چرا هیچ حصار، نرده و یا دیواری اطراف خانه ویلایی در آمریکا وجود ندارد

در

خانه ویلایی آمریکا

 

با کمال تعجب ، هیچ حصار، نرده و یا دیواری اطراف خانه ویلایی در آمریکا وجود ندارد. و این عملا تفاوت اصلی با آنچه که در ایران عادت کرده ایم و یا در تعدادی از کشورهای دیگر نیز مشاهده می شود، است . این برای ما بسیار عجیب است اما  برای آمریکایی ها کاملاً  معمول است. حال می پرسیم چرا اینگونه است؟

دلایل عدم حصار در خانه ویلایی در آمریکا چیست

خانه ویلایی آمریکا
آمریکایی ها دلایل زیادی برای عدم ساختن نرده های عظیم در اطراف خانه های خود دارند / عکس

البته ممکن است کسی بگوید سبک زندگی آنها  اینگونه هستند. اما دلایل مختلفی برای این وجود دارد.

 

خانه ویلایی آمریکا

ممنوعیت ساخت نرده ها در اطراف ساختمانهای مسکونی در آمریکا توسط قانون تنظیم شده است / عکس


اولین مورد آنها الزامات ایمنی شخص و غالباً در سطح قانونگذاری است. در بسیاری از ایالت ها نصب نرده ها در اطراف یک ساختمان غیرقانونی است. واقعیت این است که یک دروازه قفل شده می تواند در صورت آتش سوزی مانع از حرکت ماشین آتش نشانی به سمت خانه شود.

 

ماشین آتش نشانی

خانه های ایالات متحده از مواد قابل اشتعال ساخته شده اند ، بنابراین ماشین آتش نشانی باید همیشه به آنها دسترسی آزاد داشته باشد / عکس

دلیل اول

به عنوان یک قاعده ، تمام خانه های زیبای آمریکایی از موادی ساخته شده است که بسیار قابل اشتعال است. نمای سایدینگ(سایدینگ مصالح ساختمانی که در بام یا نمای خارجی خانه ها یا ساختمان های ویلایی به منظور هدایت آب به خارج استفاده می شود) از چوب ساخته شده است و دیوارها از تخته و گچ است. اگر آتش سوزی در جایی در یک خانه رخ دهد ، در مدت زمان کوتاهی ساختمانهای واقع در همان نزدیکی ، یعنی ساختمانهای مسکونی مجاور ، می توانند آتش بگیرند. در نتیجه ، اگر خیلی سریع منبع آتش خاموش نشود ، کل منطقه مسکونی آتش خواهد گرفت. این کار در صورتی سرع  می تواند انجام شود که آتش نشانی نزدیک به ساختمان در حال سوختن بتواند حرکت کند.

 

پارکینگ

در مواقع اضطراری ، حصار مانع از حرکت پلیس به سمت خانه خواهد شد / عکس

 

سایر خدمات اضطراری به ویژه پلیس نیز باید دسترسی راحت به ساختمان داشته باشند. در مورد درب منتهی به داخل خانه ، این ساختارهای به اصطلاح "مقوایی" در مناطق بسیار خوب اغلب توسط صاحبان فراموش می شوند که  آنها را  قفل کنند. در صورت بروز موارداضطراری ، پلیس باید بتواند سریع و بدون موانع به ساختمان دسترسی داشته باشد.

 

خانه ویلایی آمریکا

در ایالات متحده آمریکا ، تمام کنتورها بیرون از خانه نصب می شوند تا ماموران بتوانند هر زمان که بخواهند شماره  را بخوانند / عکس

 

دلیل دوم

عدم دیوار کشی و حصار  کنتور ها است. ما ایرانی ها عادت کرده ایم که هر ماه ، در یک روز ، یک مامور از اداره برق آب و گاز به خانه بیاید و شاخص ها را بررسی می کند. در کشور ما کنتور ها در داخل خانه نصب می شوند . اما در آمریکا اوضاع کاملاً متفاوت است.

 

تمام کنتورها خارج از خانه و جایی که مامور اداره ذیربط براحتی بتواند در زمانی که برای او مناسب باشد بیاید و شماره کنتور را ببیند . کاملاً راحت است ، اما تنها در شرایطی که فضای مجاور توسط حصار احاطه نشده باشد.

 

ویلایی آمریکا

عدم وجود حصار ، نیاز به بستن / باز کردن آن را از بین می برد و به شما امکان می دهد که پارکینگ را آزادانه ترک کنید / عکس

 

دلیل سوم

راحتی است. بیشتر آمریکایی ها در خارج از خانه های خود پارکینگ دارند که در بسیاری از فیلم های آمریکایی خیلی خوب نشان داده می شود. ماشین از چنین پارکینگی به محلی که مستقیماً در جلوی خانه قرار دارد ، می رود. و اگر حصار احتیاج به باز یا بسته شدن داشته باشد که به زمان نیاز دارد ، نبود آن  زندگی مردم را بسیار ساده می کند.

 

ویلایی آمریکا

در برخی از خانه ها ، فقط حیاط خلوت حصار کشیده شده است / عکس

 

دلیل چهارم

البته مسئله زیبایی شناسی است. حصار تأثیر نسبتاً منفی در تصویر کلی خیابان دارد. از این نظر ، در مناطق مسکونی بویژه ثروتمندان ، نرده های بلند و بزرگ رفتار منفی بحساب می آید.

 

حیاط خلوت

حصار در حیاط خلوت لازم است تا بچه ها بیرون از منطقه محلی نروند / عکس

 

شایان ذکر است که برخی از ساکنان این کشور هنوز نرده و حصاری  دارند ، اما آنها نه از سمت خیابان ، بلکه در پشت خانه ، در حیاط خلوت ، که معمولاً بچه ها بازی می کنند ، می باشد. 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

ساختمان های این شهر مانند شیرینی زنجبیلی است

در
خانه های شیرینی زنجبیلی و شاهکارهای دیگر جهان باستان عرب چه چیزی را پنهان می کند: سفری از طریق پایتخت یمن
با وجود این واقعیت که در خاورمیانه مساجد شگفت انگیز و ساختمانهای بسیار جالب وجود دارد ، اما اعتقاد بر این است که گردشگران و توریست ها در یمن است که می توانند با ارزش ترین شاهکارهای معماری جهان باستان عرب را ببینند.  در این کشور شرقی خانه های شگفت انگیز زیادی وجود دارد - به عنوان مثال خانه های عمودی روشن با سقف مسطح ، مشابه کوکی های زنجبیلی ، که به ویژه در پایتخت یمن ، صنعا ، بی شمار دیده می شود.
 
شاید تنوع معماری در این قسمت ها به این دلیل باشد که یمن ، با رفتن از اروپا به آسیا و محلی جذاب برای فاتحان بود ، ویژگی های فرهنگ ها و مذاهب مختلف را جذب كرد. مجبور به دفاع از خود در برابر غریبه ها بود و ساکنان محلی خانه های خود را شبیه به ساختارهای دفاعی ساختند. در صنعا ، برخی از این ساختمانها دارای ارتفاع یک ساختمان شش هفت طبقه مدرن هستند. با این حال ، این ساختمانها هیچ ارتباطی با برج های کسل کننده یا قلعه ها ندارند.

به نظر می رسد خانه ها لعاب دارند

شهری با معماری بی نظیر.  / عکس
 
نمای زنجبیل به ساختمانهای پایتخت نه به اندازه حتی شکل آن (مانند ساختمان های آسمان خراش اروپایی ، خانه های صنعا به شکل مستطیل شکل) داده می شود ، اما طراحی غیر معمول نما در است. پنجره های آنها (همچنین مستطیل شکل) با کرکره ای با لوکارن و روکش قوس تزئین شده و مانند کوکی های شیرین با نوارهای رنگی سفید هم مرز است. همان نوارهای سفید بین کف خانه ها اعمال می شود که باعث می شود آنها مانند کوکی ها از شیرینی زنجبیلی به نظر برسند و حتی ظاهر آنها چیزی اروپایی به نظر برسد.
خانه های این شهر مانند شیرینی زنجبیلی است.
 
به خصوص با تزئینات بسیار غنی در یمن ، خانه ی واقعاً "شیرینی زنجبیلی" قصر دارالحجر است. این قصر همچنین از این نظر بی نظیر است که بر روی یک صخره بنا شده است و به نظر می رسد در آسمان طلوع می کند ، به نظر می رسد که شما در حال دیدن سراب هستید.
قصر دارالحجر
 
به نظر می رسد سراب است.  / عکس
با این حال ، خانه های دیگر کاملاً ظریف هستند که به طور کلی مناظر شهری فوق العاده زیبا را تشکیل می دهند.
 

چگونه در خانه های شیرینی زنجبیلی زندگی می کردند

جالب اینجاست که قسمت زیرین چنین ساختمان معمولاً از گرانیت یا بازالت ساخته می شد ، در حالی که معمولاً دام در طبقه همکف نگهداری می شد و یا به عنوان انبار مورد استفاده قرار می گرفت. در طبقه های فوقانی (مسکونی) که از آجر ساخته شده بود ، صاحبان آن زندگی می کردند.
معمولاً دام ها در طبقه همکف نگهداری می شد و یا به عنوان انبار استفاده می شد.
خانه های صنعا.  / عکس
 
اتاق های مشترکی وجود داشت که مثلاً میزبانان از میهمان پذیرایی می کردند. 
سانا فوق العاده زیبا به نظر می رسد.  / عکس
 
به هر حال ، داخل خانه های روشن و تزئین شده با الگوی پیچیده خانه ها به هیچ وجه ظریف نیستند: بر خلاف ساکنان سایر کشورهای عربی ، جمعیت محلی عادت به فضای داخلی ظریف ندارد و برای استفاده از زبان مدرن ، از زمان های قدیم یمنی ها در یک فضای مینیمالیسم عملی زندگی می کردند . در فضای داخلی: دیوارها صاف و راهروهای باریک وجود دارد.
 

آسمان خراش های Shibam

مکان دیگر با معماری متمایز شیبام ، واقع در استان حدرموت یمن است. این شهر در واقع یک کلان شهر است که قدمتی 2000 ساله دارد.
 
علاوه بر این ، برخی از ساختمان های Shibam به 11 طبقه ارتفاع می رسند ، علاوه بر این ، آنها از خشت مخلوط شده با نی ساخته شده اند (گرچه در پایه سنگی).
ساختمانهای شهر Shibama / عکس
 
خانه ها بسیار نزدیک به یکدیگر هستند که از نظر بصری باعث می شود Shibam حتی بیشتر شبیه یک کلان شهر مدرن اروپایی شود. در عین حال ، معماری این شهر از نظر شرقی منحصر به فرد و قابل تشخیص است - خانه ها دارای دیوارهای غیر موازی هستند و با بررسی دقیق تر می توانید حکاکی های جالب روی پنجره ها و درها را تحسین کنید.
 
پنجره های منحصر به فرد / عکس
 

نظرات

در ادامه بخوانید...

چیزی که تقریباً در هر خانه باعث سرطان می شود

در
چیزی که تقریباً در هر خانه باعث سرطان می شود
ماده ای که تقریباً در هر خانه وجود دارد و باعث سرطان می شود. این جراح انکولوژیک در مورد یک ماده سرطان زای خطرناک صحبت کرد که می تواند بر توسعه آنکولوژی به ویژه سرطان ریه تأثیر بگذارد. این ماده سرطان زا آزبست است.
آزبست این ماده معدنی نسوز به عایق، لوله ها ، تخته سنگ ، گچ ، ماسک های گازی و لنت های ترمز اضافه شد. 
 
مطالعاتی وجود دارد که تأیید می کند که کارگران صنعت آزبست به ویژه غالباً تحت تأثیر مزوتلیوما پلور قرار می گیرند. امروز آزبست در 63 کشور از جمله اتحادیه اروپا ، استرالیا و کانادا ممنوع است. 
 
WHO آزبست را برای سلامتی خطرناک می داند. در طبقه بندی آژانس بین المللی تحقیقات سرطان ، انواع آزبست به گروه اول سرطان زا (مثلاً دخانیات) اختصاص می یابد. 
 
اگر شخصی یک ماده معدنی را استخراج یا بسته بندی کند ، از آزبست ساختمان هایی بسازد یا از بین ببرد ، مثلاً آزبستوز ، مزوتلیوما ، سرطان ریه ، سرطان معده و تخمدان ایجاد می شود. خطرات سلامتی نیز در بین اعضای خانواده کارکنان مراکز تولید آزبست و همچنین در بین افرادی که در نزدیکی کارخانه های آزبست زندگی می کنند زیاد است. 
 
هر ساله در جهان بیش از 107 هزار نفر از بیماری های ناشی از آزبست، می میرند. 
 
مواد حاوی آزبست اغلب در آشپزخانه استفاده می شود ، به طوری که یک اجاق گرم کابینت های واقع در کنار آن را خراب می کند. همچنین پارتیشن های داخلی گاهی اوقات از آزبست ساخته می شوند. در حالت دوم ، با شروع کار تعمیرات اساسی و یا بازسازی ساختمان ، خطر واقعی بوجود می آید: پارتیشن ها از بین می روند و گرد و غبار آزبست در هوا بالا می رود.

نظرات

در ادامه بخوانید...

قدیمی ترین ساختمان های مسکونی که هنوز در آن ساکن هستند

در
قدیمی ترین ساختمان های مسکونی که هنوز در آن ساکن هستند: این ساختمان ها کجا هستند و چگونه به نظر می رسند؟
قدیمی ترین خانه های جهان
بسیاری از شهرها و خانه های باستانی در جهان شناخته شده اند ، اما اکثریت قریب به اتفاق آنها تا امروز هنوز باقی مانده اند یا به شکل ویرانه ، یا به شکلی بسیار تغییر یافته. و تعداد معدودی از این بناها و شهرک ها توانستند ظاهر اصلی خود را حفظ کنند و در آن سکونت کنند. شناسایی قدیمی ترین آنها بسیار دشوار است ، اما هنوز هم ، چنین تلاشهایی مدام در حال انجام است. قدیمی ترین ساختمان های مسکونی جهان بسیار جذاب هستند ، زیرا آنها شاهدین صد و حتی هزار ساله تاریخ هستند.
 

قدیمی ترین خانه جهان

قدیمی ترین خانه چوبی

در روستایی در جزیره Streimoy ، که بخشی از جزایر فارو (دانمارک) است ، بنایی تحت عنوان "مزرعه رویال" حفظ شده است. این قدیمی ترین خانه چوبی روی این سیاره است که در این  قدیمی ترین خانه  هنوز مردم زندگی می کنند.
 
این ساختمان قدیمی ترین خانه چوبی مسکونی محسوب می شود.  / عکس
 
"دهکده

عکس قدیمی ترین خانه جهان

خانه روستایی در قرن 11th ساخته شده است. چند قرن اول ، متعلق به کلیسا بود ، و سپس تحت صلاحیت پادشاهی دانمارک قرار گرفت. ساکنان فعلی آن ، خانواده پاتورسون ، نمایندگان یک خانواده قدیمی هستند که از قرن شانزدهم میلادی مالک این ساختمان بودند. این هفدهمین نسل از مستاجران یک خانه قدیمی است که هنوز هم به طور رسمی متعلق به پادشاه دانمارک است.
 
تقریباً هفده نسل از ساکنان در خانه جایگزین شده اند.  / عکس

خانه های سنگی قدیمی

قدیمی ترین خانه سنگی

قدیمی ترین خانه سنگی (حداقل در اروپا) که هنوز در آن ساکن هستند یک قلعه کوچک است که در Aveyron (فرانسه) واقع شده است. ذکر این بنا مربوط به قرن XIII است. در بعضی جاها سنگ ها فرو ریخته ، با این حال خانه بسیار زیبا به نظر می رسد.
قدیمی ترین خانه سنگی مسکونی در اروپا ، که گفته می شود در فرانسه واقع شده است.  / عکس
 
خانه سنگی قدیمی  از یک شکل غیر معمول برخوردار است - در قسمت بالایی آن گسترده تر از قسمت تحتانی است. مورخان بر این باورند که با این شیوه طراحی و معماری، اولین صاحب این  خانه موفق به دور زدن قانون آن زمان شده است. در فرانسه قرون وسطایی ، مقامات بنا به مساحت ساختمان های مسكونی مالیات می دادند و از آنجا كه در پایه ساختمان اندازه گیری می شد ، می توان بدون پرداخت هزینه های اضافی برای طبقه های اضافی ، تقلب كرد و طبقه های دوم و بعدی را جادارتر و بزرگ تر كرد.
 
شکل غیرمعمول ساختمان با ویژگی های برجسته محلی در ارتباط است.  / عکس 
 

قدیمی ترین روستاهای غار

قدیمی ترین خانه ایران

قدیمی ترین و بزرگترین سکونتگاه ساکن غار، کندوان (ایران) است. که بیش از 6 هزار سال قدمت دارد. خانه های سنگی این روستا بیش از 800 سال قدمت دارد و در نواحی زیبا و حتی تا حدودی فانتزی با منشاء آتشفشانی ، سازگار با آپارتمان ها ، بیش از 150 خانواده زندگی می کنند.
 
قدیمی ترین خانه های ایران   روستای کندوان  / عکس
 
برخی از ساکنان روستا ، مانند زمان های قدیم ، به کشاورزی مشغول هستند. و برای زمستان ، بسیاری از ساکنان آپارتمان های غار مانند خود را در این شهر ترک می کنند.
در سالهای اخیر ، این مکان آنقدر مورد توجه گردشگران قرار گرفته است که رستوران ها و هتلی در کندوان بنا شده است.
 
قدیمی ترین ساختمان ایران  آپارتمان های غار مانند کندوان.  / عکس
 
میمند یکی دیگر از شهرهای باستانی دارای سکنه در ایران است. برخی از مورخان معتقدند که ساکنان این روستا از 12 هزار سال پیش در این روستا ساکن بوده اند.اکنون درمیمند تعداد ساختمان مسکونی ساخته شده در صخره ها به 350 می رسد.
 
قدیمی ترین ساختمان ایران  میمند  / عکس: میرحسینی

خانه قدیمی 700 ساله در ایران

قدیمی ترین خانه های ایرانقدیمی ترین خانه های ایرانقدیمی ترین خانه های ایرانقدیمی ترین خانه های ایرانقدیمی ترین خانه های ایرانقدیمی ترین خانه های ایرانقدیمی ترین خانه های ایرانقدیمی ترین خانه های ایرانقدیمی ترین خانه های ایرانقدیمی ترین خانه های ایران
قدیمی ترین خانه های ایران

قدیمی ترین شهر در اروپا

صحبت از باستانی ترین شهرهای مسکونی ، می تواند یک اشتباه را ایجاد کرد ، زیرا داده های تاریخی و باستان شناسی دائماً به روز می شوند. امروز یکی از مدعیان نقش قدیمی ترین شهر اروپا که هنوز هم در آن مردم ساکن مردم هستند ، ماترا (ایتالیا) است.
 
Matera به عنوان قدیمی ترین شهرک ایتالیا و شاید حتی قدیمی ترین شهر دارای ساکنین در تمام اروپا شناخته شده است. 
 
مردم در اینجا 9 هزار سال پیش زندگی می کردند و در زمان ما هزاران شهروند همچنان در اینجا زندگی می کنند. ماتر را گاه بیت لحم دوم می نامند. تصادفی نیست که کارگردانان دوست دارند هنگام فیلمبرداری برای موضوعات کتاب مقدس از مناظر این شهر استفاده کنند.
منظره از شهر باستانی.  / عکس
 

نظرات

در ادامه بخوانید...

در ایالات متحده آمریکا حمل حیوانات در پرواز ممنوع شد

در

180130-peacock-img_1561-ac-851p_fcac1e233b9065fc3a99fb2bc582520d.jpg


ایالات متحده  آمریکا  تصمیم گرفته است که به شیوه حمل و نقل حیوانات در کابین هواپیما  پایان دهد. زمانهایی که می توانستید یک لاک پشت ، خوک ، گربه و حتی یک  اسب کوچک  در پرواز با خود ببرید به پایان رسیده است. آنها تصمیم گرفتند برای سگ ها استثنا قائل شوند: در ایالات متحده ، وقتی كسی به دلایل پزشکی به سگ احتیاج دارد ، عمل كانیستراپی(درمان و توانبخشی افراد با کمک حیوانات ویژه آموزش دیده) به طور گسترده ای انجام می شود. در عین حال ، برای سگها ، مانند سایر حیوانات ، هر پرواز و حتی بیشتر در محفظه قفس بودن ، استرس بزرگی است و آنها خودشان نیاز به حمایت صاحب دارند.

tdy_yang_animals_150728.jpg

وزارت حمل و نقل ایالات متحده قانونی را تصویب کرده است که حمل و نقل حیوانات غیر از سگ ها داخل هواپیما را ممنوع می کند. یک استثنا برای آنها ایجاد شد زیرا سگها اغلب حیوانات خدماتی هستند ، به افراد نابینا ، معلول و افرادی که از بیماری روانی در  پرواز رنج می برند کمک می کنند. با این حال ، حتی برای اینگونه مسافران ، گواهی پزشکی تأیید نیاز به همراهی حیوان مورد نیاز است.


این قانون که از اوایل سال 2021 لازم الاجرا شد .به عنوان یک استدلال برای پرداخت نکردن هزینه حمل و نقل یک حیوان در چمدان ، مسافران  به عنوان پشتوانه اخلاقی ، گواهی پزشک مبنی بر نیاز به حیوانات خانگی در هواپیما را باید ارائه دهند.

 

download.jpg

 

در فوریه سال 2020 ، رونیکا فرسه از میشیگان در کلاس اول با یک اسب پونی به نام "فرد" پرواز کرد ، که مخصوص مسافرت در ارتفاع زیاد آموزش دیده بود. آمریکایی به کارمندان شرکت هواپیمایی تصمیم خود را توضیح داد: "من مقدار زیادی پول برای بلیط های درجه یک پرداختم ، زیرا این اولین بار برای "فرد" بود و دوست داشتم او راحت باشد." این اسب که یک لباس مخصوص به تن داشت ، یک اسب معمولی نبود بلکه یک اسب تعلیم دیده بود و در هواپیما رفتار آرام تری داشت ، حتی بهتر از آنچه مالک انتظار داشت. به گفته وی ، واکنش مسافران و کارمندان شرکت هواپیمایی نیز مناسب بود.


با این حال ، او خودش طرفدار این قانون بود ، زیرا معتقد است که برخی از صاحبان از این قانون برای اهداف دیگر استفاده می کنند. "این هواپیما گاهی اوقات حمل حیوانات خدمات آموزش ندیده است و بسیاری  سوء استفاده وجود دارد.

در سال 2018 ، یک هنرمند به نام ونتیکو از بروکلین سعی کرد تا طاووس دکستر خود را سوار پرواز نیوآرک - لس آنجلس کند ، اما به دلیل بزرگی پرنده توسط هواپیمایی یونایتد پذیرفته نشد.

 

و در سال 2016 ، یک بوقلمون در پرواز Delta دیده شد. عکس لحظه ای پرنده روی صندلی هواپیما توسط یکی از مسافران در شبکه اجتماعی منتشر شده است. خلبان سابق تام بان ، که اکنون به مردم کمک می کند تا از پس مبارزه با هوازی هراسی برآیند ، برای USA Today اظهار نظر کرد: "وقتی این بوقلمون را در توییتر دیدم ، فکر کردم بعضی ها از اینکه چند صد دلار برای پرواز با بوقلمون پرداخت کرده اند بسیار اذیت می شوند."

 

بوقلمون

وی توضیح داد که در ایالات متحده به راحتی می توان از یک درمانگر گواهی گرفت که فرد به یک حیوان احتیاج دارد. به نظر می رسد سایت هایی برای این کار وجود دارند که می توانید چنین گواهی ای را با مبلغی از 59 دلار تا 200 دلار سفارش دهید.


شرکتهای هواپیمایی ایالات متحده مدتهاست که به دنبال به روزرسانی قانون هستند و این واقعیت را مورد استفاده قرار می دهند که برخی از مسافران از این امتیاز سو، استفاده می کنند ، یا برای صرفه جویی در هزینه حمل حیوانات در دام ، یا از اینکه از حیوانات خانگی خود جدا می شوند. آنها در هنگام ارائه گواهینامه نمی توانند از چنین مسافرانی خودداری کنند ، زیرا خطر دریافت جریمه نقدی تا 150 هزار دلار را دارند.

 

اکنون چنین روشی غیرممکن خواهد شد و سوار شدن فقط یک سگ و ارائه مدرک مناسب و همچنین اثبات سالم بودن ، آموزش دیده بودن سگ امکان پذیر است و می توانید رفتار او را تضمین کنید.

Eric-and-Jake-on-airplane-907x1024.gif

 

"مشکل حیوانات از هر نوع در هواپیما ، البته واکنش های آلرژیک دیگر مسافران و خطر گاز گرفتن حیوان از یک خدمه یا مسافر دیگر است (مواردی وجود داشت که این اتفاق افتاد) یا در هواپیما باعث تصادف شوند و شاید حتی شما را مجبور به فرود اضطراری کند.

 

بنابراین ، طبق قوانین جدید ، قلاده سگها باید در طول پرواز بسته باشد و کارمندان شرکت هواپیمایی ممکن است از سوار شدن به حیوانی که رفتار پرخاشگرانه ای دارد ، خودداری کنند. از جمله گروه هایی که برای این قانون لابی کردند ، انجمن مهماندار بود که رئیس آن سارا نلسون گفت: "امیدوارم روزهای کشتی نوح در هوا به پایان برسد."

 

گربه ها برای حمایت روانشناختی آموزش ندیده اند - آنها به گونه ای متفاوت تنظیم شده اند ، به اندازه  سگ ها اجتماعی نیستند ، هدف آنها تعامل با انسان ها نیست ،  در عین حال ، پرواز برای یک حیوان یک فشار بزرگ است و در محفظه چمدان 10 برابر افزایش می یابد ، زیرا در آن نزدیکی صاحب وجود ندارد.

 

یک دستیار سگ اضافه کرد: "مطمئناً همراه داشتن حیوانات بسیار خوب خواهد بود ، زیرا شرایطی وجود دارد که آنها فراموش می کنند گرمایش را در قسمت چمدان روشن کنند و حتی مواردی از مرگ حیوانات نیز وجود دارد." "اما من نمی دانم که با توجه به نیازهای همه مسافران ، پرواز چگونه می تواند سازماندهی شود. شاید ارزش داشته باشد که برای مثال یک محفظه جداگانه برای حیوانات در عقب هواپیما تهیه کنید ، درباره تهویه هوا فکر کنید یا حداقل یک بار در هفته پروازهای جداگانه را برای مسافران با حیوانات شروع کنید. "

 

tdy_news_rossen_animals_180120_1920x1080.jpg

 

طبق گفته مربی سگ  ، سگ مانند یک کودک کوچک است ؛ او نمی فهمد چه اتفاقی می افتد و چه زمانی پایان می یابد. دستیار سگ توضیح می دهد: "هنگامی که یک سگ در قفس و در محفظه چمدان ها است ، در آن همه چیز وزوز می کند ، سر و صدا ایجاد می کند و مشخص نیست که چه مدت طول می کشد - در ذهن او برای همیشه طول می کشد  و بسیار ترسیده است." - اگر صاحب او در نزدیکی باشد ، این یک داستان کاملاً متفاوت است: او می تواند سگ را آرام کند ، از او حمایت کند - در اینجا صاحب یک راهنما برای سگ می شود و از نظر اخلاقی او را پشتیبانی می کند. این نه تنها در مورد سگ ها صدق می کند ، بلکه گربه ها از پرواز نه کمتر و حتی شاید بیشتر از آن می ترسند ، زیرا سازگاری آنها نسبت به سگ ها کمتر است.

نظرات

در ادامه بخوانید...

کاخ چائوشسکو با 700 معمار بزرگترین ساختمان در جهان است

در

کاخ چائوشسکو

برای سالهای طولانی ، رد دستاوردهای سیستم سوسیالیستی در اروپا پرورش یافت ، تاریخ دوباره ترسیم شد و ارزیابی یک طرفه از وقایع و حتی شاهکارهای معماری ارائه شد. مجموعه بنای یادبود کاخ پارلمان رومانی که سرسختانه "کاخ چائوشسکو" نامیده می شود ، از این قاعده مستثنی نبود ، گرچه واقعاً یک ساختمان دولتی است. ساختمان اداری در مقیاس بزرگ به عنوان بزرگترین ساختمان اروپا و سنگین ترین سازه کره زمین در نظر گرفته شده است.  این مجموعه از معماری مجلل و چشمگیری برخوردار است.

 

کاخ چائوشسکو
کاخ چائوشسکو میراث چشمگیر معماری از سراسر اروپا (بخارست ، رومانی) است.

 

پایتخت رومانی ، بخارست ، می تواند افتخار کند که آنها یکی از بزرگترین سازه ها را بر روی کره زمین ساخته اند ،  این یک شاهکار واقعی معماری است که از لحاظ شکوه و عظمت بسیار چشمگیر است. الهام دهنده ایدئولوژیک ساخت چنین سازه پر زرق و برق خانه مردم (Rum. Casa Poporului) یا مجلس جمهوری (Rum. Casa Republicii) رهبر دولت سوسیالیست وقت ، نیکلای چائوشسکو بود.

 

کاخ چائوشسکو

فقط 5 سال طول کشید تا ساخت و تزئین مجموعه غول پیکر معماری (خانه مردم ، رومانی) به پایان برسد.

 

وی ابتکار ایجاد یک ساختمان اداری باشکوه را آغاز کرد که برای استقرار مقرهای اصلی نهادهای اصلی دولتی برنامه ریزی شده بود. ساخت و ساز در تابستان 1984 تحت رهبری معمار ارشد آنکا پترسکو آغاز شد ، که در آن زمان افراد کمی او را می شناختند. این پروژه او بود که در خلق آن 3 سال وقت صرف کرد و برنده مسابقه شد.

 

کاخ چائوشسکو

کاخ چائوشسکو ،کاخ پارلمان شاهکاری در زمان خود و تزئین اصلی بخارست (رومانی) است.

 

واقعیت جالب: تا به امروز ،  این ساختمان بزرگ را "کاخ چائوشسکو" می نامند که در اصل چائوشسکو  شخصاً بر ساخت و ساز  آن نظارت داشته است. هنوز می توانید انتقاداتی راجع به این واقعیت که تمام بودجه صرف ساخت آن شده و مردم کاملاً فقیر شده اند را بشنوید. در رومانی ، هنجارهای فروش غلات و غذا گفته می شود ، تقریباً گوشت ، شیر و تخم مرغ در کشور وجود نداشت ، فقط یک لامپ در اتاق مجاز بود و در زمستان استفاده از یخچال و فریزر ممنوع بود و غیره. در آن زمان ، محدودیت هایی واقعاً ایجاد شده بود ، اما دلیل آن یک بدهی عمومی خارجی بود ، که رهبران این کشور سعی کردند آن را در اسرع وقت ، ساخت مترو در بخارست و کانال در دانوب ، پرداخت کنند.

 

کاخ چائوشسکو

سنگ مرمر برای تزئین ساختمان منشأ محلی داشت و عمدتا از روچیتسا (Palatul Parlamentului ، رومانی) تحویل داده می شد.

 

کاخ چائوشسکو
لوسترهای کریستال سنگ طبیعی به دکوراسیون اصلی فضای داخلی تبدیل شده اند (Palatul Parlamentului ، بخارست).

 

در واقع ، توسعه دهندگان برای کاهش هزینه های تسهیلات تمام تلاش خود را انجام دادند. در چارچوب این برنامه ، تصمیم گرفته شد که فقط از سنگ مرمر محلی استفاده شود که از سراسر کشور آورده شده است. و این حجم عظیمی است ، با توجه به اینکه ایجاد خانه مردم بیش از 1 میلیون متر مکعب به طول انجامید. سنگ مرمر سفید ، صورتی و زرد ، 480 هزار متر مربع بتن ، 700 هزار تن فولاد و برنز ، 900 هزار متر مربع چوب سخت ، 3.5 هزار تن بلور ، 200 هزار متر مربع فرش که بیشتر آنها به طور مستقیم در محل بافته شد.

 

کاخ چائوشسکو

تالارهای باشکوه مرمر خانه مردم (Palatul Parlamentului ، رومانی).

 

و این تعجب آور نیست ، زیرا این سازه 350 هزار متر مربع مساحت و 2.55 میلیون متر مکعب حجم دارد. ابعاد کلی ساختمان 270 متر در 240 متر با ارتفاع ساختمان 86 متر و 92 متر زیر زمین است. این کاخ دارای 12 طبقه همکف و 8 طبقه زیرزمینی است که 4 طبقه از آنها هنوز به بهره برداری کامل نرسیده اند. در مجموع ، ساختمان اداری مجهز به 1100 مکان از مناطق مختلف است.

مرجع: بیش از 700 معمار در ایجاد کاخ ، از جمله مهندسان و متخصصان صنایع مختلف ، و همچنین 20 هزار سازنده که همه از رومانی بودند ، کار کردند. در مجموع ، حدود 300 هزار نفر در طراحی کل مجموعه معماری و مناطق اطراف آن کار کردند.

 

کاخ چائوشسکو

برخی از اتاق ها دارای سقف های شفاف با نقاشی زیبا هستند (Palatul Parlamentului ، رومانی).

 

کاخ چائوشسکو
این کاخ دارای چندین اتاق جلسات  است.  (Palatul Parlamentului ، بخارست).

 

با توجه به اینکه هنگام ایجاد فضای داخلی آنها به یک سبک معماری پایبند نبودند ، نمی توان تعیین کرد که کاخ چائوشسکو با کدام سبک معماری تعلق دارد. تنها چیزی که می توان گفت این است که معلوم شد یک کاخ واقعی با ستون های غول پیکر ، پلکان های مرمر ، لوسترهای کریستال (به مقدار 480 قطعه و 1409 لامپ سقفی) و حتی درها ، آینه های بزرگ ، پنجره های رنگی نقاشی شده است ، و این ها ، بعلاوه مبلمان ، آثار هنری و .. است. پایان کار برخی از فضای داخلی تا به امروز کامل نشده است.

 

کاخ چائوشسکو

همراه با ساخت کاخ چائوشسکو یا خانه مردم (رومانی) ، مرکز بخارست دوباره ایجاد شد.  |  عکس

 

کاخ چائوشسکو
ساختمان اصلی اداری اتاق های پارلمان و دادگاه قانون اساسی را در خود جای داده و موزه هنرهای معاصر (پالاتول پارلامتولوئی ، رومانی) نیز دایر است. 


به هر حال ، کاخ پارلمان (همانطور که اکنون نامیده می شود) نه تنها به بزرگترین ساختمان در اروپا تبدیل شد ، بلکه مرکز بخارست را به مکانی خاص در محل ایجاد آنها تبدیل کرد: میدان اصلی قانون اساسی ، که به طور موثری قاب شده است توسط ساختمانهای اداری ، در اینجا بلوار وحدت آغاز می شود که زیبایی و اندازه شانزه لیزه را پشت سر گذاشته است.

 

زلزله

برخی از معابد و بناهای تاریخی قبلاً در اثر زلزله تخریب شده اند و تعداد معدودی نیز دوباره جابجا شده اند.

 

درست است ، به خاطر چنین شکوهی ، پایتخت رومانی 22 کلیسای باستانی ، 6 کنیسه و یک پنجم از بناهای تاریخی قرن 18 و 19 را از دست داده است. ساختمان هایی که مروارید بخارست بودند. آنها به دلیل این واقعیت که تصمیم به ساخت یک مجموعه معماری با شکوه ، که به یک نماد درخشان کشور تبدیل شده است ، تخریب شدند.

نیکولای چائوشسکو از ۱۹۶۵ تا روز اعدامش، دبیرکل حزب کمونیست رومانی و در نتیجه بالاترین مقام آن کشور بود. او رئیس‌جمهور کشور و در واقع حاکم مادام العمر رومانی بود.

 

اعدام چائوشسکو

دیکتاتور برکنار شده نیکلای چائوشسکو و همسرش النا در رومانی اعدام شدند.

 

به مدت دو روز نیکولای و النا چائوشسکو در زندان نظامی پادگان تارگوویسته نگهداری شدند. سپس یک دادگاه نظامی در آنجا تشکیل شد تا دیکتاتور برکنار شده و همسرش را محاکمه کند.
روند کار بیشتر شبیه دعوا بود. احتمالاً چائوشسكو می فهمید كه چگونه پایان می یابد . وی گفت که او رومانیایی ها را تغذیه می کند ، برای آنها مسکن و کار فراهم می کند ، جمهوری سوسیالیست رومانی را به حسادت کل جهان تبدیل می کند.

بعید است كه چائوشسكو دروغ گفته باشد ، بلكه نتایج حكمرانی خود را اینگونه می دیده است.

اعدام چائوشسکو


نیکولای و النا چائوشسکو در 25 دسامبر 1989 تیرباران شدند. کمی بعد ، اجساد را با برزنت پوشانده و به استادیوم فوتبال استئوآ منتقل کردند و در آنجا 24 ساعت دراز کشیدند و پس از آن در قبرستان گنچا در بخارست به خاک سپرده شدند.سپس یک سرباز و یک پزشک به اجساد نزدیک شدند تا واقعی بودن مرگ را اعلام کنند. فیلمبردار درخواست کرد تا روسری آغشته به خون النا را که روی صورتش افتاده بود کنار بزند. بعد از چند لحظه ، او همچنین خواست که سر چائوشسکو را جلوی دوربین بلند کنند. 

اعدام چائوشسکو


گفته شده است که مقامات ارتش چنان غیرمنتظره اقدام به تیراندازی کردند که گروه فیلمبرداری موفق شدند فقط آخرین لحظات مرگ چاوشسکو را که بر اثر زخمی شدن به زمین افتاده ، ضبط کنند. بر اساس برخی گزارش ها ، حداقل 30 گلوله به سمت همسران چائوشسکو شلیک شده است. با این حال ، یکی از اعضای جبهه نجات ملی در سال 1990 گزارش کرد که 120 گلوله در اجساد پیدا شده است.!

اعدام چائوشسکو

توریست ها در محل اعدام چائوشسکو و همسرش

فرزندان اعدام شدگان نیکو ، والنتین و زولا  بلافاصله پس از حوادث دسامبر 1989 دستگیر شدند. نیکو چائوشسکو به نسل کشی و زویا و والنتینا به تخریب اقتصاد ملی متهم شدند. در اوایل سال 1990 ، آنها از بازداشت آزاد شدند. در اکتبر 2006 ، تقریباً 17 سال پس از سقوط قدرت چائوشسکو ، دادگاه رومانی حکم داد که املاکی را که پس از انقلاب از آنها پس گرفته شده بود ، به فرزندانش بازگرداند.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

تغییرات دفتر بیضی کاخ سفید در 100 سال گذشته

در

دفتر بیضی شکل کاخ سفید از ابتدای قرن بیستم به مکان اصلی هر رئیس جمهور آمریکا تبدیل شد. این تغییر دکوراسیون در دفتر بیضی ، از روکش مبلمان تا کاغذ دیواری ، رسم هر رئیس جمهور تازه واردی است. این فرایند به منظور انعکاس شخصیت فردی و اهداف رئیس جمهور آمریکا در منصب ، و همچنین مهر او در نمادین ترین اتاق جهان است.

 

دفتر بیضی کاخ سفید

 

دفتر بیضی کاخ سفید همچنین منعکس می کند که رئیس جمهور آمریکا کشور خود را چگونه می بیند و نماینده آن است و چگونه آنها حاکمیت ایالات متحده را برای بزرگان سایر کشورها نشان می دهند ، زیرا اتاق برای ملاقات آنها و به اشتراک گذاشتن پیام های مهم با شهروندان استفاده می شود. دفتر بیضی کاخ سفید فقط برای نمایش نیست. درست مانند هر دفتر دیگر ، روسای جمهور نیز از آن برای کارهای روزمره و جلسات با کارمندان استفاده می کنند.

 

به عنوان بخشی از جشن های 50 سالگی خود ، هوم شیلد آمریکایی تصمیم گرفت نگاهی به روند تکامل دفتر بیضی شکل از سال 1909 تا 2021 بیندازد. در سال 1909 ، هنگام گسترش بال غربی ، ویلیام هوارد تفت تصمیم گرفت دفتر خود را از اتاق روزولت به اتاق فعلی منتقل کند. بدون شک نمادین ترین صندلی قدرت در جهان ، دفتر بیضی کاخ سفید است.

 

ویلیام هوارد تفت (1909-1913)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

تفت تصمیم به انتقال دفتر اجرایی از اتاق روزولت به اتاق دبیر رئیس جمهور آمریکا (که اکنون به عنوان رئیس ستاد شناخته می شود) در زمان گسترش بال غربی گرفت. این دفتر قبلاً فقط در یک انتهای آن گرد شده بود ، اما تفت آن را به شکل بیضی و شکل دموکراتیک تر درآورد.

 

وودرو ویلسون (1913-1921)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

پس از یک دوره بازسازی مجدد در بال غربی ، جانشینان فوری تفت فقط تغییرات جزئی در دفتر بیضی جدید ایجاد کردند. 

 

وارن هاردینگ (1921-1923)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

هاردینگ بعد از دو سال درریاست جمهوری درگذشت. یک عکس تکان دهنده از دفتر بیضی شکل در اوت 1923 صندلی میز چرمی هاردینگ و بلاتر معروف را که با کرپ های عزاداری تزئین شده است نشان می دهد.

 

کالوین کولیج (1923-1929)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

دفتر بیضی کولیج هنوز کارهایی را نشان می دهد که ناتان سی وایت برای ویلیام تفت انجام داده است. یک جواهر مرمری به سبک نئوکلاسیک ، جاذبه و اقتدار را به صحنه می بخشد ، در حالی که وسایل ساخت  شرکت مشهور  EF Caldwell & Co است.

 

هربرت هوور (1929-1933)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

دفتر بیضی شکل وایت و تفت با آتش سوزی شب کریسمس 1929 در کاخ سفید خراب شد. رئیس جمهور آمریکا هوور دفتر را ، با دیوارهای روکش دار چوب ، تعمیر و گسترش داد.

 

فرانکلین روزولت (1933-1945)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

با وجود بازسازی هوور ، روزولت خیلی زود دفتر بیضی شکل را به گوشه جنوب شرقی بال غربی منتقل کرد ، جایی که نور طبیعی بهتری داشت. او همچنین آن را دو پا گسترش داد. با این حال ، او مجموعه 17 پارچه هوور را که انجمن تولیدکنندگان مبلمان Grand Rapids دفتر بیضی قدیمی را دوباره تعمیر کرده بود ، نگهداری کرد. این شامل یک میز ، "davenport ، صندلی چوبی ، دو صندلی بزرگ و یک صندلی  کوچکتر ، دو میز ، صندلی میز گردان ، دو صندلی راحتی ، دو قفسه کتاب ، یک میز کوچک و سه پایه استعمال سیگار در دو اندازه بود".

 

هری اس ترومن (1945-1953)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

ترومن اولین کسی بود که در دفتر بیضی رئیس جمهور آمریکا فرش داشت. این یک رنگ آبی سبز بود و تاج آن با برش شمع به طول های مختلف مشخص بود. فرش تعویض نمی شد تا روزی که JFK ترور شد. (این یک اتفاق بود ؛ ژاکلین کندی قصد داشت دکوراسیون دفتر را هنگامی که در تگزاس نبودند) انجام دهد.

 

 آیزنهاور (1953-1961)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

آیزنهاور یکی از دو رئیس جمهور آمریکای است که تغییرات چشمگیری در دکوراسیون دفتر بیضی ایجاد نکرده است. 

 

جان اف کندی (1961-1963)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

بانوی اول ژاکلین کندی ، استیفان بودین ، ​​طراح داخلی فرانسوی را برای بازسازی و مرمت کاخ سفید دعوت کرد. بودین یک فرش قرمز جدید ، مبل های سفید و پرده های کم رنگ طراحی کرد ، اما کندی ها هرگز نتوانستند کار تمام شده را ببینند.

 

لیندون جانسون (1963-1969)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

جانسون دفتر بیضی شکل را وارد عصر رسانه کرد و  سه دستگاه تلویزیون نصب کرد. جانسون حتی از راه دور تلویزیون خودش را با مونوگرام LBJ کامل داشت - بنابراین هیچ مشاجره ای بر سر کنترل کانال ها وجود نداشت!

 

ریچارد نیکسون (1969-1974)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

نیکسون ترکیبی جسورانه از آبی و طلایی را برای دفتر بیضی خود انتخاب کرد - شاید پیش بینی می کرد که الویس پریسلی از مهمانان نیز باشد. نیکسون همچنین میز ویلسون (که در حال حاضر توسط رئیس جمهور آمریکا بایدن استفاده می شود) را وارد دفتر کرد.

 

جرالد فورد (1974-1977)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

فورد از رنگ طلایی و آبی سلطنتی نیکسون استفاده کرد و یک رنگ روشن اما ملایم از رنگ های زرد ، آبی روشن و مایل به قرمز را به دست آورد. این فورد است که ساعت کیس بلند سیمور را نصب کرد که امروز در دفتر بیضی شکل باقی مانده است. این ساعت چوب ماهون در حدود سال 1800 ساخته شده است و "گنجینه ای" از کاخ سفید به حساب می آید.

 

جیمی کارتر (1977-1981)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

کارتر تزئینات فورد را حفظ کرد ، اما برخی از لوازم شخصی را نیز به آن اضافه کرد. او همچنین میز معروف Resolute را که اولین بار توسط JFK استفاده شد و مورد پسند هر رئیس جمهور آمریکا بود ،( به استثنای بوش ها )، برگرداند.

 

رونالد ریگان (1981-1989)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

چهلمین رئیس جمهور آمریکا ایالات متحده منتظر دوره دوم ریاست جمهوری خود بود تا اینکه دوباره تغییر رنگ دهد. نکته قابل توجه فرش جدید با طرح آفتاب در بالای یک طبقه جدید در بلوط سفید گردو و چهار ضلعی است. ریگان همچنین یک پایه  "به میز Resolute اضافه کرده بود تا بتواند جلوی زانو زدن او را جلو کشوها را بگیرد.

 

جورج دبلیو دبلیو بوش (1989-1993)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

اولین رئیس جمهور آمریکا بوش دفتر بیضی شکل را با طرح رنگی استیل و آبی کرم مدرن کرد. او همچنین عکسهای خانوادگی متعددی را به نمایش گذاشت. بوش ارشد تنها رئیس جمهور آمریکای است که از میز C&O در دفتر بیضی خود استفاده کرده است - او علاقه به استفاده از آن را داشت در حالی که به عنوان معاون رئیس جمهور آمریکا ریگان خدمت می کرد.

 

بیل کلینتون (1993-2001)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

کاکی هاکراسمیت دفتر بیل کلینتون را در طرحی تزئین کرد که نمی تواند خاطره ای از دوران نیکسون نداشته باشد. فرش  آبی چشم نواز هاکراسمیت اخیراً برای اداره بایدن به دفتر بیضی برگردانده شده است.

 

جورج دبلیو بوش (2001-2009)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

بوش جونیور با انتخاب فرشی با مضمون تابش خورشید ، که طراح Ken Blasingame با پرده های طلای آنتیک جفت شد ، رونالد ریگان را تکرار کرد. این فرش توسط بانوی اول لورا بوش طراحی شده است و هدف آن ایجاد خوش بینی در طلوع آفتاب بوده است.

 

باراک اوباما (2009-2017)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

پرزیدنت اوباما اولین کسی بود که دیوارهای طرح دار را انتخاب کرد ، کاغذ دیواری راه راه مایل به برنز طلایی و بژ روشن را انتخاب کرد. مبل های مخملی  و رنگ سرد اتاق و رنگ های خنثی این واقعیت را نشان می داد که اوباما از دفتر برای نشستن و کار واقعی استفاده می کرد. به گفته طراح اوباما ، "دفتر بیضی کاخ سفید  برای بوش مانند اتاقی است که می توانی در آن چای بخوری ، و این بسیار زیبا است ، امابرای  اوباما مانند مکانی است که شما اسپرسوی سریع داشته باشید و دست به کار شوید." 

 

دونالد ترامپ (2017-2021)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

انتخاب پرده های ترامپ تا حدودی کنایه آمیز بود. پرده های طلایی که او در انبار پیدا کرد در ابتدا توسط بانوی اول هیلاری کلینتون برای دفتر بیضی  بیل انتخاب شد. ترامپ همچنین کاغذ دیواری اوباما را جایگزین کرد و نقاشی از طومارهای دریا ، برگها و مدالیون های گل را انتخاب کرد ، که هدف آن ایجاد حس تاریخ از ساختمان است.

 

جو بایدن (2021-)

دفتر بیضی کاخ سفید

 

رئیس جمهور آمریکا بایدن تصمیم گرفت که پرده های کلینتون را در پنجره ها نگه دارد و فرش کلینتون را نیز بازگرداند. اضافات جدید شامل یک سنگ ماه 3.9 میلیارد ساله است.

دکوراسیون دفتر بیضی شکل بیان سلیقه شخصی  است. همچنین این فرصتی است که طراح داخلی رئیس جمهور آمریکا اظهارنظر کرده و کاری تاریخی انجام دهد.

کاخ سفید خانه ای است که می توان به آن افتخار کرد. و مانند همه صاحبان خانه ، احساس غرور در مکانی که در آن زندگی می کنیم و کار می کنیم ، اکنون بیش از هر زمان دیگری احساس خوبی دارد. ضمانت خانه می تواند اطمینان و حفاظت از بودجه مورد نیاز شما در هنگام بروز مشکل در خانه را فراهم کند ، بنابراین می توانید به چیزهایی که دوست دارید بازگردید - مانند تصمیم گیری در مورد اینکه کدام فرش در دفتر خانه شما بهترین شکل را دارد.

نظرات

در ادامه بخوانید...