داستان دختری که خیلی زود بزرگ شد

دختری که خیلی زود بزرگ شد

جوانترین مادر جهان: داستان دختری که خیلی زود بزرگ شد

 

مادر لینا کوچک از شکم بزرگ دخترش که جهشی رشد می کرد نگران بود. پزشکان متقاعد شده بودند که این دختر دچار تومور خوش خیم شده است ، اما آزمایشات به دست آمده چیزی کاملاً غیر منتظره را نشان داد. لینا ، که در آن زمان تنها پنج سال و هفت ماه داشت ، معلوم شد که ... باردار است. و نظرسنجی نشان داد که عمر جنین تقریباً به هفت ماه رسیده است. بنابراین ، یک دختر معمولی پرو به شهرت جهانی رسید و به عنوان جوانترین مادر تاریخ پزشکی وارد کتاب رکوردهای گینس شد.


آنها به دنبال تومور بودند ، بارداری را پیدا کردند

لینا در سال 1933 در روستای فقیر پرو در تیکلاپو متولد شد. هنگامی که والدینش دختر خود را با شکایت از نفخ به بیمارستان بردند ، هیچ تصوری از شنیدن چنین خبری نداشتند. در ابتدا ، پزشکان تصمیم گرفتند که این دختر دارای تومور ناشناخته است. با این حال ، به زودی مشخص شد که علت نئوپلاسم یک حاملگی معمولی است. با این حال ، در این سن ، حتی چنین پدیده طبیعی باعث شوک واقعی شد. جراردو لوسادا ، پزشک معالج دختر ، به شدت نگران این وضعیت بود و کودک را برای آزمایش های بیشتر به لیما ، پایتخت ، برد و این تشخیص را تأیید کرد.


بعداً معلوم شد که لینا کوچک دارای عدم تعادل هورمونی است که منجر به بلوغ زودرس می شود. در هشتمین ماه زندگی ، این دختر اولین قاعدگی خود را تجربه کرد ، رشد غدد پستانی در چهار سالگی شروع شد و بزرگ شدن لگن در پنج سالگی رخ داد.

 

دختری که خیلی زود بزرگ شد
لینا یک پسر بچه با سزارین به دنیا آورد

 

در 14 مه 1939 ، لینا صاحب یک پسر شد. به دلیل سن مادر و لگن توسعه نیافته ، زایمان به طور طبیعی غیر واقعی بود و نوزاد لیما با سزارین به دنیا آمد. نام جراردو  روی  پسر سالم با وزن 2.7 کیلوگرم توسط پزشک معالج لیما نامگذاری شد.

گزارشی در مجله پزشکی "La Presse Medicale" بیان می کند که چنین تولدی زودهنگام به لطف رشد سریع دختر امکان پذیر بوده است.

این سابقه در رسانه های جهان بازتاب گسترده ای داشت. در آن زمان ، جهان مادران جوان زیادی را دید ، اما لینا پنج ساله تمام رکوردهای شناخته شده تا آن زمان را شکست. انتظار این امر نه تنها دشوار بود ، بلکه تصور آن نیز غیرقابل تصور بود.

 

دختری که خیلی زود بزرگ شد
تا ده سالگی ، جراردو با این اطمینان بزرگ شد که لینا خواهرش است

 

اطرافیان نگران این سوال اصلی بودند که پدر شیاد نوزاد تازه متولد شده چه کسی بود؟ با این حال ، شرایط چگونگی و توسط چه کسانی باردار شده است علنی نشده است.

البته اولین مظنون پدر بیولوژیکی لینا بود. پلیس بلافاصله او را دستگیر کرد ، اما هیچ مدرکی مبنی بر دست داشتن وی در این حادثه وجود نداشت.

در همان زمان ، لینا سکوت کرد. او هیچ کلمه ای در مورد اینکه پدر فرزندش کیست و چه اتفاقی برای او افتاده است نگفته است. لینا تا آخر عمر سکوت کرد ، و هیچ کس هرگز نام متجاوز یا شرایط پرونده را پیدا نکرد.

 

بنابراین ،  وضعیت را فقط می توان به عنوان تجاوز و آزار و اذیت خردسالان توصیف کرد و بدون مجازات ماند. رسانه ها همچنین گزارش دادند که جشنواره ها و عیاشی هایی در روستاهایی مانند روستایی که خانواده دختر در آن زندگی می کردند برگزار می شد ، بنابراین یکی از آنها می تواند متجاوز به یک دختر پنج ساله بی دفاع باشد. به احتمال زیاد این دختر خردسال ، حتی به یاد نمی آورد که چه اتفاقی برایش افتاده و متجاوز او کیست.

لینا که بزرگ شد ، در کلینیک دکتر لوسادا که نوزادش را به دنیا آورد شروع به کار کرد. او متعاقباً غیرمعمول ترین بیمار خود را زیر نظر خود گرفت. پزشک هزینه تحصیل او را پرداخت کرد و همچنین به فرستادن پسرش به مدرسه کمک کرد. برخی منابع نشان می دهند که شاید لینا قربانی یک آزمایش بی رحمانه توسط همین پزشک بوده است.

 

اما او تماس بسیار کمی با مطبوعات داشت. او سعی می کرد با روزنامه نگاران که علاقه وسواسی زیادی به شخص او نشان می دادند ، صحبت نکند و همیشه از مصاحبه خودداری می کرد.

 

دختری که خیلی زود بزرگ شد

در همان زمان ، جراردو  به عنوان برادر لینا بزرگ شد. پسر فهمید که "خواهر" در واقع مادر بیولوژیکی او  است.

 

اطلاعات کمی در مورد زندگی بعدی کوچکترین مادر و اولین فرزندش وجود دارد. پسر بزرگ لینا سالم رشد کرد ، اما فقط 40 سال عمر کرد. او جوان و در اثر سرطان مغز استخوان درگذشت. چند سال قبل از مرگ ، لینا با رائول ژورادو ازدواج کرد. در این ازدواج ، این زوج صاحب یک پسر شدند. این خانواده در منطقه فقیری از پایتخت پرو زندگی می کردند - این همه اطلاعات موجود در مورد لینا بزرگسال است.

 

شبهات ایجاد شد که این داستان به طور کلی یک داستان تخیلی بود ، اما اسناد و عکس های بایگانی لینا هنوز در دسترس هستند و واقعی هستند. و اگر این یک داستان تخیلی از خانواده ای بود که می خواستند به قیمتی ثروتمند شوند ، سکوت آنها عجیب خواهد بود. همانطور که قبلاً ذکر شد ، نه لینا و نه والدینش هرگز مصاحبه نکردند و از برقراری ارتباط با روزنامه نگاران خودداری کردند.

 

دو عکس رسمی از لینا پنج ساله وجود دارد. یکی از آنها در معاینه قرار گرفت: روی آن - یک دختر برهنه در مشخصات ایستاده است. این عکس به طور رسمی واقعیت بارداری را تأیید می کند و همچنین وضعیت فیزیولوژیکی او را در آن زمان نشان می دهد. در عکس دیگری ، پسر یک ساله لینا روی ویلچر نشسته و لینا و پزشکش در کنار او ایستاده اند. لینا  در نوامبر 2015 در 82 سالگی درگذشت.

 

دختری که خیلی زود بزرگ شد

لینا در تمام زندگی خود از خبرنگاران مزاحم پنهان شده است.

 

نمونه های مشابهی با دختران کمی بزرگتر از لینا در کشورهای مختلف اتفاق افتاده است. در سال 1934 ، در خارکف ، یک دختر شش ساله بچه ای را حمل می کرد که در هنگام زایمان فوت کرد. در سال 1957 ، ایلدا تروخیلو پرو ، هنگامی که نه ساله بود ، دختری به دنیا آورد. دختران سنگاپور ، رواندا ، برزیل ، پرو و ​​هندوراس در 9 سالگی مادر شدند. در هر مورد ، افراد زیر سن قانونی قربانی تجاوز می شدند که اغلب توسط بستگان انجام می شد.

این دختران که از کودکی محروم بودند ، آمادگی درک شادی مادر بودن ، یکی از سخاوتمندترین هدیه های طبیعت را نداشتند . آنها ، مانند لینا ، دختران معمولی بودند که زندگی آنها به یک تراژدی تبدیل شد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید