افراد مشهور که در خیابان با بی خانمان ها اشتباه گرفته می شوند

کیانو ریوز

ما به این واقعیت عادت کرده ایم که در رویدادهای اجتماعی ، سلبریتی  ها همیشه بی عیب و نقص به نظر می رسند ، زندگی خود را لوکس نشان می دهند و به نظر می رسد که در زندگی معمولی همیشه با لباس رسمی هستند. اما در حقیقت ، بسیاری از افراد مشهور در زندگی روزمره ، برعکس ، سعی می کنند با جمع هماهنگ شوند و لباس هایی را انتخاب کنند که با وضعیت آنها مطابقت نداشته باشد. شاید آنها این کار را انجام دهند تا از شر توجه آزار دهنده Paparazzi و هواداران سمج خلاص شوند. یا با خستگی از نورهای روی صحنه ، انتخاب را به نفع راحتی انجام می دهند. با این وجود ، اگر بار دیگر با یک "بی خانمان" در خیابان ملاقات کردید ، نگاه دقیق تری به او بیندازید. شاید یکی از افراد مشهور جهان تحت پوشش یک شخص بی خانمان در مقابل شما باشد.

کیانو ریوز

کیانو ریوز

شاید این بازیگر مشهور جهانی معتدل ترین ستاره هالیوود باشد. علی رغم شهرت ، هزینه های شگفت انگیز ، فرصتی برای به دست آوردن هر آنچه که آرزو می کند ، او یک پسر متواضع مانده است. کیانو زندگی عادی را پشت سر می گذارد ، و او هنوز حتی خانه ای برای  خود ندارد. علاوه بر این ، کیانو ریوز از اتومبیل خوداستفاده نمی کند و ترجیح می دهد با وسایل نقلیه عمومی سفر کند ، در رستوران ها ناهار نمی خورد و به طور کلی مانند ستاره ای در سطح بالا رفتار نمی کند. به طور طبیعی ، او لباس هایی را انتخاب نمی کند که از مارک های معروف باشد ، بلکه لباس های ساده ای را به تن دارد. بنابراین ، در حالی که  پابرهنه است ، تشخیص یک ستاره هالیوود دشوار است.

 

یک بار حتی یک حادثه جالب اتفاق افتاد. چند سال پیش ، این بازیگر با وجود باران سرد ، 20 دقیقه در این باشگاه ایستاد که قرار بود به احترام فیلم "دختر خدا" میزبان مهمانی باشد. قابل توجه است که در این تصویر ریوز ... نقش اصلی را ایفا کرده است. اما وقتی به ورودی رسید ، نگهبانان اجازه ورود به وی را ندادند زیرا او را نمی شناختند.

این ستاره نیز به همین ترتیب با پول رفتار می کند. مشخص است که کیانو تقریباً تمام حق امتیاز فیلم "ماتریکس" را به امور خیریه اهدا کرد ، و آنچه باقی مانده بود را به هنرمندان آرایش ، طراحان لباس ، همکاران و سایر اعضای خدمه فیلم داده شد زیرا به نظر می رسید که به اندازه کافی به آنها پرداخت نشده . علاوه بر این ، مشخص شده است که ریوز اغلب در زمینه مبارزه با سرطان و بیمارستان های کودکان با بودجه های مختلفی کمک می کند. بنابراین ، این بازیگر متواضع در سراسر جهان مورد علاقه طرفداران است.

 

میکی رورک

میکی رورک

در اوایل دهه 90 ، این بازیگر یکی از جذاب ترین مردان روی کره زمین به حساب می آمد. بله ، غیرممکن نبود که عاشق چنین مرد خوش قیافه نشویم. اما همه چیز در یک لحظه تغییر کرد.
مشخص است که میکی رورک نه تنها بازیگر بلکه بوکسور است. بنابراین ، روزی تصمیم گرفت که ورزش بوکس را از سر بگیرد. اما جراحات چهره خوش تیپ او را با زخم های زیادی تزئین کرد. رورك خواست كه مجدداً جذابیت سابق خود را بازیابد ، تصمیم به جراحی پلاستیک گرفت. اما نتیجه مطلوب نبود. به علاوه ، مشکلی در الکل و مواد مخدر وجود داشت. همه اینها منجر به این واقعیت شده است که در مردی با صورت پف کرده و موهای چرب ، اکنون کمتر کسی می تواند یکی از درخشان ترین ستارگان هالیوود دهه 90 را بشناسد.

 

مدونا

مدونا

یکی از درخشان ترین آیکون های پاپ زمان ما که مدت هاست به شهرت رسیده است. یک بار مادونا لوئیز سیکونه (نام واقعی این خواننده) بدون پولی در جیبش به نیویورک آمد و مجبور شد به عنوان پیشخدمت ، کاردار لباس و مدل کار کند. اما همانطور که می دانید پشتکار و کار به دختر کمک کرد تا به موفقیت چشمگیری دست یابد.
اما علیرغم موقعیت ستاره ، در زندگی عادی ، مادونا سعی می کند توجه دیگران را جلب نکند. اگرچه او این کار را بد انجام می دهد: پیراهن های گشاد ، کفش ورزشی فرسوده ، پیراهن های سایز بزرگ ، پیراهن های پر حجم و کلاه ، برعکس ، توجه رهگذران را به خود جلب می کند. بنابراین ، مهم نیست که چگونه مدونای مشهور توطئه می کند ، او هنوز هم قابل تشخیص است.


سارا جسیکا پارکر

سارا جسیکا پارکر

به لطف سریال and the City.... ، سارا جسیکا پارکر به یک ستاره تبدیل شده است و شخصیت او کری براداو به یک نماد سبک تبدیل شد. اما شما به سختی بازیگر را در خیابان می شناسید. زیرا برخلاف تصویر روی پرده  ، بازیگر سارا جسیکا پارکر  سعی می کند از لباس های مارک دار استفاده نکند.

همانطور که سارا جسیکا پارکر مشهور اعتراف می کند ، در خانواده ای بسیار فقیر رشد کرد و وقتی پول داشت ، دیگر سعی در داشتن زندگی لاکچری نکرد. برعکس ، سارا شروع به پس انداز و پس انداز کرد. این بازیگر اغلب در مغازه های دست دوم لباس میخرد و حتی از آنجا لباس هایی  برای کودکان خریداری می کند. و برای فیلمبرداری در سریال "طلاق" او چیزهای مورد استفاده را از سایتهای مختلف جمع آوری کرد.


هلنا بنهام کارتر

هلنا بنهام کارتر

در سال 2009 ، این بازیگر بریتانیایی وارد TOP 50 داغترین ستاره های فیلم در همه زمان ها شد و ستارگانی همچون مریلین مونرو ، مونیکا بلوچی و سایر سلبریتی های زیبا را پشت سر گذاشت. علاوه بر این ، هلنا بنهام کارتر خط لباس خود را تولید می کند. اما وقتی او را یک بار در زندگی واقعی می بینید ، احتمالاً فکر خواهید کرد که این یکی دیگر از بی خانمان های دیوانه  شهر است.

 به نظر می رسد این بازیگر هر آنچه را که چشمش می بیند ، می پوشد. بنابراین ، در کمد لباس او ، دامن های روشن ، کت و شلوار ، لباس زیر زنانه فرسوده یا چکمه های بلند ، پیراهن های رنگ وارنگ  اغلب با هم پوشیده می شود. به این لباس ها موهای چرکی چرب وخاکستری و عدم وجود حتی یک ذره آرایش را اضافه کنید.

کریستن استوارت

کریستن استوارت

کریستن یکی از آن بازیگرانی است که افکار عمومی را نادیده می گیرد. او به خاطر اعمال عجیب غریب خود ، عاشقانه های بی شماری با زن و مرد ، آزمایش با سبک و مدل مو معروف است. به نظر می رسد همه از قبل به این واقعیت عادت کرده اند.

زندگی عادی کریستن حتی بیشتر تعجب می کنید. ما در مورد این واقعیت صحبت نمی کنیم که او غالباً این گونه به نظر می رسد که گویی لباس های شخص دیگری را قرض گرفته شده است. اما استوارت اغلب حتی از قوانین اساسی بهداشت غافل است. بنابراین ، او اغلب با موهای ناپسند و کثیف دیده می شود.

جانی دپ

جانی دپ

سالهاست که این بازیگر تصویری از چنین نوع عجیب و غریبی را حفظ می کند و به چگونگی ظاهرش اهمیتی نمی دهد. و اگر در حال حاضر ، در لباس های عجیب و غریب ، او به نظر هماهنگ به نظر می رسد ، به تازگی ، به نظر می رسد که او واقعاً  در مورد چگونگی ظاهر شدن به خود نمی دهد.

بسیاری توجه دارند که اکنون این بازیگر بسیار بیمارگونه است. شاید این به این دلیل باشد که چندین سال است که جانی هم در زندگی شخصی و هم از نظر مالی دچار مشکلاتی بوده است. در طلاق از امبر هرد ، هنوز مشخص نشده است و حالا همسران سابق شکایت می کنند که چه کسی را متهم است. علاوه بر این ، جانی دپ به دلیل عوامل نامشخص تقریباً تمام دارایی خود را از دست داده است. بنابراین ، حالا این ستاره سعی دارد به هیچ وجه جلب توجه نکند ، بیشتر اوقات شبیه شخصیت  "آلیس در سرزمین عجایب" است.

جارد لتو

جارد لتو

به نظر می رسد این بازیگر و خواننده نیمه وقت همیشه در اوج است و او نه تنها به هیچ وجه پیر نمی شود ، حتی با ریش خوش تیپ باقی می ماند ،با ابن که به ظاهر خود نیز توجه زیادی نمی کند.
حال خودتان قضاوت کنید ، آیا می توانید در خیابان ها با یک کاپشن گشاد  ، شلوارک و کلاه بزرگی قدم بزنید؟ موافقم ، همه جرات نمی کنند. اما جارد می تواند.  به نظر می رسد او از سیاره دیگری است.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید