دستور سوپرخوراکی خنکی که شما را برای تابستان آماده می کند

دیگر تحمل انتظار تابستان را ندارید ؟ من هم همین طور ! متخصص تغذیه ی با سابقه ای به شما کمک می کند که این فصل را با خوراکی های خنک بدون مشکل، شروع کنید.

در اینجا سه نوشیدنی با ارزش و سرشار از قدرت آنتی اکسیدان از لیموترش ، دانه ی انار و بلوبری های وحشی زیبا وجود دارد. بیایید مواد مغذی را در یک نوشیدنی خنک بررسی کنیم .

بلوربری وحشی :

یک دوم فنجان بلوبری وحشی بسیار کوچک سرشار از آنتی اکسیدان و پروآنتی اکسیدان با قدرت آنتی اکسیدانی بیشتری نسبت به میوه های دیگر است! تحقیقات ، ارتباط سازگار این گوهرهای کوچک را با سلامت کامل مغز به همراه کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی ، انواع سرطان ها و علائم سندرم متابولیسمی نشان می دهد. بلوبری ، راه درمان کم کالری آگاهانه ی تابستانی با بیش از 400 نوع از این خانواده هستند که فقط 45 کالری دارند!

انار:

انار "سوپرغذاهای " اصلی با آنتی اکسیدانی ( به نام پونی کالیین) بیشتر از چای سبز هستند. مطالعات اولیه روی فراورده های انار ، ارتباط آنها را به کاهش خطر تورم معدی-روده ای ، رشد سرطان پروستات و بیماری قلبی نشان داد. نیمی از یک فنجان آریل ( واژه ی مناسب غلاف ضمیه ی بذر) فقط 72 کالری و 3 1/2 گرم فیبر دارد.

لیمو ترش :

لیمو ترش سرشار از ویتامین C است ، یک آنتی اکسیدان مهم در ساخت کولاژن برای تاندون ، لیگامنت (رباط) ، پوست و استخوان سالم است. آنها نیز سرشار از فلانوئید هستند که با کاهش خطر سرطان ، حمله ی قلبی و التهاب ارتباط دارند. لیمونادهایی را که در فروشگاه فروخته می شود ، کنار بگذارید که عملا فقط آب شکر با اسانس لیمو است ، چونکه مجموعه ی عظیمی از نوشیدنی های تازه ی ما وجود دارد.

این آیس پای ها به زیبایی مزه شان هستند ولی چند مرحله زمان می برد تا آنها را به درستی و ورقه ورقه درست کنید. 

مواد تشکیل دهنده

1/2 فنجان بلوبری های وحشی منجمد

قاشق چایخوری آبلیمو

1/2‌ قاشق سوپخوری عسل

3/4‌فنجان آبلیمو

1/2 فنجان آب

3 قاشق سوپخوری عسل

1‌ انار ، آریل های آن جدا شده باشد

دستور تهیه:

بلوبری های را گرم کنید ، یک قاشق چایخوری آبلیمو ، یک و یک دوم قاشق سوپخوری عسل را در ماهیتابه ی کوچکی روی گرمای متوسط به بالا قرار دهید تا زمانی که بجوشد ،‌غلیظ شود و به مربا تبدیل گردد. پوره کنید اگر شما بافت روانتری را ترجیح می دهید می توانید در صورت تمایل کمی تکه های بزرگ در آن باقی بگذارید. سپس بلوبری را بین 8 قالب آیس پاپ تقسیم کنید. یک تا سه ساعت آن را در فریزر بگذارید.
علاوه براین ، سه چهارم فنجان آبلیمو ، یکی و یک دوم فنجان آب و سه قاشق سوپخوری عسل را در ماهیتابه ی کوچک روی گرمای بالای متوسط قرار دهیدو بگذارید این ترکیب خنک شود.
زمانی که ورقه ی بلوبری در فریزر سفت شد ، لیموناد را روی ورقه ی بلوبری بریزید. دو قاشق چایخوری دانه ی انار را به هر قالب اضافه کنید. یک میله ی چوبی در هر قالب بگذارید و کل مواد را یک شبانه روز در فریزر بگذارید تا از خوردن آن لذت ببرید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید