چه کسی جواهرات ملکه الیزابت دوم را به ارث می برد

ملکه الیزابت دوم

 

ملکه الیزابت دوم صاحب مجموعه ای باور نکردنی از جواهرات است. در میان آنها تاج ، گوشواره ، گردنبند ، سنجاق و انگشتر و همچنین سرویس های باشکوه وجود دارد. در عین حال ، همه این شکوه و مالکیت خصوصی نیست ، برخی از آنها متعلق به سلطنت است ، یعنی فقط پادشاه حاکم می تواند از این جواهرات استفاده کند. با این حال ، در اختیار شخص  الیزابت دوم نمونه های منحصر به فرد زیادی وجود دارد.


جواهرات تاج

ملکه الیزابت دوم
الیزابت دوم  / عکس


جواهرات تاریخی ، که ملکه بریتانیای کبیر با آنها در رویدادهای مهم دیده می شود ، در اختیار تاج و تخت است. او نمی تواند آنها را بفروشد ، بدهد یا وصیت کند. تنها شخصی که حق دارد از جواهرات تاج به غیر از خود حاکم استفاده کند ، همسر یا همسر پادشاه حاکم است.جواهرات تاج سلطنتی از قرن 17 در برج نگهداری می شود.

 

الماس کولینان

عصا با قطعات الماس کولینان Cullinan


علاوه بر پادشاهی سلطنتی ، جواهرات تاج ، از جمله موارد دیگر ، قطعات الماس کولینان Cullinan و تاج الماس هستند که در افتتاح پارلمان با الیزابت دوم قابل مشاهده است. گل سینه یاقوت کبود سزاوار توجه خاصی است ، که ملکه ویکتوریا آن را میراث تاج نامید. این یاقوت کبود بزرگ است که توسط الماس احاطه شده است و توسط پرنس آلبرت به همسر آینده اش ویکتوریا اندکی قبل از عروسی اهدا شد. به طور طبیعی ، او برای مراسم از سنجاق استفاده کرد و از آن زمان تا کنون توسط ملکه ها یا زنان پادشاهان بریتانیایی پوشیده می شود.

 

ملکه الیزابت دوم

الیزابت دوم با گل سینه یاقوت کبود.

 

بر این اساس ، این قسمت از جواهرات توسط کسی که پس از الیزابت دوم بر تخت می نشیند ، استفاده می شود. به احتمال زیاد ، این شاهزاده چارلز خواهد بود ، و سپس - شاهزاده ویلیام. با این حال ، هر کس که بعداً تاج و تخت پادشاه را به دست گرفت ، این او و همسرش بودند که از جواهرات با ارزش فرهنگی و تاریخی استفاده می کردند.

 

جواهرات شخصی ملکه الیزابت دوم

ملکه الیزابت دوم
الیزابت دوم  / عکس


بسیاری از تزئیناتی که با الیزابت دوم مشاهده می شود متعلق به شخص وی است. آنها در برج نگهداری نمی شوند ، بلکه در گالری ملکه در کاخ باکینگهام نگهداری می شوند. به گفته متخصص جواهرات الا کی ، الیزابت دوم بیش از 300 جواهر از این دست دارد و ارزش کل آنها حداقل 110 میلیون دلار آمریکا است.

 

ملکه الیزابت دوم

الیزابت دوم  / عکس


در عین حال ، بسیاری از اعضای خانواده سلطنتی جواهرات متعلق به ملکه را شخصا می پوشند. الیزابت دوم به آنها نمی دهد ، بلکه فقط آنها را مورد لطف قرار می دهد. علاوه بر این ، هر یک از جواهراتی که ملکه مدتی به آنها داد می تواند برای مدت طولانی در دست عزیزان باشد. کیت میدلتون و مگان مارکل با تاج ملکه ازدواج کردند ، همانطور که زارا تیندال یا پرنسس بئاتریس. کامیلا پارکر بارها و بارها در رویدادهای معروف در تیارای گرویل ، که مدتی است از آن استفاده می شود ، شرکت کرده است.

 

مدعیان ارث ملکه الیزابت دوم

ملکه الیزابت دوم
الیزابت دوم


با این حال ، پس از رفتن ملکه ، تمام جواهرات او باید توسط شخصی به ارث برده شود. باید تصور کرد که وصیت نامه ملکه مدتهاست آماده است ، اما جزئیات آن فاش نشده است. رسانه ها فقط می توانند در مورد اینکه چه کسی جواهرات منحصر به فرد از مجموعه شخصی ملکه را در اختیار خواهد گرفت ، حدس بزنند. کاملا طبیعی است که برخی از آنها به فرزندان و نوه های او برسد ، اما بخش عمده آن در دست یک  نفر متمرکز می شود.

 

ملکه الیزابت دوم

الیزابت دوم و کیت میدلتون


کارشناسان معتقدند که همسر شاهزاده چارلز قادر خواهد بود از جواهرات تاج استفاده کند ، اما کیت میدلتون در میان محتمل ترین وارثان جواهرات از مجموعه شخصی او نامگذاری شده است. چنین فرضیاتی بر اساس این است که ملکه با همسر شاهزاده ویلیام همدردی می کند. خودی ها ادعا می کنند که الیزابت دوم بارها احترام خود را برای دوشس کمبریج نشان داده است و او را می ستاید که چگونه وظایف سلطنتی خود را به طرز ماهرانه ای با وظایف همسر دلسوز و مادر سه فرزند ترکیب می کند.

 

ملکه الیزابت دوم

الیزابت دوم

 

هر چه بود ، اما پس از اینکه جواهرات صندوق شخصی ملکه به صاحبان جدید آنها برسد ، آنها آزاد خواهند بود که آن را به دلخواه ااستفاده کنند ، بفروشند ، اهدا کنند ، اجاره دهند. به هر حال ، می توان با درصد بالایی احتمال داد: وقتی جواهرات الیزابت دوم صاحب خود را تغییر می دهد ، دیگر قابل تشخیص نخواهد بود.

 

ملکه الیزابت دوم

الیزابت دوم


این امر به این دلیل اتفاق می افتد که هر یک از نمایندگان زن ، به ویژه یکی از افراد دارای موقعیت بالا در جامعه ، به دنبال توسعه سبک خود هستند و فقط از جواهرات متناسب با آن استفاده می کنند. با این حال ، بعید است که آنها در انبارها یا جعبه ها برای مدت طولانی نگهداری شوند. چنین جواهرات زیبایی ، البته ، باید تا آنجا که ممکن است نشان داده شود.

 

امکان کار مجدد روی مشهورترین جواهرات را نمی توان منتفی کرد ، به عنوان مثال ، با آویز شاهزاده دیانا ، که همسر شاهزاده چارلز ، کامیلا پارکر ، آن را به یک آویز تبدیل کرد. که باعث اظهارنظرهای عصبانی متعدد طرفداران شاهزاده دیانا شد.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • بهنام :

    مگان مارکل کجاست؟ شاهزاده هری بدون همسرش (اما با یک همراه غیرمنتظره) در مراسم بازی پایانی فصل لیگ ملی فوتبال در لس آنجلس شرکت کرد.

    1400/11/26 16:49
  • بهنام :

    بازی پایانی فصل لیگ ملی فوتبال در لس آنجلس برگزار شد، جایی که دوک ساسکس نیز در بین هواداران دیده شد، اما همسرش مگان مارکل او را اصلا همراهی نکرد.

    1400/11/26 16:50
  • بهنام :

    یکشنبه گذشته، شاهزاده هری برای اولین بار در یکی از مهمترین رویدادهای دنیای ورزش - آخرین بازی فصل NFL - شرکت کرد. دوک ساسکس در سکوهای استادیوم SoFi در کالیفرنیا نشسته بود، نه در کنار مگان آنطور که طرفداران انتظار داشتند، بلکه در کنار شاهزاده اوژنی - آنها در یک کابین خصوصی با اشتیاق بازی را تماشا کردند. کوچکترین دختر شاهزاده اندرو چند روز قبل به ایالات متحده پرواز کرد تا دوک و دوشس ساسکس را ملاقات کند، زیرا او با آنها رابطه گرمی دارد. همسرش جک بروکسبانک و پسرش آگوست، که اولین تولد او را در 9 فوریه جشن گرفتند، نیز در این مراسم دیده نشدند و ناظران معتقدند که در بریتانیا اقامت داشته اند.

    1400/11/26 16:52
  • بهنام :

    قابل ذکر است که حضور پرنس هری در این مراسم از قبل اعلام شده بود و بسیاری از طرفداران با دیدن دوک ساسکس و همراهانش بر روی تریبون فکر کردند که این مگان است (به دلیل اقدامات ایمنی انجام شده در ایالت کالیفرنیا در در ارتباط با شیوع COVID-19، همه شرکت کنندگان در رویدادهای جمعی، از جمله رویدادهای خارج از منزل، باید از ماسک های محافظ استفاده کنند). وقتی مشخص شد که همسرش نیست، بلکه پرنسس یوژنی است که در کنار هری نشسته بود، بسیاری از کاربران اینترنت تعجب کردند که چرا دوشس ساسکس چنین رویداد ورزشی مهمی را از دست داد.

    1400/11/26 16:53
  • بهنام :

    با این حال، با وجود غیبت مگان، طرفداران ساسکس از حضور پرنس هری در سوپر باول خوشحال شدند. اکنون او [شاهزاده هری] رسماً در فرهنگ آمریکایی ادغام شده است. دیدن شاهزاده هری و پرنسس یوژنی در کنار هم خیلی خوب است. این دوستی واقعی است! "خیلی خوب است که دوک ساسکس و پرنسس نه تنها در یک رویداد مهم برای ایالات متحده شرکت کردند، بلکه اقدامات احتیاطی لازم را نیز فراموش نکردند.

    1400/11/26 16:54
  • بهنام :

    علاوه بر شاهزاده هری و پرنسس یوژنی، چهره های عمومی دیگری نیز در مهم ترین رویداد ورزشی حضور داشتند: کانیه وست، الن دی جنرس، جنیفر لوپز، بن افلک و بسیاری دیگر.

    1400/11/26 19:02

بیشتر بخوانید