چگونه هلند به ثروتمندترین کشور اروپا تبدیل شد

هلند

 

هلند به طور قابل توجهی در میان سایر کشورهای اروپایی برجسته نیست: مساحت کم  است ، مواد معدنی وجود ندارد. با وجود این ، هلند یکی از ثروتمندترین کشور ها در اروپا است. بسیاری از کشورها از هلند فاصله دارند. راز ثروتمندترین کشور اروپا ، هلند چیست؟

 

هلند
کشور هلند یکی از ثروتمندترین ها در اروپا است


چگونه هلند به ثروتمندترین کشور اروپا تبدیل شد

هلند
اصلی ترین عامل مثبت کشور هلند موقعیت آن است


موقعیت فعلی این کشور ارتباط تنگاتنگی با گذشته آن دارد. عامل اصلی موقعیت آن است. هلند در کنار دریا واقع شده است و در قرن های XV-XVI این عامل شروع توسعه کشتی سازی بود. از اواخر قرن شانزدهم و آغاز قرن 17 ، ملوانان هلندی تقریباً در همه دریاها ، بلکه در اقیانوس ها نیز حضور داشته اند. پس از توسعه سرزمین دیگری ، به عنوان دارایی هلند اعلام شد. همه چیز با ارزش به هلند صادر شد. بازرگانان با هزینه چیزهای خارج از کشور و ادویه جات ثروتمندتر و ثروتمندتر می شدند. در آن زمان کشتی های هلند بهترین در جهان بودند.

 

اقتصاد هلند

هلند
کشاورزی در هلند به خوبی توسعه یافته است


مستعمرات هلند به تدریج از بین رفت. اما وقتی این اتفاق افتاد ، کشاورزی از قبل به خوبی در کشور توسعه یافته بود. به طور کلی ، موقعیت اقتصادی هلند در جهان در بالاترین سطح بود.

 

هلند

هلند به خاطر گوشت گاو محصولات لبنی  معروف است

 

هلند

مزارع گل لاله هلندی تقریبا برای همه شناخته شده است


گاوهای گوشتی و مزارع گل لاله تقریباً برای همه شناخته شده است. مجتمع کشاورزی ارضی در اینجا بسیار خوب توسعه یافته است. با وجود مساحت کم ، محصولات کشاورزی با مبالغ هنگفتی صادر می شود. هر قطعه زمین درآمد دارد. وقتی صحبت از صادرات محصول می شود ، هلند رهبر بلامنازع در بازار جهانی است و پس از آمریکا دوم است. 

هلند کارخانه های خاص خود را دارد که تجهیزات را تولید می کنند. البته مواد اولیه برای تولید وارد می شود ، اما این برای نیازهای داخلی کاملا کافی است. در این حالت ، مزیت مجاورت و همکاری با آلمان و شرکتهای تخصصی آن است.

 

هلند

گردشگری منبع درآمد خوب دیگری است

 

هلند

این کشور به خاطر مناظرش مشهور است


گردشگری منبع درآمد خوب دیگری است. سالانه تعداد زیادی مسافر به هلند می آیند. در اینجا چیزی برای دیدن وجود دارد ، به عنوان مثال ، معماری دوران فئودالیسم توسعه یافته.

 

هلند

از بین همه بندرهای موجود در هلند ، بزرگترین بندر روتردام است


دریا مانند گذشته یکی از منابع اصلی جذب سرمایه به کشور باقی مانده است. بنادر توسعه یافته یک پایگاه حمل و نقل عظیم برای محصولاتی است که از سراسر جهان وارد اروپا می شوند. از همه بندرهای هلند بزرگترین بندر روتردام است. از نظر حجم ، سالانه حدود 650 میلیون تن کالا در اینجا پردازش می شود. بر این اساس ، سود بیش از حد بالا است.

 

هلند

هلند یاد گرفت که تقریباً از همه چیز بهره مند شود و این نتیجه فوق العاده ای را به همراه داشت


نکته دیگری که باید به آن توجه کرد ، ارائه "مشوق های مالیاتی" برای سرمایه گذاران است. در واقع ، این پولشویی در هنگام ثبت شرکت های خارجی در یک کشور مشخص است. هلند یاد گرفته است که تقریباً از همه چیز بهره مند شود و این نتایج فوق العاده ای به همراه داشته است.

 

هلند

هلند کشوری فوق العاده شگفت انگیز و  زیبا است

چرا در هلند معمول نیست که پنجره ها را با پرده بپوشانند

هر ملتی سنت ها و ترجیحات خاص خود را در چیدمان خانه دارد. اگر در کشور ما تصور راحتی در خانه ای بدون پرده غیرممکن است ، به عنوان مثال هلندی ها این ویژگی را بیش از یک قرن کاملاً نادیده می گیرند. پنجره های آنها همیشه باز است و ساکنان کشور به دلیل چنین باز بودن هیچ گونه ناراحتی را تجربه نمی کنند ، بلکه کاملاً برعکس است. چه اتفاقی می توانست بیفتد که مردم بخواهند در مقابل دیدگان همه زندگی کنند و حتی این ویژگی را به کارت بازدید از کل کشور برای گردشگران  تبدیل کنند؟

 

هلند
پرده پنجره در هلند معمول نیست.

 

هرکسی که تا به حال به آمستردام یا هر شهر دیگری در هلند رفته باشد ، نمی تواند عدم وجود کامل پرده ،  پرده در پنجره های آپارتمان ها و خانه ها را متوجه نشود. این طرح از بازشوی پنجره ها در شب ، هنگامی که نور از داخل می بارد به شما اجازه می دهد تا نه تنها آنچه که صاحبان انجام می دهند ، بلکه همچنین طراحی داخلی را تا کوچکترین جزئیات ، ببینید.  یک اعتیاد عجیب (طبق معیارهای ما) برای افشای زندگی شخصی و خانه خود برای نمایش در بین ساکنان هلند نه به خواست خودشان ظاهر شد.

 

هلند

ممنوعیت پرده های بسته روی پنجره ها توسط دوک فرناندو آلوارس دو تولدو ، که فرماندار پادشاه اسپانیا بود ، ایجاد شد.

 

واقعیت تاریخی: محققان معتقدند چنین "سنتی" در اواسط قرن شانزدهم میلادی ، زمانی که سرزمین های هلند توسط اسپانیایی ها فتح شد ، ظاهر شد. ساکنان پادشاهی قیام کردند ، که برای این کار نه تنها با جان خود ، بلکه همچنین فرصتی را فراهم کردند تا با کمک پرده های ضخیم خود را از همه جهان دور کنند. فرماندار اسپانیا فرناندو آلوارز دو تولدو (معروف به دوك بزرگ آلبا) كه بلافاصله پس از شورش منصوب شد ، پرده ها را در خیابان ممنوع كرد تا بتواند از طریق پنجره ها  همه خانواده ها را كنترل كند. به لطف گشودگی کامل ، به راحتی می شد فهمید که آیا جلسات انقلابی در حال سازماندهی است یا از آن بدتر ، کارگاه های مخفی اسلحه وجود دارد؟

 

هلند

ساکنان مدرن برخی از کشورهای اروپایی از پرده استفاده نمی کنند. زندگی در دید ساده مناسب شهروندان هلند است ، زیرا آنها چیزی برای پنهان کردن ندارند.

 

علی رغم اینکه حکومت خونین مشاور اصلی پادشاه اسپانیا 6 سال به طول انجامید و پس از عزیمت وی ​​قانون لغو شد ، مردم برای بازگشت پرده ها به پنجره ها عجله نکردند. به گفته مورخان ، شهروندان سعی کردند نشان دهند که افراد قابل احترامی هستند و با پرده روی پنجره ها چیزی برای پنهان کردن ندارند. آنها قانون را نقض نمی کنند و به درستی به هنجارهای اخلاقی  احترام می گذارند.

 

هلند

زندگی بدون پرده در بین ساکنان بسیاری از کشورهای اروپایی محبوب است.

 

هلند
اکنون می توانید با فضای داخلی مجلل با طعم عالی به رخ کشیدن.

 

از آن زمان به بعد ، ساکنان پادشاهی پرده ها و چرایی این اتفاق را برای همیشه فراموش کرده اند. اکنون باز بودن به نوعی سکوی نمایشی تبدیل شده است ، که در طراحی آن هر خانواده سعی می کند تا زیبا ترین و گران ترین - مبلمان ، نقاشی ها ، گل های عجیب و غریب ، ظروف و لوازم خانگی را در قفسه های باز به رخ بکشد. طراحان و هنرمندان مرفه به خصوص در این موضوع دخالت دارند ، که غالباً طراحی فضای داخلی ، مبلمان و تجهیزات را فقط برای نشان دادن سلیقه ، ثروت و توانایی ایجاد یک تصویر زیبا تغییر می دهند.

 

هلند

حتی هنگام راه رفتن روی آب می توانید به فضای داخلی آپارتمان های واقع در طبقات پایین نگاه کنید.

 

هلند
پنجره ها به خصوص در شب که چراغ های داخل خانه ها روشن می شوند چشمگیر هستند.


بله ، دشوار است تصور کنید که شخص ما تصمیم بگیرد که در آپارتمان بازسازی انجام دهد فقط به این دلیل که رهگذران از آنچه می بینند لذت ببرند. 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • بهنام :

    در هلند، پرورش دهندگان انواع جدیدی از لاله ها را به افتخار اوکراین پرورش دادند. در هلند نه تنها پنیر خوشمزه درست می شود، بلکه مزارع بی پایانی از لاله ها نیز رشد می کند. اکنون نوع جدیدی از این گل ها وجود دارد - "اوکراین". بنابراین، در میان رنگ های مختلف لاله، پرورش دهندگان گل از هلند ترکیب جدیدی را - در رنگ های پرچم اوکراین - به ارمغان آوردند. این گونه "Tulip Ukraine" ("Tulipa Ukraine") نامیده شد. پرورش دهندگان هلندی موفق به پرورش لاله هایی شدند که گلبرگ های آن به رنگ های آبی و زرد رنگ شده است. به این ترتیب، پرورش دهندگان گل محلی به حمایت اوکراین در جنگ آغاز شده توسط روسیه پیوستند.

    1401/2/2 22:39

بیشتر بخوانید