ازدواج زن ۸۵ ساله با پسر ۲۵ ساله

در

لباس عروس

 

امروزه ، کسی با گزارش هایی مبنی بر تفاوت زیاد در سن همسران (زن بسیار کوچکتر از مرد) متعجب نخواهد شد ، اما این مجموعه تصاویر از چین بود که به دلایلی افراد را در اینترنت شوکه کرد.کامنت های زیر عکس حاکی از آن بود که مرد جوان در عکس ها 25 ساله و زن 85 ساله است. این درست است ، اما بقیه چیز های دیگر دروغ بود. در واقع ، داستان عروس ۸۵ ساله "عروس و داماد" می تواند شما را به خنده بیندازد.

 

ازدواج عروس ۸۵ ساله با پسر ۲۵ ساله

مادربزرگ اکنون 85 ساله است. تقریباً نیمی از زندگی خود ، از دهه 80 ، فرزندان رها شده را نجات داده است. واقعیت این است که یکی از نتایج سیاست های سخت گیرانه جمعیتی چین تعداد زیادی از نوزادان رها شده است. پس از اینکه کشور اجرای شعار "یک خانواده - یک فرزند" را آغاز کرد ، اوضاع در مناطق روستایی تشدید شده است. در حقیقت ، فقط یک فرصت برای به دست آوردن یک وارث وجود داشت ، والدین یاد گرفته اند که "تازه" نوزادانی را که به دلایلی برای آنها "ناموفق" به نظر می رسند "رها کنند" .

 

پوستر یک خانواده

پوستر یک خانواده ، یک کودک ، چین ، دهه 1970

 

این واقعیت که میلیون ها دختر تازه متولد شده از میل به داشتن پسر در چین به قتل رسیده و یا رها شده اند ، دیگر پنهانی نیست.کشور چین حتی عدم تعادل بین تعداد زن و مرد را ثبت کرده است. اگر سقط جنین به موقع "بر اساس جنسیت" امکان پذیر نبود ، نوزادان ناخواسته اغلب به سادگی رها می شدند.

 

چین

امروزه ، قتل نوزادان دختر در چین برای گذشته است ، اما در مناطق روستایی همچنان می توانید اخطار را بگیرید: "تبعیض ، شکنجه ، رها كردن نوزادان دخترممنوع است."

 

هنگامی که این زن چینی ( تنگ) برای اولین بار یک نوزاد رها شده(سر راهی) را به خانه آورد ، شوهر او بسیار متعجب شد - پنج فرزند آنها در خانواده بزرگ می شوند (قبل از ممنوعیت ها متولد شده اند) ، و هیچ وقت پول اضافی وجود ندارد ، اما او با همسرش مشاجره نکرد. تنگ  به آوردن کودکان ادامه می داد و از آنها پرستاری می کرد. در واقع ده ها نوزاد زیر دستان مهربان این زن بزرگ شدند.  اما بعضی از آنها ، ضعیف ترین ، آنها را برای همیشه نگه داشت.

 

فرزندان

تنگ در اوایل سال 2010 با فرزندان خوانده اش

 

بنابراین خانواده ای از استان جیانگشی شش فرزند خوانده دیگر تربیت کردند. البته زندگی سخت بود. برای تغذیه خود ، همه در باغ با هم کار می کردند. ژانگ خوش تیپ 25 ساله که در عکسها در کنار مادربزرگ تنگ است ، یکی از "فرزندخواندگان" او است. امروز دشوار است باور کنیم که یک جوان سالم روزی در خیابان رها شده است. او احتمالاً ضعیف متولد شده و والدینش از اینكه وارثی مریض داشته باشند ترس داشتند. یا شاید کودک دوم یا سوم بوده و خانواده مجبور شدند او را رها کنند تا جریمه های زیادی پرداخت نکنند.

 

پسر

تنگ به پسر خوانده خود که اخیراً اولین جایزه خدمات خود را دریافت کرده بسیار افتخار می کند.

 

تنگ به نوعی توانست از کنار ممنوعیت های اداری عبور کند و به لطف "یتیم خانه" شخصی او ، به بسیاری از کودکان حق زندگی داده شد. همه آنها منجی و شوهرش را "مادربزرگ" و "پدربزرگ" صدا می کردند. در سالهای اخیر ، با نرم شدن مقامات چینی در آزمایش های خطرناك جمعیتی ، خانواده تنگ شروع به دریافت كمك از افراد و سازمان های دیگر كردند. بنابراین ،   آتش نشانان محلی"مادربزرگ پرجمعیت"را تحت حمایت قرار گرفت. ژانگ به لطف کمک های آنها توانست از مدرسه فارغ التحصیل شود و دانشگاهی را برای خود انتخاب کند. پسر تصمیم گرفت از کسانی که به او کمک کردند تشکر کند و تصمیم گرفت که یک آتش نشان نیز شود. وی توضیح داد: "مادربزرگ من زندگی دومی به من داد و آتش نشانانی که به من کمک کردند یک زندگی سوم  را به من دادند."

 

مادربزرگ

این عکس هدیه ای به مادربزرگ محبوبش شد که زندگی دومی به ژانگ داد

 

مرد جوان امروز حال خوبی دارد. خدمات دشوار به نظر می رسید ، اما او مقابله کرد و حتی اولین جوایز را دریافت کرد. ژانگ علی رغم مشغله ، مرتباً با والدین خوانده خود دیدار می کند. در ماه مه سال 2020 ، او تصمیم گرفت که مادربزرگ تنگ را خشنود کند و برای او یک سورپرایز ترتیب داد. زنی که تمام سالهای زندگی خود را برای مراقبت از دیگران سپری کرد ، هرگز چیزی برای خودش نخواست. . مادربزرگ تنگ یک بار به پسر خوانده خود گفت که حتی فرصتی برای امتحان لباس عروس نداشته - در جوانی او فرصتی برای این کار نداشت. مرد جوان تصمیم گرفت به آرزوی او جامه عمل بپوشاند

 

لباس عروس

  عکس با لباس عروس آرزویی است که در جوانی تحقق پیدا نکرد

 

ژانگ زیباترین لباس عروس را برای مادربزرگش خریداری کرد و برای والدین خوانده خود عکسبرداری ترتیب داد. متأسفانه ، شوهر تانگ نتوانست در روز تعیین شده به فیلمبرداری بیاید - سن او تأثیر خود را گذاشته بود ، اما برنامه ژانگ هنوز ادامه داشت. پسر لباس فرم خود را پوشید و با مادربزرگ خود عکس گرفت تا ناراحت نشود. هر دو از عکس های به دست آمده بسیار راضی بودند. ژانگ در مورد بانوی پیر که جایگزین مادرش شد گفت: "علی رغم کوچک و شکننده بودن ، او مشکلات زیادی را تحمل کرده و قلبی قوی دارد."

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

لباس عروس مدل سفید برفی

در

کدام دختر خانمی آرزو نمی کند در  روز عروسی مثل یک شاهزاده خانم لباس عروس  نپوشد؟ مخصوصاً وقتی کارتون های زیبا و رنگارنگ دیزنی را تماشا کرده باشد با رویای عروسی با یک شاهزاده خوش تیپ از زمان کودکی! دیزنی تصمیم گرفت با انتشار مجموعه ای از لباس عروس به سبک شخصیت های فیلم های خود ، تمام رویاهای کودکی دختران را در مورد عروسی افسانه ای انجام دهد. حالا هر دختری که رویای یک افسانه را در سر داشته است می تواند مانند قهرمان خود لباس عروس سفارش دهد.


کارتون های دیزنی ما را با تعداد نامحدودی  فیلم عروسی سفید برفی  از شاهزاده خانم های زیبا که واقعاً دوست داشتم در کودکی مثل آنها باشم ، معرفی کرد! هر دختر بر روی تصویر از قهرمان محبوب خود تقلید کرد. رویای یکی از اصلی ترین رویدادهای زندگی - عروسی . هر دختری می خواهد این روز برایش فراموش نشدنی است ، پر از معجزه واقعی و مانند یک افسانه مورد علاقه. چگونه می توانید بدون هزینه زیاد سلطنتی عمل کنید و  روز عروسی سفید برفی  را به واقعیت تبدیل کنید؟

لباس عروس مدل سفید برفی

لباس عروس مدل سفید برفی
لباس عروس سفید برفی
 
دختری که همه را با مهربانی بی حد و مرز و زیبایی های بی حد و حصر خود تسخیر می کند. سفید برفی بسیار دلسوز و شیرین است ، همیشه آماده کمک به همه است. شاهزاده خانم قربانی نامادری شیطانی بود ، به همین دلیل او مجبور به فرار در جنگل شد. در آنجا او با دوستان واقعی ملاقات کرد. ناامیدی و بدبینی برای دختر بیگانه است. در پایان ، او عشق خود را پیدا می کند و همه خوشحال می شوند (به جز نامادری او).


اگر شما یکی از کسانی بودید که بزرگ شده اید و فیلم های دیزنی را تماشا کرده اید و رویای عروسی افسانه خود را در لباس  عروسی سفید برفی  در سر می پرورانید: گوش دهید! در ابتدای امسال ، Allure Bridal با همکاری استودیوی فیلم دیزنی ، مجموعه ای از  مدل لباس عروس سفید برفی و  لباس های عروس عروسی پری دیلی را به سبک قهرمانان کارتونی دیزنی ارائه داد. با الهام از تصاویر شخصیت های دیزنی و لباس های آنها ، شانزده لباس منتشر شد. 

 

لباس عروس شاهزاده خانم یاس

لباس عروس شاهزاده خانم یاس
لباس عروس سفید
 
یک داستان شرقی در مورد چگونگی زندانی شدن پرنسس یاس در یک قصر ، از ظلم و ستم های این جهان محافظت می کند ، اما نتوانست چنین طبیعت دوست داشتنی را در چهار دیوار حفظ کند. عطش ماجراجویی در جستجوی خوشبختی خود شاهزاده خانم را تحت فشار قرار می دهد و او آن را پیدا می کند. شجاعت و اراده یاس درهای خود را به جهان باز می کند ، و شجاعت و اخلاص کمک می کند تا برای رسیدن به خوشبختی و اعتقادات خود در آخر بجنگید.
 

لباس عروس شاهزاده خانم راپونزل

لباس عروس شاهزاده خانم راپونزل
لباس عروس راپونزل
 
تنها دختر محبوب زوج سلطنتی توسط یک جادوگر شیطانی ربوده می شود. او را برای سالها در یک برج بلند زندانی می شود. شاهزاده خانم با موهای بلند جادویی،در  لباس عروس راپونزل   بسیار زیبا شده است. یک بار یک دزد جسور از برج صعود می کند ، پس از صحبت با راپونزل ، او می خواهد از آنجا فرار کند تا دنیای زیبایی را که برایش توصیف کرده است را ببیند. در پایان  ، دختر پدر و مادر خود را پیدا می کند و جادوگر شکست می خورد.

لباس عروس پرنسس تیانا

لباس عروس پرنسس تیانا

 

از طریق کارتون مهربانی و عشق به قلب شما نفوذ می کند. لباس بسیار روشن و زیبا طراحی شده . داستانی بسیار پرتحرک در مورد تیانا و شاهزاده قورباغه ، جایی که شاهزاده خانم واقعاً  زیبا است. موسیقی جادویی این عاشقانه را تکمیل می کند.

 

لباس عروسی شاهزاده خانم آرورا

لباس عروسی شاهزاده خانم آرورا


داستانی زیبا ، پر از درام و عاشقانه. شاهزاده خانم با شاهزاده خوش تیپ ملاقات می کند ، اما نامادری شیطانی باعث می شود که او بخواب رود این طلسم فقط با بوسه عشق واقعی از بین می رود.

 


لباس عروس سیندرلا

لباس عروس سیندرلا

لباس عروس سیندرلا

 

لباس عروس سیندرلالباس عروس سیندرلا

 

داستان سیندرلا به روش های مختلف در فولکلور همه مردمان جهان موجود است. حکایتی فریبنده از  دختر فقیر که همه چیز را بدست می آورد ، و نامادری شر و دخترانش کاملاً مجازات می شوند.

 

لباس عروس پوکاهونتاس

لباس عروس پوکاهونتاس

لباس عروسی Pocahontas.


زیبایی بومی آمریکا ، شاهزاده خانم پوکاهونتاس عاشق دشمن قبیله - جان اسمیت ، کاپیتان انگلیسی است. با وجود اختلاف بین فینال فیلم و وقایع تاریخی که در دنیای جدید اتفاق افتاد ،  مخاطبان واقعاً کارتون را دوست داشتند .


لباس عروس دلبر

لباس عروس دلبر

لباس عروسی دلبر با داستان عاشقانه چگونگی تبدیل شدن یک هیولا به یک شاهزاده جوان زیبا بخاطر عشق به یک دختر زیبا

کفش سیندرلا

کفش سیندرلا

 

عکس عروسی سفید برفی

عکس عروسی سفید برفی

 

لباس عروس دخترانه سفید برفی

لباس عروس دخترانه سفید برفی

 

لباس عروس دخترانه سفید برفی

لباس عروس دخترانه سفید برفی 

 

لباس عروس دخترانه سفید برفی

لباس عروس دخترانه سفید برفی

 

لباس عروس دخترانه سفید برفی

لباس عروس دخترانه سفید برفی

 

لباس عروس دخترانه سفید برفی

لباس عروس دخترانه سفید برفی

 

لباس عروس دخترانه سفید برفی

لباس عروس دخترانه سفید برفی

 

لباس عروس برفی

لباس عروس برفی

لباس  روز عروسی سفید برفی

 

عکس سفید برفی با لباس های مختلف

عکس سفید برفی با لباس های مختلف

 

عکس سفید برفی با لباس های مختلف

عکس سفید برفی با لباس های مختلف

عکس سفید برفی با لباس های مختلف

 

سفید برفی

لباس کلاسیک سفید برفی

 


 

نظرات

در ادامه بخوانید...

10 چیزی که آدمها آرزو داشتند پیش از ازدواج بدانند

در

ازدواج  مسئله بزرگی است، اما اگر درست تحقیق کنید ، راه می تواند بسیار هموارتر باشد نسبت به یک راه پرسنگلاخ که همه راجع به ان هشدار می دهند. پس چطور می توانید آماده شوید؟ در اینجا 10 راه آماده شدن برای ازدواج شرح داده شده است.


1- شریک شما دوست دارد که تخم مرغ صبح هایش چگونه باشد؟
صبحانه جفتی در تختخواب، علی الخصوص اگر تخم مرغ ها خوب درست شده باشند می تواند نزدیکی عاطفی ایجاد کند. باید در قسم های عروسی و هر جایی که می توانید این مسئله را یادداشت کنید:"تخم مرغ هم زده با سس گوجه و فلفل". این مهمانی کوچک به همسرتان نشان می دهد که شما تا چه حد از ازدواج با او خوشحال هستید و بخود شما یادآوری می کند که چقدر اشتیاق دارید تا برایش کار انجام دهید. بنابراین، پیش از ازدواج بیابید که آنها چه جور تخم مرغی را دوست دارند.(سیارک)
2- آیا شما با یک هم خانه ای از جهنم ازدواج می کنید؟
آیا عشق شما یک ارباب خانگی هم هست؟ آیا شما مجبورید که هر روز صبح رختخواب را مرتب کنید؟ شما نه تنها شروع به زندگی جدید با عشقتان می کنید، بلکه یک هم اتاقی دائمی نیز می گیرید و مجبور خواهید شد که سازش کنید. آنجا را به خانه خودتان تبدیل کنید آن زمان  احساس خیلی بهتری راجع به نظم در زندگی خواهید داشت.
3- شما ایرادات آنها را کشف کرده اید اما اشکالات خودتان چه؟
خود را از این واقعیت مطلع کنید که شما بعضی اوقات با هم برخورد خواهید داشت چرا که هر دو انسان هستید. شما همیشه محق نیستید و یا جدال را نمی برید، بعضی اوقات شما کسی هستید که تحت سرزنش قرار می گیرید و بیاد بیاورید که این مسئله ممکن است به شما کمک کند تا برخی از بی مبالاتی ها را کنار بگذارید. خودتان را بشناسید، و بدانید چه وقتی خطایی مرتکب شدید و آماده عذر خواهی باشید.
4- چیزهای محبوب شریکتان چیست؟
چیزهای کوچکی وجود دارند، اما در عین حال مهم هم هستند. وقتی یکی از این طوفانها مستقیم به سمت زندگی شما در حال حرکت است که ممکن است پشم های گربه یا شکلات روی کیک باشد، چه چیزی خشم شما را آرام می کند؟ خودتان را برای آن روزهای بارانی آماده کنید و پیش از ازدواج این چیزها را بیابید.
5- آیا حس طنز آنها را یافته اید؟
خندیدن شاید مهمترین چیز باشد. دیر شده است و او نمی تواند کمربندش را بخاطر اینکه شما آنرا جایی انداخته اید و نمی توانید بیاد بیاورید که کجا. سر او بخاطر شلختگی اش غر نزنید و تلاش کنید مسئله را با خنده و شوخی حل کنید.
6- آیا آرزوی مشترکی دارید؟
هر دو می دانید که عاشق هم هستید، ولی ایا می دانید چه چیزی را هر دو دوست دارید؟ یک ورزش، سرگرمی، کلاس رقص و هر چیزی که می توانید پیدا کنید و یکبار در هفته آنرا انجام دهید و دوستانتان را هم شریک کنید و به ان نور و گرما ببخشید. کلیدی است که به خودتان شانس زیادی برای عاشق ماندن برای سالهای دور را بدهید.
7- بعضی وقتها شما مجبورید که چیزهای دیگر را انتخاب کنید.
مهم است که همدیگر را انتخاب کنید، اما بعضی وقتها مهم است که خودتان را انتخاب کنید. از همسرتان بخاطر اینکه مجبور شدید با او بمانید بجای آنکه به باشگاه بدنسازی بروید منزجر نشوید. خودتان را خوشحال نگهدارید و انرزی را به رابطه خودتان بازگردانید، بخاطر اینکه همسرتان تنها چیز خوبی نیست که شما دارید و شما نمی توانید هزینه خوشحال ماندنتان را تنها به دوش همسرتان بگذارید. در این قضیه پیش از ازدواج عمیق شوید و بدانید که نیمه خالی لیوان همیشه آماده است.(سیارک)
8- مراقب چشمان سبز حسادت باشید
اگر می دانید که آدم غیرتی ای هستید، مراقب باشید، چرا که شما به منشی بلوند با چشمهای بزرگ که برای شوهرتان کیک می اورد حسادت خواهید کرد و یا مرد عضلانی ای که همسرتان برای او قهوه درست می کند. با خودتان در این باره صحبت کنید و بدانید که اعتماد هر چقدر هم همترسناک باشد تنها راه حل است.
9- از "دام" و "استف" در گوگل باکس بیاموزید
اگر شما به اندازه من از نگاه کردن به این برنامه حس آسایش می گیرید، شاید شما هم عاشق این دونفر باشید. این دو می دانند که چطور با هم آرامش داشته باشند. شما دو تا چطور؟ از اینکه شبهایتان در داخل به اندازه شبهایتان در بیرون خفن است اطمینان حاصل کنید. شما کل زندگی خود را با هم سپری خواهید کرد، از این مطمئن باشید که  به اندازه ممکن با هم خوش می گذرانید.
10- تردیدهای خود را داشته باشید
ممکن است به نظر خطرناک بیاید قبل از روز بزرگ، اما خاطر جمع نرین روش این است که قبل از ازدواج تمام شکهایتان را جستجو و کشف کنید. و اگر دلیلی نیافتید که با شریکتان ازدواج نکنید، دیگر به نظرتان خیلی سخت نخواهد امد، بخاطر اینکه همه ما انتخابهای زیادی پیش رویمان داریم. از این مسئله آگاه باشید و بدانید که با این کار مطمئن خواهید بود که هر روز صبح از کنار شخص درستی بیدار می شوید و هر شب با یک رویای واقعی به خواب می روید. سپس به شما اثبات خواهد شد که چقدر هر روز و برای بقیه زندگیتان دوستشان خواهید داشت.(سیارک)

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

5 گام ساه برای داشتن موی مناسب در روز ازدواج شما

در

1- آماده سازی ذهنی:

(سیارک): به لحاظ ذهنی خودتان را برای درمان خانگی مو ی سر آماده نمایید. از پیش، ترجیحا شش ماه قبل آغاز کنید. وقتی که تاریخ ازدواج خودتان را تنظیم کردید، زمانتان را هدر ندهید. همیشه به خاطر داشته باشید که درمان خانگی نمی تواند یک شبه معجزه ساز باشد. از مواد طبیعی و گیاهی استفاده می شود تا موی شما را از اثار مخرب مواد شیمیایی محافظت نماید. بر خلاف درمان های خانگی که طولانی مدت می باشند، درمان های مبتنی بر مواد شیمیایی نتایج سریعی نشان می دهند. اما در درازمدت روی موهای شما آثار مخربی دارند! بنابراین برای درمان طولانی مدت خودتان را آماده کنید!

2- کاندیشن عمیق

برای درمان کاندیشن عمیق، یک عدد تخم مرغ را با ماست ساده ترکیب نمایید. هم بزنید تا ترکیب صافی بدست آورید و آن را به موهایتان بمالید. این کار را حداقل یکبار در طول دو هفته انجام دهید تا موهای خود را تقویت نموده و به جذب خوب پروتئین کاندیشن عمیق کمک نمایید. در هفته یک بار موهایتان را با ترکیبی از روغن بادام، روغ نارگیل، و روغن زیتون درمان کنید. توربان تراپی کنید و موهای خودتان را به روشی طبیعی دوباره جوان نمائید!

3-موهای خود را درمان کنید:

اگر از پیش به درمان موهایتان آغاز کرده اید، درمان مشکلات مربوط به موها و مقابله با آنها آسان خواهد بود. برای مثال اگر شوره مو دارید، به طور منظم از ترکیب روغن نارگیل و لیمو استفاده کنید تا این مشکل را رفع نمایید. اگر ریزش مو دارید، از آب پیاز برای جلوگیری از آن استفاده کنید. اما به طور منظم از آنها استفاده کنید تا اطمینان یابید که این مشکلات از موهایتان زدوده شده است.(سیارک)

4- از مواد شیمیایی اجتناب نمایید:

به تمامی محصولات شیمیایی مراقبت از مو و حالت دهنده آن «نه» بگویید. در عوض از مواد طبیعی خانگی «ریتا» یا شامپوهای soap-nut استفاده کنید. می توانید از شیوه شستشوی no-poo نیز استفاده کنید و از ترکیب جوش شیرین و اب بعنوان شامپو استفاده کنید. این کار را با بکارگیری سرکه سیب بعنوان کاندیشنر طبیعی انجام دهید. واکنش موهای شما به این ماده طبیعی زمان بر خواهد بود.  

5- رنگ مو را کنار بگذارید:

رنگ آمیزی و فرکردن موهایتان را فراموش کنید. بجای آن از ترکیب حنا برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید.  سه بار در هفته موهای خودتان را با شامپو soap nut بشویید. اگر موهای چرب دارید از سرکه سیب برای شستن موهای خود استفاده کنید و در صورتی که موهایتان خشک است آنها را با عسل بشویید. حنا را با مشروب چای و پودر قهوه خیس کنید. به طور منظم از این دستورالعمل استفاده کنید، به این ترتیب موهای خاکستری شما در اسرع وقت از بین خواهد رفت! در ابتدای شروع به این کار، اطمینان حاصل نمایید که به موهای تان دوز متعادلی از درمان های خانگی طبیعی می رسد. نیازی به صرف پول زیاد ندارید. از درمان های خانگی مقرون به صرف استفاده کنید، آب زیاد بنوشید و آجیل، میوه و سبزی را در رژیم غذایی خود زیاد مصرف کنید. اما از همه مهمتر آرامش داشته باشید!

می دانیم که شما زیبا هستید! هیچ آرایش و مراقبت از مویی جذابیتی به اندازه ی جذابیتی که از شادی درونی تان بدست می آید، فراهم نخواهد کرد! نگاه های خیره کننده در روز عروسی تان! و داشتن یک زندگی زناشویی عالی! خوش شانس بودن! حال گام هایی ساده برای داشتن مویی بی نقص برای روز عروسی تان دارید. در صورتی که از این روش هااستفاده می کنید آن را با ما در میان بگذارید. برای چنین روز بزرگی چه برنامه ای دارید؟ دستورالعمل های مراقبت از موی خودتان را برای قبل از عروسی با ما در قسمت نظرات درمیان بگذارید!

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

مترجم  itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

11 نکته ای که پسران باید قبل از ازدواج بدانند

در

11 نکته ای که باید قبل از شروع رابطه با دختری که با پدرش صمیمی است، بدانید:
(سیارک)  : 1.او کوتاه نمی‌آید.
شما باید درک کنید که با او در تمام طول زندگی اش مانند یک جواهر رفتار شده است و پرتوقعی های او غیرواقع بینانه نیستند زیرا مردی( پدرش) در زندگی آن توقعات را برایش برآورده کرده است. لوس کردن و با محبت و احترام برخورد کردن، فقط توقع او نیست بلکه نیاز او هم هست. پدر او همه ی خواسته هایش را برآورده کرده است. پس اگر شما اینکار را نکنید، او خیلی زود رابطه اش را با شما پایان می دهد.


2.ناز‌نازی بار آمدن او، به معنی ننر بودنش نیست.
او ممکن است بتواند به راحتی خواسته ی خودش را پیش ببرد. او همینطور، ممکن است بتواند به نحو زیرکانه ای متقاعدتان کند کاری را که او می‌خواهد انجام دهید. اما بین بچه ننر و کسی که ناز نازی با آمده است، تفاوت وجود دارد. ناز نازی بودن به این معنی است که او متوجه مزیت هایی که دارد، می باشد، قدر آنها را می‌داند و همینطور می‌داند که چقدر کمیاب هستند. ناز نازی بودن یعنی اینکه او می داند لیاقتش چیست. اما او این را هم می‌داند که اگر رفتار خاصی از شما انتظار دارد، این دوطرفه است و خودش هم باید همان رفتار را نسبت به شما داشته باشد. دختر های اصطلاحاً بابایی، در زندگی‌ با مرد ها بخ خوبی رفتار می کنند زیرا می‌خواهند که رفتار خوب هم ببینند.
3.او هدفگرا است.
اگرچه گاهی لذت بخش است که دیگران چیز هایی را که می‌خواهد، در اختیار او بگذارند، او می داند که هیچ کسی قادر نخواهد بود همه ی چیز های مورد نیاز او را تأمین کند( هرچند پدرش گاهی این کار را انجام می‌دهد). او مسئولیت زندگی اش را بر عهده می گیرد و می داند که اگر چیزی می خواهد باید برای رسیدن به آن تلاش کند. و به دلیل اینکه پدرش همیشه مشوق اصلی او بوده و به او انگیزه می داده است، او به دنبال مردی است که او را همراهی، و به بهتر شدن تشویق کند. او با مردان بی انگیزه، رابطه عاشقانه برقرار نمیکند. او به دنبال مردی است که از نظر عاطفی بتواند به او تکیه کند؛ شخصی که او را طوری حمایت کندکه گویی قرار است با هم زندگی بسازند.
4.او به برخورد شما با زنان دیگر توجه خواهد کرد.
چه آن زن، مادر شما باشد و چه خواهرتان، او به رفتار شما با آنها دقت خواهد کرد. او به نحوه ی صحبت کردن شما درباره ی آنها توجه خواهد کرد. او میداند که رفتار شما با آنها، نشان دهنده ی رفتار آینده‌تان با خودِ او است. وقتی شرایط سختی پیش میاید، او به شما توجه می کند تا بفهمد چطور پدری(حامی) خواهید شد، چون رابطه ی او با پدرش خیلی عمیق است. اگر شما رابطه ی خوبی با زنان نداشته باشید، او به شما سخت خواهد گرفت. (سیارک
5.او درباره پدرش زیاد صحبت خواهد کرد.
او از پدرش و تمام کارهایی که در طول عمر برایش انجام داده، تعریف خواهد کرد. پدر او، علاوه بر اینکه الگوی او است، دوست او هم هست. او با غرور درباره ی پدرش صحبت خواهد کرد. و به احتمال زیاد، همانقدری که شما درباره ی پدر او می دانید، پدرش هم درباره ی شما می داند. اما او برای هر مسئله ی کوچکی از پدرش کمک نمیگیرد. مهم ترین چیزی که پدرش به او یاد داده، این است که بتواند روی پای خود بایستد. به همین علت هم گاهی اینطور به نظر خواهد آمد که او هیچ نیازی به شما ندارد. اما به یاد داشته باشید که او شما را انتخاب کرده و خواسته تا حضور داشته باشید.
6.از پدرش انتقاد نکنید.
حتی اگر او درباره ی بحث یا اختلافی که بین او و پدرش پیش آمده با شما صحبت کند، و حتی اگر از پدرش خوشتان نمی‌آید، هرگز نظری منفی درباره ی پدرش ندهید( حتی اگر خودش اینکار را بکند). او می‌تواند درباره ی پدرش قضاوت کند اما شما باید فقط در سکوت این کار را بکنید.
7.ملاقات شما با پدرش،مرحله ی بسیار مهمی برای او است.
اگر از او بپرسید که چند تا از خواستگار های او با پدرش ملاقات کرده اند، پاسخ خواهد داد که تعداد خیلی کمی از آنها. و این را بدانید که زمانی که او اجازه می دهد که با پدرش ملاقات کنید، این قدم خیلی مهمی برای او است و احتمالاً به این خاطر است که او شما را پسندیده است. و هیچ چیز به اندازه ی اینکه شما و پدرش رابطه ی خوبی با هم برقرار کنید، او را خوشحال نمی کند.(سیارک
8.پدرش نسبت به شما بسیار شکاک خواهد بود.
او با ادب و احترام با شما برخورد خواهد کرد اما در نظر هر پدری، هیچ کس برای دخترش به انداره ی کافی خوب نخواهد بود. او میخواهد دخترش را از دل‌شکستگی حفظ کند. او میخواهد مطمئن شود که دخترش انتخاب درستی می‌کند. اما بیش از همه، او به این موضوع فکر می‌کند که آیا شما خواهید توانست تمام چیز هایی را که دخترش لایق آنهاست و به آنها نیاز دارد را تأمین کنید یا نه. و تا زمانی که شما این ها را ثابت نکنید، او نسبت به قصد شما مشکوک خواهد بود.
9.نظر پدرش بر او تأثیر می‌گذارد.
فرقی نمی‌کند که او چند ساله است، به هر حال نظر پدرش بر تصمیم او تأثیر می گذارد. این به دلیل ضعف او نیست بلکه به خطر عزت و احترامی است که برای پدرش قائل است. خواهید دانست که او در صحبت ها و در عقایدش از پدرش تقلید می کند.
10.او در عقاید خود راسخ است.
اگر شما اشتباهی مرتکب شوید، او ترسی ندارد که آن را به شما گوشزد کند. درست همانگونه که او نمی ترسد با پدرش درباره مسائل مختلف بحث کند. او از چیزی که به آن اعتقاد دارد، دفاع می کند. اگر اختلافی بین شما پیش بیاید، او به شما گوش می دهد و سعی می کند منظورتان را بفهمد و به اشتباهات خودش هم اقرار می‌کند اما به همان اندازه که قوی است، لجباز می‌شود. مهم ترین چیزی که پدرش به او یاد داده این است که برای چیز هایی که در زندگی میخواهد، بجنگد و او هم همینکار را می‌کند.
11.او همیشه دختر کوچولوی پدرش خواهد بود.
اگرچه ممکن است او قوی و مستقل به نظر بیاید، پدرش یکی از معدود افرادی است که او نمی تواند بدون آنها زندگی کند. فرقی نمی کند که او چند سال دارد؛ ارتباط بین او و پدرش ورای سن و زمان است. او ممکن است به شما تعلق داشته باشد یا حتی عاشقتان باشد اما به خاطر داشته باشید که او در درجه ی اول، پدرش را دوست دارد.
" اما من اول او را دوست داشته ام و او را جایی در قلبم که همیشه به او تعلق خواهد داشت، حفظ کرده ام. و دعا کرده ام که روزی تو را بیابم اما باز هم سخت است که او را از خود دور کنم."

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

ترجمه  itrans.ir

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

نتایج سیاست تک فرزندی در چین

در

 در چین به مردان مجرد بالای سی سال شنگنان می گویند آنها مردانی می باشند که هنوز  همسری برای خود پیدا نکرده اند و در کشوری که با عدم توازن جنسیتی فزاینده‌ای روبرواست ، این یک مشکل بزرگ می باشد.
در اثر اجرای سیاست تک فرزندی، تعداد مردان چینی میلیون‌ها نفر بیشتر از زنان می باشد و اگر چه این سیاست در سال ۲۰۱۵ کنار گذاشته شد، نتایج آن تا دهه‌ ها  بعد ادامه دار است. به دلیل عدم توازن جنسیتی، برای مردان پیدانمودن شریک زندگی مشکل شده است و احتمالا این فاصله همچنان بیشترمی شود.
بر اساس آمار تا سال ۲۰۲۰، تعداد مردان چینی جویای همسر حدود ۳۰ میلیون نفر بیشتر از زنان مجرد خواهدشد.

نیکلاس ابرستاد، کارشناس اقتصاد سیاسی، در کتاب خود به نام آینده ترکیب جمعیت، محاسبهنموده که تا سال ۲۰۳۰، بیش از یک چهارم مردان چینی سی و چند ساله هنوز در جستجوی همسر می باشند.
با توجه به کمتر بودن تعداد زنان از مردان، مسابقه برای انتخابیک همسر مناسب- و به دست آوردن دل او قبل از یک شخص دیگر- باعث شده است تا  مردان چینی برای پیدا کردن شریک زندگی حد اکثر تلاش خود را بنمایند. آنها برخی مواقع برای جلب توجه یک زن پول زیادی را با راه‌های ابتکاری و بعضی مواقع ناموفق از خرج می کنند.
در سال ۲۰۱۵ یک تاجر چینی چهل و چند ساله، یک آژانس همسریابی مستقر در شانگهای را که نتوانسته بود زنی برای او پیدا کند به دادگاه کشاند. این مرد چینی به منظور تلاش گسترده جهت یافتن شریک زندگی، حدود یک میلیون دلار خرج کرده نمود.
در مورد دیگری، یک برنامه ریز کامپیوتر در شهر گوآنگژو، در جنوب چین برای باشکوه و استثنایی بودن لحظه تقاضای ازدواج از دوست دخترش، ۹۹ آیفون خرید. متاسفانه دوست دخترش تقاضایش را رد نمود و سرافکندگی او وقتی بیشتر شد که عکس‌های این ماجرا در سراسر رسانه‌های اجتماعی به طور گسترده منتشر شدند.
بخشی از مشکل این می باشد که روش‌های قدیم و جدید ملاقات افراد همیشه نتیجه بخش نبوده و نیست. برای مدت‌های طولانی سال نوی چینی، موقعیت مناسبی برای این بود که افراد مجرد با شریک آینده زندگی شان آشنا گردند. در طول جشن سال نو چینی، که مقارن اواخر ژانویه تا اواسط فوریه می باشد مردم به خانه دوستان و خویشاوندانشان می‌روند. از این رو افراد مجرد شانس زیادی برای ملاقات همسر آینده شان دارند.
ولی این سنت دیرینه همسریابی در دنیای مدرن اهمیت خود را از دست می‌دهد. در چین مانند هر جای دیگری آشنایی از طریق آنلاین به سرعت طرفدار پیدا می‌کند و از اپلیکیشن‌های ارسال کننده پیام مانند وی‌‎چت، به طور فزاینده‌ای برای آشنا شدن با مردم استفاده می‌شود. جون لی، می‌گوید: "در سال‌های اخیر در چین قرار ملاقات ( دختران و پسران) روز به روز علنی‌تر صورت می‌گیرد و به شیوه کشورهای غربی نزدیک‌تر می‌شود. نسل جوان حق انتخاب بیشتری دارند و به جای حرف والدینشان به دنبال حرف قلبشان می‌روند."

تغییر سنت‌ها

راه‌های متعدد برای تماس به اضافه در اقلیت بودن زنان سبب شده رویه‌های معمول مردم برای آشنایی و ازدواج تغییر یابد.
جون لی، از شهر سوژو در ایالت جیانگ‌‎سو در ساحل شرق چین، یک دختر بیست و چند ساله است. او می‌گوید متوجه شده که عده فزاینده‌ای از مردان مجرد به صورت یک تیم جمع می‌شوند و یک محل تفریح عمومی را برای آشنا شدن با دختران اجاره می‌کنند.
مردان دیگری به روانکاو یا افرادی که آنها را برای زنان جذاب تر کنند متوسل می‌شوند. حتی برخی برای خلاصی از کنجکاوی والدینشان با استفاده از اپلیکیشن‌های مخصوص، یک دوست دختر قلابی کرایه می‌کنند تا او را به پدر و مادرشان معرفی کنند. گفته می‌شود ممکن است کرایه یک چنین دوست دختری حدود هزار و ۴۵۰ دلار در روز باشد.
پیدا کردن همسر برای مردان مجرد در مناطق فقیر روستایی مشکل‌تر است چون بنا بر یک سنت قدیمی، شوهر باید بتواند قبل از موافقت زن با ازدواج در حد منطقی او را از نظر مالی تامین کند.
هانگ ینگ، زنی که سی و چند سال دارد و اکنون ازدواج کرده در شرح سنتی که در چین "اقتصاد مادر زن" خوانده می‌شود می‌گوید: "اگر مردی می‌خواهد ازدواج کند، مادر زن آینده‌اش از او خواهد خواست که قبل از هر گونه ادامه مذاکره، ابتدا یک خانه بخرد. و این خود یکی از دلایل گران‌تر شدن قیمت خانه در سال‌های اخیر است."
ولی همین مشکل مالی، برای بسیاری از زنان هم پیدا کردن دوست پسر را دشوارتر می‌کند. به خصوص که عده زیادی از مردان چینی هم به دلیل هزینه مالی ازدواج تصمیم می‌گیرند دیرتر ازدواج کنند. و هنگامی هم که قصد ازدواج دارند، غالبا به دنبال زنان جوان‌تر می‌روند. اختلاف سنی ده تا بیست سال و حتی بیشتر زن و شوهر در چین امری عادی است.
هانگ ینگ می‌گوید: "وقتی زنها به ۳۲ سالگی می‌رسند، پیدا کردن مرد مناسب برایشان دشوار می‌شود. بسیاری از مردان چینی می‌خواهند با دختران جوان‌تر و زیبا‌تر ازدواج کنند." به عقیده کارشناسان، زنان هم به نوبه خود در جستجوی ثبات مالی هستند و در نتیجه به طرف مردهای مسن‌تر کشیده می‌شوند."
هدر ما، سی و چند ساله است، شوهر کرده و در شانگهای زندگی می‌کند. او می‌گوید: البته بالعکس این سناریو هم می‌تواند درست باشد. "دختران بدون خواستگار" اصطلاحی است که در مورد زنان تحصیلکرده و مستقل از نظر مالی که ازدواج نکرده‌اند، به کار برده می‌شود.

تله والدین

والدین یک عامل بزرگ فشار روی فرزندان برای پیدا کردن شریک زندگی هستند و به گفته راجر ژو، ساکن سوژو، که ۳۹ سال دارد و ازدواج کرده، آنها همیشه حضور دارند: "والدین فکر می‌کنند که مسئولیت دارند به فرزند بالغشان برای تشکیل خانواده کمک کنند. به همین جهت به فرزندشان فشار وارد می‌کنند تا شریک زندگی‌اش را پیدا کند، با او بیرون برود و خودش را برای عروسی آماده کند."
ملیندا هو، ۳۲ ساله و مجرد می‌گوید: "آشنایی‌هایی که والدین ترتیب آن را می‌دهند هنوز بسیار مرسوم است. در صورتی که دختر یا پسری ازدواج نکرده باشد، والدینش با انتقاد اجتماعی بزرگی مواجه می‌شوند از این رو معمولا والدین یک دختر علاقمندند تا قبل از این که دخترشان پا به سی سالگی بگذارد با شخصی که تا آن موقع نمی‌شناخته ملاقات و ازدواج کند."
گذشته از این گونه تلاش‌ها، بازارهای همسریابی هم وجود دارد. یکی از بزرگ‌ترین این بازارها در شانگهای است که اشباع است از آگهی‌های با دست نوشته شده والدین که شامل جزئیات اطلاعات فرزندان مجردشان مانند میزان درآمد، تحصیلات و شخصیت آنهاست. برخی از این والدین سال‌هاست که هر هفته به این بازار سر می‌زنند بدون این که به هدفشان رسیده باشند.
دلیل عمده تغییر در روش آشنا شدن مردم و این که مردها چطور زن دلخواه را به سوی خود می‌کشانند، این است که به جای ملاحظاتی مانند تامین مالی اکنون به عشق اهمیت بیشتری داده می‌شود.به طور مثال جون لی، می‌گوید عجله‌ای برای ازدواج کردن ندارد و ترجیح می‌دهد صبر کند تا مردی را که ارزش "قلب و روح" او را داشته باشد پیدا کند.
درست مثل هر جای دیگر دنیا، در چین هم قواعد جهانی عشق رؤیایی، هنوز ارزش خود را حفظ کرده است.
نتایج سیاست "تک فرزندی": مشکلات فزاینده مجرد ماندن مردان در چین، عمدتا ناشی از سیاست تک فرزندی است که در سال ۲۰۱۵ کنار گذاشته شد. برای دهه ها دولت چین زوج‌ها را محدود به داشتن تنها یک فرزند کرده بود. تاریخچه طولانی ترجیح دادن فرزند پسر سبب شد که شمار قابل توجهی از نوزادان دختر را رها کرده یا در پرورشگاه بگذارند، وسقط جنین به دلیل جنسیت جنین یا حتی در موارد قتل نوزاد دختر به کرات اتفاق افتد.

نظرات

۱۴۰۰/۱۱/۱۱در چین مدرن، آیین خانواده بسیار توسعه یافته است. به شهروندان عادی و مقامات عالی رتبه دستور داده می شود که شیوه زندگی «صحیح» داشته باشند درست است، افرادی که در موقعیت بالایی قرار دارند، همیشه آماده نیستند که به طور مقدس به بنیادهای خانواده احترام بگذارند. و سپس ژیاوسان xiaosan، همسر دوم یا صیغه، در زندگی آنها ظاهر می شوند. اما جایگاه xiaosang هم برای دخترانی که این نقش را بر عهده گرفته اند و هم برای مردانی که مسئولیت نگهداری از آن را بر عهده گرفته اند می تواند خطرناک باشد.

۱۴۰۰/۱۱/۱۱یک چینی موفق به سادگی می تواند علاوه بر یک همسر قانونی، یک زن ژیاوسان، یک همسر دوم یا صیغه یا، همانطور که بیشتر با آن آشنا هستند ، یک معشوقه نیز داشته باشد. این به دلیل ویژگی های فرهنگ تجاری کشور است. نه تنها این، هر چه یک فرد موفق تر باشد، باید زنان ثانویه بیشتری داشته باشد. به عنوان مثال، رئیس سابق یکی از بزرگترین شرکت های ساختمانی در چین دارای ۱۴۶ xiaosang بود، اما این، البته، یک استثنا است، نه یک قاعده. اگرچه "رکورددار" Xuya Qiyao واقعاً به موفقیت خود افتخار می کرد.

۱۴۰۰/۱۱/۱۱شیائوسانگ یا همسر دوم یا صیغه در زمانی ظاهر شد که کشور رشد اقتصادی سریعی را تجربه می کرد. این با سنت های دوران باستان تسهیل شد، زمانی که مردانی که قدرت و پول داشتند به سادگی آماده داشتن صیغه بودند. به گفته دانشمندان، این حتی می تواند یک ویژگی ملی خاص چینی ها در نظر گرفته شود و علاوه بر این، با مفهوم کنفوسیوسیسم مطابقت دارد. اما این پدیده جنبه دیگری هم دارد. مهاجرت جمعیت از روستاها به شهرها باعث شد تا نگاهی "به روز" به نمایندگان قدیمی ترین حرفه شکل بگیرد.

۱۴۰۰/۱۱/۱۱مد برای داشتن همسر دوم یا صیغه از جنوب چین سرچشمه گرفت، زمانی که بازرگانانی از هنگ کنگ، تایوان و سنگاپور شروع به ورود دسته جمعی به اینجا کردند. تقریباً هر یک از آنها همسرانی در سرزمین خود داشتند، اما در محل زندگی جدید، زیبایی های جوان زیادی وجود داشتند که از روستاهای دور آمده بودند و آرزو داشتند جای پای خود را در شهر به دست آورند. طبیعتاً در بین آنها کسانی بودند که در ازای هدیه، پول و اجاره آپارتمان از فرصت خوشحال کردن یک مرد ثروتمند غافل نشدند.

۱۴۰۰/۱۱/۱۱ آشنایی با مردی ثروتمند که دارای پول و قدرت است، به دختر نوید انواع مزایایی را می دهد. اولاً،  مطمئناً آپارتمانی را برای یک همسر جوان و کم سن و سال معمولاً در یک منطقه خوب اجاره می کند . ثانیاً، او ماهانه 10000 تا 20000 یوان دریافت خواهد کرد. و ثالثاً مبلغ پرداختی ماهانه شامل هدایایی که از مشتری دریافت می کند (اعم از پوشاک و لوازم و جواهرات ) نمی باشد. 

۱۴۰۰/۱۱/۱۱اولین و اصلی ترین خطر برای Xiaosang البته در وضعیت معشوقه نهفته است. اگر زوجه رسمی از وجود یک معشوقه مطلع شود، عواقب آن غیرقابل پیش بینی است. در همان زمان، انتقام، به عنوان یک قاعده، نه یک شوهر خائن، بلکه معشوقه جوان او را فرا می گیرد. شیائوسانگ (معشوقه یا صیغه ) اغلب از سوی همسران مقامات مورد ضرب و شتم قرار می گیرد و گاهی اوقات به سلامتی آنها آسیب جبران ناپذیری وارد می شود. اما استثناهایی نیز وجود دارد. یک مورد شناخته شده است که زن و معشوقه یکی از مقامات نه تنها همدیگر را می شناختند، بلکه با هم دوست بودند و حتی در مورد بچه ها به هم کمک می کردند. به طور طبیعی، حتی رقبای جوان‌تر نیز رویای بیرون راندن زن مسن‌تر را  دارند، بنابراین می‌توانید از آنها انتظار حقه‌ای کثیف را نیز داشته باشید.

۱۴۰۰/۱۱/۱۱رقابت زیاد در بازار به مردان این امکان را می دهد که از بین زنان جوان و زیبای زیادی انتخاب کنند و xiaosan که به سن 24 تا 28 سالگی رسیده است، بی رحمانه با زیبا های جوان تر و هنوز دست نخورده تر مبادله می شود. به هر حال، موارد انتقام از خود حامیان با همسر دوم یا صیغه آنها غیر معمول نیست. به محض اینکه آنها شروع به ترتیب دادن درگیری های غیرمنتظره می کنند، عصبانی می شوند یا شروع به شکایت بی پایان می کنند، مجازات فوراً فرا می رسد. و بی ضررترین نتیجه به سادگی "اخراج" خواهد بود. اما تاریخ موارد بسیاری را می‌داند که حامی دیروز به زیردستان خود دستور می‌دهد که به سادگی او را از شر همسر دوم یا صیغه خلاص کنند.

۱۴۰۰/۱۱/۱۱به نوبه خود، همسر دوم یا صیغه، با علم به اینکه رابطه با یک مرد نمی تواند برای همیشه ادامه یابد، سعی می کنند با دقت بسیار رفتار کنند و زمینه مالی را برای عقب نشینی از قبل آماده کنند . و رسانه های چینی ادعا می کنند که هر یک از مقامات فاسدی که افشا شده بودند، به طور معمول حداقل یک معشوقه داشتند، اما اغلب چندین نفر بودند. حتی ترس از قرار گرفتن در معرض و ممنوعیت در سطح قانونگذاری، مردان چینی را از تمایل به صیغه داشتن باز نمی دارد.

در ادامه بخوانید...

ازدواج با این تیپ مرد‌ها اشتباه است

در


ازدواج و تشکیل خانواده موضوعی است که همه دختران و پسران مجرد درباره آن فکر می کنند.موضوع ازدواج اما برای دختران دم بخت و انتخاب همسر قدری پیچیده تر است ، شریک زندگی مناسب چه ویژگی هایی نباید داشته باشد؟ سوالی که شاید کمتر به آن فکر کرده باشیم و همیشه دنبال این هستیم که مرد رویاهای من چگونه باید باشد.

ما در این گزارش درباره مردانی می نویسیم که ازدواج با آنها شما را به دردسر می اندازد.

مردی که پیش از شما با دخترهای بسیار زیادی در ارتباط بوده است

می‌دانم که دارید چه فکری می‌کنید؛ حتما می‌گویید که بالاخره همه ما در این زمینه گذشته‌ای داریم. اما آیا به‌نظر شما می‌توان به مردی که روابط بسیار زیادی در گذشته داشته است، اعتماد کرد؟ هنگامی‌که روابط گذشته‌ یک مرد آن‌قدر زیاد هستند که نمی‌توانید از آنها سر دربیاورید، می‌تواند یک علامت هشدار باشد که او فرد متعهدی نیست. شما باید کنجکاو شوید که چرا همه روابط قبلی او که کم هم نیستند، به شکست منجر شده‌اند. آیا او به طرف مقابلش خیانت کرد؟ آیا پس از یک مدت طولانی همچنان تعهدی به آن رابطه نداشت؟ آیا به دخترهای قبل از شما گفته است که قصدش ازدواج نیست؟ به‌علاوه با وجود دخترهای بسیار زیادی که قبلا در زندگی او بوده‌اند، قطعا این احتمال وجود دارد که بخواهد به یکی از روابط گذشته‌اش برگردد. بنابراین یادتان باشد که اگر به‌دنبال فرد مناسب برای ازدواج هستید، از مردانی که روابط قبلی متعددی داشته‌اند، دوری کنید.(سیارک)

مردی که در مورد آینده رابطه‌تان هیچ صحبتی نمی‌کند

این مورد کاملا واضح است. اگر مردی به‌هیچ‌وجه در مورد آینده و برنامه‌هایی که در ذهنش دارد با شما صحبت نمی‌کند، یعنی تمایلی به ازدواج با شما ندارد. چنین مردی چون به هیچ‌چیز متعهد نیست، می‌تواند به زندگی باب‌ میلش ادامه دهد، بدون آنکه هیچ‌گونه احساس مسئولیتی در قبال شما داشته باشد. برای زنی که در آینده‌ نزدیک به‌دنبال ازدواج است، این یک علامت هشدار جدی به‌حساب می‌آید. یک رابطه‌ی سالم باید شامل گفت‌وگوهای مستقیم و صادقانه در مورد اهداف و برنامه‌های آینده‌ی دو طرف باشد.

مردی که در اغلب اوقات بدون شما بیرون می‌رود

برای یک زوج بسیار عادی است که زمان‌های مخصوص به خودشان را داشته باشند و در تمامی اوقات با هم نباشند، با این حال اگر طرف مقابل شما در اکثر مواقع به‌تنهایی بیرون می‌رود و از شما نمی خواهد که همراهی‌اش کنید، این می‌تواند یک علامت هشدار باشد. به‌علاوه یک مرد باید بخواهد شما را به دوستان و آشنایانش نشان دهد و با دوستان و اطرافیان شما نیز آشنا شود تا ببیند که آیا زوج مناسبی هستید یا خیر. اگر احساس می‌کنید که شما را پنهان می‌کند و دوست ندارد در جمع‌های دوستانه‌اش حاضر شوید، در اغلب موارد به این معناست که شما و این رابطه برای او چندان جدی نیستید.

مردی که بیش‌ازحد به کارش علاقه دارد

یک مرد پُرکار و سخت‌کوش قطعا جذاب است اما بعضی اوقات این ویژگی مثبت می‌تواند به یک مانع در مسیر رابطه شما تبدیل می شود. یک مرد بسیار پرکار ممکن است آن‌قدر به شغل و آینده‌اش در آن حرفه متعهد باشد که نتواند به این زودی‌ها به ازدواج و تشکیل خانواده فکر کند. به‌احتمال زیاد دلیلش این است که آن‌قدر سرگرم انجام کارهای لازم برای پیشرفت در شغلش است که وقت یا ظرفیت ذهنی کافی را برای تمرکز روی خود یا رابطه‌اش ندارد.

مردی که با زن‌های دیگر بیش‌ازحد گرم می‌گیرد

مردی که با زن‌های اطرافش بیش‌ازحد گرم می‌گیرد، به این زودی‌ها قصد ازدواج ندارد. دلیلش این است که اگر در مورد طرف مقابلش واقعا جدی بود، می‌توانست از این کار دست‌ بردارد و فقط با همان زن حرف بزند و شوخی کند. درحالی‌که شوخی و سرزندگی ایرادی ندارد اما مردی که مرد زندگی باشد نباید به‌هیچ‌وجه با زنان دیگر رفتاری گرم و صمیمانه داشته باشد. این یک علامت هشدار بزرگ است.(سیارک)

مردی که اصلا بچه نمی‌خواهد

یکی از شیرینی های زندگی بی تردید فرزندآوری و بچه دار شدن است، لذت مادر شدن با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست، مردی که بچه نمی خواهد اگرچه شاید به مفهوم این نباشد که قصد ازدواج ندارد اما نشانه‌ آن است که برای یک رابطه‌ جدی به‌هیچ‌وجه آماده نیست. شما باید در مورد برنامه‌ها و اهداف آینده او به‌طور جدی صحبت کنید و اگر متوجه شدید که تمایلی ندارد در مورد آینده صحبت کند، یعنی احتمالا به این زودی‌ها قصد ازدواج ندارد.

مردی که هنوز در مورد رابطه‌ی قبلی‌اش صحبت می‌کند

کاملا طبیعی است که یک مرد گاهی اوقات در لابه‌لای حرف‌هایش به رابطه‌ی قبلی‌اش اشاره کند اما اگر این کار را بیش‌از حد و به دفعات زیاد انجام می‌دهد، می‌تواند یک علامت هشدار باشد. اگر طرف مقابل شما دائما به رابطه‌ قبلی‌اش فکر می‌کند، نشانه آن است که برای تعهد به شما آمادگی لازم را ندارد.

مردی که دوستانش خیلی جوان‌تر از خودش هستند

همه ما دوستانی در سنین مختلف داریم، با این حال هنگامی‌که یک مرد فقط دوستان کوچک‌تر از خودش داشته باشد، نشانه‌ آن است که به بلوغ فکری کامل نرسیده است. همچنین اگر تمام دوستان او اهل مهمانی و خوشگذرانی باشند و در مورد شغل یا روابط‌شان جدی نباشند، او هم این‌گونه خواهد بود. واقعیت این است که شخصیت هر کس تا حد زیادی شبیه دوستانش خواهد شد. بنابراین اگر طرف مقابل‌تان به همراه چنین دوستانی به یک مهمانی دعوت باشد، به‌احتمال زیاد از رفتن به آن مهمانی صرف‌نظر نخواهد کرد تا در خانه بماند و با همسر یا نامزدش وقت بگذراند. منبع:جام جم

نظرات

در ادامه بخوانید...