رنگی ترین شهر های جهان کدام است

آیا می دانید که بسیاری از شهر های پر جنب و جوش روی زمین وجود دارند که برخی از آنها، ویژه و افسانه ای هستند. اینها شهر هایی با خانه های رنگارنگ هستند. وفور رنگ ها در آن ها به سادگی خیره کننده است و هر ساختمان مانند قطعه ای از یک موزائیک بزرگ رنگی است. چنین شهر های زیبایی در قاره ها پراکنده اند ؛ در شمال و جنوب یافت می شوند. علاوه بر این ، همانطور که در عمل نشان می دهد ، "رنگی بودن" شهر به استاندارد زندگی ساکنان آن بستگی ندارد - شهر های رنگارنگ در کشورهای ثروتمند و فقیرنشین یافت می شوند. به هر حال ، درخشان ترین شهرک های این سیاره و رنگی ترین شهر در چوکوکا واقع شده است.

وروکلاو

پانورامای وروکلاو.  / عکس
 
شهر باستانی Wroclaw لهستانی (نام قدیمی Breslavl است) در سواحل اودرا واقع شده است. این شهر نه تنها به دلیل تاریخ غنی ، بلکه به دلیل خانه های رنگارنگ آن نیز مشهور است ، که در ترکیب با معماری باستانی ، Wroclaw را به راحتی افسانه ای می کند.
میدان شهر  / عکس
 
اما با توجه به اینکه این شهر قدمتی بیش از هزار سال دارد ، حتی علاوه بر خانه های رنگارنگ ، چیزی برای دیدن وجود دارد. به عنوان مثال ، gnomes (کوتوله، جن) ، که در شهر وجود دارد بسیار زیاد است.
gnomes در شهر لهستان./ عکس
 

سان جون

 سان خوان.  / عکس
 
ال وگو سان خوان در غرب پورتوریکو واقع شده و به خاطر ساختمان ها و بناهای تاریخی قرنهای شانزدهم مشهور است. خیابان های آن با سنگ آبی آسفالت شده است و ساختمان ها پر از رنگ های مختلف است. مرکز شهر مخصوصاً رنگارنگ است.
پالت رنگ مبهوت کننده است.  / عکس
 
فراوانی پوشش گیاهی در خانه ها ، پنجره ها ، بالکن ها نیز به رنگ می افزاید. به هر حال ، سان خوان قدیمی به عنوان میراث جهانی یونسکو شناخته می شود.
شهر با شکوفه  های رنگارنگ.  / عکس
 
هر خانه رنگ خاص خود را دارد.  / عکس
 

آنادیر

نمای هوایی / عکس
 
منظره خشن منطقه پرمخاطب به زیبایی مرکز اداری منطقه خودمختار چوکوتکا و آنادیر را به زیبایی تزئین می کند. آنقدر رنگارنگ است که حتی به طور غیر رسمی به عنوان رنگارنگ ترین شهر خوانده می شد. بیشتر خانه های این شهر کوچک  پنج طبقه است و روی پیلوت است. اما تعجب آورتر اینکه دیوارهای آنها با رنگهای فوق العاده روشن رنگ آمیزی شده اند و در بعضی از آنها می توانید خلاقیت های هنرمندان را مشاهده کنید.
خانه های موجود در اینجا نه تنها زنگ شده ، بلکه نقاشی شده اند.  / عکس
 
به طور کلی ، این شهر دنج ، ساکت و راحت است.
شهر چند رنگ آنادیر.  / عکس
 

ویلمستاد

ویلمستاد  / عکس
مرکز اداری آموزش عمومی خودگردان در کوراکائو شهر پر جنب و جوش و رنگارنگ ویلمستاد است. این بخشی از پادشاهی هلند است و در جنوب کارائیب واقع شده است. در نیمه اول قرن هفدهم توسط هلندی ها تأسیس شد.
 
ویلمستاد  / عکس
 
ساختار شهر مدرن شامل چندین منطقه تاریخی است و هر کدام از آنها معماری خاص خود را دارند. و وفور رنگ های روشن در معماری ، تجسم بیشتری به شهر می بخشد.
و این هم ویلمستاد.  / عکس
 

ریکیاویک

ریکیاویک  / عکس
 
در حقیقت ، در ایسلند ، نه تنها پایتخت به خاطر خانه های رنگارنگ ، بلکه شهرک های بسیار کوچک مشهور است ، بلکه ریکیاویک به عنوان یک مرکز بزرگ جذب توریسم توجه ویژه ای را به خود جلب می کند.
ریکیاویک  / عکس
 
سنت نقاشی خانه ها در اینجا کمتر از پنجاه سال پیش ظاهر شد. ساختمان ها معمولاً سیاه بودند. به تدریج ، با ظهور رنگ های مختلف ، خانه ها ظریف تر شدند - در ابتدا خاکستری ، و سپس چند رنگ.
حتی نمی توانم باور کنم که زمانی خانه های محلی سیاه شده بودند.  عکس
 
یک پالت روشن از ساختمانها کاملاً متناسب با چشم انداز زیبای ایسلند است.
 

آل آلتو و لاپاز

خانه های این شهر نه تنها رنگارنگ بلکه فوق العاده نیز هستند.  / عکس
 
شهر بولیوی ال آلتو ،  با ظاهر بیگانه خود تحت تأثیر قرار می گیرد: خانه های اینجا فقط رنگی نیستند ، بلکه بسیار عجیب و غریب هستند - گویی از یک فیلم علمی تخیلی است.
خانه های ال آلتو توریست ها را شگفت زده می کنند.  / عکس
 
ساختمان های عجیب و غریب چند رنگ در این منطقه کوهستانی ، که به واسطه تنوع رنگهای طبیعی متمایز نیستند ، توسط معمار جوان محلی ، فردی سیلوستر طراحی شده است.
 
به هر حال ، کلانشهر مدرن لاپاز (پایتخت بولیوی) ، که مجاور شهر ال آلتو است ، به وفور از رنگها استفاده کرده است.
لاپاز  / عکس
پانورامای لاپاز.  / عکس
خانه های خارق العاده ال آلتو ، به ویژگی بارز قبیله آیمارا در بولیوی تبدیل شده است.
 
 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید