند.. - مسکن مصرف نکنید . واقعیت این است که بسیاری از داروها روی ماهیت متفاوتی از درد تأثیر می‌گذارند (به عنوان مثال، اسپاسم عضلانی را از بین می‌برند) و به خلاص شدن از شر درد در حین خالکوبی کمکی نمی‌کنند. بسیاری از داروها و همچنین الکل جریان خون را افزایش می دهند که به میزان بیشتری به خالکوبی آسیب می رساند.......... "قبل از خالکوبی، نظرات را در اینترنت خواندم و تصمیم گرفتم چند مسکن مصرف کنم و به استاد نگفتم. البته نمی شد این را کتمان کرد، زیرا خون با شدت بیشتری بیرون می زد و در کار استاد تتو دخالت می کرد. شرم آور و شرم آور بود. به هر حال یک استاد خوب درک خواهد کرد و درد در حین خالکوبی به اندازه ای که بسیاری از مردم در اینترنت می نویسند غیرقابل تحمل نیست......... - زیر آفتاب یا سولاریوم آفتاب نگیرید . واقعیت این است که خطر سوختگی پوست وجود دارد، حتی کوچکترین قرمزی و تحریک در روند تاتو اختلال ایجاد می کند. - انجام خالکوبی قبل و در طول روزهای پریود به دختران توصیه نمی شود، زیرا لخته شدن خون کاهش می یابد......

۱۴۰۱/۱۲/۱۶در آستانه خالکوبی توصیه می شود: - استراحت و خواب خوب هرچه قدرت و استقامت بیشتری داشته باشید، روند آسان‌تر پیش خواهد رفت....... - چند ساعت قبل غذا بخورید. توصیه می شود از مصرف غذاهای تند یا خیلی شور خودداری کنید تا در طول جلسه آب زیادی ننوشید و از حواس پرتی جلوگیری کنید. شما باید شرایط راحتی را برای خود و استاد ایجاد کنید و سعی کنید از حواس پرتی خودداری کنید........... - با دوستان و آشنایان خود که قبلا خالکوبی کرده اند چت کنید. افرادی که این فرآیند را طی کرده اند می توانند به شما دلگرمی و اعتماد به نفس بدهند..... «وقتی از افرادی که قبلاً خالکوبی کرده‌اند می‌پرسید، معلوم می‌شود که آنقدرها هم درد ندارد. هیچ یک از آنها نگفته اند که دیگر هرگز در زندگی خود خالکوبی نخواهند کرد. بله، احساسات ناخوشایندی وجود دارد، اما نه آنقدر وحشتناک که ایده انجام دوباره آن را کنار بگذاریم. - تمام سوالاتی که به شما مربوط می شود را از استاد بپرسید، زمان و مکان جلسه و همچنین تمامی ویرایش ها را طبق طرح مشخص کنید. مطمئن شوید که همه چیز برای خالکوبی 100٪ آماده است........... - در جلسه آتی راحت ترین شرایط را برای خود ایجاد کنید. برای این کار بهتر است لباس هایی بپوشید که از کثیف شدن آن نترسید، ترجیحاً لباس هایی تیره. حمام یا دوش بگیرید، زیرا بعد از خالکوبی نمی توانید حمام کنید. هرچه با دقت بیشتری به مراحل آماده سازی نزدیک شوید، در روز خالکوبی هیجان کمتری خواهید داشت.

۱۴۰۱/۱۲/۱۶نحوه کاهش درد تاتو در طول یک جلسه: یک نکته بسیار مهم وجود دارد که باید یاد بگیرید: بدن خود قادر به مقابله با درد است. هنگامی که احساس درد یا ناراحتی می کنید، سیگنالی به مغز ارسال می شود و مکانیسم های تسکین درد شروع به کار می کنند. در طول خالکوبی، احساس خواهید کرد که پس از چند دقیقه، شروع به عادت کردن به احساس درد می کنید و مانند همان ابتدای کار احساس ناراحتی نمی کنید. این کار مکانیسم های دفاعی بدن شماست.

۱۴۰۱/۱۲/۱۶1. مسکن های خاصی وجود دارد اما آنها تا حد زیادی برای خالکوبی های بزرگ مرتبط هستند. حتماً با آرایشگر خود در مورد این محصولات مشورت کنید، زیرا بسیاری از آرایشگران متوجه می شوند که مسکن ها با استفاده از جوهر تداخل دارند. ممکن است در طول مسیر متوجه شوید که نیازی به تسکین درد ندارید، اما بهتر است برای هر یک از گزینه ها آماده باشید.......... 2. یک دوست را با خود ببرید. بررسی کنید که آیا استاد مخالف است یا خیر، و یک دوست را با خود دعوت کنید. حضور یکی از عزیزان همیشه وضعیت را خنثی می کند و به آرامش شما کمک می کند....... بهترین دوست من با یک هنرمند خالکوبی دوست است. طبیعتاً او را به من توصیه کرد و همچنین پیشنهاد داد که با من به جلسه برود. من مجبور نبودم به درد فکر کنم، در طول جلسه با هم صحبت کردیم، خندیدیم و این جلسه خالکوبی فقط خاطرات خوشایندی را به جا گذاشت.» 3. آرام باشید، استراحت کنید و عمیق نفس بکشید. شاید پیاده روی به شما کمک کند آرام شوید، می توانید زودتر از وسیله خارج شوید و مقداری از راه را پیاده بروید........ 4. از درخواست استراحت نترسید. در طول جلسه، با استاد ارتباط برقرار کنید و از احساسات خود به او بگویید. نگران نباشید که زمان جلسه کمی افزایش می یابد، اما این به جلوگیری از درد کمک می کند...... 5. می توانید چیزی را در دست خود بچرخانید. بی قراری (عادت به پیچاندن چیزی در دستان خود) از نظر روانی به آرامش و منحرف کردن توجه کمک می کند........ 6. به موسیقی مورد علاقه خود در پخش کننده گوش دهید، این نیز یک راه عالی برای آرامش است........ 7. بی دردترین مکان ها را برای خالکوبی انتخاب کنید. ..... "اگر خیلی نگران هستید، پس اولین خالکوبی خود را در دردناک ترین مکان ها انجام ندهید. به من اعتماد کنید، وقتی یکی بسازید، چیزهای بیشتری می خواهید. بنابراین، خالکوبی اول ممکن است خیلی بزرگ نباشد و در جاهایی که درد شدیدی وجود ندارد، مثلاً روی شانه یا ران.

در ادامه بخوانید...

تاتو دخترانه 2024

در
.ایده های شگفت انگیز تتو 2024-2025: تتو های جدید برای دختران در عکس

تاتو دخترانه

هر یک از ما منحصر به فرد هستیم، اما با وجود این، ما به هر طریق ممکن می خواهیم منحصر به فرد بودن خود را نشان دهیم ، و اغلب با کمک یک تاتو.
تتو مد روز و به طور فزاینده ای محبوب می شوند و از چیزی "غیرقابل استفاده" به یک روند گسترده تبدیل می شوند، خال‌کوبی نه تنها در بین نوجوانان و بزرگسالان جوان، بلکه در بین افراد در سنین بالا.
تتو های مد روز فرصتی برای تغییر و تکمیل ظاهر خود با طرح های زیبا در سبک ها و جهت های مختلف است. امروزه دیگر تخال‌کوبی ها تحریک کننده و زرق و برق دار نیستند. شما به راحتی در اداره و سایر موسسات با افراد تتو دار ملاقات خواهید کرد که قبلاً ملاقات با کارمندان با تتو روی بدن آنها دشوار بود.

.ایده های شگفت انگیز تتو 2024-2025: تتو های جدید برای دختران در عکس

اگر می خواهید این یا آن تتو را روی بدن خود انجام دهید، باید با دقت به ایده طرح روی بدن خود به شکل تتو و مکانی که دوست دارید آن را ببینید فکر کنید

بنابراین، ایده ها و گزینه های تاتو دخترانه بسیار گسترده است - از نقوش عاشقانه و ظریف با گل و فر، تا ایده های تتو مینیمالیستی با فلش ها و خطوط، تتو های هیجان انگیز با حشرات، و همچنین تتو های کوچک در اندازه های کوچک.

در مورد ناحیه ای از بدن که برای خانم ها می توان تتو کرد، شایع ترین آنها شانه، گردن، مچ پا، مچ دست، پشت گوش، روی انگشتان، در قسمت پایین کمر، پشت، کمر، ران و غیره است.

.ایده های شگفت انگیز تتو 2024-2025: تتو های جدید برای دختران در عکس

با این حال، شما می توانید تاتو دخترانه را در هر جایی انجام دهید. همه چیز به این بستگی دارد که آیا می خواهید آن را در ملاء عام پنهان کنید یا برعکس، می خواهید تتو روی بدن شما همیشه یا اغلب برای دیگران قابل مشاهده باشد.

تفاوت خاصی در تاتو دخترانه و تاتو مردان وجود ندارد: هر دو می توانند با توجه به خواسته ها و ترجیحات شخصی خود تتو را انتخاب کنند. اما با این حال، اگر در مورد تاتو دخترانه صحبت کنیم، بیشتر آنها از نظر اندازه کوچکتر هستند و مطمئناً هر مردی گل های عاشقانه به شکل تتو ندارد.

.ایده های شگفت انگیز تتو 2024-2025: تتو های جدید برای دختران در عکس

از همه جهات دیگر، تاتو دخترانه در فصل 2024-2025 هیچ محدودیتی ندارد. تتو های رنگی، و همچنین تتو های تک رنگ، مگا ترند خواهند بود. وقتی به دنبال ایده ها و طرح های تاتو دخترانه هستید، باید طرح هایی از پر، گل، ستاره، قلب و غیره را انتخاب کنید.

کتیبه های تتو نیز دوست داشتنی خواهند بود و به تزئین بدن با انواع شعارها و عباراتی که فقط برای شما معنای خاصی دارند کمک می کند. طراحی پرتره به شکل تتو برای یک دختر که تبدیل به دکوراسیونی دیدنی و جسورانه روی بدن خواهد شد.

tatu-dlya-devushek-foto-27.jpg

هر چیزی که انتخاب می کنید به شکل تتو روی بدن خود داشته باشید، همیشه مهم است که به یاد داشته باشید که تا آخر عمر با شماست. و هنگام انتخاب یک تاتو دوست داشتنی، نباید روندها را تعقیب کنید - مهمتر این است که یک تاتو برای یک دختر با ظاهر، سبک زندگی او هماهنگ باشد و از اهمیت ویژه ای برای زندگی برخوردار باشد.

tatu-dlya-devushek-foto-23.jpg

و اگر برای تتو آماده هستید، پس فقط برای شما ایده های جالب تاتو دخترانه را برای هر سلیقه و در راه حل های مختلف جمع آوری کرده ایم: از تتو های بزرگ تا کوچک و کوچک، ایده های رنگارنگ و روشن تا ایده های تتو پیچیده و مینیمال برای دختران. .

مجموعه عکس عظیمی از تتو های جدید و طرح های تتو عالی برای 2024-2025 برای دختران در یک طرح مرسوم، مد روز در زیر نشان داده شده است.

تتو به سبک آبرنگ

تاتو برای دختران 2024

رنگارنگ، روشن و دیدنی - همه اینها را می توان با اطمینان در مورد تاتو دخترانه به سبک آبرنگ گفت. با در نظر گرفتن ایده های تتو آبرنگ، حتی یک خانم جوان نمی تواند در برابر رنگارنگی و شکوه این ایده های تتو مقاومت کند.

تاتو 2024 دختران

شبیه نقاشی های واقعی ساخته شده با آبرنگ، تتو های بالا به سبک "آبرنگ" بر روی بدن بسیار پیچیده و ظریف به نظر می رسند، بدون توجه و در عین حال جذاب و فوق العاده زیبا.

تاتو 2024 دختران

تتو کوچک و مینیمال

تاتو 2024 دختران

برای دخترانی که تصمیم گرفته اند اولین تتو در زندگی خود را انجام دهند، یا در ارتباط با فعالیت های حرفه ای خود، یا شاید صرفاً به دلیل ترجیحات زیبایی شناختی، می توانند تتو های کوچک و کوچک انجام دهند.

تاتو 2024 دختران

تتو های کوچک پرطرفدار 2024-2025 برای دختران به قدری رایج است که غافلگیری با آنها دشوار خواهد بود، اما تزئین بخشی از بدن کاملاً ممکن است! روی بازو، مچ پا، انگشتان، پشت گوش، گردن یا هر جای دیگری، تتو‌های کوچک فوق‌العاده مناسب هستند. پرندگان و گل ها، فلش ها و گرافیک ها، کتیبه ها و نمادها یک ایده تاتو عالی برای دختران در سبک مینی خواهد بود.

تاتو 2024 دختران

کتیبه ها، کلمات و حروف تاتو دخترانه، ساخته شده با فونت زیبا، مد روز بوده و هستند که سبک کل تتو را برای خانم جوان تعیین می کند. شما می توانید هر چیزی را به عنوان کتیبه تتو انتخاب کنید - از یک کلمه گرفته تا جملاتی که معنای خاصی دارند و معنای خاصی دارند.

tatu-dlya-devushek-foto-17.jpg

شما می توانید تتو های مرسوم، مد روز برای یک دختر با کلمات و کتیبه ها به هر زبانی درست کنید. در صورت تمایل، می توانید کتیبه های تاتو را با پر، پرندگان، ستاره ها یا قلب تزئین کنید. در بیشتر موارد، کتیبه ها و کلمات تتو شیک با جوهرهای سیاه ساخته می شوند و به تتو های مد روز برای دختران، لاکونیسم و ​​محدودیت می بخشند.

حروف تاتو، فونت ها و کلمات

تاتو 2024 دختران

تتو های زیبا، ملایم و رمانتیک واقعا می توانند بدن یک دختر را تزئین کنند. تتو های زیبا و عاشقانه برای دختران که بر روی باسن، پشت، شانه، گردن یا سایر قسمت های بدن ساخته شده اند، بر ظرافت و ظرافت طبیعت زنانه تأکید می کنند.

جذاب ترین آنها می تواند تتو های عاشقانه برای دختران به سبک قومی، گل های بزرگ با فر و شاخه ها، مناظر و پرتره، تتو حیوانات، به خصوص اگر آنها به رنگ یا به سبک خاص ساخته شده باشند.

تاتو 2024 دختران

یک ایده جالب و فوق العاده خال‌کوبی برای یک دختر می تواند یک تتو با نام باشد که ممکن است شبیه به کتیبه های تتو باشد، اما هنوز دارای چندین ظرافت است. نام چه کسی را به عنوان تتو برای یک دختر انتخاب کنید؟

تاتو 2024 دختران

یک گزینه فوق العاده برای تتو می تواند تتو با نام کودک باشد که مادر می خواهد آن را روی بدن خود ثبت کند و آن را با نقاشی هایی از پاهای کوچک یا شبح کودک به شکل تتو تکمیل کند. البته نام تتو می تواند با نام یک عزیز، ساخته شده به شکل قلب، علامت بی نهایت، گل یا نام تتو به شکل حلقه ازدواج باشد.

هیروگلیف تاتو

تاتو 2024 دختران

جالب توجه خاص تاتو دخترانه با هیروگلیف است که نمونه جالبی از تتو نیز می باشد. مزیت تاتو هیروگلیف می تواند اندازه کوچک آن باشد که در صورت تمایل می توان آن را به راحتی زیر لباس پنهان کرد و همچنین سهولت مراقبت از تتو هیروگلیف. علاوه بر این، معنای هیروگلیف تتو فقط برای شما شناخته می شود، که این تتو ها را مرموز و بسیار عرفانی می کند.

اما هنگام انتخاب یک تاتو هیروگلیف، باید معنی و معنی آن را به دقت مطالعه کنید و همچنین آن را دقیقاً مانند نقاشی اصلی انجام دهید، زیرا هر علامت  معنای خاص خود را در طراحی تاتو هیروگلیف دارد. تتو هیروگلیف روی گردن، شانه، استخوان ترقوه، پشت و بازو زیبا به نظر می رسد.

تاتو 2024 دختران

تتو حیوانات

تتو های شگفت انگیز و عمدتا رنگارنگ برای دختران، تصاویری بر روی بدن حیوانات هستند. تتو دخترانه 2024-2025 با حیواناتی مانند ببر، روباه، پرندگان، سگ، دلفین، جغد، گربه، شیر، پلنگ و غیره مد خواهد بود.

تاتو 2024 دختران

چنین تتو هایی برای دختران با حیوانات نوعی طلسم در نظر گرفته می شود که از صاحب چنین تاتو محافظت می کند. تتو دخترانه با حیوانات در طرح شماتیک، اوریگامی یا نقاشی های سه بعدی با رنگ نیز مد خواهد بود که به عنوان یک تتو برای یک دختر هیجان انگیز و فوق العاده به نظر می رسد.

خال‌کوبی هندسی مد روز

خالکوبی های هندسی مد روز

سبک هندسی همچنین به طور موثر با روندهای مدرن در خالکوبی برای خانم های جوان مطابقت دارد. اما بهتر است خالکوبی های گرافیکی برای خانم ها در کنار مناطق دیگر مانند گل فروشی یا در کنار اوریگامی ایجاد کنید. چنین خال‌کوبی ها در هر صورت اصلی و شیک خواهند بود. خالکوبی های گرافیکی مد روز به شکل اشکال هندسی لاکونیک به نظر می رسند.

خال‌کوبی کوچک شیک دخترانه

تاتو 2024 دختران
تاتو مد روز تاتو شیک
تاتو 2024 دختران
تاتو 2024 دختران
تاتو 2024 دختران
تاتو مد روز تاتو شیک
تاتو 2024 دختران
تاتو 2024 دختران
تاتو 2024 دختران
تاتو 2024 دختران
تاتو 2024 دختران
تاتو 2024 دختران
تاتو 2024 دختران
تاتو 2024 دختران
تاتو 2024 دختران
modnye-tatu-dlya-devushek-foto-61.jpg

تاتو حروف شیک

تاتو 2024 دختران
تاتو 2024 دختران
تاتو 2024 دختران
تاتو 2024 دختران
تاتو 2024 دختران
تاتو 2024 دختران
تاتو 2024 دختران
تاتو 2024 دختران
تاتو 2024 دختران
تاتو 2024 دختران
تاتو 2024 دختران
تاتو 2024 دختران
تاتو 2024 دختران
تاتو 2024 دختران
تاتو 2024 دختران
تاتو 2024 دختران
تاتو 2024 دختران
تاتو 2024 دختران
تاتو 2024 دختران
تاتو 2024 دختران
تاتو 2024 دختران
تاتو 2024 دختران
تاتو مد روز تاتو شیک
تاتو مد روز تاتو شیک
تاتو مد روز تاتو شیک
تاتو مد روز تاتو شیک
تاتو مد روز تاتو شیک
تاتو مد روز تاتو شیک
تاتو مد روز تاتو شیک
تاتو مد روز تاتو شیک
تاتو مد روز تاتو شیک
تاتو مد روز تاتو شیک
تاتو مد روز تاتو شیک
تاتو مد روز تاتو شیک

نظرات

در ادامه بخوانید...

خال‌کوبی ریحانا

در

 تاتو ریحانا

عکس ریانا


خواننده اهل جزیره باربادوس روبین ریانا فنتی یا به زبان ساده ریحانا همیشه در کانون توجه روزنامه نگاران و طرفداران قرار دارد. آنها نه تنها ظاهر و سبک لباس ریانا، بلکه خال‌کوبی های روی بدن او را نیز با جزئیات مطالعه کردند. در مجموع، ریحانا بیش از 20 خال‌کوبی دارد و مجموعه به طور مداوم در حال رشد است. مانند بسیاری از دوستداران هنر خال‌کوبی، ریحانا خال‌کوبی در مقیاس بزرگ با معنی، تتو های کوچک با طبیعت تزئینی و همچنین خال‌کوبی هایی دارد که به سادگی از الهامات زودگذر ساخته شده اند. بیایید به ترتیب ظاهر شدنشان بر روی بدن خواننده به آنها نگاه کنیم.

 

 

خال‌کوبی نت و کلید سه گانه

خالکوبی ریحانا

 تاتو ریحانا

 

ریحانا  rihanna در شروع کار حرفه‌ای خود، خال‌کوبی یک کلید سه‌گانه و نت  را روی پای راست خود انجام داد.  که از عشق او به موسیقی و روزهای اولیه او در صنعت موسیقی الهام گرفته شده است. اکنون این اثر توسط خال‌کوبی دیگری پوشش داده شده است.

 

 

تتو صورت فلکی ماهی در پشت گوش

خالکوبی ریحانا

عکس ریانا

 

تقریباً در همان زمان، ریحانا برای یک تور تبلیغاتی به ژاپن رفت و به طور تصادفی با یک هنرمند مشهور خال‌کوبی از برزیل در آنجا ملاقات کرد. صف افرادی که می خواستند زیر دستان او تتو شوند معمولاً سه ماه طول می کشید ، بنابراین ریحانا تصمیم گرفت از این فرصت استفاده کند و از او خال‌کوبی به شکل علامت زودیاک خود - حوت - بگیرد. از آنجایی که ریحانا در آن زمان زیر سن قانونی بود، رضایت مادرش لازم بود، که او به طرز شگفت انگیزی سریع و بدون بحث و جدل اعلام آمادگی کرد.

 

 

تتو سانسکریت

روی ران راست خواننده دعایی به زبان سانسکریت است که از کتاب مقدس هندی بهاگاواد گیتا گرفته شده است. بر اساس این ایده، باید به معنای "بخشش، اخلاص، فروتنی و کنترل" باشد. با این حال، همانطور که اغلب در مورد نوشته‌های زبان‌های باستانی اتفاق می‌افتد، اشتباهاتی در این عبارت رخنه کرده است و اکنون به عنوان «رنج طولانی، راستگویی، خویشتن‌داری، آرامش درونی، ترس و نترسی» خوانده می‌شود. این اولین خال‌کوبی بود که توسط هنرمند مشهور نیویورکی بنگ بنگ به ریحانا داده شد. در آینده چندین بار برای ریانا تتو کرد. او گفت که از صداقت، حرفه ای بودن و نگرش باز او قدردانی می کند.

 

 

تتو ستاره در داخل گوش چپ

 تاتو ریحانا
این تتو مینیمال که همیشه حتی در عکس های نزدیک قابل مشاهده نیست، روی غضروف گوش چپ ریحانا انجام شده است. به گفته این خواننده، او آن را با یک دوست نزدیک از باربادوس ساخته است.

 

خال‌کوبی عربی ریحانا

 تاتو ریحانا

ریهانا عبارتی به زبان عربی در سمت چپ خود خال‌کوبی کرده است که  «الحریه فی المسیح» است .

 

 

تتو ستاره بر گردن

 تاتو ریحانا


گردن ریحانا با ستاره های پراکنده کوچک تزئین شده است - کانتور و جامد. اولین ستاره های روی گردن ریحانا در لس آنجلس خال‌کوبی شدند و با خال‌کوبی مشابه پشت گوش کریس براون دوست پسر این خواننده مطابقت داشتند. این خواننده سپس طراحی را در نیویورک با استاد مورد علاقه خود بنگ بنگ گسترش داد. حالا ستاره ها در تمام پشت گردن کشیده شده و به تیغه شانه راست می رسند.

 

 

تتو جمجمه با استخوان روی مچ پا rihanna

 تاتو ریحانا


در سال 2008، ریحانا در سفری به میامی تصمیم گرفت جمجمه ای بامزه با  استخوان های ضربدری را به مجموعه خالکوبی های خود اضافه کند. این طرح در بالای پاشنه چپ پای ریانا  قرار دارد.

 

 

تتو کلمه عشق روی انگشت ریحانا

 تاتو ریحانا


ریحانا روی انگشت میانی چپ خود یک خال‌کوبی Love دارد. این خواننده همچنین آن را در سال 2008 در میامی به دست آورد.

 

 

خال‌کوبی هیس روی انگشت ریانا

 تاتو ریحانا


این نوشته بر روی انگشت اشاره راست خواننده ظاهر می شود و در سال 2008 توسط Bang Bang ساخته شده است. در زبان انگلیسی، sh-hh مشابه "sh-sh-sh" یا "هیس" ما است. هر دو خال‌کوبی انگشت زمانی که ریحانا میکروفون در دست دارد و اغلب در طول کنسرت ها از آنها عکس گرفته می شود، عالی به نظر می رسند. واقعیت جالب: لیندسی لوهان بازیگر، لیلی آلن خواننده و نیمار بازیکن فوتبال همین خال‌کوبی ها را انجام دادند.

 

 

خال‌کوبی عدد رومی روی شانه چپ

 تاتو ریحانا


شماره XI.IV.LXXXVI روی شانه ریحانا، تاریخ تولد بهترین دوست او، هنرپیشه ملیسا فورد است. ملیسا تولد این خواننده را نیز روی بدن خود ثبت کرده است.

 

 

خال‌کوبی سبک قبیله ای در دست راست

  rihannas-tattoos-4-1506350253-view-0.jpg


الگوی روی دست راست خواننده نزدیک انگشت شست به سبک قومی ساخته شده است و یادگاری از تور نیوزیلند او است. نقوش سنتی مائوری روی دست ریحانا، آرواره اژدها و گل های هیبیسکوس است و طرح به طور کلی نماد وحدت دو انرژی است: قدرت و عشق.

 

 

تتو تفنگ در کنار سینه

در سال 2009، یک تپانچه کوچک روی بدن ریحانا در سمت راست او ظاهر شد. بعداً، دختر اعتراف کرد که نه یک، بلکه دو تپانچه در نزدیکی سینه  می‌خواست. بنگ بنگ او را منصرف کرد و ریانا از او بسیار سپاسگزار است، زیرا از نتیجه رضایت دارد.

 

 

خال‌کوبی "نه یک اشتباه، بلکه یک درس"

 تاتو ریحانا


با کنار گذاشتن آزمایشات با زبان های باستانی، این خواننده تصمیم گرفت عبارتی را به زبان انگلیسی مادری خود روی پوست خود جاودانه کند . شکست، همیشه یک درس، که ترجمه شده به معنای "نه یک اشتباه، بلکه یک درس است". جالب است که ریحانا این خال‌کوبی را با معنای عمیق بیشتر برای خودش انجام داده تا اطرافیانش. نوشته به صورت معکوس ساخته شده است تا دختر بتواند در حالی که در آینه نگاه می کند آن را بخواند. علاوه بر این، ریحانا از بنگ بنگ خواست که به جای رنگ مشکی از جوهر خاکستری استفاده کند تا این عبارت از کنتراست و زرق و برق کمتری برخوردار باشد.

 

 

خال‌کوبی صلیب روی استخوان ترقوه

 تاتو ریحانا


نماد مینیمالیستی توسط هنرمند مورد اعتماد او بنگ بنگ در مارس 2012 برای ریحانا ساخته شد.

 

 

تتو به زبان تبتی

ظاهراً جادوی فونت های عجیب و غریب جذابیت خود را برای ریحانا حفظ کرده است - در سال 2012 ، ریحانا به زبان تبتی خال‌کوبی کرد. خال‌کوبی در باسن سمت چپ است و به عنوان "محبوب" ترجمه می شود.

 

 

تتو شاهین مصری

در ژوئن 2012، خواننده تصمیم گرفت خال‌کوبی قدیمی خود نت و یک کلید سه گانه را بپوشاند. بنگ بنگ خال‌کوبی یک شاهین مصری را به او داد که بالهای بازش شبیه طرح یک هفت تیر است.

 

 

خال‌کوبی الهه ایزیس زیر سینه

بزرگترین خال‌کوبی ریحانا الهه مصری  اوزیریس زیر سینه  است. این نقاشی به مادربزرگ فقید خواننده، کلارا "دالی" بریثویت تقدیم شده است، که به گفته نوه اش، یک مادر و همسر ایده آل، یک دوست وفادار برای همه محرومان بود. این کار در سال 2012 در لندن انجام شد.

 

 

تتو نفرتیتی در سمت چپ

 تاتو ریحانا


سپس، در سال 2012، ریحانا تم مصری را در خال‌کوبی های خود ادامه داد و تصویری از نیم تنه ملکه نفرتیتی را در سمت چپ بدن خود ساخت.

 

 

تتو  به سبک مائوری

در اکتبر 2013، این خواننده یک تتو قومی دیگر به سبک مائوری انجام داد. هنرمند خال‌کوبی یک الگوی "Ta Moko" روی دست ریحانا ایجاد کرد - یک سری خطوط و گوشه ها در امتداد کل دست راست. این روند دردناک بود، زیرا به صورت دستی و با استفاده از تکنیک های قدیمی انجام می شد و نتیجه آن انتظارات را برآورده نمی کرد.

 

 

خال‌کوبی هندی در دست راست

 تاتو ریحانا


در همان ماه، ریحانا از خدمات هنرمند مورد اعتماد خود، بنگ بنگ، استفاده کرد تا خال‌کوبی قبلی خود را اصلاح کند. او هزینه پرواز بنگ بنگ به جمهوری دومینیکن را پرداخت تا یک طرح جدید در مقیاس بزرگ کامل براش را تکمیل کند. این طرح بر اساس نقوش قومی با الهام از تکنیک هندی  ساخته شده است.

خال‌کوبی ریحانا

 

خال‌کوبی صلیب روی مچ دست

 تاتو ریحانا

عکس ریانا


در ژانویه 2015، بنگ بنگ به درخواست مشتری همیشگی خود، یک صلیب طرح دار با سایه روی مچ دست راست خود ساخت.

 

 

تتو  1988 روی مچ پا rihanna

 تاتو ریحانا


یکی دیگر از خال‌کوبی‌های ریحانا در سال 1988، سال تولد او است که با فونت گوتیک روی مچ پای او نقش بسته است.

 

تتو کوسه روی مچ پا

 تاتو ریحانا


یکی دیگر از کارهای بنگ بنگ بر روی بدن ریحانا یک کوسه زیبا با طرح استتار روی مچ پا است.اگر از یکی از کارهای خال‌کوبی روی بدن خواننده الهام گرفته اید، می توانید یک کپی از آن را برای خود تهیه کنید - یا بر اساس آن چیز جدیدی ارائه دهید. نکته اصلی این است که یک تتوکار با استعداد و شایسته پیدا کنید که بتوانید به او اعتماد کنید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه خالکوبی معنی دار برای سالها قرنها و حتی هزاران سال باقی می ماند

در

(سیارک) : چگونه خالکوبی معنی دار به طور دائمی باقی می ماند زمانی که پوست انسان به شدت ریزش می کند ؟در اینجا یک واقعیت نفرت انگیز را برای شما روشن می سازیم , در هر ساعت حدود 0.085 گرم سلول مرده و یا تقریبا 500 میلیون سلول  پوستی از شما جدا می شود . ممکن است در ابتدا زیاد به نظر نرسد ولی در طول  دوره زندگی برابر با 35 کیلوگرم (77 پوند ) از بدن شما است که از دست رفته است که معادل نیمی از کل وزن متوسط یک انسان است . 

اما با همه این ریزش سلولی چگونه خالکوبی برای سالها , قرنها و حتی هزاران سال باقی می ماند ؟

شما تعجب خواهید کرد  که قدیمی ترین خال کوبی شناخته شده کدام است , خب , این موضوع جدال آمیزی است , در حالی که اوتسی مرد یخی که مطمئنا خالکوبی های بسیاری داشته که برای 5000 سال باقی ماندند یک مدعی کمتر شناخته شده می تواند او را در نه تعداد بلکه در سن شکست دهد. 

مومیایی ال مارو از شیلی با سبیل خالکوبی شده بر روی خود می تواند از مرد یخی  قدیمی تر باشد .  و همه آنها با کشیدن ذغال چوب روی شکافی بسیار مناسب در سطح پوست خالکوبی خود را دائمی کرده اند . به لطف توماس ادیسون تکنیک های خالکوبی ما بسیار پیشرفته شده است . اسلحه خالکوبی برقی مدرن که الهام گرفته از قلم الکتریکی ادیسون است یک ماشین حکاکی موتوری که در نهایت با شکست مواجه شد .

اما به لطف اختراع او , ما در حال حاضر یک راه فوق العاده برای تاتو داریم که جوهر را در لایه درمی پوست به طور دائم باقی نگه داریم .

این لایه زیرین اپیدرم که خودش از لایه های روی هم تشکیل شده است  نقش محافظت خارجی را از بدن به عهده دارند. در حالی که ما هر دو تا چهار هفته با جایگزین کردن کل لایه بیرونی , لایه زیرین را نگه می داریم .

پس واقعا اهمیتی ندارد که چه مقدار از پوست شما در حمام جدا می شود زیرا که خالکوبی شما همیشه باقی می ماند .

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

ترجمه  itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

10 تاتو که صاحبان آنها حس شوخ طبعی دارند

در
خالکوبی می تواند اهداف مختلفی داشته باشد. بعضی از تاتو ها زینتی برای بدن های عضلانی هستند، بعضی دیگر می توانند یادآور خاطرات دردناک باشند و بعضی از تاتو ها زخم هایی هستند که به چیزی زیبا تبدیل شده اند. اما یک خال کوبی وجود دارد که روند ایجاد آن بسیار غیر استاندارد است. و حس شوخ طبعی در اینجا نقش ویژه ای در سبک زندگی آنها ایفا می کند
 
sayarak.com  عکس تاتو هایی را انتخاب کرده که صاحبان آن حس خوبی از طنز و خودخواهی سالم دارند.

نظرات

در ادامه بخوانید...