گنجی به ارزش بیش از یک میلیون دلار پیدا شد

گنج فارست فن
یک شکارچی گنج "گنجینه های فن" را که بیش از یک میلیون دلار می باشد پیدا کرده است.به نقل از ایندیپندنت ، فارست فن (Forrest Fenn)،  کلکسیونر آثار باستانی در تاریخ 7 ژوئن گفت ، شکار ده ساله برای گنجینه جمع کننده آمریکایی ، فارست فن پایان یافته است.

ده سال پیش ، فارست فن (Forrest Fenn)، کلکسیونر آثار باستانی، صندوقچه ی گنج را در کوه های راکی ​​(ایالات متحده آمریکا) پنهان کرد ، که حاوی سکه طلا  ، جواهرات باستانی با سنگ قیمتی ، مجسمه های باستانی چینی و سایر اقلام با ارزش به ارزش بیش از یک میلیون دلار آمریکا بود. فارست فن سرنخ هایی را در مورد محل گنج پنهان در کتاب  خود  در یک شعر 24 خطی "Passion of Chase" برای گنج یاب ها قرار داد.

 

نقشه گنج
به مدت ده سال ، بیش از یکصد هزار نفر برای یافتن "گنج های فن" ناموفق بودند. برای چهار شکارچی گنج ، این جستجو با مرگ پایان یافت.

فن گفت که صندوق گنج پیدا شده است و عکس هایی که توسط گنج یاب به وی ارسال شده ، این موضوع را تأیید می کند. وی گفت: "مردی که گنج را پیدا کرده نمی خواهد نام او ذکر شود. او از شرق است . "فارست 89 ساله اظهار کرد که گنج را در محل سخت و صعب العبوری مخفی نکرده بود زیرا در آن زمان 80 ساله بوده است.

حتی بعد از کشف گنج ، فن از نشان دادن مکانی در کوه های راکی ​​که در آن گنج را مخفی کرده بود امتناع ورزید. به گفته این گردآورنده ، او می خواست كه این فرصت را به مردم بدهد كه در یك ماجراجویی قدیمی(جستجو برای بدست آوردن ثروت) شركت كنند.

به یاد بیاورید که در نوامبر 2019 دانشمندان انستیتوی باستان شناسی آکادمی علوم روسیه گنجی را با سکه های طلای بیزانس قرن 10 قبل از میلاد در شبه جزیره تامان کشف کردند. 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید