ایده خلاقانه با کش اسکناس که می تواند نه تنها در دفتر کار بلکه در خانه مفید باشد 9 ایده

ایده خلاقانه

 

کش اسکناس دارای کاربرد های بسیار و مفیدی است که تعداد کمی از مردم می دانند. کش اسکناس می تواند پخت و پز را بهبود بخشد ، در وقت صرفه جویی کند ، از شرایط ناجور جلوگیری کند و راحتی بسیاری از فعالیت ها و وظایف را به طور قابل توجهی افزایش دهد. sayarak.com مجموعه ای از ایده خلاقانه  را ارائه می دهد که چشم شما را به سمت امکانات جدید برای چنین موضوعی آشنا و به ظاهر پیش پا افتاده باز می کند.


1. امنیت ریموت کنترل 

ریموت کنترل
دو کش اسکناس از افتادن ریموت جلوگیری می کند.  / عکس


ریموت تلویزیون یک چیز کاملاً دست نیافتنی است. مرتباً در جایی گم می شود یا به زمین می افتد. برای جلوگیری از این اتفاق ، ارزش یک ترفند کوچک را دارد: یک کش اسکناس را در بالا و پایین کنترل از راه دور قرار دهید. چنین ترفند اضافی کوچکی به عنوان محدود کننده حرکت عمل می کند و کنترل از راه دور دیگر هرگز روی زمین نمی افتد.

 

2. نی را ثابت کنید 

نوشیدنی
حتی می توان یک بطری بزرگ نوشیدنی را از طریق نی نوشید.  / عکس


نه تنها کودکان ، بلکه بسیاری از بزرگسالان نیز دوست دارند از طریق نی نوشیدنی را بنوشند. با این حال ، با یک بطری بزرگ ، این خیلی راحت نیست ، زیرا لوله دائماً   پایین بطری  می افتد و یا باید آن را برای مدت طولانی با دست بگیرید. برای ثابت کردن آن روی گردن بطری ، می توانید از یک کش اسکناس معمولی استفاده کنید - محکم و قابل اعتماد خواهد بود. ابتدا حلقه ای را به دور نی می پیچیم و سپس یک نوار الاستیک را به دور گردن بطری  می بندیم.


3. کش اسکناس برای عکس قاب شده

عکس
کش اسکناس به نظم و ترتیب عکس در قاب بسیار منظم و یکنواخت کمک می کنند.  / عکس


اگر کادر بزرگتر از عکس باشد ، ممکن است ثابت نگه داشتن موقعیت عکس دشوار باشد. عکس جابجا می شود و ظاهر ترکیب به طور قابل توجهی خراب می شود. دو کش اسکناس کمک خواهد کرد که همه چیز بسیار آسان تر شود. قبل از مونتاژ قاب ، باید کش اسکناس را در لبه های مختلف روی عکس قرار دهید که از قسمت پشتی در آن قرار دارد. آنها از لغزش و حرکت عکس در داخل قاب جلوگیری می کنند.

 

4. باز کردن آسان درب شیشه

شیشه
روشی عالی برای سهولت انجام کارهای روزمره در آشپزخانه.  / عکس 

 

با کمک یک کش اسکناس ، باز شدن هر دربی را می توان تا حد زیادی تسهیل کرد.

 

 لاک ناخن

با استفاده از یک کش اسکناس ، لاک ناخن بسیار راحت و سریعتر باز می شود.  / عکس


ابتدا ، چندین حلقه از کش اسکناس را در اطراف درب می پیچیم و با مقاومت بهتر ، به راحتی می توانیم یک شیشه ترشی یا لاک ناخن را باز کنیم.

 

5. برش  راحت سبزیجات

چاقو
راز ویژه پخت و پز سریع که ژاپنی ها با ما در میان گذاشته اند.  / عکس


هنگام برش زدن ، اغلب اوقات غذا به چاقو می چسبد ، به همین دلیل چاقو باید دائماً تمیز شود. این تمایل ناخوشایند روند پخت و پز را بطور قابل توجهی کند می کند ، به خصوص اگر مجبور شوید مقدار زیادی پنیر ، سوسیس ، کلم یا سایر سبزیجات را برش دهید. کش اسکناس کمک می کند تا از این وضعیت جلوگیری کنید - اگر آن را روی چاقو قرار دهید ، تکه های غذا روی تیغه باقی نمی ماند. لازم است از یک انتهای باند کشی را گره بزنید ، سپس آن را بر روی نوک چاقو قرار دهید ، و قسمت دوم در انتهای مخالف تیغه ثابت می شود.

 

6. کش اسکناس برای زیپ

زیپ
با چنین هک زندگی ، قطعاً به دلیل یک وضعیت نامناسب نیازی به خجالت کشیدن نخواهید داشت.  / عکس


اگر زیپ معیوب باشد یا از استحکام کافی برخوردار نباشد ، وقتی زیپ  روی شلوار  باشد دائماً نگران باز شدن زیپ هستید که ، وضعیت ناخوشایندی ایجاد شود. برای از بین بردن چنین عواقبی ، می توانید از یک هک ساده و مقرون به صرفه استفاده کنید که فوراً اشکال لباس را برطرف می کند. کش اسکناس را باید از وسط تا کرده و در سوراخ  کشویی زیپ قرار دهید ، هر دو انتها را مرتب و صاف کنید تا حلقه ای تشکیل شود که به نوبه خود روی دکمه شلوار قرار می گیرد.

 

7. جلوگیری از بسته شدن درب با کش اسکناس

کش اسکناس
با استفاده از کش اسکناس می توان از صداهای بلند بهم خوردن درها و بسته شدن جلوگیری کرد.  / عکس


اغلب اوقات ، هنگامی که لازم باشد در را باز بگذاریم ، وضعیت نامناسبی بوجود می آید. به عنوان مثال ، هنگامی که در آپارتمان بچه های کوچکی وجود دارند که با فشار دادن دستگیره به سختی می توانند در را باز کنند ، یا در هنگام بسته بودن درها نیاز به جلوگیری از صداهای بلند دارند. یک ترفند ساده به حل این مشکل کمک می کند: لازم است که نوار الاستیک را روی هر دو دستگیره در قرار دهید تا ضربدری در ناحیه زبانه در ایجاد شود.

نکته مفید: برای حفظ ایمنی زبانه در جای خود در ، بهتر است همزمان از چند کش اسکناس استفاده کنید.

 

8. ایده خلاقانه همه کاره برای نویسنده ها با کش اسکناس 

کش اسکناس

کش اسکناس کار با دفتر و مداد را بسیار آسان می کند.  / عکس 

 

کش اسکناس طیف وسیعی از امکانات تقریباً نامحدود دارند. به عنوان مثال ، می توانند برای کسانی که با مداد می کشند یا می نویسند یا کتاب زیاد می خوانند ، بسیار مفید باشند. هنگام کار با مداد ، نوار الاستیک قرار داده شده در چندین لایه روی انگشت نقش پاک کن را بازی می کند ، که می توانید به سرعت آنچه را که نوشته اید یا رسم کرده اید اصلاح کنید. در یک موقعیت مشابه روی انگشت ، یک کش اسکناس به خوانندگان کمک می کند تا ورق هایی که خراب و خم نمی شوند را به راحتی برگردانند.

 

9. نسخه مسافرتی پنس با کش اسکناس

چنگال
با استفاده از این افزودنی خانگی ، کباب کردن سبزیجات یا گوشت بسیار راحت تر خواهد بود.  / عکس 

 

در بسیاری از شرایط و هنگام رفتن به تعطیلات ، هک زندگی و ایده خلاقانه می توانند به شما کمک کنند. به عنوان مثال ، یکی از آنها کمک می کند تا با دو چنگال و  کش اسکناس ، انبر کاملاً راحت و کاربردی برای برداشتن سبزیجات یا گوشت کبابی درست کنید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید