روشی برای برش هندوانه به شکل سبد برای سفره شب یلدا

روشی برای برش هندوانه شکل سبد برای سفره شب یلدا، زیباتر شدن سفره شب یلدا با هندوانه های به شکل سبد ، انواع مختلف طرح ها مدل های هندوانه شب یلدا.

اگر از برش های ساده و معمولی هندوانه خسته شده اید و دوست دارید سفره شب یلدای خود را زیباتر کنید، این ایده برای برش هندوانه به شکل سبد می تواند سفره تان را رنگین تر کند.

قبل از شروع ابتدا در نظر داشته باشید که می خواهید هندوانه را از کدام سمت ببرید. ما در این دستورالعمل سبد هندوانه را از سمت عریض تر آن بریده ایم اما این به نظر شما بستگی دارد که می خواهید چه شکلی به آن بدهید. حتما از چاقویی استفاده کنید که به خوبی تیز است و می تواند به راحتی هندوانه را ببرد.

یک روش ساده برای طرح و شکل دادن به هندوانه این است که طرح مورد نظر را روی پوست آن بکشید. با این روش می دانید کدام قسمت های هندوانه را باید ببرید و چه شکلی از آن انتظار خواهید داشت. در این مدل برش از طرح برگ استفاده شده است که هم کشیدن آن ساده است هم برش آن وقت زیادی از شما نخواهد گرفت در عین حال زیباست. ابتدا با یک ماژیک طرح را روی بدنه هندوانه بکشید.(سیارک)

حالا کمی بالاتر از طرح را به روش همیشگی ببرید.

نوبت به خالی کردن هندوانه می شود. بهتر است هنگام خالی کردن هندوانه دقت کنید چرا که در مراحل بعدی می توانید از همین هندوانه ها برای پر کردن سبدی که ساخته اید استفاده کنید. اگر می توانید هندوانه را قالبی خالی کنید یا با استفاده از قاشق های اسکوپ آن را به شکل دایره ای از داخل بدنه بیرون بیاورید.

با استفاده از چاقوی تیزی که دارید گوشه های سبد را همانطور که کشیده اید ببرید تا طرح برگ به خوبی روی هندوانه نمایان شود.(سیارک)

وقت آن رسیده که کمی جزییات به سبد هندوانه اضافه کنید. با استفاده از چاقو با دقت فراوان روی پوست هندوانه قسمت هایی که با ماژیک کشیده بودید را حکاکی کنید. برای اینکار کافیست فقط از نوک چاقو استفاده کنید.

می توانید در ادامه جزییات بیشتری به سبد هندوانه اضافه کنید، اگر حکاکی روی پوست هندوانه برایتان کار ساده ای بود یک قدم بیشتر بردارید و طرحی دیگر روی آن بکشید تا سبد هندوانه زیباتر و شیک تر شود.

این بستگی به سلیقه شما دارد که بخواهید این طرحی که روی بدنه ی هندوانه کشیده اید خالی باشد یا پر.

شما به راحتی یک سبد هندوانه زیبا و شیک برای سفره شب یلدا ساخته اید فقط کافیست داخل آن را با میوه هایی که دوست دارید یا با هندوانه های باقی مانده پر کنید.

همچنین می توانید هندوانه هایی که جدا کردید را به شکل ستاره ببرید و داخل سبد در کنار میوه های دیگر بریزید. برای اینکار نیاز به یک قالب ستاره ای شکل دارید. این قالب ها را که معمولا برای شیرینی پزی استفاده می شودو می توانید به راحتی از مغازه های وسایل شیرینی پزی تهیه کنید.(سیارک)

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید