هتل آپارتمان بصورت خانه درختی ، رویای کودکی هر بزرگسالی

خانه درختی

هر شخصی  ، با بزرگ شدن به راحتی نمی تواند از رویاهای کودکی خود جدا شود. به عنوان مثال ، خانه درختی. خیالات بزرگسالان از قبل چنان شگفت زده و خوشحال کننده است که گاهی اوقات می خواهید حداقل موارد لازم را جمع آوری کرده و برای همیشه در آنجا زندگی کنید.

 

1. خانه درختی Tranquil Resort در وایاندا (هند)

خانه درختیخانه درختی

خانه های درختی در Tranquil Resort به شما احساس کودک بودن می دهند.

 

صاحبان هتل Tranquil Resort در County Wayanad رویای کودکی هر مسافر را به واقعیت تبدیل کرده اند. آنها اتاق های منحصر به فردی از دو نوع ایجاد کرده اند - خانه درختی Serene و خانه درختی Tranquil. و اکنون آنها به دنیای آرامش با چشم اندازهای نفس گیر جنگل های بارانی تبدیل شده اند. محیط خارق العاده ، آواز پرندگان ، رایحه های خوشایند گلها - همه اینها باعث می شود که مشکلات و هیاهوها را فراموش کنید و حتی بیشتر عاشق طبیعت شوید.

 

خانه درختیخانه درختی

اتاق های خواب در اتاق های Tranquil و Serene ، واقع در بالای درخت.

 

هر خانه در فاصله قابل توجهی از یکدیگر واقع شده است ، به طوری که حریم خصوصی و آرامش باعث ایجاد مزاحمت برای سایر مسافران نمی شود. و کارکنان هر بار جلب توجه نمی کنند ، آنها از مسیرهای مخفی استفاده می کنند. اتاق ها به سبک محلی و رنگارنگ تزئین شده اند ، اما با راحتی. علاوه بر امکانات استاندارد به صورت اتاق خواب ، حمام و توالت ، هر خانه دارای یک آشپزخانه کوچک و یک تراس در فضای باز با یک اتاق نشیمن مبله است.

 

خانه درختیخانه درختی

این اتاق دارای حمام سفارشی و تراس در فضای باز با چشم انداز خارق العاده است.

 

توجه: با وجود این واقعیت که خانه درختی برای هر کودکی یک رویا است ، اما استراحت با کودکان زیر 8 سال ممنوع است. این شرایط توسط ایمنی تعیین می شود ، زیرا اتاق ها دارای طرح غیر استاندارد برای کودکان هستند.

 

2. "مجتمع مسکونی" روی درختی در تنگه رودخانه کلمبیا (واشنگتن ، ایالات متحده آمریکا)

خانه درختی

فاستر هانتینگتون به طور هم زمان دو خانه درختی ساخت تا با داشتن آزادی و زیبایی کامل زندگی کند (کلمبیا ، آمریکا).

 

تنها صاحبان هتل ها نیستند که تصمیم می گیرند خانه هایی برای زندگی راحت  در میان شاخه های درختان بنا کنند. به عنوان مثال ، جوانی از ایالات متحده از شلوغی شهر چنان خسته شده بود که تصمیم گرفت به جنگل فرار کند و خانه شخصی خود را در آنجا بسازد. اما فاستر هانتینگتون در ساخت معمول متوقف نشد ، او شخصاً همزمان دو خانه کوچک ایجاد كرد و آنها را روی درختان قرار داد.

 

خانه درختی

Treehouse هر آنچه برای زندگی در تمام طول سال نیاز دارید را دارد (کلمبیا ، ایالات متحده آمریکا).  


از آنجایی که یک جوان خلاق تصمیم گرفت برای مدت طولانی در آنجا ساکن شود ، این کلبه به عنوان خانه به او خدمت می کند ، که دارای همه چیز برای حداقل راحتی است ، اما کارگاه در این نزدیکی هست ، شما فقط باید از پل قوس هوایی عبور کنید ، که جذابیت خاصی به خانه ی او می بخشد.

 

خانه درختی

یک وان بزرگ در وسط طبیعت و یک سکوی مشاهده در یک درخت روش ایده آل برای استراحت و بهبودی است (Foster Huntington، "Treehouse"). 


او برای اینکه از راحتی کامل لذت ببرد و فضای کوچک (18 متر مربع) خانه اصلی خود را بهم نریزد ، یک وان بزرگ با چوب درست کرده در هوای آزاد نصب کرد. و اکنون می توان وان را با درختان کاج ، خاکستر و بلوط احاطه کرد ، بدون اینکه نگران باشید شخصی ممکن است حریم خصوصی و آرامش را به هم بزند.

3. چایخانه روی درخت "تتسو" در جزیره هوکووتو (ژاپن)

خانه درختی

خانه درختی فوق العاده زیبا روی درخت تتسو در جزیره هوکووتو (ژاپن).


با وجود این واقعیت که این کلبه درختی فوق العاده زیبا برای موزه کیوهارو شیراکابا ایجاد شده است ، این یک کلبه فانتزی نیست ، بلکه یک خانه واقعی با فضای داخلی مدرن است که حداقل دو نفر در آن می توانند استراحت کنند. چایخانه روی تنه یک درخت سرو "تتسو" (چایخانه "تتسو") طراحی و معماری توسط معمار ژاپنی Terunobu Fujimori طراحی شده است ، که نه تنها رویای خود بلکه همه بازدید کنندگان مجموعه موزه را نیز به واقعیت تبدیل کرد.

 

خانه درختی

فضای داخلی  خانه درختی مینیمالیستی با ظاهر و موقعیت رنگارنگ جبران می شود (تتسو ، ژاپن).

 

خانه درختی
 نوشیدن چای در چنین خانه درختی خاطره تأثیر پذیری از خود به جای می گذارد ("تتسو" ، ژاپن).  |  عکس


خانه درختی به ویژه در لحظه شکوفا شدن ساکورا که از جمله آنهاست ، چشمگیر است. در آن زمان ، گردشگران برای گرفتن عکس از این نمایشگاه خارق العاده زیبا و غیرمعمول پایانی ندارند ، در حالی که شما حتی می توانید در میان رنگهای خارق العاده زیبا یک فنجان چای خوشبو را نوش جان کنید.

 

4. خانه درختی پیش ساخته در ویسکانسین (ایالات متحده آمریکا)

خانه درختی
خانه درختی شبیه فانوس را می توان در عرض چند ساعت بر روی هر درخت محکمی بناکرد (Tree House ، ویسکانسین).


راه اندازی این نوع خانه درختی زمان بسیار کمی به طول خواهد انجامید ، اما مشکل اصلی این است که خانه درختی ایجاد شده فقط برای استراحت در تابستان است. طرح کروی اصلی خانه ، متشکل از فقط لوله ها ، کف اصلی  ، پارچه مخصوص سقف (پلی پروپیلن) و راه پله ای که به این آپارتمان رمانتیک منتهی می شود ، اجازه نصب آن را در هرجای درخت قوی می دهد.

 

خانه درختی

خانه درختی

خانه درختی پیش ساخته می تواند حریم خصوصی کاملی را فراهم کند (خانه درختی ، ویسکانسین).

 

در همان زمان ، خانه درختی پیش ساخته ، به گفته سازندگان ، می تواند جدا شود و در هر زمان بدون آسیب رساندن به محیط زیست به مکان دیگری منتقل شود (حتی یک درخت آسیب نخواهد دید). به گفته نویسندگان sayarak.com ، چنین خانه تابستانی جالبی را می توان با قیمت 19 هزار دلار خریداری کرد.

 

5. خانه درختی توسط معمار کانادایی (لوکاس کوس)

خانه درختی
خانه درختی 4TreeHouse توسط معمار کانادایی لوکاس کوس طراحی شده است.


یک کابین که با هر نسیمی تاب می خورد در کنار دریاچه ماسکوکا در انتاریو واقع شده است. توسط لوكاس كوس ، طراح ساکن تورنتو و از بنیانگذاران شركت معماری Testroom طراحی شده است. هدف این پروژه ایجاد ساختاری بود که به محیط زیست آسیب نرساند و به درختان اجازه می دهد تصمیم بگیرند که وزن خانه روی کدام درخت باشد . و تا حدی موفق شد ، زیرا این ساختار به طور ایمن به 4 درخت متصل شده است ، بدون اینکه در یک موقعیت ثابت شود.

 

خانه درختی

خانه درختی دو طبقه از مصالح ساختمانی سازگار با محیط زیست و طبیعی ایجاد شده است (4TreeHouse ، کانادا).

 

به دلیل چنین تاسیساتی ، باد به طور مداوم خانه را تکان می دهد ، اما ، به گفته معمار پروژه ، داخل آن برای افراد کاملاً ایمن است. برای اینکه میهمانان یا ساکنان بتوانند آزادانه از خانه خارج شوند ، بدون در نظر گرفتن موقعیت و حتی حرکت آن ، راه پله ای نصب شده است. نمای مشبک خانه دو طبقه نه تنها امنیت را فراهم می کند ، بلکه به اشعه های خورشید نیز اجازه نفوذ داده و تهویه بسیار خوبی را در داخل اتاق ها ایجاد می کند. و جالبترین چیز این است که چنین طراحی امکان سازماندهی یک پاسیو واقعی را در فضای باز فراهم کرده است. تنها مانع نصب "4TreeHouse" می تواند تنها نبود 4 درخت قوی در کنار یکدیگر ایستاده و یک مستطیل منظم باشد.

 

6. خانه درختی در Beach Rock Village (ژاپن)

خانه درختی
خانه درختی در دهکده Beach Rock به استاد خودآموز Takashi Kobayashi (ژاپن) اختصاص دارد.  |  عکس


در اوکیناوا (ژاپن) مکانی فوق العاده به نام Beach Rock Village وجود دارد. این دهکده کوچک که در کنار کوه و در میان منظره ای زیبا واقع شده است ، به یک پایگاه برای گردشگران تبدیل شده است ، جایی که می توانید غذا بخورید ، استراحت کنید ، بخوابید و از اسب سواری لذت ببرید. در اینجا بود که تاکاشی کوبایاشی یک خانه درختی منحصر به فرد را با دستان خود طراحی و ساخت ، که به او کمک کرد معنای وجود و کار زندگی  را پیدا کند.

 

خانه درختی

تاکاشی کوبایاشی صنعتگری بی نظیر است که خانه های درختی رنگارنگی (ژاپن) ایجاد می کند.  |  عکس

 

یک سرو هیمالیایی تنها او را به ایجاد "درگاهی به دنیای پلکسی گلاس" تداعی کرد که یک پلکان چوبی با تراس باز در نیمه راه به آن منتهی می شود. با توجه به اینکه این شی strange نیمکره ای عجیب و غریب با پلکسی گلاس آینه دار پوشانده شده است ، هر ثانیه ظاهر جدیدی به خود می گیرد ، زیرا هر ابر ، پرنده یا سایه ای روی درخت  ایجاد کرده و یک الگوی عجیب بوجود می آورند که هرگز تکرار نمی شود.


خانه درختی

پروژه های اجرا شده Takashi Kobayashi در قسمت انتهایی واقع شده است ، جایی که هیچ کس نمی تواند استراحت یا مراقبه را مختل کند (ژاپن) | عکس


جالبتر اینکه ، تاکاشی کوبایاشی هنوز یک معمار ، طراح و سازنده خودآموخته است ، با این وجود خانه های درختی او نمایانگر چگونگی ادغام یکپارچه طراحی و طبیعت در هنگام آشکار شدن توجه و نگرانی مداوم او به محیط زیست است. در طول 22 سال گذشته ، او قبلاً مدلهای مختلف TreeHouse را ایجاد کرده است ، زیرا استاد خلاق صمیمانه معتقد است که نشاط درختان می تواند الهام بخش زیادی باشد و زندگی مردم را تغییر دهد.

 

7. خانه درختی در نزدیکی آبشار آتیراپیلی (هند)

خانه درختی

خانه درختی
یک خانه درختی در جنگل  بکر بارانی و نزدیک آبشار آتیراپیلی (هند).  |  عکس


آیا تا به حال رویای زندگی در جنگل های بارانی را روی درختان عجیب و غریب و در مجاورت یک آبشار خارق العاده داشته اید؟ در این صورت ، می توانید با خیال راحت به Rainforest Boutique Resort ، واقع در منطقه جنگلی Sholajar ، نزدیک آبشار Athirapilli آبشار آتیراپیلی (بزرگترین آبشار هند) بروید.

 

خانه درختیخانه درختی

یک اتاق درخت رمانتیک مکانی ایده آل برای دوستداران تفریحات خلوت در فضای باز (جنگل بارانی ، هند) است.  |  عکس

 

خانه درختی

خانه درختی
تراس روباز منظره ای نفس گیر از آبشار و محیط اطراف (جنگل بارانی ، هند) ارائه می دهد.  |  عکس

 

آنجاست که در میان حیات وحش ، پرندگان کوهستانی و انواع میمون ها ، این استراحتگاه تنها خانه درختی را ایجاد کرده است که بیشترین تقاضا را دارد. آپارتمانهای راحت با دقت کامل مبله شده و با تمام امکانات لازم فراهم شده اند که به شما امکان می دهد جریان های آبشار ، آب تمیز و محیط فوق العاده زیبا را تحسین کنید.

خانه های درختی چنان محبوب و مورد تقاضا شده اند که بسیاری از شرکت ها تولید انبوهی از این خانه های درختی خارق العاده را آغاز کرده اند. در عین حال ، طراحی معمول کافی نیست ، اما مدل های واقعا منحصر به فرد و چند منظوره ایجاد می شوند ، که نه تنها برای گردشگران جاذبه دارد بلکه برای زندگی یا سازمان اداری نیز مناسب هستند.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید