پنکیک قرمز سورپرایز یلدا

پنکیک قرمز سورپرایز یلدا


چگونه برای شب یلدا پنکیک قرمز درست کنیم سورپرایزی شگفت انگیز و آسان. طرز تهیه پنکیک فانتزی قرمز روشن؟ پنکیک قرمز بسیار آسان است این پنکیک بسیار ظریف و خوشمزه است.بعد از تهیه پنکیک های قرمز روشن می توانید کیسه های پنکیک را آماده کنید.مواد لازم برای این سورپرایز زیبا در هر اشپزخانه ای پیدا می شود.

مواد لازم برای تهیه پنکیک قرمز 

چغندر قند : 170 تا 200 گرم 
تخم مرغ : 2 عدد
آرد :1 لیوان

شیر:200ml یک لیوان سرخالی
نشاسته : 1 قاشق غذاخوری
آب لیمو : 1 قاشق غذاخوری
شکر: 1 قاشق غذاخوری
روغن نباتی به اندازه لازم
نمک :1/2 قاشق چایخوری

طرز تهیه پنکیک قرمز

برای تهیه پنکیک قرمز ما کمی آب چغندر یا همان آب لبو  نیاز داریم. آب چغندر را می گیریم.مخلوط آب چغندر تازه را با تخم مرغ، آب لیمو، نمک و شکر مخلوط می کنیم

1 قاشق غذا خوری نشاسته را با یک لیوان آرد مخلوط می کنیم .آرد را به مخلوط آب چغندر، تخم مرغ، آب لیمو، نمک و شکر اضافه می کنیم . اضافه کردن آرد را  کم کم انجام می دهیم و همزمان شیر را هم اضافه می کنیم تا خمیر صورتی رقیقی بدست بیاید مانند شکل، هنگام پختن خمیر، قرمز روشن می شود.
حالا نان قرمز نازک نان را با حرات کم در تابه می پزیم . حرارت زیاد باعث پر رنگ شدن و حتی قهوه ای شدن پن کیک می شود و ما این را نمی خواهیم.

 یک قاشق خمیر را درون تابه روغن زده می ریزیم و با یک حرکت چرخشی روی تمام سطح آن را صاف می کنیم و به مدت 20 ثانیه سرخ می کنیم. تا یک پن کیک زیبا داشته باشیم.

پنکیک اول را امتحان کنید و در صورت لزوم نمک یا شکر را اضافه کنید. از این خمیر حدودا 15 تا 17 نان شیرین نازک با قطر 18 سانتیمتر آماده می شود. این پنکیک تا حد زیادی شب یلدا شما را تزئین می کند.

پنکیک قرمز سورپرایز یلدا

کیسه های پنکیک

کیسه های پنکیک یک میان وعده خوشمزه و زیبا برای هر مناسبتی است . من پیشنهاد یک نسخه از کیسه های قرمز را برای سورپرایز شب یلدا دارم.

مواد لازم برای 15 عدد کیسه پنکیک

پنکیک قرمز : 15 عدد
مواد به دلخواه برای پر کردن برای کیسه های پنکیک 
فتو چینی : 15 قطعه
خلال دندان :15 قطعه

طرز تهیه کیسه های پنکیک

برای پر کردن کیسه های پنکیک، می توانید از هر نوع سالاد یا مخلوط تخم مرغ، یا قارچ خرد شده ...  پر کنید اما مراقب باشید که آبکی نباشد، به طوری که نشت کند.

برای بچه ها می توانید کیسه های پنکیک را با تکه های میوه یا مربا یا یا شکلات خرد شده پر کنید.

به عنوان پر کننده برای کیسه های پنکیک، من گزینه های زیر را ارائه می دهم: کیسه های پنکیک
با سالاد الویه
سالاد با مرغ، آناناس و ذرت
سالاد گوشت با پنیر 
سالاد با ماهی قزل آلا، کمی شور
سالاد با آناناس و قارچ
سالاد با کالباس
سالاد هویج با پنیر و کشمش

پنکیک قرمز سورپرایز یلدا


بعد از پر کردن همه چیز ساده است. در وسط کیسه های پنکیک یک قاشق غذاخوری پر شده از مواردپیشنهادی بگذارید و لبه های کیسه های پنکیک را جمع کنید 
 بالای کیسه را با خلال دندان ببندید.حالا شما نیاز به بسته بندی کیسه ها دارید. برای این، من از رشته های بلند فتوچینی استفاده می کنم (بهتر است قبل ازپخت فتوچینی را چک کنیدتا در هنگام پخت  شکل خوبی داشته باشد). فتوچینی را باید در آب و نمک بجوشانید،آبکش کنید و با آب سرد شستشو داد و بلافاصله دور کیسه های پنکیک مثل روبان ببندید.

بفرمایید سورپرایز شب یلدا، پنکیک های شما آماده است.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید