قوانین عجیب غریب برای اعضای خانواده سلطنتی انگلیس

قوانین عجیب غریب برای اعضای خانواده سلطنتی انگلیس
تابو روی شلوار جین و سیر و سایر قوانین عجیب و غریب که اعضای خانواده سلطنتی انگلیس باید رعایت کنند.اکنون برای دومین ماه است که جامعه جهانی در مورد این خبر بحث می کند که  چرا شاهزاده هری و مگان مارکل از همه عناوین و امتیازات خودداری کردند؟
 
در حالی که برخی متعجب هستند که چه عواملی باعث این تصمیم شده است (سبک زندگی خانواده سلطنتی انگلیس، فشار پاپاراتزی ، کنترل ملکه ، شایعات ...) ، برخی دیگر معتقدند که بازیگر پیشین به سادگی از زندگی عجیب غریب "مطابق پروتکل" خسته شده بود. اما اگر به این موضوع فکر کنید ، کاملاً ممکن است که "megsit" دقیقاً به این دلیل اتفاق بیفتد که Duc Chess of Sussex نتوانسته است قوانین جدیدی را که او باید به عنوان عضوی از خانواده سلطنتی پیروی کند ، بیاموزد.
 
از این گذشته ، آنها نه تنها چگونگی رفتار در جامعه را تنظیم می كنند ، بلكه حتی دیکته می كنند كه چه رنگی از لاك ناخن یا مدل كفش باید انتخاب شود.
ما قوانین غیرمنتظره و عجیب غریب را برای اعضای خانواده سلطنتی انگلیس گردآوری کرده ایم.
 
 

هرگز پشت خود را ملکه نکنید

اگر فیلم الیزابت را دیده باشید در قسمتی عنوان می شود که ملکه را لمس نکنید! شما می پرسید: "چرا؟" توضیح ساده است: آن را نشانه بی احترامی می دانند. توجه کنید که حتی شوهر ملکه ، دوک ادینبورگ فیلیپ ، همواره چند قدم از اعلیحضرت عقب تر گام برمی دارد.
 
با این حال ، میهمانان خارجی ، حتی پیرترین آنها ، بعضی اوقات با نقض پروتکل پشت نکردن به ملکه انگلیس ، در شرایط خنده دار قرار می گیرند. به عنوان مثال ، پیش از ورود به لندن در بهار سال 2009 ، آن زمان رئیس جمهور ایالات متحده ، باراک اوباما و همسرش میشل به دقت قوانین خانواده سلطنتی را مورد مطالعه قرار دادند و بیشتر جلسات خود را با پشت خود به دوربین ها سپری کردند زیرا با الیزابت دوم صحبت می کردند. رسانه ها فقط در زمان رسیدن عکس های رسمی قادر به گرفتن تصویر آنها بود. با این حال ، بانوی اول آمریكا با این وجود ملكه را بغل كرد و او را فریب داد. سوژه های انگلیس آنقدر به این ژست توهین کردند که کاخ باکینگهام مجبور شد اظهاراتی رسمی بدهد که آغوش دو طرفه بوده است.
 
قوانین عجیب غریب برای اعضای خانواده سلطنتی انگلیس
به نظر می رسد که میشل اوباما عاشق آغوش است
اما دونالد ترامپ ، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده ، از مطالعه پروتکل سلطنتی خسته شده است: در سال 2018 ، هنگامی که به یک سفر به انگلستان رفت ، او نه تنها پشت به الیزابت کرد ، بلکه تقریباً هیچ توجهی به او نکرد و جلو تر قدم گذاشت. جلوی او و بعداً ، رئیس جمهور آمریكا و همسرش ملانیا به جای عذر خواهی ، به راحتی با ملكه دست دادند. ظاهراً میل به لمس بانوی سلطنتی قوی تر بود.
قوانین عجیب غریب برای اعضای خانواده سلطنتی انگلیس
دونالد ترامپ پروتکل سلطنتی را مطالعه نکرد و در دام افتاد
 

کد لباس سخت مخصوص بچه ها

قوانین عجیب غریب برای اعضای خانواده سلطنتی انگلیس
شاهزاده جورج زیر 8 سال را فقط می توانید در شورت مشاهده کنید
 
آیا متوجه شده اید که پسر بزرگ شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون، جورج در هر حال و هوایی شورت می پوشد؟ البته والدین او می توانند بیش از یک جفت شلوار را برای وارث خریداری کنند. اما پوشیدن شورت توسط اعضای کوچک خانواده سلطنتی یکی دیگر از الزامات پروتکل است. واقعیت این است که شلوار معمولاً توسط پسران کوچک ، که نماینده طبقه متوسط ​​هستند ، یا کسانی که در حومه شهرها زندگی می کنند،پوشیده می شود. و هیچ یک از اعضای خانواده الیزابت دوم نمی خواهند با اول یا دوم برابر شوند. بنابراین ، شلوارها فقط در بعد از 8 سالگی در کمد لباس جورج ظاهر می شوند.
 
با این حال ، این قانون در مورد خواهرش شارلوت نیز صدق می کند. البته در مورد هیچ شلوار بر روی دختری که نماینده اشرافیت باشد ، جای سوال ندارد. اما شما هرگز دختر ویلیام و کیت را در لباس های صورتی و رنگ و وارنگ نخواهید دید (معمولاً ، به هر حال ، آنها نمایانگر شاهزاده خانم های واقعی در این لباس هستند). در پروتکل سلطنتی آمده است كه دختران باید "ظاهری سنتی و تمیز" داشته باشند. بنابراین ، کمد شارلوت کوچک از انواع لباس های زیبا ، اما ساده را دارد.
قوانین عجیب غریب برای اعضای خانواده سلطنتی انگلیس
شارلوت - دختر شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون
 
 

در مورد کد لباس برای زنان اعضای خانواده سلطنتی را فراموش نکنید

قوانین عجیب غریب برای اعضای خانواده سلطنتی انگلیس
کیت میدلتون و مگان مارکل
پیروی از این پروتکل برای دخترانی که خوشبخت می شوند و بستگان ملکه می شوند ، بسیار دشوارتر است. قوانین زیادی برای آنها وجود دارد که می توانید یک مقاله کامل را تهیه کنید. به عنوان مثال ، لاک رنگی یک تابو است. فقط مانیکور و بی رنگ مجاز است. علاوه بر این ، الیزابت کفش های پاشنه گوه را دوست ندارد ، بنابراین هیچ یک از اعضای خانواده و نزدیکان وی چنین کفش و صندلی نمی پوشند. اما هنگامی که این ممنوعیت توسط کیت میدلتون (چه کسی فکر می کرد) نقض شد. در سال 2013 ، تمام دنیا عکسی را دیدند که در آن دوشس کمبریج والیبال را با کفش های گوه و شلوار جین بازی می کند. ظاهراً ملکه در این لحظه با او نبوده است.
قوانین عجیب غریب برای اعضای خانواده سلطنتی انگلیس
وقتی ملکه نمی بیند ، کیت میدلتون نیز قوانین را می شکند.
 
به هر حال ، تمام زنان سلطنتی نمی توانند از تاج استفاده کنند. این یک امتیاز فقط برای زنان متاهل است. برای اولین بار ، دختران فقط در روز عروسی خود مجاز به امتحان چنین لوازم جانبی هستند. و بعد ازآن تاج را فقط می توانید در موارد خاص  بپوشید. در روز عروسی کیت میدلتون با شاهزاده ویلیام ، زینتی وجود داشت که از پرنسس دیانا به ارث رسیده بود.
 
قوانین عجیب غریب برای اعضای خانواده سلطنتی انگلیس
فقط زنان متاهل می توانند تاج بپوشند
 
شلوار جین همچنین برای پادشاهان تابو است و توصیه می شود لباس تنگ نپوشید ، اما این شرط اختیاری است (اما می دانید معنی این کلمات اختیاری چیست). به هر حال ، مگان مارکل ، که به احتمال زیاد ، رکورددار نقض پروتکل است ، وقتی اعلام کرد نامزدی خود را با پرنس هری اعلام کرده ، جوراب ساق بلند نداشت.
 
قوانین عجیب غریب برای اعضای خانواده سلطنتی انگلیس
 

لباس های عزاداری همیشه باید همراه شما باشد

قوانین عجیب غریب برای اعضای خانواده سلطنتی انگلیس
اعضای خانواده سلطنتی همیشه باید برای غیر منتظره آماده باشند. و بنابراین ، برای مسافرت یا صرفاً بازدید ، هرکسی باید وسایل کمد لباس خود را در این یا آن موارد مناسب داشته باشد. بنابراین ، جورج کوچک همیشه پنج جفت شورت در رنگهای مختلف دارد و شارلوت حداقل 10 مدل مو دارد.
اما به نمایندگان بالغ حانواده سلطنتی بازگردید: هرکدام از آنها باید در سفر خود یک لباس عزاداری با خود ببرند. این سنت در سال 1952 پدیدار شد. در آن زمان الیزابت ملکه نبود و در طی سفر به کنیا به وی اطلاع داده شد که پدرش جورج ششم درگذشته است. وارث لباس مشکی با خودش نداشت ، بنابراین مجبور شد هنگام تحویل گرفتن لباسهای عزاداری ، هواپیما را منتظر بگذار. ملکه آینده بعد از تغییر لباس ، جلوی عکاسان ظاهر شد.
 
به هر حال ، به دلایل ایمنی ، اعضای خانواده سلطنتی هرگز با هم پرواز نمی کنند (به جز کودکانی که زیر 12 سال سن دارند ، آنها همراه مادر هستند). انگلستان نباید بدون وارث بماند ، بنابراین اگر اتفاقی برای یکی از آنها رخ دهد ، دیگری احتمالاً زنده خواهد ماند.
 

در نوبت خود صحبت کنید

حتی ناهار باید طبق برنامه پیش برود.
 
شام سلطنتی یک مراسم خاص است. نیازی به گفتن نیست ، همه افراد حاضر در آن باید با همان سرعت با ملکه غذا بخورند و غذا را در لحظه ای که اعلیحضرت چنگال و چاقو را به زمین گذاشت ، تمام کنند. حاضران می توانند در مواقعی خاص با الیزابت صحبت کنند.
 
بنابراین ، میهمانان محترم معمولاً در سمت راست ملکه می نشینند و به طور معمول ، او در دور اول غذا با آنها ارتباط برقرار می کند! و هنگامی که دور دوم غذا را می آورند ، اعلیحضرت توجه خود را به سمت چپ خود جلب می کند!
کسانی که این قوانین را نمی دانند ممکن است در شرایط سختی قرار بگیرند. بنابراین ، یک بار راننده برجسته اتومبیلرانی لوئیس همیلتون ، هنگام بازدید از کاخ باکینگهام ، به نوبه خود صحبت نکرد ، و به او فهماندند که رفتار نادرست دارد.
 

غذا بدون سیر

قوانین عجیب غریب برای اعضای خانواده سلطنتی انگلیس
البته اعضای خانواده سلطنتی به ندرت خود آشپزی می کنند ، اما برای مواد غذایی نیازهای ویژه ای دارند.
اعضای خانواده سلطنتی می توانند نفیس ترین ظروف تهیه شده توسط بهترین سرآشپزها را استفاده کنند. اما روی میز ملکه هرگز غذاهای دریایی ، گوشت خام ، سخت پوستان و آب نخواهید دید . واقعیت این است که این محصولات نه تنها به مدت طولانی از معده جذب نمی شوند بلکه می توانند باعث مسمومیت جدی غذایی شوند. به خطر انداختن سلامتی شما توسط ورثه تاج و تخت غیر منطقی تلقی می شود.
 
اما اینکه چرا سیر به دادگاه آمده است ، مشخص نیست. در آشپزخانه کاخ باکینگهام ، این ماده به هیچ وجه وجود ندارد. شاید الیزابت دوم به سادگی تحمل بوی سیر را نداشته باشد. همچنین اعضای خانواده سلطنتی از ماکارونی ، برنج و سیب زمینی طرفداری نمی کنند.
 

Monopoly وجود ندارد!

قوانین عجیب غریب برای اعضای خانواده سلطنتی انگلیس
شاهزاده اندرو توضیح داد که چرا اعضای خانواده وی نباید Monopoly بازی کنند
 
به نظر می رسد که Monopoly یک بازی معمولی است که فقط برای اهداف سرگرمی ساخته شده است. اما اعضای خانواده سلطنتی مجاز به انتخاب هر نوع بازی هستند ، به جز این بازی مونوپولی. مدت ها مشخص نبود که چرا این تابوی عجیب ظاهر شده است. اما در سال 2008 شاهزاده اندرو ، فرزند الیزابت،  اعتراف کرد که این بازی باعث ایجاد رقابت می شود و به شر و شرور تبدیل می شود.
ما فقط در مورد بخش کوچکی از شرایط مورد نیاز اعضای خانواده سلطنتی انگلیس برای شما گفتیم. اگرچه در حقیقت ، نمایندگان کاخ باکینگهام ادعا می کنند که هیچ پروتکلی وجود ندارد. باور کردنش سخت است بنابراین ، شاید تصمیم مگان مارکل درست باشد که خواست طبق قوانین خودش زندگی کند؟
مقاله را دوست داشتید؟ با گذاشتن نظر از ما پشتیبانی کنید(:

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید