روش درست جوشاندن تخم مرغ که افراد کمی می دانند

تخم مرغ
به گفته کارشناسان چینی ، یک ترفند آشپزی وجود دارد که تخم مرغ های پخته شده را بسیار خوشمزه می کند. برای به دست آوردن یک محصول عالی ، باید آنها را قبل از پخت و پز در آب سرد قرار دهید.


بیشتر افراد تخم مرغ را در آب جوش قرار می دهند ، که باعث خراب شدن طعم و مزه تخم مرغ می شود. برخی تخم مرغ ها را در آب سرد قرار داده و بلافاصله اجاق گاز را روشن می کنند. متخصصان توصیه می کنند تخم مرغ ها را به مدت 10-15 دقیقه در آب سرد قرار دهید و بگذارید بماند و فقط پس از آن اجاق گاز را روشن کنید.

 

بعد از جوش آمدن ، تخم مرغ ها باید دوباره در آب سرد غوطه ور شوند تا بتوانند به راحتی پوست شوند. این یکی از نکات آشپزی معروف چینی است. به گفته کارشناسان ، اگر تخم مرغ را با استفاده از این فن آوری بجوشانید ، لطیف و خوشمزه می شود.

 

به گفته متخصصان تغذیه ، بهترین گزینه برای صبحانه تخم مرغ  است - یک گزینه با پروتئین دلچسب. تخم مرغ علاوه بر تأمین بسیاری از مواد مغذی مفید ، بر متابولیسم گلوکز تأثیر می گذارد. بهترین راه تهیه تخم مرغ  یا تخم مرغ مخلوط شده با سبزیجاتی مانند گوجه فرنگی ، کدو سبز ، فلفل دلمه ای و البته سبزیجات است.

 

کارشناسان قبلاً گفته بودند که هنگام پختن سیب زمینی ، بسیاری اشتباه "آشکاری" می کنند. معمولاً مردم آب سرد روی سیب زمینی می ریزند که باعث می شود بیشتر ویتامین ها و مواد مغذی آنها هنگام پخت از بین برود. متخصصان خاطرنشان می كنند كه سیب زمینی های خام بهتر است با پوست آن جوشانده شوند.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید