من نمی دانم چگونه احساس خوشبختی کنم

من نمی دانم چگونه احساس خوشبختی کنم
چرا ستاره تلویزیونی سریال House Doctor احساس خوشبختی نمی کند: هیو لوری باشکوه 
 
او بازیگر ، کارگردان ، فیلمنامه نگار، موسیقیدان و نویسنده موفقی است. به حساب او نقش های بسیاری در تلویزیون و فیلم ها وجود دارد که مشهورترین آنها بازی در سریال "خانه MD" یا دکتر هاوس است که در آن هیو لوری نقش اصلی را ایفا کرده و در سراسر جهان مشهور شد. کارهای او مورد تقاضا و محبوب است ، او دارای خانواده ای شگفت انگیز است که سه فرزند در آن بزرگ می شوند. در همان زمان ، بازیگر اعتراف می کند: او نمی تواند خوشحال باشد. چه چیزی باعث می شود بازیگر موفق از زندگی لذت نبرد و احساس خوشبختی نکند؟
 

کودکی بازیگر

هیو لوری من نمی دانم چگونه احساس خوشبختی کنم
هیو لوری در کودکی.  / عکس
 
هیو لوری در 11 ژوئن سال 1959 در منطقه Blackbird Leys در آکسفورد متولد شد. مادرش ، پاتریشیا لیدلو ، زنی با 4 فرزند و پدر ویلیام جورج رنالد ماندل "رن" لوری در تمام زندگی به عنوان یک پزشک کار کرد و مدال آور طلای قایقرانی بود ، در بازی های المپیک 1948 در لندن به دست آورد.
 
هیو لوری با برادر و خواهران بزرگتر آنقدر اختلاف سنی داشت که بازیگر احساس کرد که تنها فرزند خانواده است. به گفته خواهران ، مادر کوچک ترین فرزند را بیش از همه فرزندان دوست داشت ، اما خود هیو لوری معتقد است مادرش او را دوست ندارد ، هیو برای مادرش یک ناامید کننده کامل است.
هیو لوری من نمی دانم چگونه احساس خوشبختی کنم
هیو لوری ، 1970  / عکس
 
روابط او با مادرش همیشه پرتنش بود ، او مادر خود را "به لحاظ طبیعت و خلق و خوی" یک پرستار نامید و از طرف یک او هیچگونه همدلی و احساساتی دریافت نکرد. سپس ، در اوایل کودکی ، هیو لوری اولین دوره های افسردگی و شک به خود را تجربه کرد.
 
 
این بازیگر رابطه بسیار گرم تری با پدر خود داشت که او را "توانا ترین فرد جهان" می نامد. وقتی هیو لوری شروع به بازیگری در سریال "دکتر هاوس" کرد ، حتی در مقابل پدرش احساس شرمندگی می کرد ، زیرا او فقط به دلیل تظاهر به پزشک بودن دستمزد زیادی دریافت می کرد. پدر او ، یک پزشک خوب ، درآمد بسیار کمتری داشت.
 
هیو لوری من نمی دانم چگونه احساس خوشبختی کنم
هیو لوری  / عکس
 
هیو لوری قصد نداشت زندگی خود را وقف حرفه بازیگری کند. او دانش آموز بهترین مدارس خصوصی بود و پس از آن دانشجویی در دانشگاه کمبریج ، جایی که وارد شد ، از سنن خانواده حمایت کرد. وی مدرک لیسانس باستان شناسی و مردم شناسی را دریافت کرد و می خواست درست مانند پدرش قهرمان قایقرانی المپیک شود.
 
هیو لوری عضو تیم جوانان بود که در سال 1977 برنده مسابقات قهرمانی ملی انگلیس شد و برای شرکت در المپیک آماده بود و امیدوار بود صاحب یک مدال طلا شود. اما مونونوکلئوز منتقل شده پایان فعالیت ورزشی هیو لوری را خاتمه داد و مرد جوان ناگهان به تئاتر علاقه مند شد.
 
او شروع به حضور در دانشگاه درام کلاب کمبریج فوتلین کرد که بسیاری از کمدین ها و بازیگران مشهوراز آن جا فارغ التحصیل شدند. پس از فارغ التحصیلی ، هیو لوری این تئاتر را رهبری کرد و با همکاری Emma Tompson و Stephen Fry ، به نویسندگان و کارگردانان The Cellar Tapes  و برنده اولین جایزه تئاتر به همراه قراردادی برای پخش تلویزیونی تبدیل شدند.
 
 
مجموعه تلویزیونی Black Viper که در سال 1983 اکران شد ، چنان محبوب شد که هیو لوری به یکی از شناخته شده ترین بازیگران انگلیس تبدیل شد. بعدها آثار بسیار دیگری نیز در فیلم و تلویزیون ، کلاسهای جدی موسیقی و تلاش برای ایجاد آهنگ های خاص خود انجام شد.
 
هیو لوری نوازندگی پیانو را از سن شش سالگی شروع کرد ، بعداً او به گیتار ، طبل ، ساکسیفون و حتی هارمونیکا تسلط یافت. او در طول دوران بازیگری ، استعدادهای موسیقی خود را به طور دائم نشان می دهد ؛ در برخی پروژه ها با مشارکت لوری ، موسیقی توسط خودش اجرا می شود. در سال 2011 و 2013 ، او دو آلبوم موسیقی به نام های Them Talk و Didn't It Rain منتشر کرد.
هیو لوری من نمی دانم چگونه احساس خوشبختی کنم
هیو لوری  / عکس
 
این بازیگر همزمان با کار در تلویزیون ، از اواسط دهه 1990 بازیگری را در فیلم ها شروع کرد ، اگرچه نقش های او اندک بود. در طول آزمایشات برای سریال "دکتر هاوس" ، به گفته تهیه کننده ، هیو لوری احساس یک آمریکایی واقعی را ایجاد کرد و ایده کارگردان از شخصیت اصلی کاملاً راضی کننده بود. این اثر باعث به رسمیت شناخته شدن در سراسر جهان و دریافت بسیاری از جوایز معتبر شد ، که به هر حال ، او هرگز خود را اینگونه نمی دانست.
 

من نمی دانم چگونه احساس خوشبختی کنم 

هیو لوری من نمی دانم چگونه احساس خوشبختی کنم
هیو لوری  / عکس
 
تماشاگران همیشه به حرفه ای بودن او اعتماد داشتند ، اگرچه هیو لوری تحصیلات تئاتر نداشت. با این حال ، این بازیگر حتی به عنوان محبوب ترین مجری تلویزیونی و پردرآمدترین بازیگر در برنامه های تلویزیونی ، وارد کتاب رکوردهای گینس شد. پس هیو لوری چه می خواهد و چه آرزویی دارد که باز هم احساس خوشبختی نمی کند؟
 
او کاملاً خود را به عنوان بازیگر ، موسیقیدان ، فیلمنامه نویسان ، کارگردان و نویسنده درک کرده است. کتاب او "اسلحه فروش"  تقاضای زیادی دارد و ناشر منتظر کار بعدی این بازیگر است.
هیو لوری من نمی دانم چگونه احساس خوشبختی کنم
هیو لوری به همراه همسرش.  / عکس
 
ازدواج هیو لوری با مدیر تئاتر جو گرین که در آن سه فرزند ، دو پسر و یک دختر بزرگ شدند ، دچار شوک های بسیاری شدند ، اما مقاومت کردند. 30 سال است که این زوج با هم زندگی کرده اند. این بازیگر دلایل زیادی برای لذت بردن از زندگی و افتخار خود دارد.
 
اما هیو لوری مرتباً به خود شک می کند و به سادگی نمی داند چگونه خوشبخت باشد؟ به گفته وی ، او دوست دارد شادمانی و چشم انداز خوش بینانه را از جهان یاد بگیرد. اما شک و تردید او را از انجام این کار باز می دارد.
هیو لوری من نمی دانم چگونه احساس خوشبختی کنم
هیو لوری  / عکس
 
او از شهرت ناراحت است و ارتباط با مطبوعات را با اعدام مقایسه می کند. علاوه بر این ، در طول مصاحبه ، او سعی نمی کند بهتر از آنچه در واقع هست، به نظر برسد. و به هیچ وجه خود را بازیگر با استعدادی نمی داند.
 
این بازیگر دائماً با افسردگی دست و پنجه نرم می کند و زندگی خود را سردرگمی و شک می نامد و به هر ستایش با شک و تردید واکنش نشان می دهد 
هیو لوری من نمی دانم چگونه احساس خوشبختی کنم
هیو لوری  / عکس
 
به نظر می رسد همه این مشکلات از دوران کودکی سرچشمه گرفته است ، جایی که وی امید مادر خود بود اما به ناامیدی او تبدیل شد. پاتریشیا لیدلاو واقعاً کوچکترین فرزند خود را دوست داشت ، اما نتوانست به او بگوید. اگر هیو لوری کوچک ، بخش لازم از شناخت و گرمی محبت او را در سنین پایین بدست می آورد ، دلایل زیادی برای تردید در خود پیدا نمی کرد. فقط می توان امیدوار بود که روزی او یاد بگیرد که از زندگی لذت ببرد و خوشحال باشد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید