10 رنگ تاپ موردعلاقه زنان برای 2016-2017

(پیش بینی رنگ)Color Forecast Fashion Snoops F/W 2016-17، مثل همیشه، شگفت انگیز است!

شش پالت مهم شناخته می شود. Terrain (زمین)، رنگ های زمینی اشباع، تاثیرگذارترین نشانه ها را ایجاد کرده، عمدتا بدلیل کام بک (بازگشت) تن های قهوه ای. Frontier (سرحد، مرز) خنثی ها، بطور قابل توجهی نسبت به قبلی تیره تر است. Impulse (ضربه) یک پالت درخشان با رنگ های درخشان را ارائه می دهد. Mystery (راز) تن های جواهر، با بورگاندی (سرخ متمایل به قرمز) و ساین (آبی متمایل به سبز، یشمی) در جلوه، را ارائه می دهد. نوستالژی، (احساس غربت) تن های میانی که بطور قطع درخشان تر هستند. در نهایت، Cleanse(پاک کردن) به عنوان یک پاک کننده ی پالت با پاستل (pastel، فاقد محتوا رنگی قوی) نرم، کم رنگ عمل می کند. متن کامل این گزارش در WeConnectFashion Trend Shop در دسترس است.
1-Terrain – پالت تن های زمینی
همانطور که از نامش پیداست، Terrain یک پالت کامل از تن های زمینی اشباع شده را بدست می دهد. در این فصل، قهوه ای، یک کام بک اصلی را ایجاد می کند که نه تنها در رست (roast، بریانی، کبابی) ، بلکه همچنین در فام هایی مثل آلویی (prune) و تن های گرمتری مثل کنیاک (cognac) و کاپرتن (coppertone، قهوه ای قرمز رنگ) منعکس می شود. هردو رنگ شتری و تافی برای پالت Terrain مهم هستند، و به عنوان رنگ های رویی تاثیرگذار قرار داده می شوند. زرد Marigold (گل همیشه بهار، گل جعفری، زرد-نارنجی) و رنگ قرمز رنگ، یک مولفه یا عنصر چاشنی (اسپایس) را اضافه می کنند. رنگهای سبز همچنین نفوذ زیادی، از یک مبنای زیتونی تا نخودفرنگی روشن، دارند. (سیارک
رنگ زیتونی

زیتون در این فصل بصورت سایه تیره تر با ته رنگ های (undertone) خاکستری تغییر می کند. ترکیبات زیتون بهترین تطابق را در کنار گل جعفری برای تاکید یا در کنار flax (کتان، خاکستریِ زرد کمرنگ) به عنوان خنثی ساز دارد.

کاپرتن (Coppertone، قهوه ای قرمز رنگ)


کاپرتن غنی ترین سایه ی رنگ قهوه ای را، با تکامل تدریجی از مس روشن تر، را در فصول جدید، ارائه می دهد. یک ترکیب مورد علاقه، مخلوط کردن کاپرتن با رنگ های پلوم (آلو، بنفش تیره) و شکلاتی تیره است.
رنگ (rust)


رنگ از تجلی نارنجی رنگ دور شده و به یک رنگ غالب قرمزتر تبدیل می شود. جفت شدگی رنگی (تنی)، رنگ را با قرمز نارنجی یا کنیاک یکی می کند.
2-Frontier – پالت خنثی ها
Frontier در یک گروه جدید از بی رنگ ها (خنثی) بوده که در فصول اخیر بطور قابل توجهی تیره تر هستند. آبی نقش جدایی ناپذیری در پالت بازی کرده، و از نیلی متالیک (Steel blue) میانی تا سبز دودی (teal) که غواص ها و نیروی دریایی به عنوان رنگ پایه از آن الهام می گیرند، تغییر می کند. قهوه ای همچنین اهمیت زیادی با شکلاتی تیره و یک رنگ کتان دلچسب (hearty flax) پیدا کرده است. گندمی به عنوان رنگ خاکی فصل ارائه شده، درحالیکه با پلوم (آلویی، بنفش تیره) غنی شده است. فام های خاکستری شامل زغالی تیره و تن-متوسطی از زغال سنگ است، درحالیکه بنزین به یک فام جدید الهام گرفته از لجن تبدیل شده است. (سیارک
Diver (غواص)


Diver از سبز دودی به رنگآبی عمیق تری تکامل تدریجی دارد. ترکیبات رنگی، محدوده جدیدی از رنگ جنگلی تا babay blue (سایه کم رنگی از لاجوردی) یا ارکیده بنفش را ارائه می دهد.
شکلاتی تیره


شکلاتی تیره مطمئنا عمیق ترین قهوه ایِ این فصل است، برای لباس رویی بسیار قوی است. جفت شدگی فام تیره با رنگ قرمزی مثل بورگاندی (شرابی) و scarlet fever (تب مخملک، رنگ قرمز درخشان با ته رنگ نارنجی)، تازگی را زیاد می کند.
Flax (کتان)


کتانی از یک سایه روشن تر خاکستری مایل به قهوه ای مه آلود به یک رنگ قهوه ای زمینی تکامل تدریجی پیدا می-کند. ترکیباتی دلچسب که همچنین ذهنیتی از خارج از منزل مانند شتر، نخودفرنگی و بریانی را تداعی می کند.
3-Impulse – پالت درخشان
Impulse پالت رنگ روشن این فصل را مشخص می کند. قرمز همچنان مهمترین نقش را با سایه درخشانِ قرمز مایل به زرد (scarlet red) بازی می کند، در حالیکه دیگر رنگ های روشن گرم شامل زرد روشن (آفتابی) و قرمز نارنجی هستند. در طرف سردتر، آبی کلاین (Klein) بعد از چند فصل مناسب باقی مانده، در حالیکه شدتی مشابه آن، توسط سایه کدر ارغوانی (midnight purple) انتقال داده می شود. صورتی سرخابی (Magenta pink)، ارائه را کامل می کند.(سیارک
scarlet fever (تب مخملک، رنگ قرمز درخشان با ته رنگ نارنجی)


قرمز بصورت رنگ مد بسیار تاثیرگذار باقی می ماند، و با scarlet fever (رنگ قرمز درخشان با ته رنگ نارنجی) اشباع-شده عمیق کامل می شود. جفت شدگی جدید، ترکیب خنثی ای مثل بیسکویت یا آبی سرامیکی نرم را ایجاد می-کند.
4-Mystery (راز) – پالت تن های جواهر
Mystery تن مربوط به تن های جواهری این فصل است، که بسیار غنی تر و دلربا می شود. رنگ های قرمز بصورت یک پیغام بسیار قوی انتقال داده می شوند، بخصوص بورگاندی، و همچنین با یک پوشش عمیقی از زرشکی گسترش می یابد. ساین (cyan، آبی دریایی) بطور فزاینده ای به ست محبوب برای تن های سبز دودی (teal) تبدیل شده، در حالیکه رنگ جنگی با مقدار معینی از سبز، اضافه می شود. نیلی سیر (indigo) بصورت یک جایگزین جواهر برای آبی تیره (navy) عرضه می شود. ارغوانی با بادنجانی (ارغوانی تیره یا ارغوانی قهوه ای) و یک پوشش تیره تر از بیزانس (تن تیره ارغوانی) نشان داده می شود. برنز متالیک در پالت تعادل برقرار می کند.
بورگاندی (شرابی)


شرابی بصورت مهم ترین رنگ در پالت تن جواهری باقی می ماند. ترکیبات رنگ با سرخابی روشن (مگنتا)، نارنجی (نارنگی) یا سالمون (نارنجی- صورتی کمرنگ تا صورتی روشن) تازگی را به آن اضافه می کند.
5-نوستالژی – پالت تن های میانی
نوستالژی دری را به یکی از زنده ترین و بانشاط ترین پالت های تن- میانی در فصل های اخیر، باز می کند. آبی ها نقش مهمی بازی می کنند، با شروع از فام آبی محو (azure) درخشان و توسعه آن به periwinkle (رنگ در خانواده آبی و بنفش) روشن و baby blue (ته رنگی از لاجوردی، جز رنگ های پاستل) است. رنگ های گرم بوسیله نارنجی (نارنگی) و زرد لیمویی (citrine: زرد، زرد مایل به سبز، زرد یا نارنجی- قهوه ای) نشان داده می شوند. سبز شبدری (shamrock) اهمیت زیادی پیدا کرده است. ارغوانی هایی شامل یاس بنفش (lilac) روشن و ارکیده بنفش بوده، در حالیکه سالمون یک عنصر غیرمنتظره به پالت اضافه می کند.
baby blue (ته رنگی از لاجوردی، جز رنگ های پاستل)


آبی آسمانی نرم (soft sky) و ادریسی آبی، تکاملی تدریجی به رنگ baby blue روشن تر دارد. ترکیب baby blue و شتری برجسته و نافذ است.
6-Cleanse (پاک کردن) – پالت پاستل
Cleanse به عنوان یک پاک کننده پالت عمل کرده، سایهپاستل این فصل را ارائه می دهد. پالت ضعیف (کمرنگ)، ترکیب ظریفی از رنگ ها، شامل صورتی سرامیکی، بنفش کمرنگ (lavender) خاکستری و بیسکویت است. تن های هلی (beige) همچنین نقشی مهم، با taupe (بین قهوه ای و خاکستری، یا قهوه ای مایل به زرد تیره) سرخ گلی (rose) و فونداسیون دارد. استخوانی (ivory) یک گزینه off-white (زرد کمرنگ یا کرم نزدیک به سفید) مناسب را در فصل ارائه داده، در حالیکه خاکستری غباری (dust grey) پالت را کامل می کند.
Dust (غبار)



این راهنمای فصلی رنگ زنان پاییز/زمستان 17/2016 متعلق به Fashoin Snoops، یک گزارش جامع است، رنگ ها و پالت های مهم زنان برای فصل آینده را از اثر انداخته است. تمرکز این گزارش روی نشان دادن تاثیرگذارترین خانواده ها و ترکیب های رنگ و همچنین راهنمایی شما به فام های در حال ظهور است.

این پست را چگونه می‌بینید؟ برای شما مفید بود؟ لطفا با نوشتن کامنت در زیر ما را مطلع کنید.  (سیارک)  

مترجم  itrans.ir 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • Jonetta 122 :

    Just what the doctor oreerdd, thankity you!

    1395/12/27 6:42