باریک ترین خانه در لندن برای فروش : قیمت سر به فلک زده است

باریک ترین خانه
خبر خوب برای دوستداران املاک و مستغلات خارق العاده - باریک ترین خانه برای فروش در لندن گذاشته شده است که عرض آن فقط به 1.65 متر می رسد! با وجود این واقعیت که این خانه عجیب و غریب بسیار باریک است ، مساحت آن کاملا مناسب است - 96 متر مربع. متراژ این فضا به لطف ارتفاع ساختمان و ایجاد همزمان 5 سطح مسکونی بدست آمده است. بنابراین کسانی که 1.3 میلیون دلار سرمایه دارند می توانند با خیال راحت به پایتخت انگلیس بروند. یک اقامتگاه مجهز مکانی ایده آل برای یک زندگی راحت در مرکز قسمت تاریخی شهر خواهد بود ، هرچند که باید به زندگی در فضای بسیار باریک عادت کنند.
 
باریک ترین خانه
باریکترین خانه در لندن ، با عرض فقط 1.65 متر ، برای فروش به قیمت 1.3 میلیون دلار .  |  عکس
 
باریک ترین خانه واقع در Shepherd's Bush لندن هم اکنون برای فروش است. به نظر می رسد که چنین چیزی وجود دارد ، املاک و مستغلات ، به ویژه در پایتخت ، اغلب صاحبان خود را تغییر می دهند ، اما این مورد واقعاً منحصر به فرد است ، زیرا باریک ترین خانه پنج طبقه در لندن فروخته می شود ، عرض آن به سختی به 1.65 متر می رسد. همه چیز در داخل موجود است.اتاقهایی که یک و نیم متر عرض دارند.
 
باریک ترین خانه
فقط رنگ آبی نما مشخص می کند که اینها ساختمانهای مختلفی هستند ("باریک ترین خانه" ، لندن).  |  عکس
 
اگر رنگ آبی نما بیرونی نبود ، تشخیص اینکه این ساختمان جداگانه است غیرممکن است. صاحب فعلی یک وکیل از یک شرکت حقوقی است ، 10 سال پیش او یک ملک عجیب را به قیمت 750 هزار دلار خریداری کرد و در این مدت آن را به بهترین سنت های مدرن مجهز کرده است. اکنون خانه "باریک ، باریک یا باریک" (به گفته محلی ها) هر آنچه برای زندگی راحت برای یک خانواده کوچک نیاز دارید را در خود جای داده است. تنها چیزی که باید به طرح غیر استاندارد عادت کند و با این حقیقت کنار بیاید که مبلمان ، لوازم خانگی و تجهیزات لازم در امتداد دیوار قرار دارند و یک راه باریک بین آنها قرار دارد - در اینجا نمی توانید به گزینه دیگری فکر کنید.
 
باریک ترین خانه
در اتاق نشیمن جذاب نه تنها مبل های دنج بلکه یک شومینه کاری (باریک ترین خانه ، لندن) نیز وجود دارد.  |  عکس
 
واقعیت جالب: علیرغم ابعاد غیراستاندارد سازه ، به راحتی  ، سالها به عنوان فروشگاه کلاه کار می کرد ، و ویترین آن به شکل کلاه و فانوس ورودی مشهود است ، بیشتر شبیه کلاه بولر نجیب زاده (کلاه نیم کره ای ساخته شده از نمد سخت ، که اولین بار در سال 1850 توسط یک شرکت لندن ساخته شد). در دهه 1990 ، این مغازه توسط یورگن تلر ، عکاس مد روز خریداری شد و آن را به یک آپارتمان مسکونی تبدیل کرد. در میان افراد مشهور در این "عمارت" خارق العاده پنج طبقه بازیگر فیلم "غرور و تعصب" - سیمون وود زندگی می کرد.
باریک ترین خانه
برای تصور چگونگی مجهز بودن هر 5 طبقه ، ارزش دیدن طرح اصلی را دارد.  |  عکس
 
با وجود این واقعیت که خانه بسیار باریک است ، مساحت آن 96 متر مربع است. متر برای چنین جسمی کاملاً قابل قبول است. در داخل ساختمان 5 طبقه وجود دارد که امکان ترتیب کلیه مناطق لازم برای زندگی را فراهم می کند. در طبقه زیرین (زیرزمین) یک سالن ورودی با یک راه پله مارپیچ وجود دارد که به طبقات فوقانی و اتاق های راحتی منتهی می شود.
 
باریک ترین خانه
یک راه پله مارپیچ در وسط یک خانه باریک از همه طبقات عبور می کند ("باریک ترین خانه" ، لندن).  |  عکس
 
از آنجا ، همه وارد اتاق نشیمن و آشپزخانه می شوند ، که در اتاق ناهار خوری ادغام می شوند ، که به حیاطی احاطه می شود که با فضای سبز پوشیده شده است. از آنجا که طول طبقات پایین به 8 متر می رسد ، هیچ احساس تنگی وجود ندارد ، که با ویترین بزرگی در ورودی ، یک دیوار شفاف و یک دربدر مقابل پاسیو و یک قفسه شیشه ای بالای محل غذاخوری تسهیل می شود.
 
باریک ترین خانه
این خانه باریک دارای یک آشپزخانه کاملاً مجهز است که حتی دارای اجاق گاز برای سوزاندن چوب است ("باریک ترین خانه" ، لندن) است.  |  عکس
 
باریک ترین خانه
اتاق ناهار خوری به حیاط و باغ ("باریک ترین خانه" ، لندن) دسترسی دارد.  |  عکس
 
سه طبقه باقیمانده دارای اتاق خواب است که می توان از یکی از آنها به عنوان اتاق مطالعه استفاده کرد. در کنار اتاق خواب اصلی ، حمام اصلی قرار دارد که در کنار آن یک اتاق رختکن و یک انبار وجود دارد. در طبقه سوم ، یک خروجی به یک تراس باز وجود دارد که از آن می توانید منظره زیبایی از غرب لندن را تماشا کنید. در تراس ، آنها نه تنها یک منطقه استراحت با میز و صندلی راحتی را ایجاد کردند ، بلکه یک باغ کوچک نیز ایجاد کردند که به صاحبان اجازه می دهد شام های عاشقانه "در طبیعت" را ترتیب دهند.
 
باریک ترین خانه
فضای داخلی اتاق خواب اصلی و اتاق مهمان / کودکان (باریک ترین خانه ، لندن).  |  عکس
 
باریک ترین خانه
یک اتاق رختکن و انبار ("باریک ترین خانه" ، لندن) در نزدیکی حمام ایجاد شده است.  |  عکس
 
مالک جدید ، که حداقل 1.3 میلیون قیمت گذاشته ، می توانید با خیال راحت وارد خانه شوید و به "هماهنگی" شرایط عادت کند ، خانه نیازی به تعمیر و نوسازی ندارد. با توجه به عکس ها همه چیز در طراحی مناسب است. مالکان قبلی از سلیقه و منطق عالی برخوردار بودند. اگرچه فضای داخلی به طور کامل بازسازی شده است ، یک کف پارکت عتیقه زیبا حفظ شده است تا اهمیت تاریخی ساختمان را برجسته کند.
 
باریک ترین خانه
یک تراس باز در طبقه سوم مکانی عالی برای استراحت در هوای تازه خواهد بود ("باریک ترین خانه" ، لندن).  |  عکس
 
از این ویژگی های معماری و طراحی  ، همچنین می توان اشاره کرد که پنجره های بزرگ از کف تا سقف و همان آینه ها ، ایجاد توهم فضای وسیع ، اجزا، اصلی به شکل برخی از مبلمان ، کاغذ دیواری برجسته در برابر پس زمینه دیوارهای سفید و دکوراسیون حمام به سبک آرت دکو - همه این باعث تنوع در طراحی و بر ظرافت سبک تأکید کرد.
 
باریک ترین خانه
لعاب شیک و رنگهای سفید توهم فضای بزرگتری را ایجاد می کند (باریک ترین خانه ، لندن).  |  عکس
 
چنین شاهکارهایی در معماری و طراحی به هیچ وجه تک و تنها نیستند ، در سراسر جهان می توانید "خانه های باریک" را پیدا کنید. باریک ترین خانه در آمریکا را ببینید.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید