کل جهان معتقدند که کانادا بهشتی بر روی زمین است

کل جهان معتقد است که کانادا بهشتی بر روی زمین است. ما متوجه شدیم که این واقعا درست است.
هنگامی که ما در مورد یک کشور صحبت می کنیم، بسیاری از افراد تصاویر کلیشه ای را در سر می پرورند، مثلا کانادا اغلب با زمستان بی انتها و یخ در خیابان ها تداعی می شود. با این حال، واقعیت ممکن است اساسا با آنچه که درذهن ما وجود دارد، متفاوت باشد.
 
sayarak.com تعدادی از ایده ها را در مورد سبک زندگی در کانادا جمع آوری کرده وحال ببینید که چه چیزی درست است و چه چیزی درست نیست.
 

همه کانادایی ها انگلیسی و فرانسوی را می دانند

اگر چه هر دو زبان رسمی در کانادا هستند ، اقلیت فرانسوی صحبت می کند. اکثر کانادایی ها انگلیسی صحبت می کنند دانش لازم برای دو زبان فقط برای کارکنان در سازمان های دولتی مورد نیاز است. برای بقیه ساکنان این کشور وسیع، دانش زبان دوم، انتخاب شخصی است.

همه کانادایی ها شربت افرا می خورند

شربت افرا به عنوان جایگزین شکر سالم در نظر گرفته می شود، به همین دلیل است که اغلب به خصوص در پخت و پز استفاده می شود. با این حال، برای کانادایی ها، این فقط یک شربت است که در میهن خود ساخته شده است.
 

هیچ آثار تاریخی در کانادا وجود ندارد که بتواند شما را تحت تاثیر قرار دهد 

در کانادا، شما واقعا ساختمان های باستانی مانند کولوسئوم یا تخت جمشیدو یا کلیسای میلان را پیدا نخواهید کرد. قدیمی ترین ساختمان های کانادا به  اواسط قرن نوزدهم باز می گردد . با این وجود، چیزی برای دیدن وجود دارد: فقط Casa Casa Loma یا Château Frontenac (در تصویر زیر).

کانادا خیلی سرد است 

در واقع، نه همیشه و نه همه جا. در جنوب کانادا، نزدیک به مرز آمریکا، آب و هوا در تابستان نسبتا گرم و بلند است و حرارت 30 درجه به دور از عادت نیست. اما واقعا در بخش شمالی کشور سرد است - آب و هوایی قطبی وجود دارد. در ونکوور، در ساحل اقیانوس آرام، زمستان گرم و مرطوب است، و در ماه مارس درختان در حال شکوفایی هستند.

در همه جا یخ و خرس دیده می شود

آنها دیده می شوند، اما نه در همه جا. سرزمین های بزرگ با طبیعت بکر به زندگی آزاد حیوانات وحشی کمک می کند. دوستداران طبیعت می توانند حشرات، خرس ها، گراز وحشی و روباه را ببینند، بنابراین پیاده روی از طریق جنگل توصیه نمی شود مسیرهای گردشگری را استفاده کنید. اما در شهرها، البته، شما حیوانات بزرگ وحشی را نمی بینید: در اینجا شما می توانید راکون ها، اسکون ها و سنجاب ها را تماشا کنید.

در کانادا، پلیس با لباس قرمز و اسب سوار است

در واقع، شکل قرمز متعلق به پلیس سوارکاری کانادا ( پلیس سوار کانادا ) است و اسبها داستان تخیلی نیستند. پلیس سوارکار می تواند در شهر پیدا شود، اما اغلب پلیس به طور معمول با یک رنگ تیره است. به طور کلی در شهر ها معمولا پلیس توسط خودرو نظارت می کند.

در کانادا مهاجران را دوست دارند 

نه اینکه واقعا آنها را بسیار دوست داشته باشند، اما با مهاجران با تحمل بیشتر از هر جای دیگر دنیا برخورد می کنند. اکثر کانادایی ها زمانی مهاجر بوده اند. بنابراین با تازه واردان با آرامش و درک صحیح برخورد می شود.

در کانادا تعداد زیادی افراد وجود دارند که همه با یکدیگر آشنا هستند

کانادا با مساحت ۹٫۹۸ میلیون کیلومتر مربع، دومین کشور پهناور جهان از نظر مجموع مساحت و چهارمین کشور پهناور جهان از نظر مساحت خشکی می باشد.

تراکم جمعیت کانادا 3 نفر در هر یک مربع است و یکی از پایین ترین تراکم جمعیت در جهان است. با این حال، این بدان معنی نیست که کمتر از 2 هزار نفر در  تورنتو زندگی می کنند و همه آنها یکدیگر را می شناسند. 37 میلیون نفر در یک کشور خیلی بزرگ زندگی می کنند.

کانادا به اقلیت ها بسیار وفادار است

این درست است هر اقلیت، ملی و جنسی، در اینجا راحت تر از هر جای دیگر دنیا زندگی می کنند.
 

در کانادا، مراقبت های بهداشتی رایگان است

پزشکی در کانادا با بیمه MediCare تحت پوشش قرار می گیرد که اصل اساسی آن در دسترس بودن خدمات پزشکی لازم برای سلامت و زندگی هر شهروند است. با این حال، پویایی وجود دارد: همه چیز بیمه نیست. به عنوان مثال، برای برخی از روش های دندانپزشکی و یا چشم پزشکی، باید پول را از جیب خود پرداخت کنید.

کانادا به نظر یک روستای بزرگ است 

90٪ از قلمرو کانادا ساکن نیست. 10٪ باقیمانده توسط شهرها و روستاها اشغال می شوند - همانطور که در واقع در اکثر کشورهای جهان است. در کانادا، شهرهای میلیون دلاری وجود دارد که واقعا شبیه به شهرک های روستایی نیستند. با این حال، بسیاری از شهرهای کوچک آرام، در آن وجود دارد.

کانادایی هاکی را دوست دارند

بگذارید فقط از هاکی بگوییم این چیزی است که کانادایی ها کاملا از خودشانمی دانند. به عنوان مثال، شربت افرا را ببینید: بزرگتر و بهتر از کانادا، در هیچ کجا تولید نمی شود. و کانادایی ها می دانند که این جزو قلمرو آنهاست. هاکی هم همانگونه است: احتمالا در هیچ کشور دیگری،هاکی نسل اندر نسل ادامه نمی یابد. اما باید خاطرنشان ساخت که لاکراس و فوتبال قدیمی خوب در اینجا بسیار محبوب هستند .
 

کانادا یک کشور چند فرهنگی است، بنابراین هیچ جذابیتی وجود ندارد 

هم بله و هم نه در واقع هر مهاجر قادر خواهد بود هموطنان خود را در اینجا پیدا کند و با آنها ارتباط برقرار کند. بنابراین، نیاز به ادغام با جامعه محلی حذف شده است. با این حال، یک دولت، یک زبان و قوانین عمومی وجود دارد که همه آنها را مشاهده می کنند. بنابراین، هنوز سردرگمی رخ می دهد: افراد ملت های مختلف با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند، دوستان با هم ازدواج می کنند. در نتیجه، آنها در نهایت تبدیل به کمی کانادایی می شوند.

کانادا 51 مین ایالت آمریکا است

کاناداییها فرهنگ، سنت و تاریخ خود را دارند. بنابراین، هنگامی که این نادیده گرفته می شود، آنها بسیار ناراضی می شوند. کانادا کشوری مستقل است.

کاناداییها آبجو را دوست دارند 

کانادا واقعا آبجوی زیادی میخورد طبق  آمار ، آبجو محبوبترین نوشیدنی الکلی در کشور کانادا است. بنابراین، در سال 2015، کانادایی 22.71 میلیون لیتر آبجو خورده شده است.
 

در کانادا، کالاها در فروشگاه ها مانند هر جای دیگر فروخته می شوند

در مغازه ها در لیست قیمت ها، بدون مالیات بر ارزش افزوده است. این مالیات بر ارزش افزوده هنگامی که شما پرداخت می کنید، به قیمت کالا اضافه می شود. مالیات های مختلف در استان های مختلف وجود دارد: در انتاریو - 13٪، و در آلبرتا، به عنوان مثال، تنها 7. درصد.

کانادایی ها غذای فست فود را دوست دارند

تیم هورتونز (Tim Hortons) مجموعه‌ای چندملیتی از رستوران‌های زنجیره‌ای فست‌ فود به خاطر قهوه‌ها و دونات‌های خود مشهور است و کانادایی ها عاشق این رستوران‌ زنجیره‌ای هستند .البته، در کانادا دیگر غذاهای فست فودی وجود دارد، اما نسبت به این فست فود درست مثل هاکی یا شربت افرا برخورد می کنند.البته موسس آن یک بازیکن هاکی به نام تیم هورتونز است.

کانادایی ها مودب هستند

کانادایی ها مودب هستند: همیشه می گویند "متاسفم"، "متشکرم" و لبخند می زنند در واقع، می توان گفت که آنها دوست و با اعتماد به نفس هستند. اما این بدان معنا نیست که، در روابط خوب با همسایگان خود، شروع به رفت و آمد و دید و بازدید از یکدیگر کنید.
 

کانادایی ها دوست ندارند که آمریکایی نامیده شوند

این درست است: یک کانادایی همیشه سعی می کند اگر شما او را آمریکایی بنامید حرف شما را اصلاح کند. روح رقابت بین ایالات متحده و کانادا به وضوح حضور دارد.
 

کانادایی ها بلندپرواز نیستند

زندگی در کانادا بسیار آهسته و آرام است، مردم آرام هستند، زیرا بسیاری از مردم حتی فکر صعود از نردبان شغلی را نمی کنند. چرا؟به نظر آنها اگر فقط می توانید از یک زندگی شاد و زیبا لذت ببرید؟پس لذت ببرید، بسیاری از کانادایی ها زندگی بدون اضطراب را انتخاب می کنند و نمی خواهند که دنیا را تسخیر کنند.
شما بگویید در باره کانادا چه فکری می کنید؟

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید