بهترین برندگان مسابقه عکس عروسی

در

69f8d9f9-d4d3-495b-a357-ba5d6525ee24.jpg

عروسی ها مملو از لحظات شگفت انگیز و عاطفی است ، این یکی از سرنوشت ساز ترین وقایع زندگی است. تمام جادوی لحظات مهیج و قابل توجه این جشن برای ضبط بسیار دشوار است ، حتی به یاد آوردن آن نیز دشوار است. برای این کار ، عکاسان عروسی وجود دارند! با استعداد ترین آنها هر چیز کوچکی را ضبط می کند تا لحظه ای که یک شات تصادفی به یک شاهکار تبدیل می شود و معمولا از دست نمیدهند. در تصاویر حاصل از این مجموعه بهترین ها برندگان مسابقه عکس های عروسی مستند هستند ، جایی که هیچ صحنه ی غیز طبیعی و همراه با ژست گرفتن در آن وجود ندارد. بدون نمایش های ویژه ، احساسات مصنوعی و فقط تصاویر  خالص و طبیعی.

 

مسابقه عکس عروسی

گام اول

هنگامی که شما یک آلبوم عروسی را تماشا می کنید ، مشخص می شود که این رویداد به دلیل عروسی ، برای و در مورد عروس و داماد است. حرفه یک عکاس عروسی کار دشواری است زیرا او مجبور است ساعت ها پشت سر هم کار کند و به سایه قهرمانان جشن تبدیل شود. در این حرفه جایی برای الگوها و استانداردها ی کلیشه ای وجود ندارد.

 

مسابقه عکس عروسی

عروسی در هند.

مسابقه عکس عروسی

مادر بزرگ عروس در حال گریستن است. اشک مادر بزرگ ترکیبی از خوشبختی و غم است.

 

مسابقه عکس عروسی

چیزی اشتباه است؟

 

مسابقه عکس عروسی

آیا پدر مقدس ناراحت است یا قادر به مهار احساسات نیست؟

عکس های شگفت انگیز و بی نهایت زیبا از انتخاب ما از عروسی ها در سراسر جهان جمع آوری شده است. 15 عکس از 135 برنده. این عکس ها بر بهترین اتفاقاتی که در چنین جشن هایی رخ می دهد تأکید می کنند. عروسی ها علیرغم تفاوت در فرهنگ ها و سنت ها ، همه احساسات را در همه مردم از نقاط مختلف جهان برانگیخته است.

مسابقه عکس عروسی

حقه بی نهایت زیبا.

یک عکاس عروسی کسی است که هرگز فراموش نمی کند که این فقط یک مراسم رسمی ازدواج و یک جشن پر سر و صدا نیست. یک آلبوم عروسی،  بایگانی احساسات خانواده است.

 

مسابقه عکس عروسی

هوا با سبک معماری هماهنگ شده است.

مسابقه عکس عروسی

والدین قطعاً بسیار خوشحال هستند.

یک عکاس با استعداد شکارچی  لحظه است. او می داند چگونه این عکس را در کلیت و زیبایی های خود ارائه دهد ، و فراموش نمی کند که آنها برای عروس و داماد قطعاً بسیار خوشحال هستند.

 

مسابقه عکس عروسی

پدر هنوز نمی تواند به این واقعیت  عادت کند که شخصی وجود دارد که دختر او را می بوسد.

انفجار اجتناب ناپذیر احساسات در این روز  نباید باعث دور شدن عکاس شود و بخش اعظم این امر می تواند برای همیشه در تصویر  آلبوم عروسی ضبط شود. با نگاه کردن به آن ، حتی سالها بعد می توان دوباره با یادآوری احساسات  همه این وقایع را زنده کرد.

 

مسابقه عکس عروسی

فارغ از همه دنیا

 

مسابقه عکس عروسی

من قطعا از این کباب نمی خورم کدام بیرحمی اونو کشته؟

مسابقه عکس عروسی

در عروسی ، همیشه کسانی هستند که بیشتر به غذا علاقه دارند.

مسابقه عکس عروسی

پدر گریه می کند.

در این مراسم ، فقط یک نفر نمی تواند خودش را تحمل کند و این عکاس است. از این گذشته ، چنین روزی در زندگی داماد ، عروس و خانواده های آنها نه تنها مهم و قابل لمس است ، بلکه آزمایش بزرگی برای سیستم عصبی هرکدام از آنها است.

 

مسابقه عکس عروسی

و چیزی وجود دارد که به احساسات مربوط نمی شود ، اما مهم است.

لحظه های بی نظیر در مراسم عروسی  را که هیچ کس جز عکاس به آن توجه نخواهد کرد ، از دست ندهید. این می تواند اشک شوق روی صورت پدربزرگ ، اشکهای  مادربزرگ ، یاگرفتن دست پدر و دیدن غرور در چهره پدر آمیخته با غم و اندوه باشد. ممکن است عروسی خود را به یاد داشته باشد ، یا اولین بوسه، هزاران لحظه وجود دارد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه حضور غیر منتظره گوزن وحشی عکس عروسی را واقعاً ویژه کرد

در
عروس، داماد و گوزن: چگونه حضور غیر منتظره گوزن ، عکس عروسی را واقعاً ویژه کرد
 
عکاسان با شرایطی آشنا هستند که دخالت اشخاص یا اتفاق غیرمنتظره ای بتواند در زمان عکسبرداری های برنامه ریزی شده مداخله کند - خواه این یک بارش باران در یک آسمان آفتابی باشد یا یک سگ به دنبال جلب توجه ، یک بچه گربه بازیگوش یا ناگهان لباسی پاره شود. اما ، شما باید موافقت کنید ، پیش بینی اینکه یک گوزن وحشی در قاب عکس های عروسی شما قرار بگیرد بسیار دشوار است.
در این شرایط بود که لورندا ماری بنت ، عکاس ، هنگامی که یک عروس و داماد را از میشیگان به لبه جنگل هدایت میکرد تا مناظر زیبا به عکس های عروسی لطافت و نرمی لازم را ببخشد ، این اتفاق افتاد.
میهمانی از جنگل
 
وی گفت: "ما از یک تپه بالا رفتیم ، وسط میدان مستقر شدیم و بعد متوجه شدیم که یک گوزن در پشت حصار چوبی ایستاده است. و گوزن نیز به نوبه خود ، گویی هیچ اتفاقی نیفتاده است ، مستقیماً به سمت عروس و داماد رفت. " گوزن چندان مورد علاقه زن و شوهر زیبا نبود زیرا به دسته گل عروس علاقه مند بود. وی شروع به کشیدن گردن خود بر روی حصار کرد و سعی در رسیدن به دسته گل داشت و سپس از حصار عبور کرد و درست جلوی زن و شوهر ایستاد و شروع به جویدن گل های تزئینی کرد.
دسته گل عروس، گوزن را جلب کرد.
 
در ضمن عکاس مشغول گرفتن عکس بود. همه ما می خندیدیم و با کمال تعجب به هم نگاه می کردیم. "خوب؟ چه خبر است؟ چه باید بکنیم؟
 
در مقطعی عروس تسلیم شد و دسته گل را به گوزن داد - هیچ راهی برای خلاص شدن از دست حیوان وجود نداشت ، وی با پشتکار می خواست این گلها را بخورد. این عکاس اعتراف کرد که او قبلاً در مورد این گوزن شنیده بود ، اما هرگز فکرش را نمی کرد که مجبور شود شخصاً با او ملاقات کند.
قابهای بدون برنامه ریزی.
 
گوزن  دسته گل را دوست داشت.
 
عروس تصمیم گرفت دسته گل خود را به گوزن بدهد.
لورندا ماری بنت اعتراف كرد: "من هرگز در زندگی خودم تصور نمی كردم كه به خصوص در حین عروسی با این گوزن روبرو شوم." در طول فیلمبرداری ، یک فیلمبردار نیز حضور داشت که فیلم کوتاهی از این جلسه فیلمبرداری کرد. و بعداً ، عروس و داماد در اواخر عصر روی یک پل، یک شاخه گل رز سفید دست نخورده از دسته گل عروسی  خود را پیدا کردند."گوزن وجود نداشت ، اما گل رز دست نخورده و زیبا باقی مانده بود." عروس این را به فال نیک گرفت.
گوزن و دسته گل.

نظرات

در ادامه بخوانید...

ژست حرفه ای برای داشتن ظاهری خوب در عکس

در

ژست حرفه ای برای داشتن ظاهری خوب در عکس

همه ما عادت کردیم ژست گرفتن خاصی هنگام عکاسی داشته باشیم و حتی تصور این که ژست دیگری در عکس هایمان بگیریم را هم نمی کنیم. این باعث می شود سلفی هایی که با گوشی میگیریم آنچنان که باید خوب نشوند. خیلی مهم است که بتوانیم از خودمان عکسی بگیریم که بدون نیاز به هیچ فیلتر و افکتی خود عکس خوب و بدون نقص باشد. اما باید بدانید که فقط یک ژست حرفه ای می تونه ما رو حتی با لک های روی صورت زیبا و جذاب نشون بده.

و حالا  یک سری توصیه های ارزشمند ژست عکس به شما می دهیم  تا بتوانید در تمام عکس ها بدون هیچ عیب و نقصی ظاهر شوید و بدرخشید.

ژست حرفه ای برای داشتن ظاهری خوب در عکس

از زاویه پایین عکس نگیرید

ژست عکس

ژست عکس از زاویه پایین شما را چاق تر نشان می دهد. پس بهتر است زاویه عکسی که از خودتان یا از دیگران می گیرید هم سطح با چشم ها باشد. این زاویه باعث می شود موضوع عکس حجیم نشان داده نشود و یا چانه فرد خیلی بزرگ نشود.

از زاویه بالا عکس نگیرید

ژست گرفتن

ژست گرفتن و گرفتن عکس از زاویه بالا سر را بزرگتر از بدن نشان می دهد. البته می توانید برای گرفتن عکس های بامزه مثل عکس گربه شرک از این زاویه استفاده کنید.

سمت خوب صورتتان را بشناسید

ژست عالی

دو طرف صورت انسان ها کاملا متقارن است اما همیشه یک طرف صورت بهتر از طرف دیگر در عکس ها می افتد بنابراین سعی کنید همیشه در عکس ها به آن سمت صورت ژست بگیرید.

نکاتی حرفه ای برای عکاسی
چانه را تو ندهید
اگر می خواهید چانه ها زیاد برجسته نشان داده نشوند نیازی نیست که آن ها را به سمت داخل فشار دهید. فقط کافی است صورت را در حالت سه رخ قرار دهید و زبان را به کف دهان فشار دهید.

ژست چشمان نیمه باز

يست چشمان نیمه باز

با چشم نیمه باز نگاه کنید.چشم های باز و ابروهای بالا چهره را متعجب نشان می دهد. هنگام عکس گرفتن برای داشتن ژست حرفه ای بهتر است که کمی چشم ها را باریک کنید.

اخم نکنید

ژست عکس

این حالت در عکس ها هم صورت را ترسناک می کند و هم بینی را بلندتر نشان می دهد. بهترین حالت ظاهر شدن در عکس ها نگاه مستقیم به دوربین است.

چانه را بالا بدهید

ژست عکس نیمرخ

هنگامی که عکس نیمرخ می گیرید چانه را بالا بدهید تا حالت صورتتان بهتر نشان داده شود. با این مدل ژست گرفتن، حالت چانه و گردن لاغرتر نشان داده می شود.

ژست بوسه فرستادن

ژست بوسه فرستادن

ترفند ژست بوسه :لب ها را جمع نکنید.

وقتی می خواهید به سمت دوربین بوسه ای بفرستید در این کار زیادی اغراق نکنید چون حالت لب ها مثل این می شود که می خواهید هسته آلبالو را بیرون پرتاب کنید.

ژست لبخند

ژست لبخند طبیعی

ژست لبخند :لبخند طبیعی داشته باشید. یک لبخند ملایم اجزای صورت را زیباتر نشان می دهد در حالی که لبخند عمیق فقط چین و چروک ها را نشان می دهد. 

نظرات

در ادامه بخوانید...

ژست حرفه ای، چگونه در عکس لاغر تر دیده شویم

در

چگونه در عکس لاغرتر دیده شویم

آیا می دانستید می توانید با دوربین عکاسی کاری کنید که بدون نیاز به رژیم غذایی در عکس لاغر تر و کشیده تر دیده شوید؟ در این مقاله می خواهم شما را با ترفندهای ژست گرفتن آشنا کنم که بتوانید با کمک آنها این کار را انجام دهید.

در زمان ژست گرفتن با زاویه بایستید

در زمان ژست گرفتن با زاویه بایستید

اگر مستقیم به طرف دوربین بایستید در واقع عریض ترین حالت ممکن را در معرضش قرار داده اید. جین و شاون مورئو که از عکاسان حرفه ای عروسی هستند توصیه می کنند: به جای اینکه صاف بایستید با کمی زاویه این کار را انجام دهید. اگر بدنتان را در زاویه ۴۵ درجه قرار دهید و یک پا را جلو بگذارید می توانید از عرض بدن در عکس کم کنید و لاغر تر نشان دهید.

برای ژست حرفه ای دست های خود را بالا نگه دارید

پایین نگه داشتن دست ها و فشار دادنشان به پهلوها آنها را عریض تر نشان می دهد. قرار دادن دست ها روی ران روشی ساده برای جلوگیری از این کار است. اگر این کار برایتان جذاب نیست می توانید دست ها را دو سمت خود و بدون اینکه روی پهلوها استراحتشان دهید نگه دارید. اجازه دهید مقدار فضا بین بدن و دست ها باشد. می توانید دست ها را در سطح ران ها نگه دارید و سپس به عقب ببریدشان. با این کار شانه ها را عقب می کشید و فضایی که می خواهید ساده تر ساخته می شود.

ژست خود را کامل کنید

بهبود وضعیت قرار گرفتن بدن تنها برای کمرتان خوب نیست، بلکه ظاهرتان را بلافاصله لاغر تر جلوه می دهد. صاف ایستادن با عقب دادن شانه ها و آوردن جلو قفسه سینه را تمرین کنید. ما به صورت طبیعی تمایل به قوز کردن داریم، بنابراین وقتی کمی به عقب کشیده شوید حالت بدنتان نیز صاف می شود.

در ژست حرفه ای سرتان را جلو نگه دارید

در زمان ژست برای عکس از صورت برای اینکه از غبغب و عریض جلوه کردن سر پیشگیری کنید، سرتان را کمی جلو بیاورید. چانه را کمی بیرون بیاورید. این کار سر را کمی به جلو می آورد اما پایین خط فک و گردن را باریک می کند. مقداری چانه را پایین کشیدن باعث می شود ژستتان غیر طبیعی به نظر نیاید.

زبان را بالا ببرید

از این ترفند عجیب برای جلوگیری از غبغب استفاده کنید.در زمان ژست برای عکس از صورت زبانتان را به سقف دهانتان فشار دهید. به نظر عجیب می آید اما این کار عضله زیر چانه را منقبض می کند و ظاهری لاغر تر به شما می دهد.

ژست پاها در زمان عکس گرفتن حرفه ای

در ژست حرفه ای پاها را در قسمت مچ پا به صورت ضربدری قرار دهید

اگر در حال نشسته عکس می گیرید به جای اینکه پاها را از قسمت زانو ها روی هم بیندازید از قسمت مچ پاها این کار را بکنید. وقتی پاها را روی هم می اندازیم ممکن است مناطق دارای مشکل مانند سلولیت نشان داده شوند. اما با انداختن پاها روی هم از ناحیه مچ پا و کمی خم کردن زانوها، بدن خود را کشیده اید و توجه را به سمت صورت آورده اید.

برای لاغرتر دیده شدن لبه صندلی خود بنشینید

اگر در عکسی نشسته بودید، دوباره به بدن خود زاویه دهید و روی لبه صندلی بیایید. عقب نشستن ممکن است باعث شود قوز کنید. عقب نشستن در ژست عکاسی  باعث می شود پاها در عکس از فرم اصلی خود خارج شوند و غیر طبیعی جلوه کنند. وقتی ژست حرفه ای می گیرید و لبه صندلی می نشینید مجبور هستید حالت صاف به خود بگیرید و پاها نیز فرم طبیعی خود را حفظ می کنند.

برای داشتن ژست عکاسی زاویه دوربین را پایین بگیرید

برای جلوگیری از ایجاد غبغب در عکس از عکاس بخواهید زواویه دوربین را بالا نگیرد. اگر دوربین پایین خط چانه تان بود، بلافاصله در عکس زیر گلویتان یک غبغب ظاهر خواهد شد. کمی پایین دادن زاویه دوربین کمک می کند دیگر چنین مشکلی نداشته باشید و لاغر تر نشان دهید.

برای ژست حرفه ای رنگ های قوی و تیره بپوشید

مسلما شنیده اید که مشکی لاغر نشان می دهد اما این بدان معنا نیست که باید دیگر رنگ ها را فراموش کنید. هر رنگ تیره ای مانند قهوه ای تیره، بنفش و آبی دریایی در زمان عکس گرفتن همین تاثیر را دارند. تا جایی که می توانید در زمان ژست عکس رنگ های قوی را به کار ببرید، لباس هایی که الگوهای بزرگ یا عکس های بزرگ رویشان چاپ شده می توانند بزرگتر از آنچه هستید نشانتان دهند. اگر می خواهید تمرکز روی صورتتان باشد، یک رنگ قوی مانند رنگ های تیره بهتر می توانند کمکتان کنند.

لباس انتخابی در زمان ژست عکاسی سایز شما باشد

می خواهید بدانید مهمتر از رنگ لباسی که در زمان ژست گرفتن برای عکاسی انتخاب می کنید چیست؟بله! اندازه بودن لباس! از پوشیدن لباس های گشاد که از بدنتان می افتند و ظاهرتان را عریض می کنند بپرهیزید به جایش از لباسی خوش دوخت و اندازه استفاده کنید. جاهایی از بدنتان را که لاغر تر است برجسته کنید. مثلا با یک کمربند یا لباسی که کمرش باریک باشدتا در عکس لاغر تر و کشیده تر بیفتید.

نظرات

در ادامه بخوانید...

۲۰ ژست عالی برای عکس گرفتن

در

این مقاله نه تنها به کار عکاسان می آید، بلکه تمام خانم هایی که می خواهند در عکس عالی جلوه کنند نیز می توانند از 20 ژست آموزش داده شده کمک بگیرند. این مدل ژست گرفتن کمک می کند ویژگی های خوب را برجسته و کوچکترین مواردی که باعث خراب شدن عکس در زمان عکاسی می شود را پنهان کنید.با این 20 ژست حرفه ای به راحتی تبدیل به یک سوپر مدل شوید.

۲۰ ژست عالی برای عکس گرفتن

۱- این ژست ساده و در عین حال بسیار عالی است، چون خیلی لاغرتر در عکس نشان می دهد. مدل در این ژست تمام رخ به طرف دوربین چرخیده ، چانه کمی پایین کشیده شده و شانه نیز بالا آمده.

ژست عالی در عکس

۲- بیشتر مواقع ژست های سر راست تبدیل به بهترین ها می شوند. در این ژست، مدل باید تمام وزن خود را روی یک پا بیاورد، موضع کلی خود را کمی خم کند طوری که بدن حالتی S شکل به خود بگیرد.

آموزش ژست عالی

۳- در این ژست مدل یک سطح عمودی را با دو دست لمس می کند، مانند دیوار یا درخت. این ژست برای گرفتن عکس پرتره بسیار عالی است.

۲۰ ژست عالی برای عکس گرفتن

۴- اگر مدل موهای بلندی دارد، گرفتن یک عکس در حال حرکت طوری که موهایش در حال تکان خوردن باشد ایده ی خوبی است. یکی از راه های مناسب برای چنین ژستی برگرداندن سریع سر است طوری که موها به پرواز در آیند.

۲۰ ژست عالی برای عکس گرفتن

۵- این ژست بسیار ساده است و احساس راحتی مدل را نشان می دهد. چنین ژستی را می توان در خانه، آتلیه و خیلی لوکیشن های دیگر استفاده کرد.

۲۰ ژست عالی برای عکس گرفتن

۶- این ژست زمانی کاربرد خوبی دارد که مدل روی مبل نشسته باشد.

۲۰ ژست عالی برای عکس گرفتن

۷- زمانی که مدل روی زمین نشسته چنین ژستی می تواند عکس را فوق العاده کند. می توانید در انواع موقعیت ها این ژست را استفاده کنید.(سیارک)

۲۰ ژست عالی برای عکس گرفتن

۸- این ژست برای گرفتن عکسی هنری به کار می آید. همانطور که می بینید سر دست و پاها همه به شکل خاصی قرار گرفته اند و این حالت داشتن عکس را هنری و خاص می کند.

۲۰ ژست عالی برای عکس گرفتن

۹- بعضی بر این باورند که روی هم گذاشتن دست و پا باعث ایجاد یک مانع روانی بین افراد می شود، و به همین دلیل چنین ژستی را برای عکاسی توصیه نمی کنند. با این حال ارزشش را دارد از مدل عکسی گرفته شود که به حالت خاصی دستها را روی هم گذاشته باشد.

۲۰ ژست عالی برای عکس گرفتن

۱۰- همیشه لازم نیست نگران این باشید که دست های خود را کجا بگذارید. هیچ اشکالی ندارد دستها را به حالت استراحت در دو طرف خود رها کنید. برای پاها نیز همینطور است، فقط به خاطر داشته باشید وزن بدن همیشه باید روی یک پا باشد.

۲۰ ژست عالی برای عکس گرفتن

۱۱- این ژست برای گرفتن عکس قدی بسیار مناسب است. دست های مدل باید تا قسمتی و یا به صورت کامل در جیب هایش قرار بگیرد.

۲۰ ژست عالی برای عکس گرفتن

۱۲- قرار دادن دو دست پشت کمر در حالتی خمیده، ایده ی جالبی برای ژست گرفتن و عکاسی است. این حالت به مدل ظاهری باز و صادقانه می دهد. حتی می توانید همینطور که دست ها پشت کمر قرار دارد به طرف دیوار خم شوید.

۲۰ ژست عالی برای عکس گرفتن

۱۳- لم دادن و یا تکیه دادن مدل روی یک چیز هم می تواند ژستی زیبا بسازد. این نوع ژست را هم می توان در فضای بسته استفاده کرد هم فضای باز.

۲۰ ژست عالی برای عکس گرفتن

۱۴- این حالت نیز برای عکس های تمام قد ژستی فوق العاده است. ژستی کاملا زنانه و زیبا.

۲۰ ژست عالی برای عکس گرفتن

۱۵- این ژست جالب را باید از پایین گرفت. بالا تنه مدل باید کمی بلند شود، در حالی که سرش باید کمی به طرف پایین شیب بگیرد. پاها از زانو خم می شوند، و پاها روی همدیگر قرار می گیرند.

۲۰ ژست عالی برای عکس گرفتن

۱۶- ژستی بسیار زیبا و زنانه که می توانید هم در فضای بسته هم فضای باز از آن استفاده کنید.

ژستی بسیار زیبا و زنانه

۱۷- از مهمترین عواملی که باعث می شود بتوان درست این ژست را گرفت نحوه قرار دادن پاها است. همچنین مدل باید کفش های پاشنه بلند به پا داشته باشد تا بهترین حالت بدست بیاید.

۱۸- ژستی زیبا و احساسی. مدل باید زانو بزند اما فشار زیادی به پاها نیاورد، همچنین باید از روی شانه ها به طرف دوربین نگاه کند.

ژستی عالی برای عکس های تمام قد مقابل دیوار

۱۹- ژستی عالی برای عکس های تمام قد مقابل دیوار. پشت مدل باید به طرف دوربین باشد، اما می توانید سر را بچرخانید.

ژست بسیار شیک

۲۰- و در پایان این ژست بسیار شیک را داریم. مدل باید در حالی که لبه ی مبل، تخت، یا نیمکت نشسته کمی به طرف جلو خم شود. پاها را نیز می توانید به هر شکل که دوست دارید تنظیم کنید.bedunim

نظرات

در ادامه بخوانید...

ژست ایستاده برای خانم ها در عکاسی ۷ ژست

در

ژست ایستاده برای خانم ها

چگونه با این  ژست های عکاسی ، بهترین عکس های طبیعی و متفاوت را داشته باشیم.

ژست ایستاده برای خانم ها

ژست 1

بهتر است عکاسی را با تعدادی ژست گرفتن ساده شروع کنیم و در مراحل بعدی به ژست حرفه ای برسیم به همین دلیل این ژست عکس را برای شروع انتخاب کردم. این حالت را هم راحت می توان توضیح داد و هم راحت می توان انجام داد.

عکس پرتره از پهلو.

بنابراین باید به سوژه بگویید که به نیمرخ بایستد و سر را به سمت دوربین بچرخاند. پشت صاف و دست ها را به پهلو رها کنید.

 ژست عکس پرتره از پهلو

عکس ۱: با این دستورالعمل ها عکس شما چیزی مثل عکس اول می شود. نکته بعدی در این عکس بدون این که ژست هیچ تغییری بکند حالت صورت است. ممکن است دوست داشته باشید سوژه مورد نظر به جای لبخند ملایم لبخندی عمیق تری داشته باشد. بنابراین به راحتی می توانید این را از او بخواهید و او هم به راحتی این کار را انجام می دهد.

عکس ۲: بعد از این ژست ساده پوزیشن را کمی تغییر دادم و از مدل خواستم که کمی از شانه ها به سمت عقب نگاه کند. ژست همان ژست است فقط از زاویه دیگری گرفته شده است. به همین سادگی عکسی متفاوت گرفته اید.

عکس ۳: با این ژست می توان با زاویه نگاه و شیب سر متفاوت به عکس های متفاوتی دست یافت. د راین نمونه از مدل خواسته شده که کمی سرش را به سمت پایین متمایل کند. این حالت در خیلی از پوزیشن های عکاسی کارامد هست و به عکس متفاوت دیگری خواهید رسید.

ژست ۲

با دیدن این نمونه فقط قانون کلی را در نظر بگیرید: پرتره با دست ها در اطراف صورت. این تمام چیزی است که برای این ژست باید در نظر بگیریم. خودتان می توانید با کمی تغییر عکس های متفاوتی از این ژست بگیرید.

ژست ایستاده برای خانم ها

عکس ۴: قبل از این که به سراغ دست ها برویم از مدل بخواهید که مستقیم در مقابل دوربین بایستد و تمام وزنش را روی یک پا بیندازد. این ژست به بدن انحنای خاصی می دهد و خط شانه ها تغییر می کند. سپس از او بخواهید که دست ها را اطراف صورت و داخل موها حرکت دهد. موقعیت دست ها باید نامتقارن باشد. این ژست تنوع زیادی دارد.

عکس ۵: تفاوت این عکس با عکس قبلی کمی شیب سر و دست ها پشت موها قرار دارد.

عکس ۶: برای گرفتن عکسی متفاوت با این ژست از مدل بخواهید که به سمت پایین نگاه کند و دست ها را نزدیک تر به صورت نگه دارد. دوباره تنها با یک ژست توانستیم ۳ عکس متفاوت داشته باشیم.

ژست ۳

دوباره یک ژست ساده دیگر “به هم رساندن دست ها روی سینه” دقت کنید که این ژست کاملا دست به سینه نیست فقط دست ها به هم وصل شده اند. باید به مدل بگویید که نباید دست ها را خیلی تنگ هم و فشرده قرار دهد بلکه باید کاملا راحت و ریلکس و آزاد باشد.

عکس ۷: قبل از گرفتن این عکس حالت ژست را برای مدل انجام دادم و او هم به تقلید توانست این کار را به راحتی تکرار کند.

عکس ۸: در این نمونه عکس از زاویه بالا گرفتم چون تشخیص دادم که این زاویه برای سوژه مورد نظر مناسب تر است.

عکس ۹: برای این که عکس متفاوتی نسبت به عکس شماره ۷ داشته باشم از مدل خواستم که به دیوار تکیه دهد. سپس نزدیک تر رفتم و عکس از سر گرفتم.

ژست ۴

این ژست ساده هم کاملا واضح و آشکار است. دست به کمر با کمی چرخش به پهلو.

عکس ۱۰: من برای مدل ها دقیقا عین همین ژست را منعکس کرده ام. زیرا این ژست یکی از بهترین حالت ها برای عکاسی است. البته باید بدانید که نظر افراد متفاوت است. اگر مطمئن نیستید در دو حالت متفاوت عکس بگیرید و ببینید کدامیک را انتخاب می کند.

عکس ۱۱: زاویه از پهلو باید ۴۵ درجه و نگاه به دوربین باشد.

عکس ۱۲: در این عکس هیچ تغییری در ژست فرد ایجاد نشده فقط عکس کمی از دور گرفته شده تا چارچوب عکس باز تر باشد. این تغییرات با این که جزئی هستند اما آپشن های بیشتری برای انتخاب ایجاد می کنند.

ژست ۵

ایستاده به دیوار و دست ها به پشت.

عکس ۱۳: ابتدا از مدل بخواهید که پشت به دیوار بایستد. سپس به او بگویید سنگینی وزن را روی یکی از پاها بیندازد و پای دیگری را روی آن قرار دهد. درست است که پاها در عکس مشخص نیست ولی به بدن پیچ و خم S شکل می دهد. سپس از او بخواهید دست ها را به صورت نامتقارن به پشت قرار دهد. در نهایت بالاتنه را از دیوار جدا کرده و کمی به سمت جلو خم کند.

عکس ۱۴: در این عکس زاویه دوربین را تغییر داده و عکس بیشتر از پهلو گرفتم.

عکس ۱۵: در این جا در حالت دست ها و سر کمی تغییر ایجاد شده است. این عکس ها ممکن است خیلی شبیه به هم باشند اما سوژه شما بابت این انتخاب ها از شما ممنون می شود.

ژست ۶

ژست رو به دیوار. توضیح دادن این ژست هم کار زیاد سختی نیست. رو به دیوار می ایستید و دست ها را پایین تر از سینه با ملایمت روی دیوار قرار می دهید.

عکس ۱۶: این مدل هم توانسته است با کوچک ترین توضیح این ژست را انجام دهد.

عکس ۱۷: در این عکس زاویه دوربین به موازات دیوار تغییر داده و عکس پرتره گرفته شده است.

عکس ۱۸: در این عکس فقط حالت دست ها به صورت نامتقارن تغییر کرده است.

ژست ۷

این ژست نسبت به نمونه های قبل چالش برانگیزتر است. بنابراین سوژه عکس نیاز به راهنمایی های بیشتری دارد.

ژست ایستاده برای خانم ها

عکس ۱۹: در این عکس پشت به دیوار ایستاده و یکی از شانه ها را به دیوار تکیه می دهید. دست راست که به دیوار تکیه داده شده است را آویزان قرار داده و سنگینی وزن را روی پای چپ بیندازید. پای راست را روی پای چپ بیندازید. دست چپ روی کمر و آرنج عقب تر از بدن قرار می گیرد.

عکس ۲۰: بعد از انجام دادن حالت اصلی ژست کمی تغییرات در آن ایجاد کنید. در این جا کمی با زاویه نزدیک تر عکس گرفته شده است.

عکس ۲۱: و در آخر از مدل خواسته شده تا کاملا به پهلو بایستد و هر دو شانه ها را به دیوار تکیه دهد. برای ایجاد تنوع بیشتر از او خواسته شده تا به پایین نگاه کند.

اکنون توانسته ایم با ۷ نمونه ژست عکاسی ۲۱ عکس متفاوت بگیریم. و همانگونه که می توانید تصورش را هم بکنید به این نمونه ها می توان تنوعی بی انتها داد.

نظرات

در ادامه بخوانید...

باورتون میشه این عکس ها میلیون ها دلار فروخته شده اند 14 عکس

در

عکس هایی که در این پست می بینید همه با قیمت های نجومی میلیون دلاری به فروش رسیده اند 

چرا میلیونرها نیاز به خرید عکس سیب زمینی با حداقل شش صفر را دارند؟ توضیحی منطقی برای چنین اعمال عجیب و غریبی از سوی آنها پیدا نمی شود.عکس های میلیون دلاری در این پست را ببینید.

 

1. رزم ابدی در سال 2018

عکس Forever Rose یک میلیون دلار فروخته شد. عکاس : کوین ابوش.

این قطعه در بلاک چین (مبادله دیجیتال، که معاملات انجام شده با استفاده از بیت کوین یا سایر فرم های مجازی انجام می شود) خریداری شد. "Forever Rose" این عکس گران ترین قطعه هنری مجازی است که تا به حال فروخته شده شده است.

2. شبح در سال 2014

این عکس در دسامبر 2011  6.5 میلیون دلار فروخته شد. عکاس : پیتر لیک

عکاس استرالیایی پیتر لیک ادعا می کند که  این رکوردی است برای گران ترین عکس که تا به حال فروخته شده . 6.5 میلیون دلار برای این عکس شگفت انگیز، توسط یک کلکسیونر ناشناس خریداری شد. با این حال، قیمت هرگز به طور رسمی تأیید نشد، زیرا خریدار یک فرد "خصوصی و ناشناس" است.

3. راین دوم در سال 1999

این عکس در نوامبر 2011 به مبلغ 4338500 دلار فروخته شده شد. عکاس : : آندریاس گورسکی.

گرانترین فروش تایید شده عکاسی متعلق به آندریاس گورسکی است که تصویر خود را تحت نام "راین دوم" در سال 2011 به مبلغ 4.3 میلیون دلار فروخته شد. این یکی از شش تصاویر منحصر به فرد است که بخشی از رودخانه راین در نزدیکی دوسلدورف را نشان می دهد.

4. بدون عنوان شماره 96 در سال 1981

این عکس در ماه مه 2011 به مبلغ 3،890،500 دلار فروخته شد. عکاس : سیندی شرمن.

این یک پرتره را سیندی شرمن در سال 1981 گرفته که در نهایت به یک فروشنده نیویورک به مبلغ 3،890،500 دلار فروخته شد. این عکس بخشی از مجموعه ی CentroFolds یك ساله است كه شارمن را در چندین حالت کلیشه ای از زمان نشان می دهد.

5. برای اعلیحضرت در سال 1973

در ژوئن 2008 به مبلغ 3،765،276 دلار فروخته شد. عکاس : گیلبرت و جورج.

گیلبرت و جورج دو نقاش و هنرمند که با حضور و عرضۀ خویش به‌منزلۀ اثر هنری یا «مجسمۀ زنده»، و ساعت‌ها ژست خاصی به‌خودگرفتن، به‌شهرت رسیدند.آنها به ندرت در بین مردم دیده می شدند  "به اعلیحضرت" بخشی از مجموعه ای از این دوقلو است و شامل 37 تصویر جداگانه می باشد.

6. سخنرانی جنگجویان مرده در سال 1986

این عکس در ماه مه 2012 به مبلغ 3،666،500 دلار فروخته شد. عکاس : :جف والا

در نگاه اول، به نظر می رسد صحنه نظامی واقعی است، اما در واقع آن را در یک استودیو با بازیگران مهمان گرفته است. این عکس نشان می دهد که سربازان مرده بعد از اینکه آنها را در آغوش گرفتند، به زندگی باز می گشتند.این تصویر رویدادهای تاریخی وحشتناک در دوران گذشته و تصاویر فیلمهای جنگی  را ترکیب کرده است.

7. سیاه و سفید در سال 1926

عکس در ماه نوامبر 2017 فروخته شد € 2688،750. عکاس : : من ری.

این عکس در نسخه پاریس مجله Vogue زمان منتشر شده است و Kiki را با ماسک قبیله ای آفریقایی نشان می دهد. نام عکس ، که به معنای واقعی کلمه به عنوان "سیاه و سفید" ترجمه می شود، نه تنها به تصویر سیاه و سفید گرفته شده، بلکه به مقایسه صورت و ماسک مدل نیز اشاره دارد.

8. بورس اوراق بهادار شیکاگو در سال 1999-2000

این عکس در ماه ژوئن 2013 به مبلغ 3،298،755 دلار فروخته شد. عکاس : آندریاس گورسکی.

این تصویر بورس اوراق بهادار شیکاگو را نشان می دهد . در آن زمان آندریاس گورسکی تلاشهای زیادی را برای انتقال پویایی تصویر انجام داد. حرکت جمعیت را، که به تدریج تار می شود، اما به طرز باور نکردنی روشن و متضاد است را در این تصویرنشان داده است.

9. بدون عنوان در سال 2000

تصویر در ماه مه 2014 به مبلغ 3 هزار و 777 دلار فروخته شد. عکاس : ریچارد پرنس

در سال 2000، ریچارد پرنس مجموعه ای از عکس های "کابوی" را منتشر کرد. تمام آثار او یک کابوی روی یک اسب را نشان می دهد.

10. شماره سیب زمینی 345 در سال 2016

این عکس در سال 2016 برای یک میلیون دلار فروخته شد. عکاس : کوین ابوش.

تصویر نشان دهنده یک غده سیب زمینی با نام نمادین "شماره سیب زمینی 345" است. به نظر کوین ابوش Abosha، هر سیب زمینی دارای شخصیت و خلق و خوی خاص خود است.

11. فیلم بدون عنوان شماره 48 در سال 1979

این عکس در ماه مه 2015 به مبلغ 29،965،000 دلار فروخته شد. عکاس : سیندی شرمن.

مجموعه ای از عکس های سیندی شرمن  بین سال های 1977 تا 1980گرفته شده است و این عکس بدون نام شماره 48، گران ترین عکس است. این مجموعه برای نشان دادن شخصیت های زنانه داستانی است که شبیه فیلم های قدیمی است.

12. لس آنجلس در سال 1998

این عکس در فوریه 2008 برای 2،900،000 دلار فروخته شد. عکاس : آندریاس گورسکی.

تصویر دیگری از آندریاس گورسکی. در این زمان، عکس یک شب از لس آنجلس در سال 1998 اختصاص یافته است. تصویر اصلی دارای عرضی بیش از سه و نیم متر است و به وضوح منحنی زمین را در افق نشان می دهد. بسیاری از منتقدان، ترکیب دید آرام از یک شهر پر سر و صدا را در نظر می گیرند.

13. دره ماه در سال 1904

این عکس در فوریه 2006 به مبلغ 2928000 دلار فروخته شد. عکاس : : ادوارد استیچن

تصویر "مهتاب دراستخر" که در حراج فروخته شده شد، تنها یکی از سه عکس است، دو عکس دیگر در موزه نگهداری می شود.

14. بدون عنوان شماره 153 در سال 1985

این عکس در نوامبر 2010 برای $ 2770،500 فروخته شده شد. عکاس : سیندی شرمن.

"بدون عنوان # 153" - یکی دیگر از پرتره های خیره کننده عکاس سیندی شرمن در فهرست گران ترین عکس های او تاکنون است. این تصویر الهام بخش فیلم نوآر زن افسونگر می باشد

نظرات

در ادامه بخوانید...