10 ویژگی بدن زن که مرد نمی تواند به آن افتخار کند

 زنان

زنان به هیچ وجه جنس ضعیف نیستند

 

زنان موجودات شگفت انگیز ی هستند! آنها زندگی جدید می بخشند ، بچه ها را تربیت می کنند ، کارهای خانه را انجام می دهند ، کار می کنند و هنوز وقت دارند که از خود مراقبت کنند. چگونه احساس خوبی دارد و چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟ شاید همه اینها مربوط به طبیعت زنانه و برخی خصوصیات فیزیولوژیکی باشد که برای مردان غیرقابل دسترسی است. sayarak.com حقایق جالبی را تهیه کرده است که تأیید می کند زنان جنس ضعیف تری ندارند.

 

ایمنی قوی تر و حافظه بهتر

 زنان

زنان ایمنی قوی تری دارند ، بنابراین عمر آنها بیشتر از مردان است / عکس

 

همه می دانند که زنان عمر بیشتری نسبت به مردان دارند. حداقل به این دلیل که بدن به لطف استروژن به طور فعالتری با عفونت ها مبارزه می کند. هورمون جنسی زن تولید آنزیمی را که باعث ضعف دفاعی بدن در برابر ویروس ها و باکتری ها می شود ، کاهش می دهد. طبق یک نسخه ، زنان از نظر ایمنی قوی تر هستند ، زیرا آنها به زایمان و تربیت فرزند نیاز دارند. آستانه درد برای دختران نیز بیشتر است. فقط در آنجا دمای 37.2 وجود دارد که در طی آن مردان عذاب کوره ای را تجربه می کنند. به هر حال ، مردان حافظه بدتری دارند. دانشمندان این موضوع را با این واقعیت توضیح می دهند که زنان به طور مداوم چهره رهگذران یا آشنایان را تجزیه و تحلیل می کنند ، بیشتر اوقات این مهارت را آموزش می دهند.

 

قابلیت تشخیص بیشتر رنگ ها

 زنان

هنگامی که به نظر می رسید همه اشیا یکسان هستند ، زنان در تشخیص بیشتر رنگ های نزدیک بهم بهتر هستند / عکس

 

 

یک ژاکت قرمز ، به گفته یک مرد ، ممکن است در زن هویجی ، قرمز یا شرابی باشد. در عین حال ، هر جنسیت در نوع خود درست است. تحقیقات دانشکده بروکلین تایید کرده است که وقتی مردان فکر می کنند همه اشیا یکسان هستند ، زنان در تشخیص بیشتر رنگ های نزدیک بهم بهتر عمل می کنند. همچنین ، زنان از کوررنگی رنج نمی برند.

 

تاندون ها و عضلات انعطاف پذیر تر

 زنان

 

در عضلات و تاندون های ورزشکاران ، پروتئین الاستیک بیشتری وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا به خوبی کشش داشته باشید / عکس

 

در انعطاف پذیری و کشش ، زنان پیشقدم هستند. اول ، پروتئین الاستیک بیشتری در عضلات و تاندون های ورزشکاران وجود دارد که به آنها اجازه می دهد تا به خوبی کشش داشته باشند. در مرحله دوم ، زنان دارای ستون فقرات انعطاف پذیر تری هستند و دامنه حرکتی طولانی در ناحیه لگن دارند. این امر باعث سهولت حمل کودک و زایمان می شود. همچنین ، زنان گردن متحرک تری دارند ، بنابراین فقط با سر می چرخند و مردان - با تمام بدن خود می چرخند.

 

توانایی گوش دادن با دو نیمکره مغز

 زنان

علاوه بر چپ ، زنان همچنین نیمکره راست مرتبط با تفکر خلاق را "متصل" کردند / عکس

 

 

محققان دانشکده پزشکی دانشگاه ایندیانا آزمایشی را انجام دادند. آنها گروه هایی از مردان و زنان را گرد هم آوردند ، آنها را وادار به دستگاه های MRI کردند تا فعالیت مغز را کنترل کنند و شامل بخشی از رمان نویسنده آمریکایی جان گریشام بود. دانشمندان دریافتند که مردان در نیمکره چپ که وظیفه شنوایی و گفتاری را بر عهده دارد ، فعالیت بیشتری دارند. علاوه بر چپ ، زنان همچنین نیمکره راست مرتبط با تفکر خلاق را "متصل" می کنند. شاید این همان چیزی است که زن "خواندن بین سطرها" با آن ارتباط دارد.

 

بدن زنان می تواند تغییرات را تحمل کند

 زنان

به لطف استروژن ، عضلات دیرتر خسته می شوند ، بنابراین دختران می توانند 75٪ طولانی تر تمرین کنند / عکس

 

رشد و نمو بدن زنان در دوره بلوغ پایان نمی یابد ، بلکه تا سن 20 سالگی ادامه دارد. در این سن ، ممکن است اسپاسم های دوره ای ، آکنه ، اولین سلولیت نیز ظاهر شود . مرحله بعدی بارداری است که بدن را کاملا دگرگون می کند. یک رحم چیست که در ماه اول از نظر اندازه به یک پرتقال شباهت دارد و در نهمین ماه به یک هندوانه رشد می کند. و به طور کلی ، زنان بسیار ماندگارتر هستند ، اگرچه از نظر قدرت از مردان پیشی نمی گیرند. به لطف استروژن ، عضلات دیرتر خسته می شوند ، بنابراین دختران می توانند 75٪ طولانی تر تمرین کنند.

 

سلولیت طبیعی است

سلولیت

پوست پرتقالی یک ناهنجاری پزشکی نیست ، بلکه نشانه یک زن بالغ  است / عکس

 

ترس بسیاری از زنان ، پوست بدنام پرتقالی ، یک ناهنجاری پزشکی نیست ، بلکه نشانه یک زن بالغ است. چربی زیر جلدی برای تولید هورمون ها ، به ویژه استروژن ضروری است. بر این اساس ، سلامت زنان را تأمین می کند. البته سلولیت از نظر زیبایی شناسی چندان خوشایند به نظر نمی رسد اما به لطف تغذیه و ورزش مناسب می توان پوست پرتقالی را کاهش داد. به خصوص اینکه مردان تهدید به سلولیت نمی شوند و آنها دامن های کوتاه نمی پوشند که با وجود سلولیت بسیار آزار دهنده است. مشکل دیگر این است که بسیاری از دختران یک پستان بزرگتر از دیگری دارند ، اما این کاملا طبیعی است. همه افراد به دلیل ژنتیک نامتقارن هستند.

 

حساسیت به بو

 زنان

زنان قادر به گرفتن عطرهای رایج در سطوح بسیار پایین هستند / عکس

 

زنان حساسیت شگفت انگیزی به بو دارند. این در دختران در سنین باروری حادتر است. زنان توانایی گرفتن رایحه های آشنا را در سطح بسیار پایین دارند. دانشمندان آزمایشی را انجام دادند. به مدت یک ماه همان عطر را به زنان می دادند. پس از آن ، دختران می توانستند بو را حتی در غلظت 1/1000 نسخه اصلی تشخیص دهند. با رایحه ، آنها حتی قادر به تعیین احساسات یک شریک زندگی هستند. به عنوان مثال ، استرس مرد را با بوی پیراهن او تشخیص می دهند.

 

ضربان قلب زنان تندتر می زنند

 زنان

قلب زنان به دلیل کوچکتر شدن سریعتر می تپد / عکس

 

مدت هاست که دانشمندان دریافته اند ریتم ضربان قلب در هر دو جنس با هم مطابقت ندارند. قلب زنان تندتر می زند زیرا کوچکتر است. همچنین ، دختران با شنوایی حساس متمایز می شوند ، که به پاسخ فوری به گریه کودک کمک می کند. و ویژگی دیگر چشمک زدن سریع است. در یک دقیقه ، زنان 14.9 بار پلک خود را می بندند ، و مردان - 14.5.

 

کمی درباره موارد منفی

 زنان

با توجه به اینکه بافت زنان حاوی آب کمتری است ، سریعتر مست می شوند / عکس

 

با توجه به اینکه بافت زنان حاوی آب کمتری است ، سریع تر مست می شوند. بدن تا زمانی که نوشیدنی های الکلی وارد جریان خون نشوند ، هضم نمی کند. دلیل دیگر تعریق متوسط ​​است ، بنابراین الکل با کارایی کمتری از بدن دفع می شود. به همین دلایل ، بدن زنان بیشتر در معرض مستی با الکل هستند.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید