سبک زندگی در ژاپن که برای گردشگران عجیب است

در

سبک زندگی

ژاپن کشوری بی نظیر است که دارای سنت ها و سبک زندگی خاص خود است. اروپایی ها همیشه انگیزه برخی اقدامات ژاپنی ها را نمی فهمند. اما مواردی وجود دارد که ما برای اتخاذ و تقلید این سبک زندگی از  آنها ضرری نخواهیم کرد.

 

1.صرفه جویی درمصرف آب

صرفه جویی درمصرف آب

لوله کشی برای صرفه جویی در مصرف آب.

بسیاری از آپارتمان ها و دستشویی های عمومی در ژاپن دارای مخزن ذخیره هستند که به صرفه جویی در مصرف آب کمک می کند. به جای آن دکمه تخلیه روی مخازن ، سینک ظرفشویی دارند. آب مورد استفاده برای شستن دستها داخل مخزن می شود و برای فلش تانک استفاده می شود.

2. بلندگوها

سبک زندگی در ژاپن

بلندگوها در شهرها.

در تمام شهرهای ژاپن ، یک سیستم پخش رادیویی برای جمعیت نصب و تنظیم شده است. به طور معمول ، بلندگوها اطلاعات مربوط به تغییرات جدی در شرایط آب و هوایی و قریب به اتفاق بلایای طبیعی و آلودگی هوا را منتقل می کنند. در روزهای معمولی هنگام غروب آفتاب ، موسیقی دلپذیر از بلندگوها پخش می شود. به هر حال ، کودکان اغلب از یک سیگنال موسیقی استفاده می کنند و آن را به عنوان علامتی می دانند که زمان رفتن به خانه است.


3. تاکسی با درب اتوماتیک در ژاپن

تاکسی با درب اتوماتیک در ژاپن

تاکسی با درب اتوماتیک

با استفاده از تاکسی ژاپنی ، دیگر لازم نیست نگران اظهار نظر راننده در مورد محکم بستن درب ها شوید. و نکته این نیست که رانندگان تاکسی در این کشور خیلی مودب هستند ، بلکه این است که تمام اتومبیل ها با درب اتوماتیک هستند. درها به طور مستقل باز و بسته می شوند!


4- نودل و آب جوش در ژاپن 

نودل و آب جوش در ژاپن

نودل: رشته فرنگی فوری

تقریباً همه فروشگاه ها و سوپر مارکت ها که رشته فرنگی فوری می فروشند دارای دستگاه های آب جوش هستند. بسیاری از ساکنان از آنها برای طبخ شام ، به اصطلاح ، بدون عزیمت به صندوق پول استفاده می کنند. این ممکن است برای گردشگران عجیب به نظر برسد ، اما زمان ژاپنی ها بسیار شلوغ است. آنها به ندرت در خانه پخته و پز می کنند ولی  اغلب در حال خوردن هستند.


5- سوخت گیری در ژاپن

سوخت گیری در ژاپن

پمپ بنزین های فانتزی در ژاپن

 

توریست های بی تجربه در سوخت گیری در ژاپن ممکن است غیر عادی به نظر برسند. با این حال ، در واقع ، آنها بسیار راحت هستند. بر خلاف پمپ های ما ، شما نیازی به رانندگی به سمت پمپ خاصی ندارید ، فقط در زیر بلوک متوقف شوید. شیلنگ ها بسیار طولانی هستند و همچنین در قسمت بالا قرار دارند.


6. حمام های عمومی در ژاپن

حمام های عمومی در ژاپن

وان های داغ عمومی در ژاپن 

 

حمام های عمومی یک اتفاق تقریباً رایج در ژاپن است. آنها را می توان در مناطق مختلف یافت. آب موجود در این وان ها همیشه داغ است و آنها بعد از کار نوعی آرامش بخش هستند.


7. منوی الکترونیکی در ژاپن

منوی الکترونیکی در ژاپن

منوی الکترونیکی در ورودی رستوران های ژاپن 

 

در ژاپن بسیاری از کافه ها دارای چنین نمایشگرهای الکترونیکی در ورودی هستند. شما می توانید یک ظرف غذا را انتخاب کنید و درست در ورودی بنوشید ، بدون اینکه منتظر باشید که پیشخدمت به شما نزدیک شود ، و سپس آن را به آشپزخانه منتقل کنید. این یکی دیگر از ویژگی های سرزمین طلوع خورشید است که برای صرفه جویی در وقت اختراع شده است.


8. گوزن های اهلی در  در ژاپن

گوزن های اهلی در پارک ژاپن

گوزن های اهلی در پارک ها ی ژاپن

 

در یکی از شهرهای مرکزی ژاپن گوزن های زیادی وجود دارد. آنها مدتهاست که از وحشی شدن دست برداشته و با مردم دوست می شوند. بسیاری از ساکنان و گردشگران برای تغذیه حیوانات ناز به پارک ها می آیند و در عین حال به تماشای آنها می پردازند. به هر حال ، نوشیدنی های دوستان چهار پا را می توانید در کیوسک های بیشماری که در پارک ها در هر بخش از پارک قرار دارند خریداری کنید.


9. صندوق های پستی در ژاپن

صندوق های پستی در ژاپن

صندوق پستی در هر نقطه در ژاپن

برای ارسال بسته در ژاپن ، نیازی به مراجعه به اداره پست و ایستادن در صف نیست. می توانید از یکی از صندوق های پستی که در خیابان ها و در نزدیکی سوپر مارکت ها نصب شده اند استفاده کنید. قابل توجه است که از این طریق شما می توانید چیزها و نامه ها را نه تنها در داخل کشور مبادله کنید بلکه می توانید ارسال به خارج از کشور را نیز انجام دهید.


10. ورزش در ژاپن

ورزش در ژاپن

سبک زندگی سالم در ژاپن

 

یک سبک زندگی سالم معرف یک جسم ژاپنی ها است. بیشتر افراد مرتباً ورزش می کنند و ورزش می کنند یا به دنبال دویدن هستند. به هر حال ، مسئولان از عشق به ورزش حمایت می کنند. بنابراین ، در بسیاری از پارک ها ، فیلمبرداری از افرادی که مشغول گرم کردن هستند انجام می شود تا نمونه آنها الهام بخش و تحریک کننده کسانی باشد که در خانه می مانند.


11. کمد های لباس ورزشی در پارک ها

سبک زندگی در ژاپن

کمدهای تحویل لباس

در ادامه موضوع ورزشی ، شایان ذکر است که بسیاری از ژاپنی ها نه تنها ورزش می کنند بلکه بعد از کار نیز ورزش می کنند. برای راحتی این دسته از شهروندان ، کمد های قفل داری در نزدیکی پارک هایی نصب شده که می توانید کفش ورزشی و  لباس ورزشی را در آن برای روزهای آینده نگهداری کنید.

   
12. نشانگرها برای رعایت فاصله اجتماعی در ژاپن

رعایت فاصله اجتماعی در ژاپن

حفظ فاصله در ژاپن مدتها قبل از بیماری همه گیری کرونا آغاز شد. در این کشور نوارهای مخصوص تقسیم بر روی زمین در مترو و دفاتر دولتی مشاهده می کنید. به هر حال ، بیشتر مردم به علائم می چسبند و با نظم و انضباط  از هدر رفتن زمان جلوگیری می کنند.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

10 چیز که فقط در ژاپن می بینید، حتی اگر در سراسر جهان سفر کنید

در
تعداد زیادی از عناصر فرهنگ ژاپن وارد زندگی ما شده است. بسیاری از ایرانی ها انیمیشن  ها و درام های ژاپنی را تماشا می کنند، سوشی و رشته فرنگی می خورند، به آهنگ های خوانندگان آسیایی گوش می دهند.  با این حال، مواردی در سبک زندگی ژاپنی ها وجود دارد که تا به امروز جز سرزمین خورشید در جای دیگری دیده نشده و منحصر به کشور ژاپن است.
 
ما در  sayarak.com آموخته ایم که ویژگی های فرهنگی، ژاپن را از بقیه جهان متمایز می کند.
 
1
10 چیز که فقط در ژاپن با آن روبرو می شوید، حتی اگر شما در سراسر جهان سفر کنید
به کودک یاد داده ایم که "اگر یک مرد سبز را دیدی، باید از خیابان عبور کنی" - ما این قانون را در دوران کودکی یاد گرفتیم. اما در برخی از خیابان های ژاپن، عابر پیاده های توسط خرگوش Miffi دوست داشتنی قهرمان کتاب های کودکان توسط دیک برونا، هنرمند هلندی هدایت می شوند.حال این سوال پیش می آید که  این شخصیت چگونه به فرهنگ ژاپن مهاجرت کرد؟ پاسخ ساده است: Miffi ژاپنی Hello Kitty را یادآوری کرد.
 
2
10 چیز که فقط در ژاپن با آن روبرو می شوید، حتی اگر شما در سراسر جهان سفر کنید
دستگاه های وندینگ مدت زمانی است که دیگر غیر معمول نیستند، ما برای خرید قهوه و تنقلات در آنها استفاده می کنیم. اما در ژاپن، ماشین محبوب نیز برای فروش لباس زیر و لباس شنا استفاده می شود. مکانیزم پیچیده به شما امکان می دهد اندازه دلخواه را از طریق کنترل پنل انتخاب کنید. و مهمتر از همه، بدون سر و صدا - خرید انجام می شود . شاید تنها نکته سیستم ناتوان بودن در مورد جنس محصول است.
3
10 چیز که فقط در ژاپن با آن روبرو می شوید، حتی اگر شما در سراسر جهان سفر کنید
ما عادت کرده ایم به طور گسترده در صندلی ها در کافه ها بنشینیم. اما ژاپنی ها به طور سنتی برای راحتیبیشتر، در هر کجا که باشند، تلاش می کنند. بنابراین، صندلی ها در موسسات پذیرایی ژاپنی بیشتر شبیه به ناهار خوری هستند. در میان اروپایی ها، این قطعه از مبلمان  izakaya نامیده می شود.
 
4
10 چیز که فقط در ژاپن با آن روبرو می شوید، حتی اگر شما در سراسر جهان سفر کنید
برای از بین بردن استرس و خلاص شدن از سردرد، ما اغلب از ماساژور نقطه ای استفاده می کنیم، که به طور عمومی به نام "goosebump" شناخته می شود. این دستگاه طرح های پیچیده ای ندارند. در ژاپن، یک نسخه خلاقانه معمول است - ماساژورهای برقی به شکل هشت پا با چند رنگ .
 
10 چیز که فقط در ژاپن با آن روبرو می شوید، حتی اگر شما در سراسر جهان سفر کنید
در زمان معرفی Pringles از عبارت افسانه ای "وقتی بازش کنی دیگه نمیتونی بس کنی!" استفاده شد و در ژاپن با چنین نام تجاری تولید رشته فرنگی 
 
6
10 چیز که فقط در ژاپن با آن روبرو می شوید، حتی اگر شما در سراسر جهان سفر کنید
رفتن به نزدیکترین کافه تریا برای یک فنجان قهوه، یا تنها در یک میز در یک رستوران در هنگام ناهار، چیزی شایع برای ماست. اما در کافه های ژاپنی، برای جلب بازدید کنندگان تنها، به منظور خسته نشدن، روبروی آنها یک ترول قرار می گیرد .
 
7
10 چیز که فقط در ژاپن با آن روبرو می شوید، حتی اگر شما در سراسر جهان سفر کنید
اکثر قهوه سازان در سراسر جهان شبیه به هم هستند: همه آنها دارای چند دکمه برای انتخاب یک نوشیدنی و فنجان های سنتی هستند. در ژاپن، همان سرویس محبوبیت بیشتری به دست می آورد ، که به شما امکان می دهد قهوه را در یک پیام رسان خاص سفارش دهید و به جای فنجان، در اینجا بطری با برچسب های چند رنگی انتخاب می شود که می توانید آن را امضا کنید.
 
8
10 چیز که فقط در ژاپن با آن روبرو می شوید، حتی اگر شما در سراسر جهان سفر کنید
چه کسی در میان ما کوکی های مشهور "باغ وحش" را به یاد نمی آورد؟ در ژاپن یک کوکی ظریف به شکل Pokemon تولید شده است .
 
9
10 چیز که فقط در ژاپن با آن روبرو می شوید، حتی اگر شما در سراسر جهان سفر کنید
به طور کلی برای کریسمس و سال نو پذیرفته شده است، که یک میز شیک و غذای جشن را بخورید - این چیزی است که در تعطیلات غذا متمایز است. به طرز عجیب و غریب، در ژاپن، چنین جشن هایی با رفتاری متفاوت انجام می شود: در شب کریسمس، آنها دوست دارند با کی اف سی KFC یا مرغ کنتاکی جشن بگیرند  ، که جایگزین بوقلمون کریسمس سنتی می شود.
 
10
10 چیز که فقط در ژاپن با آن روبرو می شوید، حتی اگر شما در سراسر جهان سفر کنید
اگر شما سوشی خورده باشید، ممكن است متوجه شده باشید كه برنج اغلب از ماهی جدا شده و  می افتد. با این حال، در ژاپن چنین مشکلاتی وجود ندارد و موضوع در یک دستور ویژه است : برنج مخلوط با یک سس است که شامل سرکه برنج، شکر و نمک است.
 
آیا شما می دانید چه تفاوت هایی از سبک زندگی در ژاپن، به دیگر فرهنگ ها وارد نشده است؟

نظرات

در ادامه بخوانید...

8 راز زیبایی پوست افراد مشهور

در

بدون قرارداد سنگین چند میلیون دلاری ، چهره ی بی عیب افراد مشهور مورد علاقه ی ما ممکن است تقریبا غیر ممکن و دست نیافتنی به نظر برسد. ولی متخصص مراقبت های پوستی ستاره ها ،سیلا رازهایی دارد که برای رسیدن به درخشندگی زیبای پوست که در رویاهایتان به آن می اندیشید ، به آن نیاز دارید.(سیارک)

 

 چگونه روی رد کارپت(فرش قرمز) حاضر شوید ‌- پوست آماده ی زیبا تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد ولی سیلا ، زیبایی شناس ارشد اینجاست که به شما کمک کند. او با با همه ی افراد مشهور کار می کند ، و همه ی روش هایش را به ما نشان داده و شما ، حقه های مرموز چندلایه ای او را باور نخواهید کرد که آنها را در اینجا با ما در میان می گذارد. به طور دقیق ، برخی از بهترین نکته های او را بررسی کنید تا بهترین صورت را داشته باشید و برنامه ی روتین مراقبت از پوستی را ادامه دهید که واقعا موثر است.

پیشنهاد شما برای زنان پرمشغله که زمان زیادی در فهرست برنامه های خود ندارند ولی می خواهند پوست خوبی داشته باشند ، چیست ؟

در واقع شما به رژیم پوستی 12 مرحله ای نیاز ندارید تا پوست خوبی داشته باشید. برای یک خانم شاغل ، شما می توانید رژیم های شبانه و صحیح خود را به سه مرحله تقسیم کنید. در صبح ، با یک پاک کننده ی مناسب و مرطوب کننده ، صورت خود را تمیز کرده و با دستمال صورت آن را پاک کنید تا لایه برداری نیز انجام شود. بعدا ، با مرطوب کننده ی SPF از پوست حمایت کنید و سپس در عصر ، آرایش خود را برداشته ، پاکسازی کرده و مرطوب کنید. بنابراین سه مرحله در صبح و سه مرحله در شب وجود دارد.

مهمترین بخش روتین برنامه ی مراقبت از پوست چیست ؟

پاکسازی و تداوم . اگر شما به خوبی پاکسازی کنید ، می توانید منافذ پوست خود را نیز ببندید و بعدا مرطوب کننده بزنید وگرنه سرمی که از آن استفاده می کنید موثر نخواهد بود و پوست شما را به آن مرحله ای که شما می خواهید ، نخواهد رساند.

آیا محصولات جهانی وجود دارد که زنان باید در برنامه ی روتین مراقبت از پوست خود قرار دهند ؟

قطعا ، شما باید یک پاک کننده ی ملایم و کرم مانند ، یک سرم  سرشار از ترکیبات ویتامین C ، پپتید ، سلول های ساقه ی گیاهی و نیز ضد آفتاب طیف – گسترده با مینیمم SPF‌  30 داشته باشید.

موثرترین روش برای لایه برداری پوست کدام است ؟ چگونه روی پاکسازی شما اثر می گذارد ؟

لایه برداری مهم است ، من حداقل استفاده ی یک یا دوبار در هفته لایه بردار را توصیه می کنم....انجام این مرحله قبل از پاکسازی اهمیت دارد، بنابراین پوست مرده را بردارید و سپس پوست سالم زیرین را شستشو دهید. تمیز کردن در صبح  برای رفع چربی مازاد پوست ، و سپس در شب برای برداشتن آرایش ،‌ همیشه اهمیت دارد.

آیا شما اعتقاد دارید که زنان می تواند پوست خوبی داشته باشند یا تصورتان این است که ژنتیک نقش بسیار زیادی در تعیین کیفیت پوست دارد ؟

همه ی زنانی پوست خوب دارند که زمان لازم را صرف آن می کنند و این کار شامل سبک زندگی و رژیم غذایی است. بنابراین ، همه ی مردم مستعد آکنه و دیگر مشکلات پوستی هستند ولی به نظر من همه ی زنان می توانند پوست خوبی داشته باشند.

آیا شما به ما راز نهایی مراقبت از پوست امی روسوم را می گویید ؟

نه ! ولی او درمان های مرتب چهره را بدست آورده و امی واقعا یک سبک زندگی فعال و سالم را پذیرفته است. او هنوز جوان است ، که به داشتن پوست خوبش نیز کمک می کند !

افراد مشهور چه کار می کنند که متوسط زنان می توانند آن کارها را در برنامه های روتین خود وارد کنند ؟

ویزیت یکی از کلینیک های ما هفته ای یکبار ، دوامی ندارد ، ولی شما به راحتی می توانید ماهی یکبار برای صورت برنامه ریزی کرده یا برای توسعه ی برنامه ی درمانی خانگی ، با متخصصان زیبایی کار کنید.

آیا نکات پایانی دیگری دارید که به خوانندگان ما بگویید ؟

مرطوب باشید و  سالم بمانید ، ولی رژیم واقعا اهمیت بسیار زیادی دارد ؛ ما دیگر نوشابه های گازدار  نمی نوشیم و  همبرگر نمی خوریم و انتظار داریم که پوست خوبی داشته باشیم . البته در نظر گرفتن چیزهایی که وارد بدن خود می کنیم نیز اهمیت دارد. (سیارک)

پست های مرتبط :

ماسک ضدچروک و شفاف کننده صورت

ماسک ماست و نسکافه

درمان کک و مک با ماسک ماست ترش

ماسک لایه بردار ملایم

محلول ضد چروک برای صورت و بدن بسازید

6 مکمل برای داشتن پوستی درخشان و موهایی زیبا

8 راز زیبایی پوست افراد مشهور

غذاهایی که برای پوست خشک مناسب هستند

با این راهکارها چین چروک صورت را کمتر کنیم

چگونه ماسک‌های صورت آووکادوی طبیعی بسازیم؟

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات خود را در رابطه با این پست و میزان مفید بودن آن را با ما به اشتراک بگذارید. 

نظرات

۱۳۹۵/۱۰/۲۸همشون جراحی می کنن وگرنه پیری که به سراغ همه میاد

در ادامه بخوانید...

سبک زندگی برای قوی نگه داشتن استخوان‌ها

در

1. فعال باشید و قوی‌تر شوید.
سبک زندگی فعال یا فعال شدن به لحاظ فیزیکی می تواند به پیشگیری از استئوپروز، پوکی استخوان کمک کند. استخوان ها و عضلات به فعالیت به صورت قوی‌تر شدن، پاسخ می دهند. دو نوع ورزش بهترین شرایط را برای پیشگیری از استئوپروز دارند: تحمل وزن، که در آن در مقابل گرانش زمین تلاش می کنید، و مقاومت از طریق ورزشهایی از قبیل وزنه‌برداری. هرچه استخوان های خود را برای پیاده روی، دویدن یا وزنه برداری سنگین تر و قوی تری به کار گیرید، استخوان هایتان به همان اندازه قوی خواهند شد. از آنجایی که افتادن شایع ترین سبب شکستگی استخوان است بنابراین فعالیت‌های بهبود تعادل از جمله تای چی و تمرینات قدرتی نیز می توانند به صورت قابل توجهی خطر را کاهش دهند.


2. باغبان خوبی باشید و به پیشگیری از استئوپروز کمک کنید.
معطل مانده ام که چه نوع فعالیت بدنی به قوی نگه داشتن استخوان‌هایم کمک می کند؟ یکی از مطالعات نشان می دهد که باغبانی می تواند از نظر پیشیگیری از استئوپروز به شما کمک زیادی کند. کشیدن ماشین چمن‌زنی، جمع‌اوری و بلند کردن یک چرخ دستی پر از کود یا علف‌های هرز همگی ورزش‌های تحمل وزن است. (سیارک)  
3. محل زندگی خود را «ایمن از شکستگی» نمایید.
پله‌ها و محل های زندگی خود را چراغ بندی کنید و اطمینان حاصل کنید که پله‌ها لغزنده نمی باشند. درهم برهمی خانه را رفع نموده و تخته چوب ها و موکت های شل شده کف را تعمیر نمایید. اطمینان حاصل نمایید که تمامی سیم‌های برق و تلفن در خارج از مسیری است که شما در آن قدم برمی دارید. ، قالیچه‌هایی که سبب افتادنتان می شوند را بچسبانید یا ببندید. در یک طرف دوش، وان و توالت دستگیره نصب کنید. و برای برداشتن چیزی که خارج از دسترسی شماست روی چهارپایه یا صندلی نایستید- وسایلی که به طور منظم از آنها استفاده می کنید را در جاهایی قرار دهید که به راحتی و آسانی بتوانید بردارید.
4. به تازگی استخوانتان شکسته است؟ حرف بزنید!
اگر میانسال یا پیرتر هستید و شکستگی استخوان دارید، با متخصص مراقبت های بهداشتی خود درباره اسکن تراکم استخوانی خود حرف بزنید تا از بابت استئوپروز آزمایش انجام دهد. در این سنین شکستگی‌ها اخطارهایی هستند که حکم تحقیقات بیشتر در زمینه مشکلات مربوط به سلامتی را دارند. فقط شکستگی خود را گچ گرفته و به خانه بازنگردید! (سیارک)  
5. در مورد دریافت کلسیم خلاق باشید.
دریافت کلسیم مورد نیاز از رژیم غذایی چالش برانگیز می باشد. شما بسته به سن‌تان روزانه نیاز به 1.000 تا 1.200 میلی گرم کلسیم دارید. سعی کنید تا شیر خشک را به سوپ، غذای گوشتی و نوشیدنی های خود اضافه کنید. فقط یک قاشق غذاخوری شیر خشک بدون چربی شامل 52 میلی گرم کلسیم است. شما می توانید به اسانی دو تا چهار قاشق غذاخوری را به بسیاری از دستورالعمل‌های آشپزی خود اضافه کنید. همچنین آب میوه، غلات، حبوبات، نان، غلات و آب های غنی شده با کلسیم را خریداری کرده و نصف فنجان انجیر خرد شده را روی هشت اونس ماست بریزید. این ترکیب بیش از نصف کلسیم روزانه یک فرد بزرگسال را تامین می کند.
6. دریافت مناسب ویتامین D نیز مهم می باشد.
ویتامین D به بدن شما در جذب کلسیم کمک می کند، چرا که به آن اجازه می دهد تا از طریق روده داخل جریان خون شود. بدون آن، کلیه ها کلسیمی که می توانست مصرف گردد را دفع خواهند کرد.

پست های مرتبط:

- چرا استخوان های سالم برای شما مهم هستند؟

 - استخوان هایتان را به خطر نیاندازید.

- استخوان ها آن چیزی نیستند که شما فکر می کنید.

 - چه وقت استخوان ها می شکنند؟

 - شما ممکن است در خطر باشید.

 - چرا فعال بودن باعث قوی شدن استخوان ها می شود

- رژیم غذایی مناسب برای داشتن استخوان های محکم

 - در صورتی که کودک نوپای شما نوشیدن شیر را دوست نداشته باشد

- از استخوان های خود در هر سنی محافظت کنید.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

مترجم  itrans.ir 

نظرات

در ادامه بخوانید...

دستمال توالت مخصوص گوشی های هوشمند نصب در سرویسهای بهداشتی فرودگاه ژاپن

در

(سیارک): فرودگاهی در ژاپن قرار است برای افزایش شهرت این کشور برای سطح بالای بهداشت ، کاغذ توالت مخصوص، برای تمیز کردن گوشی های هوشمند ، در سرویسهای بهداشتی تعبیه نماید تحقیقات نشان می دهد که میزان آلودگی گوشی های تلفن همراه به انواع باکتری ها و میکروب ها 500 برابر کاسه توالت می باشد و تعداد کمی از کاربران ، به تمیز و ضد عفونی کردن گوشی خود اقدام می نمایند.

تا کنون، 86 کابین در هفت توالت  فرودگاه بین المللی ناریتا نصب شده است . رول کاغذ مورد نطر شبیه یک نسخه کوچکتر از کاغذ توالت طبیعی می باشد. علاوه بر تمیز کردن گوشی اطلاعات سفر وخدمات Wi-Fi به زبان انگلیسی روی آن چاپ شده است.البته با توجه به تحقیقی که توسط سازمان گردشگری این کشورانجام شده است بازدید کنندگان خارجی بزرگترین مشکل در این کشور را پیدا کردن یک اتصال Wi-Fi اعلام کرده اند.

 

ژاپن در مقایسه  با سایر نقاط جهان در حال حاضر دارای  سرویس های بهداشتی عمومی بهتری می باشد.بسیاری از سرویس های بهداشتی در این کشور مجهز به صندلی، آب داغ ، هواکش و ابزارهایی برای تولید صدای موسیقی برای سرپوش گذاشتن روی هر سر و صدا و اخیرا حتی  مکانیسم بوزدایی برای از بین بردن بوی سرویس های بهداشتی می باشند.

 

 

نظرات

۱۳۹۵/۱۰/۲۹واقعا آفرین...فکر همه چیزو کردن

در ادامه بخوانید...

تنوع رنگ در مراسم های کشورژاپن

در

(سیارک)  : نمایش رقص گیشا در کیوتو که از سال 1873 هر ساله در سالن نمایش تاریخی Kaburenjo برگزار می گردد. نمایش رقص گیشا یکی از زیبا ترین نمادهای ژاپن محسوب می شوند. قبل از شروع نمایش از میهمانان در مراسم با چای سنتی ژاپنی پذیرایی می شود. تنوع رنگ را در تصاویر زیر ببینید.

 

مراسم فستیوال عروسک ها به منظور روز دختر در ژاپن برگزار می گردد و از فراگیر ترین فستیوال های این کشور می باشد. ژاپنی ها در این روز هزاران عروسک سنتی را در آب دریا رها می کنند. ژاپنی ها معتقدند که با این روش انرژی های منفی و بدشانسی از دخترانشان به عروسک ها منتقل شده و در طول سال پیش رو  مشکلی برای دخترها پیش نمی آید.

 

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

 

نظرات

۱۳۹۵/۱۱/۱کیمونو تو ایران پیدا می شه ؟

۱۳۹۵/۱۰/۲۹واقعا دنیای رنگی خیلی قشنگه

۱۳۹۵/۱۰/۲۸وای چقدر تنوع رنگ!!!

در ادامه بخوانید...

نحوه تمیز کردن شبکه فلزی اجاق گاز

در

(سیارک)  : در این پست نحوه تمیز کردن اجاق گاز با آب گرم ، مایع طرفشویی و جوش شیرین آورده شده است.
اجاق گاز ها اغلب دارای شبکه های فلزی می باشند که در حین پخت و پز قابلمه و تابه را روی مشعل نگه می دارند. متاسفانه با گذشت زمان، روغن و مواد غذایی  باعث کثیف شدن شبکه های فلزی اجاق گاز شده و تمیز کردن آنها تقریبا غیر ممکن می گردد. در این پست طرزتمیز کردن اجاق گاز با آب گرم ،  مایع طرفشویی  و جوش شیرین گفته می شود.

نحوه تمیز کردن شبکه فلزی اجاق گاز

• برای تمیز کردن ظرف بزرگی را پر از آب گرم و شوینده نمایید. شبکه های اجاق گاز را حدود ۲۰ دقیقه در ظرف آب گرم گذاشته تا تمام چربی ها و مواد غذایی چسبیده به آن نم بکشند.
• ظرف را بعد از ۲۰ دقیقه خالی کرده و مجددا پر از آب گرم و مواد شوینده نمایید.
• شبکه ی گاز را با سیم ظرف شویی محکم بکشید تا تمام چربی ها و مواد باقی مانده از آن جدا شود.
• برای حذف لکه هایی که باقی مانده، ۳ قاشق غذاخوری جوش شیرین و ۱ یا ۲ قاشق چایخوری آب را مخلوط کرده تا به شکل خمیر دربیاید. این خمیر را ۱۵ دقیقه روی لکه بگذارید.
• مجددا شبکه فلزی اجاق گاز  را در آب گرم بشویید تا خمیر و مواد باقی مانده از آن جدا گردد. سپس با یک پارچه ی تمیز خشک نمایید. برای تمیز کردن شبکه های فلزی به مقداری صبر نیاز دارید.سبک زندگی خود را عوض کنید و نگذارید مواد غذایی ریخته شده مدت طولانی روی گاز یا شبکه های اجاق گاز بماند و خشک شود این کار را مشکل تر می کند.

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

 

نظرات

۱۴۰۱/۱/۴نحوه تمیز کردن سریع و آسان اجاق گاز صفحه شیشه ای هر اجاق گاز در حین کار با باقی مانده مواد غذایی و چربی آلوده می شود. دیر یا زود، تضمین می شود که سطح پخت و پز باید شسته شود. مواد شوینده . با وجود همه انواع شوینده های موجود در بازار، دستور تهیه اکثر آنها اساسا یکسان است. بنابراین توصیه به چیزی خاص در اینجا غیرممکن است. مناسب برای شستن ظروف. شما همچنین می توانید یک ترکیب بسیار تخصصی خریداری کنید، اما اغلب در واقعیت، تفاوت کمی با سایر مواد شیمیایی خانگی برای چنین عملیاتی دارد.

۱۴۰۱/۱/۴نحوه تمیز کردن سریع و آسان اجاق گاز صفحه شیشه ای شیشه پاک کن - قابل استفاده برای شستشوی سطح اجاق گاز صفحه شیشه ای. این محصولات مانند مواد شوینده معمولی مورد استفاده قرار می گیرند: روی سطح اسپری کنید و با اسفنج یا میکرو فیبر به خوبی مالش دهید.

۱۴۰۱/۱/۴نحوه تمیز کردن سریع و آسان اجاق گاز صفحه شیشه ای با قرص های ظرفشویی همان اسانس هر شوینده دیگری است. تنها تفاوت این است که ابتدا باید قرص را با ریختن آن در ظرف حاوی آب گرم به مایع تبدیل کرد.

۱۴۰۱/۱/۴تمیز کردن سریع و آسان اجاق گاز صفحه شیشه ای با روغن نباتی........ روغن نباتی لکه های قدیمی را از بین می برد. - این ماده به شستشوی اجاق گاز شیشه ای و سرامیکی کمکی نمی کند، اما می تواند به طور جدی به حذف رسوبات کربن کمک کند. لکه را با روغن خیس کنید و بگذارید 30 دقیقه بماند. پس از آن، شما باید با یک برس یا یک لیسه مخصوص کار کنید.

۱۴۰۱/۱/۴تمیز کردن سریع و آسان اجاق گاز صفحه شیشه ای با جوش شیرین........ ابتدا باید جوش شیرین را در آب رقیق کنید و سپس دوغاب حاصل را روی سطح بمالید. دوغاب را می توان با مواد دیگری مانند آب لیمو، سرکه نیز تکمیل کرد.

۱۴۰۱/۱/۴تمیز کردن سریع و آسان اجاق گاز صفحه شیشه ای با خمیر دندان........ به دلیل اینکه خمیر حاوی مقدار زیادی ساینده خوب است، می تواند در مبارزه با لکه های قدیمی کمک کند. اعمال خمیر باید به شدت در مقادیر کم باشد. با اسفنج مالش دهید.

در ادامه بخوانید...