چرا زن عرب طلای زیادی دارد

در

زنان عرب


جهان عرب و اروپا دو واقعیت متضاد هستند. و بنابراین در همه چیز - از ذهنیت گرفته تا فرهنگ ، سنت ها ، قوانین. و این را می توان در رابطه با زندگی جمعیت مراکش به وضوح مشاهده کرد. به عنوان مثال ، جواهرات  که زنان عرب روی لباس خود می پوشند را در نظر بگیرید. یعنی همه چیز به یک باره پوشیده می شود. و مهمتر از همه ، این کار نه تنها در زمان برخی از تعطیلات یا رویدادهای خاص ، بلکه به طور مداوم انجام می شود. یک دسته زنجیر ، دستبند ، گوشواره ، انگشتر برای زنان مراکشی یک امر عادی است. چرا آنها این کار را می کنند؟ معلوم می شود که دلیل آن کاملا  ریشه در گذشته دارد.

 

دلیل علاقه زنان عرب به طلا چیست

طلا

طلا مدتهاست که بهترین سرمایه گذاری برای اعراب است


با دیدن یک زن  در مراسمی در مراکش و بسیاری دیگر از کشورهای عربی ، اولین چیزی که یک اروپایی ممکن است فکر کند تمایل به خودنمایی است. اما ، همانطور که مشخص شد ، همه چیز دور از واقعیت است ، البته بسیار ساده. و این را وقتی می فهمید که در زندگی روزمره با زنی با همان وفور جواهرات روبرو می شوید. 

 

طلا

 

واقعیت این است که همسر آینده موظف است قبل از ازدواج با دختر ، برای عروس طلا بخرد. البته در ایران هم رسم خرید طلا وجود دارد اما نه در این ابعاد! طلا از مدت ها قبل بهترین سرمایه گذاری برای اعراب بوده است. از آنجا که قیمت طلا و تقاضای طلا همیشه وجود داشته و دارد ، می توانید آن را در هر زمان بدون کم شدن از قیمت طلا بروز بفروشید.

 

زنان عرب
مقدار آن از قبل به صورت جداگانه بین خانواده های همسران آینده تنظیم می شود


 حتی اگر زن و شوهر به دلایلی طلاق بگیرند ، طلا با زن باقی می ماند. شما نمی توانید آن را بگیرید. قبلاً این رسم وجود داشت که برای طلاق ، شوهر باید سه بار در مقابل شاهدان بگوید: "من تو را طلاق می دهم". پس از آن ، زن موظف می شد با بردن طلاها با خود به خانه پدر و مادر برود. در این راستا خانم ها همیشه تمام طلاهای خود را آویزان می کنند.

 

حقیقت جالب! به دلایل مذهبی ، مردان مجاز به آویختن طلا نیستند. 

 

اما در مورد قوانین و تقسیم املاک چه باید کرد

زنان عرب

 

با در نظر گرفتن این واقعیت که در روزگاران گذشته زنان کار نمی کردند و تمام تلاش آنها معطوف به خانواده و خانه بود ، در واقع خانه دار بودند ، بنابراین آنها کاملاً حق هیچ چیز را در زندگی خانوادگی که مستقیماً توسط شوهرشان خریداری شده بود ، نداشتند . بنابراین ، همه چیز از همسر بود.

 

زنان عرب

اگر به  آمار اعتماد کنیم ، قبلا تعداد طلاق بسیار کم بود ، حداقل در مقایسه با زمان فعلی

 

زنان عرب

 

البته ، هیچ چیز ثابت نمی ماند ، همه چیز تغییر می کند ، زمان و همچنین قوانین. حال همسرانی که تصمیم به طلاق گرفته اند باید با هم به دادگاه رفته و بیانیه مربوطه را بنویسند. بر اساس قوانین  ، قاضی در نهایت تصمیم خواهد گرفت. با در نظر گرفتن تعداد سالهای زندگی مشترک و درآمد همسر (مقام) ، زن پس از طلاق غرامت دریافت کند. اما اگر زنی آغازگر طلاق باشد ، پس حق استحقاق غرامت را ندارد. طبق قانون ، او فقط آنچه را که خودش به دست آورده و طلا ها را بدست خواهد آورد.

 

نظرات

۱۴۰۰/۶/۹از قدیم مرسوم بوده است که چنین مقدار زیادی طلا بپوشند. بسیاری از ساکنان کشورهای عربی افراد ثروتمندی هستند که به آنها اجازه می دهد بیشتر از گل به زنان خود طلا بدهند. طبق یکی از روایات ، هرچه هدیه سنگین تر باشد ، عشق قوی تر است ، اما دختران به همین دلیل "خود را در طلا می پیچند".

۱۴۰۰/۶/۹طبق یک ضرب المثل عربی ، زنی که طلا نمی پوشد به نظر می رسد برهنه است. بنابراین ، اگر زنی بدون جواهرات طلا در انظار عمومی ظاهر شود ، بد نیست قبل از هر چیز درباره شوهرش صحبت کنید ، زیرا ظاهر او ثروت شوهر را نشان می دهد.

۱۴۰۰/۶/۹برای ازدواج با یک دختر ، شوهر آینده باید مهر او را بپردازد. هدایا برای خود دختر باقی می ماند. از آنجا که طلا بهترین سرمایه گذاری در بین اعراب محسوب می شود ، آنها طلا و جواهر گران قیمت به دختران میدهند. مدتها پیش یک رسم وجود داشت که بر اساس آن اگر شوهر کلمه "طلاق" را سه بار در ملاء عام بیان می کرد ، پس از این کلمات ، دختر مجبور می شد در همان لحظه از خانه خارج شود و با آنچه او پوشیده بود خانه را ترک کند بنابراین ، در دوران باستان ، زنان تمام مهر خود را می پوشیدند.

۱۴۰۰/۶/۹به طور طبیعی ، امروزه در کشورهای عربی قوانین متمدنی برای طلاق وجود دارد که شامل ثبت درخواست ها و تصمیم گیری برای طلاق در دادگاه است ، اما سنت پوشیدن مقدار زیادی طلا باقی مانده است. شاید کل موضوع در روندهای تاریخی باشد ، و شاید در این واقعیت است که به این ترتیب زنان تا به امروز به جامعه نشان می دهند که شوهر ثروتمندی دارد.

۱۴۰۰/۶/۹علاوه بر این ، فراوانی جواهرات گران قیمت با رفاه عمومی کشورها توجیه می شود ، زیرا بسیاری از کشورهای عربی بسیار غنی زندگی می کنند. بنابراین ، دختران می توانند نه تنها از فلز گرانبها استفاده کنند ، بلکه می توانند از عطرهای گران قیمت استفاده کنند ، بهترین اتومبیل ها را برانند و لباسهای مارک گران قیمت بپوشند.

در ادامه بخوانید...

10 چیزی که آدمها آرزو داشتند پیش از ازدواج بدانند

در

ازدواج  مسئله بزرگی است، اما اگر درست تحقیق کنید ، راه می تواند بسیار هموارتر باشد نسبت به یک راه پرسنگلاخ که همه راجع به ان هشدار می دهند. پس چطور می توانید آماده شوید؟ در اینجا 10 راه آماده شدن برای ازدواج شرح داده شده است.


1- شریک شما دوست دارد که تخم مرغ صبح هایش چگونه باشد؟
صبحانه جفتی در تختخواب، علی الخصوص اگر تخم مرغ ها خوب درست شده باشند می تواند نزدیکی عاطفی ایجاد کند. باید در قسم های عروسی و هر جایی که می توانید این مسئله را یادداشت کنید:"تخم مرغ هم زده با سس گوجه و فلفل". این مهمانی کوچک به همسرتان نشان می دهد که شما تا چه حد از ازدواج با او خوشحال هستید و بخود شما یادآوری می کند که چقدر اشتیاق دارید تا برایش کار انجام دهید. بنابراین، پیش از ازدواج بیابید که آنها چه جور تخم مرغی را دوست دارند.(سیارک)
2- آیا شما با یک هم خانه ای از جهنم ازدواج می کنید؟
آیا عشق شما یک ارباب خانگی هم هست؟ آیا شما مجبورید که هر روز صبح رختخواب را مرتب کنید؟ شما نه تنها شروع به زندگی جدید با عشقتان می کنید، بلکه یک هم اتاقی دائمی نیز می گیرید و مجبور خواهید شد که سازش کنید. آنجا را به خانه خودتان تبدیل کنید آن زمان  احساس خیلی بهتری راجع به نظم در زندگی خواهید داشت.
3- شما ایرادات آنها را کشف کرده اید اما اشکالات خودتان چه؟
خود را از این واقعیت مطلع کنید که شما بعضی اوقات با هم برخورد خواهید داشت چرا که هر دو انسان هستید. شما همیشه محق نیستید و یا جدال را نمی برید، بعضی اوقات شما کسی هستید که تحت سرزنش قرار می گیرید و بیاد بیاورید که این مسئله ممکن است به شما کمک کند تا برخی از بی مبالاتی ها را کنار بگذارید. خودتان را بشناسید، و بدانید چه وقتی خطایی مرتکب شدید و آماده عذر خواهی باشید.
4- چیزهای محبوب شریکتان چیست؟
چیزهای کوچکی وجود دارند، اما در عین حال مهم هم هستند. وقتی یکی از این طوفانها مستقیم به سمت زندگی شما در حال حرکت است که ممکن است پشم های گربه یا شکلات روی کیک باشد، چه چیزی خشم شما را آرام می کند؟ خودتان را برای آن روزهای بارانی آماده کنید و پیش از ازدواج این چیزها را بیابید.
5- آیا حس طنز آنها را یافته اید؟
خندیدن شاید مهمترین چیز باشد. دیر شده است و او نمی تواند کمربندش را بخاطر اینکه شما آنرا جایی انداخته اید و نمی توانید بیاد بیاورید که کجا. سر او بخاطر شلختگی اش غر نزنید و تلاش کنید مسئله را با خنده و شوخی حل کنید.
6- آیا آرزوی مشترکی دارید؟
هر دو می دانید که عاشق هم هستید، ولی ایا می دانید چه چیزی را هر دو دوست دارید؟ یک ورزش، سرگرمی، کلاس رقص و هر چیزی که می توانید پیدا کنید و یکبار در هفته آنرا انجام دهید و دوستانتان را هم شریک کنید و به ان نور و گرما ببخشید. کلیدی است که به خودتان شانس زیادی برای عاشق ماندن برای سالهای دور را بدهید.
7- بعضی وقتها شما مجبورید که چیزهای دیگر را انتخاب کنید.
مهم است که همدیگر را انتخاب کنید، اما بعضی وقتها مهم است که خودتان را انتخاب کنید. از همسرتان بخاطر اینکه مجبور شدید با او بمانید بجای آنکه به باشگاه بدنسازی بروید منزجر نشوید. خودتان را خوشحال نگهدارید و انرزی را به رابطه خودتان بازگردانید، بخاطر اینکه همسرتان تنها چیز خوبی نیست که شما دارید و شما نمی توانید هزینه خوشحال ماندنتان را تنها به دوش همسرتان بگذارید. در این قضیه پیش از ازدواج عمیق شوید و بدانید که نیمه خالی لیوان همیشه آماده است.(سیارک)
8- مراقب چشمان سبز حسادت باشید
اگر می دانید که آدم غیرتی ای هستید، مراقب باشید، چرا که شما به منشی بلوند با چشمهای بزرگ که برای شوهرتان کیک می اورد حسادت خواهید کرد و یا مرد عضلانی ای که همسرتان برای او قهوه درست می کند. با خودتان در این باره صحبت کنید و بدانید که اعتماد هر چقدر هم همترسناک باشد تنها راه حل است.
9- از "دام" و "استف" در گوگل باکس بیاموزید
اگر شما به اندازه من از نگاه کردن به این برنامه حس آسایش می گیرید، شاید شما هم عاشق این دونفر باشید. این دو می دانند که چطور با هم آرامش داشته باشند. شما دو تا چطور؟ از اینکه شبهایتان در داخل به اندازه شبهایتان در بیرون خفن است اطمینان حاصل کنید. شما کل زندگی خود را با هم سپری خواهید کرد، از این مطمئن باشید که  به اندازه ممکن با هم خوش می گذرانید.
10- تردیدهای خود را داشته باشید
ممکن است به نظر خطرناک بیاید قبل از روز بزرگ، اما خاطر جمع نرین روش این است که قبل از ازدواج تمام شکهایتان را جستجو و کشف کنید. و اگر دلیلی نیافتید که با شریکتان ازدواج نکنید، دیگر به نظرتان خیلی سخت نخواهد امد، بخاطر اینکه همه ما انتخابهای زیادی پیش رویمان داریم. از این مسئله آگاه باشید و بدانید که با این کار مطمئن خواهید بود که هر روز صبح از کنار شخص درستی بیدار می شوید و هر شب با یک رویای واقعی به خواب می روید. سپس به شما اثبات خواهد شد که چقدر هر روز و برای بقیه زندگیتان دوستشان خواهید داشت.(سیارک)

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید. 

ترجمه توسط itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

5 گام ساه برای داشتن موی مناسب در روز ازدواج شما

در

1- آماده سازی ذهنی:

(سیارک): به لحاظ ذهنی خودتان را برای درمان خانگی مو ی سر آماده نمایید. از پیش، ترجیحا شش ماه قبل آغاز کنید. وقتی که تاریخ ازدواج خودتان را تنظیم کردید، زمانتان را هدر ندهید. همیشه به خاطر داشته باشید که درمان خانگی نمی تواند یک شبه معجزه ساز باشد. از مواد طبیعی و گیاهی استفاده می شود تا موی شما را از اثار مخرب مواد شیمیایی محافظت نماید. بر خلاف درمان های خانگی که طولانی مدت می باشند، درمان های مبتنی بر مواد شیمیایی نتایج سریعی نشان می دهند. اما در درازمدت روی موهای شما آثار مخربی دارند! بنابراین برای درمان طولانی مدت خودتان را آماده کنید!

2- کاندیشن عمیق

برای درمان کاندیشن عمیق، یک عدد تخم مرغ را با ماست ساده ترکیب نمایید. هم بزنید تا ترکیب صافی بدست آورید و آن را به موهایتان بمالید. این کار را حداقل یکبار در طول دو هفته انجام دهید تا موهای خود را تقویت نموده و به جذب خوب پروتئین کاندیشن عمیق کمک نمایید. در هفته یک بار موهایتان را با ترکیبی از روغن بادام، روغ نارگیل، و روغن زیتون درمان کنید. توربان تراپی کنید و موهای خودتان را به روشی طبیعی دوباره جوان نمائید!

3-موهای خود را درمان کنید:

اگر از پیش به درمان موهایتان آغاز کرده اید، درمان مشکلات مربوط به موها و مقابله با آنها آسان خواهد بود. برای مثال اگر شوره مو دارید، به طور منظم از ترکیب روغن نارگیل و لیمو استفاده کنید تا این مشکل را رفع نمایید. اگر ریزش مو دارید، از آب پیاز برای جلوگیری از آن استفاده کنید. اما به طور منظم از آنها استفاده کنید تا اطمینان یابید که این مشکلات از موهایتان زدوده شده است.(سیارک)

4- از مواد شیمیایی اجتناب نمایید:

به تمامی محصولات شیمیایی مراقبت از مو و حالت دهنده آن «نه» بگویید. در عوض از مواد طبیعی خانگی «ریتا» یا شامپوهای soap-nut استفاده کنید. می توانید از شیوه شستشوی no-poo نیز استفاده کنید و از ترکیب جوش شیرین و اب بعنوان شامپو استفاده کنید. این کار را با بکارگیری سرکه سیب بعنوان کاندیشنر طبیعی انجام دهید. واکنش موهای شما به این ماده طبیعی زمان بر خواهد بود.  

5- رنگ مو را کنار بگذارید:

رنگ آمیزی و فرکردن موهایتان را فراموش کنید. بجای آن از ترکیب حنا برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید.  سه بار در هفته موهای خودتان را با شامپو soap nut بشویید. اگر موهای چرب دارید از سرکه سیب برای شستن موهای خود استفاده کنید و در صورتی که موهایتان خشک است آنها را با عسل بشویید. حنا را با مشروب چای و پودر قهوه خیس کنید. به طور منظم از این دستورالعمل استفاده کنید، به این ترتیب موهای خاکستری شما در اسرع وقت از بین خواهد رفت! در ابتدای شروع به این کار، اطمینان حاصل نمایید که به موهای تان دوز متعادلی از درمان های خانگی طبیعی می رسد. نیازی به صرف پول زیاد ندارید. از درمان های خانگی مقرون به صرف استفاده کنید، آب زیاد بنوشید و آجیل، میوه و سبزی را در رژیم غذایی خود زیاد مصرف کنید. اما از همه مهمتر آرامش داشته باشید!

می دانیم که شما زیبا هستید! هیچ آرایش و مراقبت از مویی جذابیتی به اندازه ی جذابیتی که از شادی درونی تان بدست می آید، فراهم نخواهد کرد! نگاه های خیره کننده در روز عروسی تان! و داشتن یک زندگی زناشویی عالی! خوش شانس بودن! حال گام هایی ساده برای داشتن مویی بی نقص برای روز عروسی تان دارید. در صورتی که از این روش هااستفاده می کنید آن را با ما در میان بگذارید. برای چنین روز بزرگی چه برنامه ای دارید؟ دستورالعمل های مراقبت از موی خودتان را برای قبل از عروسی با ما در قسمت نظرات درمیان بگذارید!

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

مترجم  itrans.ir

نظرات

در ادامه بخوانید...

11 نکته ای که پسران باید قبل از ازدواج بدانند

در

11 نکته ای که باید قبل از شروع رابطه با دختری که با پدرش صمیمی است، بدانید:
(سیارک)  : 1.او کوتاه نمی‌آید.
شما باید درک کنید که با او در تمام طول زندگی اش مانند یک جواهر رفتار شده است و پرتوقعی های او غیرواقع بینانه نیستند زیرا مردی( پدرش) در زندگی آن توقعات را برایش برآورده کرده است. لوس کردن و با محبت و احترام برخورد کردن، فقط توقع او نیست بلکه نیاز او هم هست. پدر او همه ی خواسته هایش را برآورده کرده است. پس اگر شما اینکار را نکنید، او خیلی زود رابطه اش را با شما پایان می دهد.


2.ناز‌نازی بار آمدن او، به معنی ننر بودنش نیست.
او ممکن است بتواند به راحتی خواسته ی خودش را پیش ببرد. او همینطور، ممکن است بتواند به نحو زیرکانه ای متقاعدتان کند کاری را که او می‌خواهد انجام دهید. اما بین بچه ننر و کسی که ناز نازی با آمده است، تفاوت وجود دارد. ناز نازی بودن به این معنی است که او متوجه مزیت هایی که دارد، می باشد، قدر آنها را می‌داند و همینطور می‌داند که چقدر کمیاب هستند. ناز نازی بودن یعنی اینکه او می داند لیاقتش چیست. اما او این را هم می‌داند که اگر رفتار خاصی از شما انتظار دارد، این دوطرفه است و خودش هم باید همان رفتار را نسبت به شما داشته باشد. دختر های اصطلاحاً بابایی، در زندگی‌ با مرد ها بخ خوبی رفتار می کنند زیرا می‌خواهند که رفتار خوب هم ببینند.
3.او هدفگرا است.
اگرچه گاهی لذت بخش است که دیگران چیز هایی را که می‌خواهد، در اختیار او بگذارند، او می داند که هیچ کسی قادر نخواهد بود همه ی چیز های مورد نیاز او را تأمین کند( هرچند پدرش گاهی این کار را انجام می‌دهد). او مسئولیت زندگی اش را بر عهده می گیرد و می داند که اگر چیزی می خواهد باید برای رسیدن به آن تلاش کند. و به دلیل اینکه پدرش همیشه مشوق اصلی او بوده و به او انگیزه می داده است، او به دنبال مردی است که او را همراهی، و به بهتر شدن تشویق کند. او با مردان بی انگیزه، رابطه عاشقانه برقرار نمیکند. او به دنبال مردی است که از نظر عاطفی بتواند به او تکیه کند؛ شخصی که او را طوری حمایت کندکه گویی قرار است با هم زندگی بسازند.
4.او به برخورد شما با زنان دیگر توجه خواهد کرد.
چه آن زن، مادر شما باشد و چه خواهرتان، او به رفتار شما با آنها دقت خواهد کرد. او به نحوه ی صحبت کردن شما درباره ی آنها توجه خواهد کرد. او میداند که رفتار شما با آنها، نشان دهنده ی رفتار آینده‌تان با خودِ او است. وقتی شرایط سختی پیش میاید، او به شما توجه می کند تا بفهمد چطور پدری(حامی) خواهید شد، چون رابطه ی او با پدرش خیلی عمیق است. اگر شما رابطه ی خوبی با زنان نداشته باشید، او به شما سخت خواهد گرفت. (سیارک
5.او درباره پدرش زیاد صحبت خواهد کرد.
او از پدرش و تمام کارهایی که در طول عمر برایش انجام داده، تعریف خواهد کرد. پدر او، علاوه بر اینکه الگوی او است، دوست او هم هست. او با غرور درباره ی پدرش صحبت خواهد کرد. و به احتمال زیاد، همانقدری که شما درباره ی پدر او می دانید، پدرش هم درباره ی شما می داند. اما او برای هر مسئله ی کوچکی از پدرش کمک نمیگیرد. مهم ترین چیزی که پدرش به او یاد داده، این است که بتواند روی پای خود بایستد. به همین علت هم گاهی اینطور به نظر خواهد آمد که او هیچ نیازی به شما ندارد. اما به یاد داشته باشید که او شما را انتخاب کرده و خواسته تا حضور داشته باشید.
6.از پدرش انتقاد نکنید.
حتی اگر او درباره ی بحث یا اختلافی که بین او و پدرش پیش آمده با شما صحبت کند، و حتی اگر از پدرش خوشتان نمی‌آید، هرگز نظری منفی درباره ی پدرش ندهید( حتی اگر خودش اینکار را بکند). او می‌تواند درباره ی پدرش قضاوت کند اما شما باید فقط در سکوت این کار را بکنید.
7.ملاقات شما با پدرش،مرحله ی بسیار مهمی برای او است.
اگر از او بپرسید که چند تا از خواستگار های او با پدرش ملاقات کرده اند، پاسخ خواهد داد که تعداد خیلی کمی از آنها. و این را بدانید که زمانی که او اجازه می دهد که با پدرش ملاقات کنید، این قدم خیلی مهمی برای او است و احتمالاً به این خاطر است که او شما را پسندیده است. و هیچ چیز به اندازه ی اینکه شما و پدرش رابطه ی خوبی با هم برقرار کنید، او را خوشحال نمی کند.(سیارک
8.پدرش نسبت به شما بسیار شکاک خواهد بود.
او با ادب و احترام با شما برخورد خواهد کرد اما در نظر هر پدری، هیچ کس برای دخترش به انداره ی کافی خوب نخواهد بود. او میخواهد دخترش را از دل‌شکستگی حفظ کند. او میخواهد مطمئن شود که دخترش انتخاب درستی می‌کند. اما بیش از همه، او به این موضوع فکر می‌کند که آیا شما خواهید توانست تمام چیز هایی را که دخترش لایق آنهاست و به آنها نیاز دارد را تأمین کنید یا نه. و تا زمانی که شما این ها را ثابت نکنید، او نسبت به قصد شما مشکوک خواهد بود.
9.نظر پدرش بر او تأثیر می‌گذارد.
فرقی نمی‌کند که او چند ساله است، به هر حال نظر پدرش بر تصمیم او تأثیر می گذارد. این به دلیل ضعف او نیست بلکه به خطر عزت و احترامی است که برای پدرش قائل است. خواهید دانست که او در صحبت ها و در عقایدش از پدرش تقلید می کند.
10.او در عقاید خود راسخ است.
اگر شما اشتباهی مرتکب شوید، او ترسی ندارد که آن را به شما گوشزد کند. درست همانگونه که او نمی ترسد با پدرش درباره مسائل مختلف بحث کند. او از چیزی که به آن اعتقاد دارد، دفاع می کند. اگر اختلافی بین شما پیش بیاید، او به شما گوش می دهد و سعی می کند منظورتان را بفهمد و به اشتباهات خودش هم اقرار می‌کند اما به همان اندازه که قوی است، لجباز می‌شود. مهم ترین چیزی که پدرش به او یاد داده این است که برای چیز هایی که در زندگی میخواهد، بجنگد و او هم همینکار را می‌کند.
11.او همیشه دختر کوچولوی پدرش خواهد بود.
اگرچه ممکن است او قوی و مستقل به نظر بیاید، پدرش یکی از معدود افرادی است که او نمی تواند بدون آنها زندگی کند. فرقی نمی کند که او چند سال دارد؛ ارتباط بین او و پدرش ورای سن و زمان است. او ممکن است به شما تعلق داشته باشد یا حتی عاشقتان باشد اما به خاطر داشته باشید که او در درجه ی اول، پدرش را دوست دارد.
" اما من اول او را دوست داشته ام و او را جایی در قلبم که همیشه به او تعلق خواهد داشت، حفظ کرده ام. و دعا کرده ام که روزی تو را بیابم اما باز هم سخت است که او را از خود دور کنم."

 این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک

ترجمه  itrans.ir

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

نتایج سیاست تک فرزندی در چین

در

 در چین به مردان مجرد بالای سی سال شنگنان می گویند آنها مردانی می باشند که هنوز  همسری برای خود پیدا نکرده اند و در کشوری که با عدم توازن جنسیتی فزاینده‌ای روبرواست ، این یک مشکل بزرگ می باشد.
در اثر اجرای سیاست تک فرزندی، تعداد مردان چینی میلیون‌ها نفر بیشتر از زنان می باشد و اگر چه این سیاست در سال ۲۰۱۵ کنار گذاشته شد، نتایج آن تا دهه‌ ها  بعد ادامه دار است. به دلیل عدم توازن جنسیتی، برای مردان پیدانمودن شریک زندگی مشکل شده است و احتمالا این فاصله همچنان بیشترمی شود.
بر اساس آمار تا سال ۲۰۲۰، تعداد مردان چینی جویای همسر حدود ۳۰ میلیون نفر بیشتر از زنان مجرد خواهدشد.

نیکلاس ابرستاد، کارشناس اقتصاد سیاسی، در کتاب خود به نام آینده ترکیب جمعیت، محاسبهنموده که تا سال ۲۰۳۰، بیش از یک چهارم مردان چینی سی و چند ساله هنوز در جستجوی همسر می باشند.
با توجه به کمتر بودن تعداد زنان از مردان، مسابقه برای انتخابیک همسر مناسب- و به دست آوردن دل او قبل از یک شخص دیگر- باعث شده است تا  مردان چینی برای پیدا کردن شریک زندگی حد اکثر تلاش خود را بنمایند. آنها برخی مواقع برای جلب توجه یک زن پول زیادی را با راه‌های ابتکاری و بعضی مواقع ناموفق از خرج می کنند.
در سال ۲۰۱۵ یک تاجر چینی چهل و چند ساله، یک آژانس همسریابی مستقر در شانگهای را که نتوانسته بود زنی برای او پیدا کند به دادگاه کشاند. این مرد چینی به منظور تلاش گسترده جهت یافتن شریک زندگی، حدود یک میلیون دلار خرج کرده نمود.
در مورد دیگری، یک برنامه ریز کامپیوتر در شهر گوآنگژو، در جنوب چین برای باشکوه و استثنایی بودن لحظه تقاضای ازدواج از دوست دخترش، ۹۹ آیفون خرید. متاسفانه دوست دخترش تقاضایش را رد نمود و سرافکندگی او وقتی بیشتر شد که عکس‌های این ماجرا در سراسر رسانه‌های اجتماعی به طور گسترده منتشر شدند.
بخشی از مشکل این می باشد که روش‌های قدیم و جدید ملاقات افراد همیشه نتیجه بخش نبوده و نیست. برای مدت‌های طولانی سال نوی چینی، موقعیت مناسبی برای این بود که افراد مجرد با شریک آینده زندگی شان آشنا گردند. در طول جشن سال نو چینی، که مقارن اواخر ژانویه تا اواسط فوریه می باشد مردم به خانه دوستان و خویشاوندانشان می‌روند. از این رو افراد مجرد شانس زیادی برای ملاقات همسر آینده شان دارند.
ولی این سنت دیرینه همسریابی در دنیای مدرن اهمیت خود را از دست می‌دهد. در چین مانند هر جای دیگری آشنایی از طریق آنلاین به سرعت طرفدار پیدا می‌کند و از اپلیکیشن‌های ارسال کننده پیام مانند وی‌‎چت، به طور فزاینده‌ای برای آشنا شدن با مردم استفاده می‌شود. جون لی، می‌گوید: "در سال‌های اخیر در چین قرار ملاقات ( دختران و پسران) روز به روز علنی‌تر صورت می‌گیرد و به شیوه کشورهای غربی نزدیک‌تر می‌شود. نسل جوان حق انتخاب بیشتری دارند و به جای حرف والدینشان به دنبال حرف قلبشان می‌روند."

تغییر سنت‌ها

راه‌های متعدد برای تماس به اضافه در اقلیت بودن زنان سبب شده رویه‌های معمول مردم برای آشنایی و ازدواج تغییر یابد.
جون لی، از شهر سوژو در ایالت جیانگ‌‎سو در ساحل شرق چین، یک دختر بیست و چند ساله است. او می‌گوید متوجه شده که عده فزاینده‌ای از مردان مجرد به صورت یک تیم جمع می‌شوند و یک محل تفریح عمومی را برای آشنا شدن با دختران اجاره می‌کنند.
مردان دیگری به روانکاو یا افرادی که آنها را برای زنان جذاب تر کنند متوسل می‌شوند. حتی برخی برای خلاصی از کنجکاوی والدینشان با استفاده از اپلیکیشن‌های مخصوص، یک دوست دختر قلابی کرایه می‌کنند تا او را به پدر و مادرشان معرفی کنند. گفته می‌شود ممکن است کرایه یک چنین دوست دختری حدود هزار و ۴۵۰ دلار در روز باشد.
پیدا کردن همسر برای مردان مجرد در مناطق فقیر روستایی مشکل‌تر است چون بنا بر یک سنت قدیمی، شوهر باید بتواند قبل از موافقت زن با ازدواج در حد منطقی او را از نظر مالی تامین کند.
هانگ ینگ، زنی که سی و چند سال دارد و اکنون ازدواج کرده در شرح سنتی که در چین "اقتصاد مادر زن" خوانده می‌شود می‌گوید: "اگر مردی می‌خواهد ازدواج کند، مادر زن آینده‌اش از او خواهد خواست که قبل از هر گونه ادامه مذاکره، ابتدا یک خانه بخرد. و این خود یکی از دلایل گران‌تر شدن قیمت خانه در سال‌های اخیر است."
ولی همین مشکل مالی، برای بسیاری از زنان هم پیدا کردن دوست پسر را دشوارتر می‌کند. به خصوص که عده زیادی از مردان چینی هم به دلیل هزینه مالی ازدواج تصمیم می‌گیرند دیرتر ازدواج کنند. و هنگامی هم که قصد ازدواج دارند، غالبا به دنبال زنان جوان‌تر می‌روند. اختلاف سنی ده تا بیست سال و حتی بیشتر زن و شوهر در چین امری عادی است.
هانگ ینگ می‌گوید: "وقتی زنها به ۳۲ سالگی می‌رسند، پیدا کردن مرد مناسب برایشان دشوار می‌شود. بسیاری از مردان چینی می‌خواهند با دختران جوان‌تر و زیبا‌تر ازدواج کنند." به عقیده کارشناسان، زنان هم به نوبه خود در جستجوی ثبات مالی هستند و در نتیجه به طرف مردهای مسن‌تر کشیده می‌شوند."
هدر ما، سی و چند ساله است، شوهر کرده و در شانگهای زندگی می‌کند. او می‌گوید: البته بالعکس این سناریو هم می‌تواند درست باشد. "دختران بدون خواستگار" اصطلاحی است که در مورد زنان تحصیلکرده و مستقل از نظر مالی که ازدواج نکرده‌اند، به کار برده می‌شود.

تله والدین

والدین یک عامل بزرگ فشار روی فرزندان برای پیدا کردن شریک زندگی هستند و به گفته راجر ژو، ساکن سوژو، که ۳۹ سال دارد و ازدواج کرده، آنها همیشه حضور دارند: "والدین فکر می‌کنند که مسئولیت دارند به فرزند بالغشان برای تشکیل خانواده کمک کنند. به همین جهت به فرزندشان فشار وارد می‌کنند تا شریک زندگی‌اش را پیدا کند، با او بیرون برود و خودش را برای عروسی آماده کند."
ملیندا هو، ۳۲ ساله و مجرد می‌گوید: "آشنایی‌هایی که والدین ترتیب آن را می‌دهند هنوز بسیار مرسوم است. در صورتی که دختر یا پسری ازدواج نکرده باشد، والدینش با انتقاد اجتماعی بزرگی مواجه می‌شوند از این رو معمولا والدین یک دختر علاقمندند تا قبل از این که دخترشان پا به سی سالگی بگذارد با شخصی که تا آن موقع نمی‌شناخته ملاقات و ازدواج کند."
گذشته از این گونه تلاش‌ها، بازارهای همسریابی هم وجود دارد. یکی از بزرگ‌ترین این بازارها در شانگهای است که اشباع است از آگهی‌های با دست نوشته شده والدین که شامل جزئیات اطلاعات فرزندان مجردشان مانند میزان درآمد، تحصیلات و شخصیت آنهاست. برخی از این والدین سال‌هاست که هر هفته به این بازار سر می‌زنند بدون این که به هدفشان رسیده باشند.
دلیل عمده تغییر در روش آشنا شدن مردم و این که مردها چطور زن دلخواه را به سوی خود می‌کشانند، این است که به جای ملاحظاتی مانند تامین مالی اکنون به عشق اهمیت بیشتری داده می‌شود.به طور مثال جون لی، می‌گوید عجله‌ای برای ازدواج کردن ندارد و ترجیح می‌دهد صبر کند تا مردی را که ارزش "قلب و روح" او را داشته باشد پیدا کند.
درست مثل هر جای دیگر دنیا، در چین هم قواعد جهانی عشق رؤیایی، هنوز ارزش خود را حفظ کرده است.
نتایج سیاست "تک فرزندی": مشکلات فزاینده مجرد ماندن مردان در چین، عمدتا ناشی از سیاست تک فرزندی است که در سال ۲۰۱۵ کنار گذاشته شد. برای دهه ها دولت چین زوج‌ها را محدود به داشتن تنها یک فرزند کرده بود. تاریخچه طولانی ترجیح دادن فرزند پسر سبب شد که شمار قابل توجهی از نوزادان دختر را رها کرده یا در پرورشگاه بگذارند، وسقط جنین به دلیل جنسیت جنین یا حتی در موارد قتل نوزاد دختر به کرات اتفاق افتد.

نظرات

۱۴۰۰/۱۱/۱۱در چین مدرن، آیین خانواده بسیار توسعه یافته است. به شهروندان عادی و مقامات عالی رتبه دستور داده می شود که شیوه زندگی «صحیح» داشته باشند درست است، افرادی که در موقعیت بالایی قرار دارند، همیشه آماده نیستند که به طور مقدس به بنیادهای خانواده احترام بگذارند. و سپس ژیاوسان xiaosan، همسر دوم یا صیغه، در زندگی آنها ظاهر می شوند. اما جایگاه xiaosang هم برای دخترانی که این نقش را بر عهده گرفته اند و هم برای مردانی که مسئولیت نگهداری از آن را بر عهده گرفته اند می تواند خطرناک باشد.

۱۴۰۰/۱۱/۱۱یک چینی موفق به سادگی می تواند علاوه بر یک همسر قانونی، یک زن ژیاوسان، یک همسر دوم یا صیغه یا، همانطور که بیشتر با آن آشنا هستند ، یک معشوقه نیز داشته باشد. این به دلیل ویژگی های فرهنگ تجاری کشور است. نه تنها این، هر چه یک فرد موفق تر باشد، باید زنان ثانویه بیشتری داشته باشد. به عنوان مثال، رئیس سابق یکی از بزرگترین شرکت های ساختمانی در چین دارای ۱۴۶ xiaosang بود، اما این، البته، یک استثنا است، نه یک قاعده. اگرچه "رکورددار" Xuya Qiyao واقعاً به موفقیت خود افتخار می کرد.

۱۴۰۰/۱۱/۱۱شیائوسانگ یا همسر دوم یا صیغه در زمانی ظاهر شد که کشور رشد اقتصادی سریعی را تجربه می کرد. این با سنت های دوران باستان تسهیل شد، زمانی که مردانی که قدرت و پول داشتند به سادگی آماده داشتن صیغه بودند. به گفته دانشمندان، این حتی می تواند یک ویژگی ملی خاص چینی ها در نظر گرفته شود و علاوه بر این، با مفهوم کنفوسیوسیسم مطابقت دارد. اما این پدیده جنبه دیگری هم دارد. مهاجرت جمعیت از روستاها به شهرها باعث شد تا نگاهی "به روز" به نمایندگان قدیمی ترین حرفه شکل بگیرد.

۱۴۰۰/۱۱/۱۱مد برای داشتن همسر دوم یا صیغه از جنوب چین سرچشمه گرفت، زمانی که بازرگانانی از هنگ کنگ، تایوان و سنگاپور شروع به ورود دسته جمعی به اینجا کردند. تقریباً هر یک از آنها همسرانی در سرزمین خود داشتند، اما در محل زندگی جدید، زیبایی های جوان زیادی وجود داشتند که از روستاهای دور آمده بودند و آرزو داشتند جای پای خود را در شهر به دست آورند. طبیعتاً در بین آنها کسانی بودند که در ازای هدیه، پول و اجاره آپارتمان از فرصت خوشحال کردن یک مرد ثروتمند غافل نشدند.

۱۴۰۰/۱۱/۱۱ آشنایی با مردی ثروتمند که دارای پول و قدرت است، به دختر نوید انواع مزایایی را می دهد. اولاً،  مطمئناً آپارتمانی را برای یک همسر جوان و کم سن و سال معمولاً در یک منطقه خوب اجاره می کند . ثانیاً، او ماهانه 10000 تا 20000 یوان دریافت خواهد کرد. و ثالثاً مبلغ پرداختی ماهانه شامل هدایایی که از مشتری دریافت می کند (اعم از پوشاک و لوازم و جواهرات ) نمی باشد. 

۱۴۰۰/۱۱/۱۱اولین و اصلی ترین خطر برای Xiaosang البته در وضعیت معشوقه نهفته است. اگر زوجه رسمی از وجود یک معشوقه مطلع شود، عواقب آن غیرقابل پیش بینی است. در همان زمان، انتقام، به عنوان یک قاعده، نه یک شوهر خائن، بلکه معشوقه جوان او را فرا می گیرد. شیائوسانگ (معشوقه یا صیغه ) اغلب از سوی همسران مقامات مورد ضرب و شتم قرار می گیرد و گاهی اوقات به سلامتی آنها آسیب جبران ناپذیری وارد می شود. اما استثناهایی نیز وجود دارد. یک مورد شناخته شده است که زن و معشوقه یکی از مقامات نه تنها همدیگر را می شناختند، بلکه با هم دوست بودند و حتی در مورد بچه ها به هم کمک می کردند. به طور طبیعی، حتی رقبای جوان‌تر نیز رویای بیرون راندن زن مسن‌تر را  دارند، بنابراین می‌توانید از آنها انتظار حقه‌ای کثیف را نیز داشته باشید.

۱۴۰۰/۱۱/۱۱رقابت زیاد در بازار به مردان این امکان را می دهد که از بین زنان جوان و زیبای زیادی انتخاب کنند و xiaosan که به سن 24 تا 28 سالگی رسیده است، بی رحمانه با زیبا های جوان تر و هنوز دست نخورده تر مبادله می شود. به هر حال، موارد انتقام از خود حامیان با همسر دوم یا صیغه آنها غیر معمول نیست. به محض اینکه آنها شروع به ترتیب دادن درگیری های غیرمنتظره می کنند، عصبانی می شوند یا شروع به شکایت بی پایان می کنند، مجازات فوراً فرا می رسد. و بی ضررترین نتیجه به سادگی "اخراج" خواهد بود. اما تاریخ موارد بسیاری را می‌داند که حامی دیروز به زیردستان خود دستور می‌دهد که به سادگی او را از شر همسر دوم یا صیغه خلاص کنند.

۱۴۰۰/۱۱/۱۱به نوبه خود، همسر دوم یا صیغه، با علم به اینکه رابطه با یک مرد نمی تواند برای همیشه ادامه یابد، سعی می کنند با دقت بسیار رفتار کنند و زمینه مالی را برای عقب نشینی از قبل آماده کنند . و رسانه های چینی ادعا می کنند که هر یک از مقامات فاسدی که افشا شده بودند، به طور معمول حداقل یک معشوقه داشتند، اما اغلب چندین نفر بودند. حتی ترس از قرار گرفتن در معرض و ممنوعیت در سطح قانونگذاری، مردان چینی را از تمایل به صیغه داشتن باز نمی دارد.

در ادامه بخوانید...

ازدواج با این تیپ مرد‌ها اشتباه است

در


ازدواج و تشکیل خانواده موضوعی است که همه دختران و پسران مجرد درباره آن فکر می کنند.موضوع ازدواج اما برای دختران دم بخت و انتخاب همسر قدری پیچیده تر است ، شریک زندگی مناسب چه ویژگی هایی نباید داشته باشد؟ سوالی که شاید کمتر به آن فکر کرده باشیم و همیشه دنبال این هستیم که مرد رویاهای من چگونه باید باشد.

ما در این گزارش درباره مردانی می نویسیم که ازدواج با آنها شما را به دردسر می اندازد.

مردی که پیش از شما با دخترهای بسیار زیادی در ارتباط بوده است

می‌دانم که دارید چه فکری می‌کنید؛ حتما می‌گویید که بالاخره همه ما در این زمینه گذشته‌ای داریم. اما آیا به‌نظر شما می‌توان به مردی که روابط بسیار زیادی در گذشته داشته است، اعتماد کرد؟ هنگامی‌که روابط گذشته‌ یک مرد آن‌قدر زیاد هستند که نمی‌توانید از آنها سر دربیاورید، می‌تواند یک علامت هشدار باشد که او فرد متعهدی نیست. شما باید کنجکاو شوید که چرا همه روابط قبلی او که کم هم نیستند، به شکست منجر شده‌اند. آیا او به طرف مقابلش خیانت کرد؟ آیا پس از یک مدت طولانی همچنان تعهدی به آن رابطه نداشت؟ آیا به دخترهای قبل از شما گفته است که قصدش ازدواج نیست؟ به‌علاوه با وجود دخترهای بسیار زیادی که قبلا در زندگی او بوده‌اند، قطعا این احتمال وجود دارد که بخواهد به یکی از روابط گذشته‌اش برگردد. بنابراین یادتان باشد که اگر به‌دنبال فرد مناسب برای ازدواج هستید، از مردانی که روابط قبلی متعددی داشته‌اند، دوری کنید.(سیارک)

مردی که در مورد آینده رابطه‌تان هیچ صحبتی نمی‌کند

این مورد کاملا واضح است. اگر مردی به‌هیچ‌وجه در مورد آینده و برنامه‌هایی که در ذهنش دارد با شما صحبت نمی‌کند، یعنی تمایلی به ازدواج با شما ندارد. چنین مردی چون به هیچ‌چیز متعهد نیست، می‌تواند به زندگی باب‌ میلش ادامه دهد، بدون آنکه هیچ‌گونه احساس مسئولیتی در قبال شما داشته باشد. برای زنی که در آینده‌ نزدیک به‌دنبال ازدواج است، این یک علامت هشدار جدی به‌حساب می‌آید. یک رابطه‌ی سالم باید شامل گفت‌وگوهای مستقیم و صادقانه در مورد اهداف و برنامه‌های آینده‌ی دو طرف باشد.

مردی که در اغلب اوقات بدون شما بیرون می‌رود

برای یک زوج بسیار عادی است که زمان‌های مخصوص به خودشان را داشته باشند و در تمامی اوقات با هم نباشند، با این حال اگر طرف مقابل شما در اکثر مواقع به‌تنهایی بیرون می‌رود و از شما نمی خواهد که همراهی‌اش کنید، این می‌تواند یک علامت هشدار باشد. به‌علاوه یک مرد باید بخواهد شما را به دوستان و آشنایانش نشان دهد و با دوستان و اطرافیان شما نیز آشنا شود تا ببیند که آیا زوج مناسبی هستید یا خیر. اگر احساس می‌کنید که شما را پنهان می‌کند و دوست ندارد در جمع‌های دوستانه‌اش حاضر شوید، در اغلب موارد به این معناست که شما و این رابطه برای او چندان جدی نیستید.

مردی که بیش‌ازحد به کارش علاقه دارد

یک مرد پُرکار و سخت‌کوش قطعا جذاب است اما بعضی اوقات این ویژگی مثبت می‌تواند به یک مانع در مسیر رابطه شما تبدیل می شود. یک مرد بسیار پرکار ممکن است آن‌قدر به شغل و آینده‌اش در آن حرفه متعهد باشد که نتواند به این زودی‌ها به ازدواج و تشکیل خانواده فکر کند. به‌احتمال زیاد دلیلش این است که آن‌قدر سرگرم انجام کارهای لازم برای پیشرفت در شغلش است که وقت یا ظرفیت ذهنی کافی را برای تمرکز روی خود یا رابطه‌اش ندارد.

مردی که با زن‌های دیگر بیش‌ازحد گرم می‌گیرد

مردی که با زن‌های اطرافش بیش‌ازحد گرم می‌گیرد، به این زودی‌ها قصد ازدواج ندارد. دلیلش این است که اگر در مورد طرف مقابلش واقعا جدی بود، می‌توانست از این کار دست‌ بردارد و فقط با همان زن حرف بزند و شوخی کند. درحالی‌که شوخی و سرزندگی ایرادی ندارد اما مردی که مرد زندگی باشد نباید به‌هیچ‌وجه با زنان دیگر رفتاری گرم و صمیمانه داشته باشد. این یک علامت هشدار بزرگ است.(سیارک)

مردی که اصلا بچه نمی‌خواهد

یکی از شیرینی های زندگی بی تردید فرزندآوری و بچه دار شدن است، لذت مادر شدن با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست، مردی که بچه نمی خواهد اگرچه شاید به مفهوم این نباشد که قصد ازدواج ندارد اما نشانه‌ آن است که برای یک رابطه‌ جدی به‌هیچ‌وجه آماده نیست. شما باید در مورد برنامه‌ها و اهداف آینده او به‌طور جدی صحبت کنید و اگر متوجه شدید که تمایلی ندارد در مورد آینده صحبت کند، یعنی احتمالا به این زودی‌ها قصد ازدواج ندارد.

مردی که هنوز در مورد رابطه‌ی قبلی‌اش صحبت می‌کند

کاملا طبیعی است که یک مرد گاهی اوقات در لابه‌لای حرف‌هایش به رابطه‌ی قبلی‌اش اشاره کند اما اگر این کار را بیش‌از حد و به دفعات زیاد انجام می‌دهد، می‌تواند یک علامت هشدار باشد. اگر طرف مقابل شما دائما به رابطه‌ قبلی‌اش فکر می‌کند، نشانه آن است که برای تعهد به شما آمادگی لازم را ندارد.

مردی که دوستانش خیلی جوان‌تر از خودش هستند

همه ما دوستانی در سنین مختلف داریم، با این حال هنگامی‌که یک مرد فقط دوستان کوچک‌تر از خودش داشته باشد، نشانه‌ آن است که به بلوغ فکری کامل نرسیده است. همچنین اگر تمام دوستان او اهل مهمانی و خوشگذرانی باشند و در مورد شغل یا روابط‌شان جدی نباشند، او هم این‌گونه خواهد بود. واقعیت این است که شخصیت هر کس تا حد زیادی شبیه دوستانش خواهد شد. بنابراین اگر طرف مقابل‌تان به همراه چنین دوستانی به یک مهمانی دعوت باشد، به‌احتمال زیاد از رفتن به آن مهمانی صرف‌نظر نخواهد کرد تا در خانه بماند و با همسر یا نامزدش وقت بگذراند. منبع:جام جم

نظرات

در ادامه بخوانید...

خطوط کف دست در باره ازدواج شما چه می گوید

در

 

خط ازدواج در طالع بینی به فرد اجازه می دهد تا جنبه های مختلف زندگی خود را درازدواج خود ببینید. شکل این خط کمک می کند تا به نوع رابطه ای که در طول زندگی دارید پی ببرید. این خط در مورد روابط مختلف  در زندگی ، کف بینی تعداد فرزند ، انواع مختلف مشکلاتی که در زندگی بعد ازدواج با آن روبرو خواهید شد، و همچنین اطلاعات مربوط به جنبه های دیگر زندگی متاهلی  مثل فال کف دست تعداد بچه  را به شما می گوید و شما را برای آمادگی با شرایط  جدید آماده می کند.
امروزه در بعضی جوامع  معتقدند که خواندن خطوط ازدواج برای  پیدا کردن این که آیا ازدواج تاثیر مثبت یا منفی بر زندگی آنها خواهد داشت کمک خواهد کرد.

 


 به خط ازدواج خود نگاه کنید. چگونه آن را  بخوانید؟معنی خط ازدواج کف دست شما چه میتواند باشد ؟خط ازدواج خط کوچکی ست که به صورت افقی زیر انگشت کوچک دست شما کشیده شده است خطی که درست بالای خط قلب قرار گرفته.طول، شکل و زنجیره خطوط اطراف خط ازدواج معانی مختلفی برای زندگی زناشویی خواهد داشت گاهی ممکن است مفهوم خط ازدواج شما نشانه تکرار ازدواج و یا مسائل ناراحت کننده دیگری باشد اما همین ابتدا باید بگوییم که تمامی این تعاریف در حد یک کف بینی ساده است و قدرت انسان در کنترل برخی از اتفاقات بسیار بیشتر از علمی کف بینی است.

باید گفت تعداد و شکل خطی ازدواج در کف دست افراد مختلف متفاوت است بعنوان مثال برخی از افراد چندین خط در این قسمت دارند در حالی که برخی دیگر هیچ خطی به عنوان خط ازدواج کف دستشان ندارند.

 

خط ازدواج صاف و بلند

خط ازدواج در کف دست


این خط نشانه زندگی مشترک طولانی مدت با عشق عمیق است .شما فردی هستید که سنگ می کنید زندگی خانوادگی پر شور و شادی داشته باشید.

اگر خط ازدواج شما نزدیک به خط خورشید و یا عبور کرده از آن باشد علاوه بر زندگی مشترک موفق خوش شانسی بعد از ازدواج به سراغ تان خواهد آمد.

 

خط ازدواج کوتاه

خط ازدواج در کف دست

اگر خط ازدواج شما حتی کوتاه و در اندازه کوچک است پس باید بگوییم که عاشق شدند برای شما بسیار دیر اتفاق می افتد به طور کلی شخصیت شما به سمت دوری از جنس مخالف تمایل نشان می دهند به همین دلیل دیر ازدواج خواهید کرد.

 

خط ازدواج منحرف به سمت پایین

به تصویر نگاه کنید اگر چنین خطی در جایگاه خط ازدواج کف دست خود دیدی باید بدانید که نشانه خوبی نیست.

انحراف رو به پایین خط ازدواج می گوید که شریک زندگیتان زودتر از شما خواهد مرد.

اگر انحراف این خط به سمت پایین بدون برخورد به خطوط دیگر باشد حوادثی همچون تصادف و یا زلزله علت تنهایی شما به واسطه از دست دادن همسرتان خواهد بود اما اگر انحراف در خط ازدواج متمایل به سمت خط غرب باشد به دلیل مشکلات و اختلافات ایجاد شده در زندگی مشترک همسرتان را از دست خواهی داد. به هر حال انحراف به سمت پایین خط ازدواج یعنی دور شدن از همسر و شریک زندگی یا با طلاق و یا با حوادث.

 

خط ازدواج منحرف رو به بالا

یکی از بهترین خطوط ازدواج خط این شکلیست خطی که نشان میدهند شما در زندگی مشترک به سمت پیشرفت و موفقیت حرکت خواهید کرد.

فردی که چنین خطی در کف دستش دارد می تواند با مدیریت عاطفی و مالی خوب شریک بسیار خوبی برای زندگی مشترک باشدو از دواج با او خوشبختی و خوش شانسی به همراه دارد.

 

خط ازدواج چنگالی شکل

باید بگویم وجود چنین خطی با چنگالی به سمت بیرون و یا داخل کف دست نشانه خوبی نیست در هر دو شکل ازدواج به سمت جدایی هدایت خواهد شد. به عقیده ی چینی های باستان وجود چنین خطی در کف دست نشانه آن است که فرد قبل از 55 سالگی موفقیت و شانس شغلی خوبی نخواهد داشت.

 

وجود دایره ای روی خط ازدواج

دایره کوچکی که در سه حالت می تواند روی خط ازدواج قرار گرفته باشد ابتدا، میان و در انتهای این خط.وجود دایره که چینی ها در این شکل آن را جزیره می نامند در ابتدای خط ازدواج نشانه ی آن است که شما قبل از ازدواج به سختی و به اندازه کمی عاشق می شوید و عشق اصلی شما با همسر آینده تان بعد از آغاز زندگی مشترک ظاهر می شود.

دایره در میان خط ازدواج یعنی عشق شما در جریان یک نوع درگیری ایجاد می شود و شما در مسیر رخداد یا ماجرایی عاشق میشوید.

دایره در انتهای خط ازدواج و قومی مشابه با مورد اول یعنی دایره در ابتدای خط دارند با این تفاوت که در آن مورد شما در ابتدای زندگی مشترک عاشق همسرتان خواهید شد اما در این مورد عشق شما در سالهای آخر زندگی مشترک نسبت به همسرتان بیشتر خواهد بود.

 

 

خط ازدواج شبکه ای

خطی که با قطع شدن وعبور چند خط از روی هم شکل گرفته واضح است که این خط می تواند عشق و زندگی مشترک ایده آلی را نشان دهد و همین خطوط قطع شده نشانه ی ازدواج پر از مشکل که گاهاً به جدایی ختم می شود است.

 

 

 

خط کوتاهی که روی خط ازدواج قرار دارد

قد کوتاه بالای خط ازدواج کف دستتان نشانه از منازعات و لجبازی های که در طول زندگی مشترک خواهیم داشت شخصیت توجه شما به راحتی رابطه ی عاشقانه تان را دچار آسیب می کند.

 

 

افرادی که خط ازدواج ندارند

این بدان معنا نیست که این افراد هرگز ازدواج نمی کنند بلکه نشانه ای از بی میلی آنها به عشق و زندگی مشترک است.

 

 

آیا در نگاه اول عشق را تجربه می کنید؟


اگر خطوط در امتداد خطوط اازدواج و خط قلب شما یک علامت ستاره را نشان می دهند، به این معنی است که در اولین نگاه عشق را تجربه خواهید کرد.
نشانه رابطه قوی ؟

 

 خط قلب یکی از طولانی ترین خطوط روی کف دست شما است که در قسمت بالای کف دست شما قرار دارد. به گفته ستاره شناسان چینی، خط قلب نشان می دهد که چگونه شخص در زندگی خود عاشق می شود.نگاهی به خط قلب خودبیندازید. اگر متوجه شدید خطوط کوچکی  از خط قلب شما به سمت بالا و در جهت خط ازدواج دارید ، به این معنی است که شما یک رابطه قوی و سازگارخواهید داشت.

 

کف بینی تعداد فرزند

صاحب چند فرزند می شوید؟

فال کف دست تعداد بچه

خط فرزند در کف بینی
برای دانستن اینکه  در ازدواج صاحب چند فرزند می شوید، باز هم  نگاهی به خط ازدواج  خود بیاندازید. تعداد خطوط عمود برخط ازدواج نشاندهنده پتانسیل بچه دار شدن در آینده می باشد .

 

 

خط فرزند در کف دست

خط فرزند در کف دست


یکی از سوالات متداول تازه متاهلین این است: چگونه می توان با کمک کف دست متوجه شد که در آینده صاحب چند فرزندمی شویم؟ و تشخیص بارداری از روی کف دست  و البته ، اغلب این موضوع زنان را نگران می کند. جالب اینجاست که در گذشته ، زمانی که روشهای پیشگیری از بارداری هنوز به اندازه امروزه رواج نداشت ، این خطوط در واقع تعداد دقیق بچه هایی را که یک فرد داشت نشان می داد. اما در دنیای مدرن ما حق انتخاب داریم ، بنابراین دقیق تر است اگر بگوییم که با دست می توانید پتانسیل ، احتمال ادامه مسابقه و افسوس ، تعداد دقیق فرزندان موجود را مشاهده کنید. اگرچه در بسیاری از فال کف دست تعداد بچه ، اطلاعات مربوط به کودکان کاملاً درست است. اما بیایید آن را مشخص کنیم.

 

کف بینی خط فرزند

خط فرزند در کف دست


اول ، در نظر بگیرید که خط بچه ها در کجاست. بنابراین ، در سنت کلاسیک ، مرسوم است که مسائل مربوط به فرزندآوری را در امتداد شاخه های عمودی از خط عشق یا ازدواج بررسی کنیم. بسته به نوع خط عشق مانند سکته مغزی یا سکته مغزی ، می توان قضاوت کرد که این کودک از کدام شریک خاص متولد شده است. بنابراین ، س "ال "کدام خط روی دست مسئول کودکان است؟" می توان آن را نادرست نامید ، زیرا همیشه یک خط نیست.

 

خط فرزند روی دست

اگر چپ دست هستید ، خط فرزند در کف بینی در دست سمت راست است و ، برای راست دست ها عکس این قضیه صادق است.

چگونه می توان این را در زندگی پی برد؟ بیایید به یک مثال نگاه کنیم: ببینیم خط فرزندان در دست زنی که یک بار زایمان کرده است اما از همسر سابقش کجاست. او اکنون با شخص دیگری ازدواج کرده است. فرض کنیم او راست دست است. سپس در دست راست او باید حداقل دو خط عشق را مشاهده کنید - آنها وابستگی های احساسی قوی را نشان می دهند - شوهر اول و دوم. و خط مسئول زایمان در این دست یکی خواهد بود و از خطی که علامت اولین ازدواج است به سمت بالا حرکت می کند. اگر به دست چپ این زن نگاه کنیم ، می توانیم در آنجا مثلاً دو خط  در یک خط محبت پیدا کنیم - این بدان معناست که او می توانست دو فرزند از همسر سابق خود به دنیا بیاورد ، اما به دلایلی چنین نشد.

 

 

آیا خط فرزند زن و مرد یکسان است

خط فرزند در کف دست


به طور طبیعی ، تولد کودک در کف دست مادر و پدر منعکس می شود. اما در اینجا باید به این نکته توجه کرد: خط فرزندان روی دست زنان معمولاً همیشه هنگام به دنیا آوردن فرزند ظاهر می شود ، زیرا ارتباط عاطفی با مادر قوی ترین است. در مورد مردان ، ممکن است متفاوت باشد. بنابراین ، به عنوان مثال ، اگر پدر تشخیص دهد که کودک از او نیست ، از این زن جدا شده و در سرنوشت او سهمی نداشته باشد ، ممکن است این خط در طول زمان ناپدید شود یا حتی اصلاً ظاهر نشود. این امر به این دلیل اتفاق می افتد که مرد وابستگی را احساس نمی کند ، کودک را از "خود" احساس نمی کند. اگر زن و شوهر طلاق گرفتند ، اما همسر سابق به طور فعال به همسر و نوزاد سابق کمک می کند ، به طور دوره ای با او ملاقات می کند ، او را دوست دارد- پس خط قابل مشاهده خواهد بود.

 

 

اگر خط فرزند وجود نداشته باشد

خط فرزند در کف دست

 

این به ندرت اتفاق می افتد ، اما با این وجود - هنوز هم اتفاق می افتد. توجه داشته باشید که باید بین یک فرصت احتمالی که شخص به سادگی از آن استفاده نمی کند ، و مشکلات سلامتی واقعی که مانع از بارداری می شوند تمایز قائل شوید. اگر یک زن یا مرد به دلیل نوعی آسیب شناسی مادرزادی نمی توانند بچه دار شوند ، خطوط "کودکانه" در هر دو دست وجود نخواهد داشت. اگر هیچ شکایتی در مورد سلامتی وجود ندارد ، اما شخص عمداً شیوه زندگی را انتخاب کرده است ، همانطور که امروزه می توان آن را بدون فرزند نامید - هیچ خطی در دست غالب وجود نخواهد داشت ، اما ممکن است در سمت چپ وجود داشته باشد (برای راست- handers) ، یعنی نشان می دهد که پتانسیل وجود دارد.

 

اگر فردی دیدگاه خود را با گذشت زمان تغییر دهد و بخواهد فرزند داشته باشد ، خطوط دست پیشرو همراه با تولد کودک ظاهر می شود. درمان ناباروری را نیز می توان به همین شیوه در نظر گرفت.به هر حال ، بچه های فرزندخوانده و نوزادانی که با کمک IVF متولد می شوند ، در کف دست شما و همچنین کسانی که به طور طبیعی متولد شده اند ، نمایش داده می شوند ، به شرطی که والدین احساس وابستگی عاطفی به آنها داشته باشند و آنها را از خود بدانند.

 

فال کف دست تعداد بچه

خط فرزند در کف دست

تعداد فرزندان و جنسیت آنها    تشخیص جنسیت جنین از روی کف دست
در کف بینی ، تعداد کودکان بسیار ساده تعیین می شود: چند خط عمودی در دست  وجود دارد - شخص چند کودک دارد و چند نفر از آنها در کف دست هستند ، که غالب نیستند - بسیاری هنوز می توانند داشته باشند . همه ما از پتانسیل ذاتی استفاده نمی کنیم. بنابراین ، یک زن راست دست با سه خط بچه در دست چپ خود ممکن است فقط یک فرزند به دنیا بیاورد اگر فکر کند که این کافی است. سپس فقط یک ویژگی در کف راست ظاهر می شود.
کف بینی تعداد فرزند
گاهی اوقات تعیین تعداد فرزندان در خطوط دست مرد دشوار است ، زیرا ، همانطور که در بالا گفتیم ، همه نمایندگان جنس قوی تر وابستگی عاطفی قوی به فرزندان خود ندارند. بنابراین ، فقط خطوط به وضوح ترسیم می شوند و کودکانی را که مرد با آنها در تعامل است ، در سرنوشت آنها شرکت می کند ، مشخص می کند ، آنها واقعاً آنها را دوست دارد.

 

 

کف بینی جنسیت فرزند

تعیین جنسیت با کف دست

خط فرزند در کف دست

فال تعداد و جنسیت فرزندان انلاین

تشخیص جنسیت جنین از روی کف دست

اختلافات مختلفی در مورد جنسیت نوزاد وجود دارد. به طور سنتی ، اعتقاد بر این است که خط  پر رنگ تر"کودک" بیشتر به معنای پسر است ، ضعیف تر - دختر. طبق نسخه دیگر ، شما باید طول و ضخامت خط را ارزیابی کنید. پسر بزرگتر یا بلندتر ، دختر لاغرتر یا کوتاهتر است. با این حال ، نخبگان مدرن استدلال می کنند که همیشه اینطور نیست: گاهی اوقات خط واضح تر فقط نماد دلبستگی قوی تر شخص به یکی از فرزندان است ، که می بینید ، این نیز اتفاق می افتد. شما احتمالاً داستانهایی را شنیده اید که در بین چندین کودک یکی به دلایلی "مورد علاقه" تلقی می شود. اما همه کارشناسان به وضوح در یک مورد توافق دارند: اگر نمادی به شکل حرف لاتین V در خط ازدواج ظاهر شود ، دوقلوها یا دوقلوها در این ازدواج  متولد می شوند.

 

بنابراین ، ما در خط فرزند در کف دست یاد گرفتیم که چگونه بفهمیم چند کودک در کف بینی وجود خواهد داشت. حالا بیایید در مورد سن تقریبی که فرد  صاحب فرزند می شود صحبت کنیم. در اینجا همه چیز نیز نسبتاً ساده است: هرچه ویژگی کودک به خط قلب نزدیکتر باشد ، سن شما در پدر یا مادر شدن زودتر خواهد بود. برای سهولت محاسبه ، وسط لبه کف دست را به عنوان سن 30 سالگی تعیین کنید و بر این اساس ، ببینید آیا علائم "کودک" روی دست شما زیر یا بالای آن است.

 

 

علائم خاص در فال کف دست تعداد بچه

فال تعداد بچه دار شدن

البته تعداد زیادی علامت مختلف وجود دارد. برای توصیف همه آنها ، باید یک دایره المعارف کامل از کف بینی را ترسیم کنید. بنابراین ، ما فقط در مورد اساسی ترین علائم صحبت خواهیم کرد ، که برای یک مبتدی کافی خواهد بود.

 
بنابراین ، همانطور که گفتیم ، علامت V شکل ظاهر دوقلوها یا دوقلوها را پیش بینی می کند.
وجود جزایر روی خط فرزند در کف دست  سلامت ضعیف کودک را نشان می دهد. مجموعه تقاطع های افقی در این خط به شیوه ای مشابه رفتار می شود.
عبور از خط "کودک" - احتمال زیاد تصادف ، آسیب جدی ، جراحی. در برخی شرایط (با تأیید علائم اضافی) - حتی مرگ.


خط فرزندان که از مرز ازدواج عبور می کنند (هنگامی که خط فرزند نه تنها بالا ، بلکه پایین نیز ادامه می یابد) - نشان می دهد که با فرزند خانواده بسیار محترمانه و مهربان رفتار می شود.

 

راه های دیگر برای یادگیری خط فرزند در کف دست

خط فرزند در کف دست

کدام خط کف دست نشان دهنده تعداد فرزندان است

 

و در نهایت ، اجازه دهید در مورد خطوطی که تعداد بچه ها را نشان می دهد صحبت کنیم ، به جز مواردی که در بالا مورد بحث قرار گرفت. به نظر می رسد که این فقط پیامدهای صعودی خط ازدواج نیست که به ما فرزندان را نشان می دهد. تکنیکی وجود دارد که بر اساس آن تعداد کودکان با خطوط عمودی در انگشت وسط و انگشت کوچک مورد بررسی قرار می گیرند. برخی خط کف دست نشان دهنده تعداد فرزندان را با خط مریخ یا با خطوط کوچکی روی خط زهره (ونوس) تعیین می کنند.

خط فرزند در کف دست

همچنین نسخه ای وجود دارد که در ابتدای خط قلب می تواند تعداد بچه ها را مشخص کند: اگر علامت های علامت گذاری روی آن وجود دارد ، انگار به صورت افقی دراز کشیده است ، با شماره یک آنها می توان تعداد فرزندان را قضاوت کرد. در مدرسه کف شناسی هند ، خط کف دست نشان دهنده تعداد فرزندان توسط دستبندهایی روی مچ راهنمایی می شوند .... البته هر نظریه ای طرفداران و مخالفان خود را دارد. شخصی هنگام کار همه روشهای ذکر شده را به طرز ماهرانه ای ترکیب می کند ، کسی یکی یا چند مورد از آنها را انتخاب می کند ، و این حق شخصی همه است. اما با این وجود ، نسخه ای که در این مقاله در مورد آن صحبت کردیم رایج تر در نظر گرفته می شود.

نظرات

۱۴۰۰/۵/۹اگر خط روشن و طولانی باشد ، این نشان دهنده تولد یک پسر است. اگر باردار هستید ، اما هنوز سونوگرافی انجام نداده اید ، علم خواندن خطوط روی دست شما به کمک شما می آید. اگر خط روی دست نازک و کوتاه در کف دست شما باشد ، این نشان دهنده تولد یک دختر است. اغلب خط می تواند نازک شود ، اما طول آن برای یک پسر طولانی تر است . وقتی خط تیره روی دست حرف V را تشکیل می دهند ، این نشانگر تولد دوقلوها در یک خانواده است. و در عین حال ، می توان نتیجه گرفت-آیا آنها دوقلوهای همجنس هستند یا دو جنس مخالف. به عنوان مثال ، هنگام فالگیری برای فرزندان از طرف شریکی که در یک زن و شوهر هستند ، غیر معمول نیست که یکی خطوط بیشتری داشته باشد. این نشانگر پتانسیل بیشتر برای فرزند آوری است،. همچنین ، با فاصله بین خطوط ، می توان فاصله زمانی را که پس از آن بچه ها متولد می شوند قضاوت کرد. و هرچه فاصله بین آنها کمتر باشد ، تفاوت سالها بین برادران و خواهران به ترتیب کمتر خواهد بود.

۱۴۰۰/۵/۹فال کف دست تعداد بچه انلاین وضوح و عمق خطوط به شما کمک می کند تا پاسخ بسیاری از سوالات را پیدا کنید. از خطوط روی دست ، به راحتی می توان فهمید که نوزادان در چه فاصله ای برای زن متولد می شوند - اگر خط تیره نزدیک به قاعده انگشت کوچک باشد ، اولین مورد خواهد بود. همچنین ، با فاصله بین خطوط ، می توان فاصله زمانی را که پس از آن بچه ها متولد می شوند قضاوت کرد. و هرچه فاصله بین آنها کمتر باشد ، تفاوت سن بین برادران و خواهران به ترتیب کمتر خواهد بود.

۱۴۰۰/۵/۹افرادی که هنوز ازدواج نکرده اند می خواهند بدانند این رویداد کی فرا می رسد. با دانستن نحوه تشخیص معنای برچسب ها ، می توانید حداقل سن ورود به ازدواج را محاسبه کنید: برای اطلاع ، منطقه بین خط قلب و قاعده انگشت کوچک را به 3 قسمت مساوی تقسیم کنید. هر قسمت برابر 25 سال عمر خواهد بود. در مرحله بعد ، مشخص کنید که علامت ازدواج در کدام قسمت قرار دارد ، اگر در 1 ، عروسی تا 25 سال ، در منطقه 2 - تا 50 ، در 3 - تا 75 سال انجام می شود. علائم ازدواج در سمت چپ و راست را می توان به روش های مختلف تفسیر کرد. اگر چندین خط در سمت چپ وجود داشته باشد ، و یکی در سمت راست قابل مشاهده باشد ، به این معنی است که چند ازدواج وجود دارد .

۱۴۰۰/۵/۹شما می توانید جنسیت کودک را با کمک کف دست تشخیص دهید. مفهومی از خط ازدواج وجود دارد که زمان شروع زندگی زناشویی را تعیین می کند. تعداد فرزندان آینده نیز با استفاده از این خط تعیین می شود. در لبه کف دست در کنار انگشت کوچک و خط قلب واقع شده است. تعداد چنین نوارهایی تعیین کننده پتانسیل فرزند آوری زن یا مرد است. خط تیره از این خط نشان دهنده تعداد کودکان است. زنانی که دوبار ازدواج می کنند و از شوهران مختلف فرزندی به دنیا می آورند دارای خطوط متناظر هستند. نوارهای ظریف نشان دهنده ختم احتمالی بارداری است.

۱۴۰۰/۵/۹بنابراین ، مطابق با طالع بینی شرقی خط فرزند در کف دست ، تعداد بچه هایی که برای شما متولد می شوند برابر با تعداد نوارهای عمودی واضح است که از فالانکس بسیار میانی انگشت کوچک عبور می کنند. و بنابراین ، بسیاری از آنها توصیه می کنند نه با انگشت کوچک ، مانند معمول در اروپا ، بلکه با انگشت وسط حدس بزنید. هنگام محاسبه نوزادان بر روی دست یک مرد ، برخی از تمرین کنندگان نتایج تعداد نوزادان او را در نظر می گیرند و در عین حال واقعاً می خواهند به دنیا بیاورند. به عنوان مثال ، اگر مردی 4 خط داشته باشد ، این بدان معنا نیست که او واقعاً تعداد زیادی نوزاد دارد ، بلکه پتانسیل تعداد زیادی بچه را دارد.

۱۴۰۰/۵/۹خط فرزند در کف دست در هند از تعداد جزایر - حلقه ها و بیضی ها - را که روی حلقه خانواده واقع در پایین انگشت شست شما قرار دارند ، در نظر می گیرند. و فالگیری در این مورد فقط با در نظر گرفتن علائم واضح در دست غالب انجام می شود.(دستی که بیشترین کار را انجام می دهد) در تعدادی از شیوه های دیگر ، توصیه می شود با دست مخالف حدس بزنید ، به عنوان مثال ، برای راست دستها چپ ، برای چپ دستها راست است.

۱۴۰۰/۵/۹طالع بینی خطوط کف دست علائم اضافی روی دست به کشف جزئیات ازدواج آینده کمک می کند: خطوطی که از خط زندگی در کنار زهره عبور می کنند ، نشان دهنده رویدادهای مثبت و لحظات مهم است. آنها اغلب به تولد افراد جدید اشاره می کنند. طالع بینی به راحتی با این علائم تولد پسر یا دختر را تعیین می کنند. آنها از نشانه گذاری عددی ویژه استفاده می کنند. عبور از خط قلب نشان دهنده محبت شدید به فرزندان است. تعداد خط تیره تعداد فرزندان آینده را تعیین می کند. در فالانکس انگشت وسطی کف دست ، نوارهایی وجود دارد که نشان می دهد فرزندان احتمالی هستند. یک نوار شفاف در نزدیکی خط قلب نشان دهنده ازدواج بین سنین 18 تا 22 سال است. خطی در مرکزخط تیر نشان می دهد که یک فرد در سن 25-27 سالگی ازدواج می کند. محل نزدیک انگشت کوچک نشان دهنده سن 30-40 سال است. کیفیت رابطه آینده با طول و وضوح نوار تعیین می شود. پیوند بین زن و شوهر اگر خط عمیق باشد قوی خواهد بود. گاهی اوقات نوارهایی وجود دارد که در ابتدا واضح هستند و تا انتها محو می شوند. این نشان می دهد که وابستگی به شریک زندگی شما با گذشت زمان کاهش می یابد.

۱۴۰۰/۵/۹خط فرزند در کف بینی اگر شما در حال شروع به تسلط بر علم خواندن خطوط در کف دست خود هستید ، روش زیر از طریق فالگیری با دست به کمک شما می آید. به گفته آنها ، می توانید برخی از ویژگی های نوزاد آینده و جنسیت او را تعیین کنید - نکته اصلی این است که تعدادی از عوامل را در نظر بگیرید. همچنین می توانید سایر روش های فال کف دست تعداد بچه را در نظر بگیرید - اگر خطوط روی دست قابل مشاهده نباشد ، از آن استفاده می شود. در این مورد ، ارزش سوزن و نخ را دارد - نوک نخ را در دست راست خود بگیرید و سپس سوزن را پایین بیاورید. در مرحله بعد ، کف دست چپ خود را زیر آن قرار دهید و انگشت شست خود را کمی بیرون بیاورید - سوزن را در فاصله بین انگشت شست خود و همه انگشتان دیگر قرار دهید. سوزن را چند بار پایین بیاورید و بالا بیاورید تا به این شکاف برسد ، سپس چنین آونگی را به سمت انگشت وسط حرکت دهید. اگر سوزن در یک دایره حرکت کند ، یک دختر وجود دارد ، و اگر از یک طرف به طرف دیگر حرکت کند ، منتظر یک پسر باشید. و در اینجا ماهیت بسیار متغیر حرکت آونگ در دوقلوها وجود دارد. و در نهایت ، شایان ذکر است - خطوط روی دست شما می تواند در طول زندگی شما بسیار تغییر کند. اینها می تواند ویژگی های فردی یک فرد باشد - به عبارت دیگر ، سرنوشت ، عوامل خارجی و تصمیمات او. اما اصلی ترین چیزی که برای یک انسان موفق در زندگی اراده و تصمیمات خود ما است ، در همه جنبه های دیگر قدرتهای بالاتر فقط اشاره ای می کنند.

۱۴۰۰/۵/۹اگر علامت معکوس دوقلوها را مشاهده کردید ، نوزادی به دنیا می آورید که در آینده دوقلو یا سه قلو خواهد داشت. همه این علائم و موقعیت های اساسی نه تنها به پیش بینی تعداد نوزادان شما بلکه به سرنوشت آنها کمک می کند.

در ادامه بخوانید...