چرا چینی ها سنگ می خرند

چرا چینی ها سنگ می خرند
چین کشوری غیرمعمول و تا حدودی مرموز با سنت ها ، ویژگی ها و عجیب و غریب های خاص خود است. حتی کوههای سنگفرش شده دارد و سنگریزه های بی نظیر را در بازار می فروشند ، که در نزدیکی آنها همیشه تعداد زیادی خریدار وجود دارد. اما این همه چیز نیست. در چین مناطق ویژه ای وجود دارد که سنگ ها به فروش می رسند.
 
چرا چینی ها سنگ می خرند
چینی ها هر آنچه را که توسط طبیعت ایجاد می شود را دوست دارند / عکس
 
برای ما ، بسیاری از اقدامات چین بسیار غیر معمول به نظر می رسد. و در واقع ، در این ملت ، همه چیز کاملاً متفاوت از کشور ما است. به عنوان مثال ، در بازار های چین بخش های بزرگی با سنگ های مختلف وجود دارد. یک سؤال منطقی پیش می آید - چرا این امر ضروری است و چرا چینی ها سنگ می خرند ؟ مسئله این است که تامل در مورد همه چیز طبیعی و طبیعت بخشی از فرهنگ معنوی مردم چین است. چینی ها معمولاً فقط می توانند به سطح دریاچه ، درختان و گیاهان گلدار ، برف باران و غیره نگاه کنند. آنها زمان زیادی را به سرگرمی مورد علاقه خود اختصاص می دهند ، و این کار را اغلب به اندازه کافی انجام می دهند.
چرا چینی ها سنگ می خرند
چینی ها زیبایی خاصی را در سنگ پیدا می کنند / عکس
 
سنگ ها یکی از مؤلفه های مهم سنت ها و فرهنگ ملی هستند. این در مورد سنگهای قیمتی نیست. تقریباً هر نمونه ، حتی معمولی ترین سنگ فرش سنگی ، می تواند باعث تحسین چینی ها شود ، تمایل به توقف کردن و تحسین این اثر هنری که توسط خود طبیعت ایجاد شده است. ساکنان چین در سنگ ها زیبایی و لطف خاصی را می بینند. همچنین ، در اینجا اعتقاد بر این است که هر نمونه سنگ، از ویژگی های درمانی ویژه ای برخوردار است. با استفاده از آنها ، ماساژ  با سنگ انجام می شود و نه تنها طراحی اتاق ها و محوطه سازی نیز بدون سنگ ها نمی تواند باشد. در یکی از معابد محلی یک بلوک عظیم سنگی وجود دارد که مقدس محسوب می شود.
چرا چینی ها سنگ می خرند
سنگ - محصول محبوب در چین / عکس
 
براساس آنچه در بالا گفته شد ، سنگ ها در چین محصولی محبوب هستند. این کشور دارای کل بازارهایی است که تنها محصول آن است ؛ حراجی ها و نمایشگاه ها برگزار می شود. شما می توانید یک ماده زینتی استاندارد و سنگ های سخت نیمه قیمتی بخرید که تعجب آور نیست.
 
در اینجا ، سنگریزه های بسیار معمولی به شکل ریگ رودخانه و دریا نیز تقاضا دارند که در کشور ما مورد توجه کسی نیست. شستشو می شود ، و بعضی از آنها حتی صیقل داده می شوند.
چرا چینی ها سنگ می خرند
قیمت برخی از سنگها بسیار زیاد است / عکس
 
دشوار است که این محصول را ارزان بخریم. نمونه هایی وجود دارد که قیمت آنها به طور کلی سر به آسمان می زند و هزاران یوان قیمت دارد. اما حتی اگر این یک سنگریزه بسیار کوچک باشد ، حتی یک واحد حداقل ده یوان هزینه دارد. تصور کنید ، در کشور ما نه تنها سواحل وجود دارد ، بلکه کف رودحانه ها نیز با این ثروت انباشته شده و هیچ کس حتی به صورت رایگان آن را جمع نمی کند.
چرا چینی ها سنگ می خرند
محصولات سنگی در چین بسیار پرطرفدار است / عکس
به طور طبیعی سنگ های با ارزش و گرانتری نیز فروخته می شوند. بسیاری از آنها زیبایی غیرمعمول دارند. چنین محبوبیت سنگ های سخت همچنین با تقاضای زیاد در کشور برای محصولات سنگی که اغلب یک شاهکار واقعی هستند توضیح داده می شود.
اگر می خواهید چیزهای جالب تری در مورد چین بدانید ، پسچگونه چینی ها در آپارتمان 2 متر مربع زندگی می کنند را بخوانید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید