چه نوع دستمال توالت می تواند باعث بواسیر و سرطان روده بزرگ شود

در دوره قرنطینه ، دستمال توالت از همیشه محبوب تر است. به گفته پزشک ، این محصول ایمن نیست.
به گفته متخصص پوست سالهاست که مردم از دستمال توالت استفاده می کنند ، و این عوارض جانبی ایجاد نکرده است. دستمال توالت از کتابهای قدیمی ، روزنامه ها و سایر کاغذهای باطله تهیه می شود اما هیچ کس از مشکلات سلامتی شکایتی نکرده است ولی  دستمال توالت های کنونی با طعم دهنده ها ، رنگ ها ، و افزودنی های مختلف فرق می کند.
 
وجود رنگهایی که بیشتر اوقات می تواند باعث تحریک در ناحیه inguinal و در مکانهای تماس مستقیم کاغذ و پوست شوند.برخی از نمونه ها می توانند باعث بواسیر ، التهاب و حتی بیماری سرطان روده بزرگ شوند. این به دلیل سرب است که در بخشی از رنگهای ارزان قیمت انواع دستمال توالت استفاده می شود.
 
- این درست است ، زیرا جوهرها حاوی سرب هستند که باعث تحریک انکولوژی می شود. بنابراین ، بهتر است نمونه های رنگی و معطر را فراموش کنیم. "
 
دستمال توالت باید از خمیر تمیز تهیه شود. متخصصان توصیه می کنند کاغذ را بدون بو و طعم ، چاپ رنگ و سایه انتخاب کنید.
 
 "بهتر است دستمال کاغذی سفید با هزینه معمولی را انتخاب کنید."
 
استفاده از دستمال مرطوب که در آنها غلظت بالایی از مواد شیمیایی وجود دارد ، نیز خطرناک است. در دستمال مرطوب ضد باکتریایی مواد شیمیایی بیشتری قرار دارند. 
 
- این ماده علاوه بر آلرژی و سوزش پوست ، باعث بثورات و خشکی پوست می شود ، زیرا الکل به برخی از نمونه ها اضافه می شود. و در این حالت - یک دستمال مرطوب یک شر واقعی است.پزشک توصیه می کند از آب تمیز برای اقدامات بهداشتی استفاده کنید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید