آیا آشپزی با فویل آلومینیومی بی خطر است

 فویل

به گفته متخصصان ، فویل در صورت استفاده برای هدف مورد نظر ، برای ذخیره و تهیه غذا کاملاً ایمن است.

 

آیا آشپزی با فویل آلومینیومی بی خطر است

فویل غذایی که در هر آشپزخانه پیدا خواهید کرد از ورقه های نازک آلومینیوم ساخته شده است که برای جلوگیری از اکسید شدن با یک ترکیب خاص پوشانده شده است. بیش از یک قرن است که از فویل برای اهداف مربوط به غذا استفاده می شود. در ابتدا شکلات سوئیسی برای حمل و نقل از راه دور در آن بسته بندی شد و سپس سایر تولیدکنندگان دریافتند که این فویل کاملا خواص محصولات را حفظ کرده و از رشد باکتری ها جلوگیری می کند. در اواسط قرن گذشته ، فویل بسیار محبوب بود.

 

از فویل برای پخت و پز و نگهداری مواد غذایی استفاده می شود. هنگام پختن ، به توزیع یکنواخت دما و حفظ آب هنگام پخت کمک می کند. آنها به عنوان غذای سرد در فویل ذخیره می شوند - اغلب به این دلیل که راحت تر از مواد غذایی است و همچنین می توانید قبل از سرو غذا در آن صرفه جویی کنید. غذا بیشتر در فویل گرم می ماند. هنگام نگهداری در فویل ، محصولات با بوهای اضافی آغشته نمی شوند و به خوبی حفظ می شوند.

 

آیا محدودیتی در استفاده از فویل آلومینیوم وجود دارد

به گفته کارشناسان ، فویل مواد غذایی اگر از آن استفاده کنید و آن را مطابق با توصیه های سازنده ذخیره کنید ، کاملاً بی خطر است. تنها محدودیت این است که شما نباید غذایی با اسیدیته بالا را در فویل بپزید و ذخیره کنید. اگر یک تکه لیمو را درون فویل بپیچید ، فرآیند اکسیداسیون می تواند آغاز شود.

 

نکته مهم اساسی دیگر این است که فقط فویل مواد غذایی بی خطر است. اگر از فویل برای پخت و پز و نگهداری غذایی استفاده می کنید که برای این کار در نظر گرفته نشده باشد ، دیگر ما در مورد ایمنی صحبت نمی کنیم. فویل هایی که در صنعت یا اهداف دیگر استفاده می شوند می توانند با مواد مضر و حتی سمی پوشانده شوند.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید