طرز تهیه پیتزا تک نفره با نان تست

(سیارک)  : پیتزا یکی از خوشمزه ترین غذاها می باشد و  طرفداران زیادی دارد. پیتزا  با نان تست خیلی شیک و سبک می باشد و می تواند به عنوان یک پیش غذا برای مهمانان یا یک شام سبک و خوش طعم سرو شود. در ضمن از زحمت خرید خمیر یا درست کردن خمیر هم خلاص می شوید.
مواد لازم برای پیتزای یک نفره با نان تست :
- سینه مرغ بدون پوست و استخوان یا گوشت چرخ کرده و یا کالباس
- قارچ خرد شده ۱۰۰ گرم
- فلفل دلمه ای ۲ عدد
- پیاز ۱ عدد
- نان تست به میزان لازم
- پنیر پیتزا به میزان لازم
- آویشن یا ادویه پیتزا به میزان لازم
- ادویه به میزان لازم
- رب گوجه به میزان لازم
- نمک و فلفل به میزان لازم


طرز تهیه پیتزا یک نفره با نان تست :
- در ابتدا سینه مرغ را با پیاز و کمی ادویه و نمک بپزید.در صورت استفاده از گوشت چرخ کرده گوشت را با پیاز و ادویه تفت داده و درآب گوشت بگذارید تا بپزد.
- بعد سینه مرغ را ریز ریز کرده و قارچ را هم شسته و ریز ریز کنید و هر دو ر ا با هم تفت دهید به آن کمی ادویه و نمک و فلفل و رب گوجه و ادویه پیتزا یا آویشن اضافه کنید.
- حالا مواد گوشتی پنیر پیتزا و فلفل دلمه ای خردشده را کنار دستتان بگذارید واول روی نان تست کمی سس قرمز یمالید، کمی پنیر پیتزا  و بعد کمی از مواد گوشتی و سپس فلفل و دوباره روی آنرا پنیر بریزید و این کار را ادامه دهید تاروی نانها پر شوند و در آخر روی مواد را با پنیر بپوشانید و کمی ادویه پیتزا یا آویشن بپاشید.
نانهای پرشده را کنار هم در سینی فر بچینید و در فر از قبل گرم شده بادمای ۱۸۰ تا۲۰۰ درجه سانتیگراد بپزید تا زمانی که پنیر طلایی شود. توصیه اکید داریم که کنار فر بمانید چون خیلی سریع آماده می شود و خیلی هم خوشمزه می باشد.

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید