اختراع مبتکرانه برای آشپزخانه که زندگی را راحت تر می کند 8 اختراع

قیچی میگو

هر یک از ما عادت کرده ایم که وسایل آشپزی راحت ، ساده و کاربردی باشد. بنابراین ، قبل از انتخاب این یا آن وسیله برای آشپزخانه که شما در نگاه اول فکر می کنید به آن نیاز دارید ، همه جوانب مثبت آن را در ذهن خود مرور کنید ، در مورد اینکه آیا به آن احتیاج داریم ، فکر می کنیم یا اینکه یک هوس خرید است. اما باور کنید ، جهان واقعاً مملو از چیزهای کاربردی است که دستیاران بزرگی در خانه خواهندبود.

8 اختراع مبتکرانه برای آشپزخانه که زندگی را راحت تر می کند

 

 

 

1. دستگاه قهوه ساز دستی

قهوه ساز دستی
دستگاه قهوه ساز دستی برای کسانی که عاشق قهوه هستند ، یک اختراع عالی است.  \ عکس

 

فقط به این فکر کنید که تا چه حد پیشرفت فنی حاصل شده است ، تقریباً هر سال اختراعات جدیدی را به جهانیان آشکار می کنید که یکی از آنها دستگاه قهوه ساز دستی است - یافتنی ایده آل برای کسانی که می خواهند خودشان را در صبح با یک فنجان قهوه معطر سورپرایز کنند و  علاوه بر این ، بر خلاف یک دستگاه قهوه ساز معمولی ، یک کتابچه راهنمای کاربر فوق العاده سبک ، عملی و جمع و جوردارد ، که در صرفه جویی در فضا بسیار مهم است.

 

قهوه ساز
ساده ، سبک و کم حجم.  \ عکس

 

 

2. ماست ساز

ماست ساز
ماست ساز یک دستیار ضروری در آشپزخانه است و همیشه از سلامتی و تغذیه مناسب شما محافظت می کند.  \ عکس

 

کودکانی در منزل دارید ، سلامتی خود را دنبال کنید ، رژیم غذایی مناسب را رعایت کنید یا فقط دوست دارید که خود را با کفیر ، شیر پخته شده تخمیر شده ، ماست و چیزهای دیگر درمان کنید؟ پس سازنده ماست یک دستیار ضروری در آشپزخانه است که به لطف آن شما می توانید به راحتی طیف وسیعی از انواع ماست را با انواع میوه ، انواع توت ها ، آجیل ها بدون تلاش زیاد و اتلاف وقت تهیه کنید.

 

 

3. چاقوی میگو

قیچی میگو
با قیچی تمیز کردن میگو همه چیز بسیار ساده است.  \ عکس

قیچی تمیز کردن میگو مخصوصاً برای کسانی که دوست دارند خودشان و عزیزان را با میگو سورپرایز کنند ، اما تمیز کردن میگو را دوست ندارند، با چند حرکت هوشمندانه  میگو های تمیز در ظرف چند ثانیه آماده می شود.

 

 

4- تیغ نارگیل

نارگیل
Caption

اختراع بسیار غیرمعمول است که قطعاً برای همه کسانی که عاشق نارگیل هستند جذاب خواهد بود. تصور کنید که چقدر زندگی با این وسیله آسانتر می شود ، قادر به جدا کردن گوشت آبدار نارگیل از پوست در چند دقیقه می شوید. اما این همه چیز نیست. مزیت این وسیله کوچک این است که علاوه بر جدا کردن  نارگیل ، در صورت تمایل می توانید ماهی را با آرامش خاطر تمیز کنید.

 

ماهی تمیز کردن
معلوم است که حتی یک ماهی نیز با این وسیله خارق العاده قابل تمیز شدن است!  \ عکس

 

 

 

5- بسته بندی مواد غذایی وکیوم

وکیوم مواد غذایی
بسته بندی وکیوم خانگی یک راه حل عالی برای کسانی است که می خواهند عمر مفید محصولات را تمدید کنند.  \ عکس

یک بسته بندی وکیوم برای خانه یک گزینه عالی برای کسانی است که نه تنها تمایل به افزایش "عمر" محصولات دارند بلکه خواص مفید آن را نیز حفظ می کنند. همچنین این گزینه برای کسانی که فرزند دارند مناسب است. محصولات بسته بندی شده وکیوم بسیار ساده تر و آسان تر برای ذخیره سازی هستند ، زیرا فضای زیادی را به خود اختصاص نمی دهند. علاوه بر این ، بیشتر این دستگاه ها مجهز به نازل و چاقوی مخصوص هستند که به لطف آنها می توانید درست برش دهید ، این کار همچنین وظیفه محول شده به شما را تسهیل می کند.

 

 

 

6. پاکت پخت سیلیکونی

پاکت پخت سیلیکونی
راحت ، عملی ، چند منظوره.  \ عکس

 

 پاکت پخت سیلیکون ، به یک دستیار وفادار ، قابل اعتماد و ضروری در آشپزخانه تبدیل می شود. کوچک ، جمع و جور و از همه مهم تر چند منظوره کاملاً با وظایف خود کنار می آید. تصمیم به پخت ماهی گرفتید؟ آسان است! سبزیجات؟ آسان!  و این همه چیز نیست. پاکت نامه را می توان نه تنها به عنوان یک ظرف پخت بلکه به عنوان یک ظرف برای محصولات یا برای خمیر ورز دادن ، تهیه کرم ها ، تخم مرغ های خرد شده و موارد دیگر استفاده کرد.

 

پاکت پخت سیلیکونی با مایکروویو
پاکت سیلیکون برای استفاده بسیار مناسب است و فضای زیادی را نمی گیرد.  \ عکس

 

 

7. اسفنج های آشپزخانه به رنگ روشن

اسفنج ظرفشویی
میوه های اسفنجی برای آشپزخانه.  \ عکس

چه کسی گفته اسفنج های آشپزخانه باید از شکل معمولی و همان رنگهای آشنا به رنگ قرمز ، آبی ، صورتی ، سبز و .. باشد؟ چرا رنگ های روشن تر و شکل های زیباتر را به زندگی خود نمی آورید؟ فقط به این اسفنج های میوه ای نگاهی بیندازید ، و بلافاصله متوجه خواهید شد که با چنین اسفنج های آشپزخانه حتی شستن ظروف آزار دهنده  به حساب نمی آید .

 

 

8-نگهدارنده قاشق آشپزی

نگهدارنده قاشق
نگهدارنده قاشق آشپزی

اغلب ، بسیاری از ما به آویز های استاندارد برای قاشق های آشپزخانه عادت کرده ایم این کار را برای ما آسان تر می کند ، بیشتر آنها را بر روی قلاب های تزئینی در امتداد دیوار آویزان می کنیم ، که همیشه زیبای به نظر نمی رسد. برای جلوگیری از کلیشه ها ، به پایه اصلیاین نگدارنده توجه کنید که در آن می توانید به راحتی تمام  قاشق های مورد استفاده در زمان آشپزی را قرار دهید ، ضمن اینکه نه تنها فضای روی میزهای آشپزخانه بلکه حتی ظاهر عمومی آشپزخانه را نیز حفظ می کنید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید