بهترین برندگان مسابقه عکس عروسی

69f8d9f9-d4d3-495b-a357-ba5d6525ee24.jpg

عروسی ها مملو از لحظات شگفت انگیز و عاطفی است ، این یکی از سرنوشت ساز ترین وقایع زندگی است. تمام جادوی لحظات مهیج و قابل توجه این جشن برای ضبط بسیار دشوار است ، حتی به یاد آوردن آن نیز دشوار است. برای این کار ، عکاسان عروسی وجود دارند! با استعداد ترین آنها هر چیز کوچکی را ضبط می کند تا لحظه ای که یک شات تصادفی به یک شاهکار تبدیل می شود و معمولا از دست نمیدهند. در تصاویر حاصل از این مجموعه بهترین ها برندگان مسابقه عکس های عروسی مستند هستند ، جایی که هیچ صحنه ی غیز طبیعی و همراه با ژست گرفتن در آن وجود ندارد. بدون نمایش های ویژه ، احساسات مصنوعی و فقط تصاویر  خالص و طبیعی.

 

مسابقه عکس عروسی

گام اول

هنگامی که شما یک آلبوم عروسی را تماشا می کنید ، مشخص می شود که این رویداد به دلیل عروسی ، برای و در مورد عروس و داماد است. حرفه یک عکاس عروسی کار دشواری است زیرا او مجبور است ساعت ها پشت سر هم کار کند و به سایه قهرمانان جشن تبدیل شود. در این حرفه جایی برای الگوها و استانداردها ی کلیشه ای وجود ندارد.

 

مسابقه عکس عروسی

عروسی در هند.

مسابقه عکس عروسی

مادر بزرگ عروس در حال گریستن است. اشک مادر بزرگ ترکیبی از خوشبختی و غم است.

 

مسابقه عکس عروسی

چیزی اشتباه است؟

 

مسابقه عکس عروسی

آیا پدر مقدس ناراحت است یا قادر به مهار احساسات نیست؟

عکس های شگفت انگیز و بی نهایت زیبا از انتخاب ما از عروسی ها در سراسر جهان جمع آوری شده است. 15 عکس از 135 برنده. این عکس ها بر بهترین اتفاقاتی که در چنین جشن هایی رخ می دهد تأکید می کنند. عروسی ها علیرغم تفاوت در فرهنگ ها و سنت ها ، همه احساسات را در همه مردم از نقاط مختلف جهان برانگیخته است.

مسابقه عکس عروسی

حقه بی نهایت زیبا.

یک عکاس عروسی کسی است که هرگز فراموش نمی کند که این فقط یک مراسم رسمی ازدواج و یک جشن پر سر و صدا نیست. یک آلبوم عروسی،  بایگانی احساسات خانواده است.

 

مسابقه عکس عروسی

هوا با سبک معماری هماهنگ شده است.

مسابقه عکس عروسی

والدین قطعاً بسیار خوشحال هستند.

یک عکاس با استعداد شکارچی  لحظه است. او می داند چگونه این عکس را در کلیت و زیبایی های خود ارائه دهد ، و فراموش نمی کند که آنها برای عروس و داماد قطعاً بسیار خوشحال هستند.

 

مسابقه عکس عروسی

پدر هنوز نمی تواند به این واقعیت  عادت کند که شخصی وجود دارد که دختر او را می بوسد.

انفجار اجتناب ناپذیر احساسات در این روز  نباید باعث دور شدن عکاس شود و بخش اعظم این امر می تواند برای همیشه در تصویر  آلبوم عروسی ضبط شود. با نگاه کردن به آن ، حتی سالها بعد می توان دوباره با یادآوری احساسات  همه این وقایع را زنده کرد.

 

مسابقه عکس عروسی

فارغ از همه دنیا

 

مسابقه عکس عروسی

من قطعا از این کباب نمی خورم کدام بیرحمی اونو کشته؟

مسابقه عکس عروسی

در عروسی ، همیشه کسانی هستند که بیشتر به غذا علاقه دارند.

مسابقه عکس عروسی

پدر گریه می کند.

در این مراسم ، فقط یک نفر نمی تواند خودش را تحمل کند و این عکاس است. از این گذشته ، چنین روزی در زندگی داماد ، عروس و خانواده های آنها نه تنها مهم و قابل لمس است ، بلکه آزمایش بزرگی برای سیستم عصبی هرکدام از آنها است.

 

مسابقه عکس عروسی

و چیزی وجود دارد که به احساسات مربوط نمی شود ، اما مهم است.

لحظه های بی نظیر در مراسم عروسی  را که هیچ کس جز عکاس به آن توجه نخواهد کرد ، از دست ندهید. این می تواند اشک شوق روی صورت پدربزرگ ، اشکهای  مادربزرگ ، یاگرفتن دست پدر و دیدن غرور در چهره پدر آمیخته با غم و اندوه باشد. ممکن است عروسی خود را به یاد داشته باشد ، یا اولین بوسه، هزاران لحظه وجود دارد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید