شمسیه حسنی کیست

در
شمسیه حسنی
شمسیا حسنی اولین نقاش خیابانی افغان 
 
پس از تصرف طالبان بر افغانستان ، بسیاری از شهروندان این کشور نمی دانند که این امر چگونه بر زندگی آنها تأثیر خواهد گذاشت. آنها از آینده خود مطمئن نیستند ، ترسیده و گیج هستند. به طور کلی برای خارجی ها دشوار است که بفهمند واقعاً در آنجا چه می گذرد. یک زن وجود دارد که می تواند کمک کند. شمسیه حسنی ، نخستین هنرمند نقاش خیابانی افغان ، در مورد موضوع روز ، اثری فوق العاده زیبا صحبت می کند. نقاشی های او نه تنها نقش زنان را در یک جامعه تحت سلطه مردان به تصویر می کشد ، بلکه به وضوح نبرد بین نور و تاریکی را نشان می دهد که مکانی را که شمسیا او را خانه خود می نامد ، به بردگی گرفته است.
 

شمسیه حسنی کیست

شمسیه حسنی
شمسیه حسنی اولین نقاش زن افغانستانی که با دیوارنگاری‌هایش به شهرت رسید 
 
شمسیه حسنی (نام واقعی - امل بنان حسنی) در سال 1988 در خانواده ای از مهاجران افغانستانی در ایران متولد شد. از بدو تولد ، زندگی او آسان نبوده است. واقعیت این است که  هنرمند آینده دارای تابعیت افغان بود.  زندگی خانوادگی بسیار سخت بود. دخترک آن زمان ، البته ، همه اینها را نمی فهمید.
 
شمسیه حسنی
او به عنوان اولین هنرمند نقاش خیابانی در افغانستان شناخته می شود.  / عکس
شمسیه حسنی
شمسیه حسنی سر کار.  / عکس

بازگشت شمسیه حسنی به افغانستان

بالاخره خانواده شمسیه حسنی به وطن خود بازگشتند. شمسیا در آنجا بزرگ شد و آموخت. در آن زمان هنوز هیچ ممنوعیتی برای تحصیل زنان وجود نداشت. شمسیه پس از فارغ التحصیلی حتی در دانشگاه کابل تدریس می کرد.
 
شمسیه حسنی
مادر به دنبال محافظت از فرزند خود است.  / عکس
 
در سال 2010 ، این هنرمند به اندازه کافی خوش شانس بود که در یک کارگاه نقاشی دیواری شرکت کرد. این برنامه در کابل توسط Combat Communications سازماندهی شد. مجموعه ای از کلاسهای کارشناسی ارشد توسط هنرمند بریتانیایی CHU ، استاد واقعی نقاشی های دیواری ، برگزار شد. این سخنرانی های او بود که به شمسیا کمک کرد مسیر زندگی امروز خود را پیدا کند. این هنرمند بر خلاف سبک دیگران ، منحصر به فرد خود را توسعه داده است. او شخصیت برجسته خود را اختراع کرد ، که در تمام نقاشی هایش وجود دارد - زنی بدون دهان با چشمان بسته.
 
شمسیه حسنی
هر دو قلب شکسته است.  / عکس
 
شمسیه حسنی
واقعیت پشت منافع  / عکس
 
سخنرانی های CHU شامل تئوری ، کار عملی و ارائه آثار هنرمندان مختلف از سراسر جهان بود. علاوه بر شمسیا ، نه نفر در این مراسم شرکت کردند. در آنجا همه آنها یاد گرفتند چگونه نقاشی دیواری بکشند. در کارگاه ، آنها همه چیز را در مورد تکنیک های اسپری و نحوه نقاشی در مقیاس بزرگ روی دیوارها آموختند. پس از آن ، هیچ کس به جز شمسیه حسنی شروع به کار در این منطقه نکرد. با این حال ، این هنر واقعاً او را گرفتار کرد. از آن زمان ، او تبدیل به یک هنرمند نقاش خیابانی شد. این اولین در نوع خود محسوب می شود. شمسیا چه روی بوم کار می کند و چه دیوار یک ساختمان متروکه که بمباران شده است ، کار او فوق العاده چشمگیر است.
 
شمسیه حسنی
موسیقی ممنوع  / عکس
 
"من واقعاً آن را دوست داشتم و فکر کردم که این هنر کاربردهای زیادی دارد. شمسیا توضیح داد: من معتقدم که دیوار نویسی می تواند ابزاری باشد که با آن دیوارهای شهرم را که توسط جنگ ویران شده است به نقاشی های رنگارنگ تبدیل کنم. "رنگ های روشن داستان جنگ را کاملاً پنهان می کند و مردم چیزهای جدیدی را به جای آثار گلوله و ترک ها می بینند."
 
شمسیه حسنی
قلبم را می شکند.  / عکس
 
"من همچنین معتقد بودم که این می تواند راهی عالی برای شناخت هنر من باشد. از این گذشته ، بسیاری از مردم هرگز در نمایشگاه ها حضور نداشته اند و آثار من را ندیده اند. آنها این فرصت را خواهند داشت که چیز جدیدی را کشف کرده و از آن لذت ببرند. شاید کسی حتی با عکس من عکس بگیرد و حداقل برای چند دقیقه از افکار دردناک دور شود. "
 
شمسیه حسنی
به دلیل ویروس کرونا ، واقعیت حتی مأیوس کننده تر شده است.  / عکس
 

هنر خطرناک

هنگامی که شمسیا به طور جدی به نقاشی های دیواری علاقه مند شد ، کشورش به مکانی خطرناک تر تبدیل شد. در حال حاضر همیشه نمی توان آزادانه به خیابان رفت تا زیبایی و شادی را بپاشید. این هنرمند با چالش ها و تفاوت های فرهنگی زیادی روبرو شده است.
 
شمسیه حسنی
یک رویا و یک نفس از احساسات تازه.  / عکس
 
 
او گفت: "مردم در افغانستان به هیچ وجه مخالف هنر نیستند ، آنها مخالف فعالیت زنان هستند." "بنابراین ، وقتی شخصی مرا دید که در خیابان مشغول نقاشی دیواری هستم ، کلمات بدی به من گفت ، آنها مرا سرزنش کردند و برخی آن را گناه خواندند."
 
شمسیه حسنی
غیرممکن بود که تمام درد را به وضوح بیان کنم.  / عکس
 
وقتی در مکان های عمومی نقاشی می کردم ، بعد از حدود 15 دقیقه احساس ناامنی می کردم ، بنابراین آنجا را ترک کردم. اگر این فرصت را داشتم که 2-3 ساعت در محل بمانم ، کار من به طور غیر قابل مقایسه ای بهتر می شد. متأسفانه 15 دقیقه تمام توان من است. بنابراین انتخاب این است که چیزی بسیار ساده را نقاشی کنید یا تصویر را ناتمام بگذارید. "
 
شمسیه حسنی
اکنون تحصیل زنان ممنوع است.  / عکس
 
شمسیه حسنی
تصویری بسیار تکان دهنده از آتش سوزی استرالیا.  / عکس
 
 
"مشکل دیگر این است که اغلب فضای کافی برای نقاشی های دیواری وجود ندارد. هیچ یک از مردم نمی خواهند تصویری روی دیوارهایشان باشد. آنها فقط در صورتی موافقت می کردند که من چیزی را به دلخواه آنها بکشم. آنها در مورد اموال خود دیدگاه خود را داشتند. اغلب آنها نمی خواستند کار من را ببینند. "
 
afghanistan-street-art-15.jpg
امیدها و آرزوها.  / عکس
 
شمسیه حسنی گفت که پس از سقوط طالبان در سال 2001 ، با وجود جنگ جاری و مشکلات مختلف سیاسی و اجتماعی ، موقعیت زنان واقعاً بهبود یافته است. آنها به تدریج وارد جامعه شدند و فرصت یادگیری و توسعه یافتند. "در طول این بیست سال ، زنان زیادی در زمینه های مختلف مانند تحصیل ، تجارت ، فرهنگ ، پزشکی و غیره رشد کرده اند. پیشرفت کند بوده اما بسیار امیدوار کننده است. "
 
شمسیه حسنی
نفوذ بنکسی  / عکس
 
شمسیه حسنی
درد ، ناامیدی و امید ترسناک.  / عکس
 
اکنون ، با بازگشت طالبان ، بسیاری از زنان چاره ای جز ترک سرزمین خود نمی بینند. آنها آینده درخشانی نمی بینند. توهین آمیزترین چیز این است که در حال حاضر تمام پیشرفتهای سالهای گذشته از بین خواهد رفت. همه تلاش ها بی نتیجه ماند. شمسیا می گوید به سادگی نمی تواند باور کند که همه اینها واقعاً در حال رخ دادن است.
 
شمسیه حسنی
امید و ایمان قدرت واقعی است.  / عکس
امروز خوشبختانه حسنی کاملاً سالم است. با ناامیدی و ناراحتی زیاد او مجبور شد کشور خود را ترک کند.

صحبت کردن با تصاویر

بسیاری از نقاشی های شمسیه دارای طرح تکراری هستند. در هر شغلی ، شخصیت نقش مشخصی دارد ، مانند قهرمانان فیلم.
حسنی یک زن را به عنوان شخصیت اصلی خود انتخاب کرد. او می گوید که زنان نه تنها در افغانستان ، بلکه در سراسر جهان ، محدودیت های بسیار بیشتری نسبت به مردان دارند. بنابراین ، نقاشی ها همیشه زنی را با چشمان بسته و بدون دهان ، گاهی اوقات با آلات موسیقی آسیب دیده نشان می دهند ، که به او قدرت و اعتماد به نفس می بخشد.
 
شمسیه حسنی
امید هرگز نمی میرد.  / عکس
 
چشمان بسته به این معناست که چیزی برای دیدن وجود ندارد. قهرمان ترجیح می دهد همه چیز را نادیده بگیرد تا کمتر غمگین شود. بسته بودن دهان به معنای ناتوانی در گفتن یا انجام هر کاری برای تغییر اتفاقاتی است که در حال رخ دادن است. آثار این هنرمند اغلب ماهیتی بسیار سیاسی دارد. آنها بر حادترین مشکلات اجتماعی جامعه متمرکز شده اند.
 
حسنی خود کار خود را اینگونه توصیف می کند: "شخصیت نقاشی های من اغلب نقش های متفاوتی را بازی می کند ، به عنوان مثال ، یک رزمنده یا یک پناهنده بدون آینده. گاهی اوقات به دنبال آرامش است و گاهی اوقات اصلاً شخصیتی ندارد. یک زن اغلب در رویاهای خود گم می شود و درد سوزان و غم و اندوه فراوانی را تجربه می کند. او با گذشته و آینده بشدت می جنگد ، اما یک میهن پرست است که وطن خود را بسیار دوست دارد و با ناامیدی مبارزه می کند. "
 
شمسیه حسنی
همه آرزوها ، امیدها و رویاها به طور غیرقابل تحملی از بین می روند ... / عکس
 
شمسیه حسنی : هنر آگاهی افراد را تغییر می دهد و مردم جهان را تغییر می دهند.
موضوع افغانستان بسیار چند وجهی و پیچیده است. این تنها درد افرادی نیست که در آنجا زندگی می کنند ، این جنگ حتی کسانی را که هیچ ارتباطی با این کشور ندارند ، تحت تأثیر قرار داد.

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

هشتک چالش زیبایی 30 تقلید از 30 اثر هنری

در

 

115-5f4f598473d87__880.jpg

 

من واقعاً هنر را دوست دارم ، زیبایی و استعداد را تحسین می کنم و می خواهم نقاشی های عالی را  به مردم نشان دهم تا ببینند كه موضوع تابلو به ما نزدیك تر از آنچه به نظر می رسد ، است. کپی های من همه را ترغیب می کند که با جزئیات به نقاشی ها نگاه کنند. من فکر می کنم این بسیار مهم است من شروع کردم به تقلید از آثار هنری برای هشتک چالش زیبایی .


در ابتدا ، تصمیم گرفتم 30 روز روزانه این کار را انجام دهم ، اما در پایان این دوره ، دیگر نمی توانستم متوقف شوم. من هنوز ادامه می دهم و اکنون در روز 130 ام هستم. تابلو هایی از خاورمیانه ، پوسترهای باستانی ، هندی ، صلیب سرخ و دیگران را بازآفرینی کردم.همه کارها را خودم انجام می دهم: آرایش ، لباس ، نورپردازی با چراغ رومیزی ، عکسبرداری را فقط با دوربین تلفن همراه و با استفاده از وسایل ساده ای که در خانه دارم انجام دادم.

 

نقاش رمزی تاسکران "پرتره یک دختر" 

 دختر زیبا

 

نقاش آداموویچ کیپرنسکی "لیزا ی بیچاره"

دختر زیبا

نقاش ایوان آرگونوف زن دهقانی با لباس روسی (1784)

129-5f4f5999bd1af__880.jpg

 

نقاش لئوناردو داوینچی " تابلو پرتره زن ناشناس"

دختر زیبا

 

نقاش واسیلی ایوانوویچ سوریکوف NF Matveeva

دختر زیبا

 

نقاش ایلیا رپین "زمان استراحت"

دختر زیبا

 

نقاش الیزابت سونرل "کوردلیا"

دختر زیبا

 

نقاش جان کالیر "پرتره بانویی با لباس شرقی"

دختر زیبا

 

نقاش هنری اینمن "هاین هوجی هینی"

دختر زیبا

 

نقاش چارلز فرانسوا پروپرس گرین "دختر در حال خواندن کتاب"

دختر زیبا

 

نقاش فیلیپ مالیاوین "زن دهقان با لباس قرمز" 

دختر زیبا

 

نقاش الکسی ونتزیانوف "دختری با روسری" 

دختر زیبا

 

نقاش پل سزار هلیو "پرتره بانو با یک بادبزن 

دختر زیبا

 

نقاش جان فردریک پیتر پورتیلژ "زیبایی اسپانیایی"

دختر زیبا

 

 

نقاش فردریک آرتور بریدگمن "زن الجزایری"

دختر زیبا

 

نقاش ایلیا رپین "پرنسس صوفیه الكساینا" 

دختر زیبا

 

 

نقاش ژان فرانسوا "گردنبند"

دختر زیبا

 

نقاش تئودوروس رالیس

دختر زیبا

 

نقاش فردریک لیتون "ناوسیکا"

دختر زیبا

 

نقاش جان ویلیام واترهاوس "جمع آوری گل های رز در حالی ....." (1908)

دختر زیبا

 

نقاش ویلیام اتی "خیاط"

دختر زیبا

 

نقاش پلاتونوف"پرتره یک زن" 

دختر زیبا

 

نقاش جان اورت میلیس "سوفی گری" (1857)

دختر زیبا

 

نقاش آندرس زورن عروس

دختر زیبا

 

نقاش الكساندر نیكولاویچ ساموخالوف "پرتره یك زن"

دختر زیبا

 

نقاش کنستانتین ماکوفسکی "پرتره کنتس یوسوپووا با لباس روسی" (1900)

دختر زیبا

 

نقاش النور م. راس "ادیت کاول"

دختر زیبا

 

نقاش جیووانی بولدینی "پرتره لینا کاوالیری" (1901)

دختر زیبا

 

ژان مارک ناتیر "مادام ویکتور دوفرانس" 

دختر زیبا

 

نقاش کنستانتین ماکوفسکی "پرتره کنتس یوسوپووا با لباس روسی"

دختر زیبا

 

نقاش هرمان وینترهالتر "پرتره کلمنتین دی بوبرز"

دختر زیبا

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

نبش قبر سالوادور دالی نقاش شهیر اسپانیایی صادر شد

در

 سالوادور دالی

یک قاضی در مادرید حکم نبش قبر سالوادور دالی، نقاش اسپانیایی را صادر کرده تا کارشناسان نمونه دی‌‌ان‌ای او را بگیرند و بررسی کنند. بدین ترتیب قاضی به درخواست زنی که ادعا می‌کند دختر دالی است پاسخ مثبت داده است.
زنی که به شغل فالگیری با کارت‌های تاروت در ایالت "خیرونای"  اسپانیا مشغول است ، مدعی شده که دختر سالوادور دالی نقاش شهیر اسپانیایی ، که 28 سال پیش درگذشته می باشد. این زن که پیلار آبل مارتینز نام دارد و و در سال ۱۹۵۶ در شهر فیگرس در خیرونا متولد شده ، مدعی است که حاصل معاشقه نقاش مشهور اسپانیایی با یکی از خدمتکاران می باشد.(سیارک)

پیلار آبل مارتینز در تلاش است تا برای تطابق دی ان ای  خود و سالوادور دالی نقاش شهیر اسپانیایی ، از دادگاه دستور نبش قبر بگیرد و قاضی در مادرید اسپانیا با حکم نبش قبر سالوادور دالی ،  موافقت کرده است . در صورت ثابت شدن این ادعا او حق استفاده از سود حاصله از فروش آثار  سالوادور دالی را دارد. سالوادور دالی نقاش شهیر اسپانیایی کل دارایی خود را به دولت اسپانیا واگذار کرده است. سالوادور دالی و همسرش گالا در زندگی مشترک ۴۸ ساله فرزندی نداشته اند و به گفته سالوادور دالی ، او از رابطه جنسی بیزار بوده است.

سبک نقاشی های سالوادور دالی که در سال ۱۹۸۹ در فیگرس فوت شد  سوررئالیسم می باشد.

سالوادور دالی با لوئیس بونوئل، فیلمساز اسپانیایی در 2 فیلم به نام های "سگ اندلسی" و "عصر طلایی" همکاری کرده بود.(سیارک)

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاش سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نقاشی از سالوادور دالی

نظرات

در ادامه بخوانید...

درآمد دختر 5 ساله استرالیایی از نقاشی

در

شاید به نطر زیاد عجیب نباشد زیرا تمام کودکان از خط خطی کردن دیوارها در زمان کودکی خوششان می آید و از زمانی که مدادرنگی  را می شناسند شروع به خط و خطوط کشیدن روی در و دیوار و به اصطلاح نقاشی می کنند. 
کاساندرا جی  یا کسی جی (Cassie Gee)، دختر پنج‌ ساله استرالیایی هم  در سن دو سالگی نقاشی را شروع کرد . اما در سن پنج سالگی  شروع به فروش نقاشی هایش نمود. و از این راه صدها دلار درآمد کسب کرد او برای کشیدن نقاشی هایش از رنگ  آکریلیک ترکیب شده با آب روی بوم استفاده می کند و از انگشتانش یا استفاده از چنگال یا سیخ کباب برای کشیدن استفاده می کند و  تجربیاتی هم در زمینه کار با رِزین و جوهر دارد. تا الان 200 نقاشی  فروخته و مقداری از درآمدش را به سازمان‌های خیریه از جمله سازمان‌های حمایت از زنان بی‌خانمان و بیماران بخشیده است. این دختر پنج‌ساله استرالیایی صاحب صفحه‌ای در اینستاگرام و فروشگاهی در سایت "اتسی" (etsy) می باشد.(سیارک)

نظرات

در ادامه بخوانید...

نتیجه آزمایش دی ان ای سالوادور دالی

در


پیلار آبل، طالع بین و فال‌گیر ۶۱ ساله، طی دهه گذشته سعی داشته ثابت کند که فرزند رابطه‌ای است که مادرش و سالوادور دالی، نقاش اسپانیایی در سال ۱۹۵۵ با هم داشتند.
از این رو در ماه ژوئن سال جاری یک دادگاه محلی دستور نبش قبر سالوادور دالی داد تا نمونه‌‌برداری دی‌ان‌ای از مو، استخان و ناخن‌های جسد دالی به انجام برسد.
یک ماه بعد، متخصص‌ها وارد سردابه زیر موزه دالی شدند و از بدن او نمونه‌برداری کردند. پس از آزمایش نمونه‌ها، بنیاد دالی، که مسئولیت نگه‌داری از اموال او را بر عهده دارد، اعلام کرد نتیجه آزمایش‌ها نشان می‌دهد که دالی پدر پیلار آبل نیست.

نبش قبر سالوادور دالی نقاش شهیر اسپانیایی صادر شد


این نهاد در بیانیه‌ای اعلام کرد: "نتیجه آزمایش به هیچ عنوان برای ما غیرمنتظره نیست، برای اینکه هیچ سندی وجود ندارد که درستی ادعای پیلار آبل درباره فرزندی دالی را به اثبات برساند."
"خوشحالیم که دیگر می‌توانیم این بحث پوچ را پشت سر بگذاریم. خوشنود هستیم که بتوانیم دوباره همه وقت و توان خود را صرف مدیریت مجموعه عظیم آثار نقاشی او کنیم."
پیلار آبل، در گفت‌وگویی با روزنامه ال پائیس اعلام کرد که هنوز او یا وکیل‌هایش نتیجه آزمایش‌های دیان‌ای را ندیده‌اند.
او گفت: "تا زمانی که نتیجه رسمی به دستم برسد، می‌توانند هرچه می‌خواهند بگویند. من قایم نمی‌شوم. نتیجه آزمایش هرچه باشد - چه مثبت چه منفی - وقتی که نتیجه به دستم رسید، یک کنفرانس خبری برگزار می‌کنم و درباره نتیجه آزمایش توضیح خواهم داد."
او افزود: "اگر هم نتیجه آزمایش منفی باشد، باز هم یک آبل هستم."
پیلار آبل مدعی شده بود که مادربزرگش راز پدرش را به او گفته بود: "او به من گفت 'می‌دانم که دختر پسر من نیستی. دختر یک نقاش بزرگ هستی، اما با وجود این تو را دوست دارم ' ."
ده سال پیش، یک حکم قضایی به خانم آبل اجازه داد تا از ماسکی که دالی هنگام مرگ بر صورت داشت برای نمونه‌برداری دی‌ان‌ای استفاده کند. اما، آن آزمایش نتیجه‌ای قطعی نداشت.
نارسیس باردالت، مردی که در سال ۱۹۸۹ بدن دالی را برای خاک‌سپاری آماده کرده بود، یکی از اعضای گروه نبش قبر بود. او گفت: "سیبیل دالی دست نخورده و مرتب بود. مثل عقربه‌های ساعت، ۱۰:۱۰. همان‌طور که او دوست داشت."
وی افزود: "صورت او با یک دستمال ابریشمی پوشیده شده بود. یک دستمال باشکوه. وقتی که پارچه را برداشتند، ذوق‌زده شدم، برای اینکه دیدم سیبیل دالی خراب نشده بود. تحت تاثیر قرار گرفتم. حتی موی او را هم می‌شد دید."

نظرات

در ادامه بخوانید...

20 نقاشی شگفت انگیز با چاقو

در

نقاشی چاقو

نلی فرانسوا یک فرانسوی  بومی مارسی، که از صحنه های پیش پا افتاده و ساده  و راه حل های استاندارد در زمینه عکاسی خسته شده است و به نقاشی رو آورده، به همین دلیل است که شاهکارهای شگفت انگیز، غیر معمول و پر از پرتره های احساسی را ،  نقاشی چاقو ساده  ، به تمام جهان ارائه می دهد - تصاویر نقاشی شده از عکس هایی است، که با استفاده از یک چاقو و پالت رنگ درست شده اند.

 

عکس نقاشی چاقو

با نگاهی به چنین شورش رنگ، انواع احساسات ایجاد می شود: بعضی ها آن را دوست دارند، بعضی چشم هایشان را از رنگ های روشن برمی گردانند. اما نمی توانند به آثار فرانسوا بی تفاوت باشند. کار او، در این روش غیر معمول و گاه به ظاهر پر هرج و مرج انجام می شود، دیدگاه ها را جذب می کند و مجبور می کند نقاشی های او را  را دوباره و دوباره ببینند.

 

چشمانش 

غم و اندوه

او مایل به اشتراک گذاشتن نقاشی هایش می باشد و می گوید که چگونه نقاشی های خود را ایجاد می کند. او می گوید که عکس هایی او را جذب می کند که بیشترین تاثیر را دارند و حداکثر تاثیر احساسی و حساسیت را به همراه می آورند.

 

نقاشی با چاقو

و پس از آن، با ارائه طیف وسیعی از رنگ روی  بوم ، با کمک یک چاقو، آنها را با حرکات ناگهانی و هرج و مرج، که در نقاشی ایجاد خطوط تیز و شکسته ای می کند، اعمال می نماید.

 

طرح نقاشی چاقو

 

پرتره یک دختر 

پرتره یک مرد

به چی فکر میکنه؟

انتخاب رنگ ها، به گفته هنرمند، به صورت جداگانه برای نقاشی روی هر عکس انجام می شود. او شخصیت های منحصر به فرد  و مشهور را در کارهایش برجسته نمی کند. بلکه افراد ساده، دوستان و آشنایان، و همچنین عکس هایی که در اینترنت می بیند، می توانند قهرمانان نقاشی های او باشند. هر تن و سایه به دقت برای پس زمینه  و کلی احساس : رنگ های تیز تر، آبی تر - برای کار غم انگیز و تاثیر گذار، و رنگ های روشن، آفتابی، از زرد به قرمز آتشین - برای جسارت

 

تصویر رنگی زیبا

کشیدن نقاشی چاقو

او ساکت است

چهره آنها

اشک

عمق تصویر به واسطه چشم های روشن بیان شده - تنها چیزی که نقاش به طور کامل در چهره انسان به تصویر می کشد، دقیق تر از همه جزئیات است. آبی یا قهوه ای، آنها مانند یک آینه روح هستند، چشم ها سخن می گویند : غم و اندوه، شادی، غم و اندوه و یا تعجب، زندگی گذشته و یا احساسات دیوانه وار در عکس ملاحظه می شود.

 

پسر بچه

آرامش و قدرت

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

نقاشی زنده، این نقاش روی بدن و لباس افراد نقاشی می کشد

در

نقاشی های الکسا میاده زنده هستند، این هنرمند نقاش بجای نقاشی روی بوم و آویزان کردن در گالری ترجیح داده از بوم های انسانی استفاده کند و به نقاشی جان ببخشد.

او از این نقاشی های زنده عکس می گیرد، در زیر تعدادی از این عکس ها را مشاهده می کنید.

در نقاشی های او استفاده زیاد از رنگ ها جلب توجه می کند، وقتی با دقت بیشتر و از نزدیک به آنها نگاه می کنید ترکیب زیبایی از اندام انسان و رنگ ها را می بینید که به بهترین نحو در کنار هم قرار داده شده است.

 

بیشتر سبک های نقاشی طی صد ها سال تکمیل شده است، سبک الکسا حرف جدیدی در نقاشی است، او انسان را روی انسان نقاشی می کند.

 

 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...