چگونه یک راهب در ارتفاع 40 متر زندگی می کند

26 سال تنهایی در بالای صخره: چگونه یک راهب در ارتفاع 40 متر زندگی می کند.
داستان ماکسیم کاواتورادزه و خانه فعلی او مانند دیگران نیست - آواز خواندن او به وضوح شنیده نمی شود. خانه اش برای دیدن ساده است. این راهب در بالای یک صخره سنگی آهکی 40 متری به تنهایی زندگی می کند.
این سنگ آهکی ستون Katskhi نامیده می شود - به نمایندگی از یک روستای کوچک گرجی واقع در نزدیک ترین شهر چیاترا است. اما چند کیلومتری جنگل و کوه وجود دارد - چشم انداز فوق العاده زیبایی دارد.به گردشگران و توریست ها توصیه می شود حتما از این مکان دیدن کنند.
پله به بالای صخره سنگی
در حال حاضر برای رفتن به بالای ستون از یک راه پله تنگ است. بالا رفتن از زمین تا بالای صخره حدود 20 دقیقه طول می کشد - و تنها کسی است که از ارتفاع نمی ترسد قادر به بالا رفتن از آن است. قبل از ساختن این نردبان، مردم اعتقاد داشتند که امکان رفتن به بالایاین صخره وجود ندارد ولی تعجب آنها را تصور کنید زمانی که در سال 1944، هنگامی که آنها برای اولین بار به بالای صخره رسیدند، کوهنوردان علامت های معبد قدیمی، یک انبار شراب، دیوار قلعه و بقایای انسان را در آنجا کشف کردند. معلوم شد که قبلا در این مکان کاملا نامناسب کسی زندگی می کرده است.
مردم عادی مجاز به صعود به بالای ستون نیستند.
امروز، مردم محلی ستون را "قلعه تنهایی" می نامند. از سال 1993، ماکسیم راهب در آن زندگی می کند. در ابتدا او در زیر این ستون سنگی در غار زندگی میکرد و بعد از اینکه او به احیای معبد کمک کرد. در سال 1999، تحقیقات باستان شناسی از بقایای سازه ها در بالای ستون شروع شد، و در نهایت به پایان رسید، درست در محل معبد قدیمی ساخت کلیسا آغاز شد. این کلیسا به طور کلی طرح ساده ای از اولین معبد نابود شده را تکرار می کند - سالن 3.5 متر با 4.5 متر ساخته شده از سنگ. کلیسای جدید ماکسیم  نامگذاری شد.
بقایای یک راهب که چند قرن پیش در بالای ستون Katzha زندگی می کرده است.
در حال حاضر، ماکسیم کاواتورادزه  65 ساله است و در 26 سال گذشته در بالای ستون Katzha زندگی کرده است. دو بار در هفته، ماکسیم به طبقه پایین می رود تا با مردم محلی دعا کند. دسترسی به بالای ستون معمولا بسته می شود - فقط کشیش های خاص و مردان جوان که دو بار در هفته با ماکسیم در پای صخره دعا می کنند، حق دارند صعود کنند. برای اینکه عکاس Amoch Chappl به بالای ستون Katzha صعود کند، او نیز مجبور شد چهار روز درمراسم نماز آنها شرکت کند. فقط پس از آن عکاس مجاز به صعود از پله های خطرناک شد.
راهب Maxim تنها در بالای صخره زندگی می کند.
ظاهرا، ستون Katskhi به عنوان یک مکان مقدس برای چند قرن قبل از فتح گرجستان توسط امپراتوری عثمانی در نظر گرفته شده است. بنابراین ما می توانیم بگوییم که راهب ماکسیم سنت باستانی را زنده کرده است.
قبلا، ماکسیم به عنوان یک اپراتور جرثقیل کار میکرد، بنابراین در ارتفاع بودن برای او ناآشنا نبود. راهبان می گویند: "اینجا، بالا، در سکوت، حضور خداوند بهتر احساس می شود." او تصمیم گرفت پس از آزادی از زندان در بالای ستون زندگی کند. ماکسیم می گوید:من جوان بودم، زیاد می نوشیدم، مواد مخدر می فروختم .
سپس او به زندان رفت و متوجه شد که او نیاز به تغییر در زندگی اش دارد. من با دوستان خود در این نزدیکی اغلب به این سنگ نگاه می کردم. در اینجا، بین زمین و آسمان. من می دانستم که راهبان اینجا زندگی می کرده اند و به آنها احترام می گذارم.
 
در طول این 26 سال، در حالی که ماکسیم در بالای ستون زندگی می کند، تغییر زیادی  در سبک زندگی خود انجام داده است. در سال 1993، هیچ چیزی بر روی این صخره سنگی وجود نداشت اما در حال حاضر کلیسا وجود دارد و در کنار آن یک خانه کوچک است .در پای صخره، یک حلقه کوچک ایجاد شد، جایی که پیروان راهبان زندگی می کردند. مردانی که در زندگی خود با مشکلات مواجه می شوند، به اینجا می آیند - همانطور که خود ماکسیم با آنها مواجه شد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید