سالاد بدون سبزیجات 22 مورد

حذف سبزیجات
 سالاد نباید حتما با کاهو یا دیگر سبزیجات تهیه شود. برخی از افراد علاقه خاصی به میوه ها و غذاهای دریایی و ماکارونی داشته و دوست ندارند سبزیجات برگ دار بدستور غذایی آنها اضافه شود، این دستورالعمل برای آنهایی که از کاهومتنفرند جالب میباشد در صورت تمایل میتوانید از سبزی های برگ دار دیگری بجز کاهو در این سالاد استفاده کنید


سالاد ماکارونی عالی

1- سالاد ماکارونی عالی
گوجه فرنگی، زیتون، پنیر، پپرونی، و کالباس را با ماکارونی مخلوط کرده و جهت طعم دادن آن مقداری سس سالاد به آن اضافه کنید.بعد از 40دقیقه سالات آماده سرو میباشد. افردای که گیاه خوار هستند میتوانند پپرونی و کالباس را از دستور حذف کنند.


سالاد سرکه سیب زمینی

2- سالاد سرکه سیب زمینی
طرز تهیه سالاد سرکه سیب زمینی بسیار ساده میباشد. در یک ظرف معمولی مقداری گوجه خرد شده، سبزی معطر مثل شوید را با سرکه سیب زمینی مخلوط کنید.


سالاد نخود

3- سالاد نخود
سالاد نخود با طعم عالی را براحتی میتوانید تهیه کنید. مقداری نخودفرنگی منجمد را با افزودنی های معطر مانند پیاز قرمز، پنیر، خامه ترش و گوشت دنده نمک زده مخلوط کنید، سالاد آماده سرو میباشد.


سالاد هویج رنده شده با سرکه لمیو

4- سالاد هویج رنده شده با سرکه لمیو
هیچوقت بدنبال دستورالعمل های پیچیده نباشید، مخلوط کردن هویج رنده شده با سرکه لیمو یک دستورالعمل ساده و زیبا برای این سالاد میباشد.


سالاد والداروف

5- سالاد والداروف
سالاد سنتی همیشه خوش طعم و خوشمزه هستند. والداروف یک سالاد ویژه است که از ترکیب سیب زمینی، انگور و گردو بدست می آید. برای مخلوط کردن آن بجای سس از ماست استفاده میشود.


 سالاد توت فرنگی و اسفناج

6- سالاد توت فرنگی و اسفناج
در دستور تهیه این سالاد ماده غذایی اصلی را توت فرنگی تشکیل داده و برای مزه دار کردن آن از تکه های پنیر بز و بادام خورد شده استفاده میشود.


سالاد کبابی یونانی

7- سالاد کبابی یونانی
این یک دستورالعمل ساده است که هر کسی براحتی میتواند این سالاد را تهیه نماید. زیتون، گوجه فرنگی های گیلاسی و خیار و پنیر فتا را به سیخ کشید و کباب کنید.


سالاد مرغ

8- سالاد مرغ
مقداری مرغ پخته، انگور، ماست بدون چربی و پودر کاری را با هم ترکیب کنید. در صورت تمایل میتوانید مقداری پودر گردو نیز به آن اضافه کنید. با این سالاد میتوانید یک ساندویج خوشمزه تهیه کنید.


سالاد کدو رنده شده با پنیر پارمزان

9- سالاد کدو رنده شده با پنیر پارمزان
میشود با یک شگرد ساده موادی را که گران نیز نیستند یک سالاد خوب تهیه کرد. برای تهیه این سالاد کدو سبز و پنیر پارمزان، آجیل کاج را رنده کرده و با هم مخلوط کنید.


سالاد گوجه فرنگی ساده

10- سالاد گوجه فرنگی ساده
اسم این سالاد گویای کامل این سالاد میباشد. گوجه فرنگی تازه را با ریحان کم هزینه داخل یک ظرف ریخته و مخلوط کنید. بعد از 10دقیقه سالاد آماده است.


سالاد ماکارونی میگو

11-  سالاد ماکارونی میگو
برای تهیه این سالاد گوشت میگو، ماکارونی پیچ، یک بطری سس، گل کلم تازه و کلم بروکلی مورد نیاز است. ابتدا مواد را خرد کرده و با سس ترکیب میکنیم.


 سالاد ماکارونی

12- سالاد ماکارونی
سالاد ماکارونی سالاد فصل تابستان است و اساسا هر کسی دستور تهیه آن را میداند. ماکارونی را با مقداری فلفل، کرفس، پیاز ریز شده مخلوط کرده و سس ماینز کم چرب به آن اضافه کنید.


  سالاد ماهی سالمون با فلفل و لیمو

13-  سالاد ماهی سالمون با فلفل و لیمو
ماهی سالمون را به همراه  زیتون و خیار داخل فویل پخته و برای طعم دار کردن آن مقداری فلفل و لیمو به آن اضافه میکینم


 سالاد ماهی تن و سبزیجات

14- سالاد ماهی تن و سبزیجات
این سالاد در عرض 20دقیقه آماده شده و طرز تهیه آن بسیار ساده است. کرفس، گوجه فرنگی، نخود و کنسرو ماهی تن را مخلوط کرده و با مقدار جعفری و لیمو آن را طعم دار کنید.


سالاد ساده تخم مرغ و آووکادو

15- سالاد ساده تخم مرغ و آووکادو
آووکادو و سس مایونز یا ماست و تخم مرغ آب پز را با مقداری ادویه بهم بزندید سالادی تهیه کرده که میتوانید آن را روی نان تست گذاشته و از مهمانان پذیرایی کنید.


سالاد خیار

16- سالاد خیار
برای تهیه این سالاد تند، کم چرب وتازه مقداری خیار، پیاز قرمز و خامه ترش کم چرب را با هم مخلوط کنید سالاد دلچسبی خواهد بود.


سالاد ماکارونی با فلفل سبز

17- سالاد ماکارونی با فلفل سبز
یک سالاد بدون گوشت و راحت و کم هزینه بوده شامل ماکارونی پیچ، کنسرو ذرت، لوبیای سیاه و فلفل سبز


سالاد لوبیا سبز با سرکه خردل

18- سالاد لوبیا سبز با سرکه خردل
هنگامی که هوا گرم است همه به فکر یک ناهار ساده هستند. این سالاد در حین سادگی بسیار جذاب میباشد. کافی است دانه های سبز لوبیا را با سرکه مخلوط کنید.


سالاد چغندر سرد

19- سالاد چغندر سرد
یک سالاد بسیار قدیمی و فاقد گلوتن میباشد. چغندر پخته تازه را با آبلیمو و مواد افزودنی اولیه دیگر ترکیب کنید.


سالاد چغندر سرد

20- سالاد ماکاورنی پیچ با خیار و پنیر فتا
ماکارونی پیچ پخته شده را با خیار خرد شده و پنیر فتا مخلوط کنید سالادی مقوی و خوشمزه آماده سرو میباشد.


سالاد هندوانه با برگ نعنا

21- سالاد هندوانه با برگ نعنا
یک هندوانه 5 پوندی را داخل ظرف خرد کرده، مقداری پیاز، پنیر فتا، نعنا و مقداری چاشنی های دیگر به آن اضافه کنید. یک سالاد شیرین و خوشمزه خواهید داشت.


سالاد 5فنجان

22- سالاد 5 فنجان
مواد تشکیل دهنده این سالاد بصورت خام استفاده میشود. یک فنجان آناناس، خامه ترش، نارگیل، پرتقال و گل خطمی را با هم مخلوط کرده و چند دقیقه ای در یخچال قرار دهید. سالاد بصورت سرد خوشمزه خواهد بود. منبعmsn.com

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید