چگونه با کفش پاشنه بلند راحت باشیم

کفش پاشنه بلند پایتان را درد می آورد ؟ این روش ها را امتحان کنید. آیا کفش پاشنه بلند پایتان را درد می آورد، آموزش یادگیری تصویری مرحله به مرحله جلوگیری از درد پا با پوشیدن کفش پاشنه بلند

چه بخواهید چه نخواهید در هر حال بسیاری از مواقع نیاز است کفش پاشنه بلند بپوشید و این برای خیلی ها دردناک است، چرا که نه عادت به پوشیدن این کفش ها دارند نه احساس راحتی با کفش های پاشنه بلند دارند. در نهایت وقتی کفشی را به پا می کنند بعد از چند ساعت احساس درد در پایشان باعث می شود نتوانند از جایشان تکان بخورند و این خیلی سریع می تواند روزتان را خراب کند. چرا که دوست دارید در یک میهمانی پر جنب و جوش ظاهر شوید اما مجبورید گوشه ای بنشینید و به اینکه این درد چقدر طول خواهد کشید فکر کنید.(سیارک)

اما همیشه قرار نیست کفش های پاشنه بلند شما را شکنجه دهند. جدا از اینکه بسیاری از ما فقط عادت به پوشیدن این کفش ها نداریم، موارد دیگری نیز در این درد ناشی از پوشیدن کفش های پاشنه بلند سهیم هستند. این نکات می توانند شما را در پوشیدن کفش پاشنه بلند راهنمایی کنند :

۱ ) شب به خرید کفش بروید

شاید به این فکر کنید چرا باید شب برای کفش خریدن اقدام کنید؟ خرید کردن در آخر روز، وقتی که شما کل روز را طی کرده اید و به اندازه کافی خسته شده اید، باعث می شود کفشی که می خواهید بخرید را هنگامی که پایتان خسته و یا ورم کرده است امتحان کنید. در این صورت می دانید در یک میهمانی طولانی پایتان در کفش چه احساسی خواهد داشت و می توانید کفشی را که پای خسته تان در آن راحت تر است را انتخاب کنید.

۲ ) متفاوت راه بروید

معمولا راه رفتن با کفش های تخت با راه رفتن با کفش های پاشنه بلند متفاوت است. این اصلا گیج کننده نیست فقط باید این را بدانید که کفش پاشنه بلند، اسنیکرز نیست که بخواهید با آن بدوید و هر طور که خواستید راه بروید. باید هنگام راه رفتن با کفش پاشنه بلند قدم های متفاوت تری بردارید. سعی کنید هنگامی که کفش پاشنه بلند به پا دارید صاف بایستید و از ماهیچه های اصلی پایتان برای اینکار کمک بگیرید. برای اینکه خودتان را به جلو حرکت دهید از باسن و پاهایتان کمک بگیرید و بالاتنه تان را به جلو حرکت ندهید. این کار را در خانه تمرین کنید تا کاملا با اینگونه راه رفتن آشنا شوید و ببینید با رعایت این نکته چقدر راه رفتن با کفش پاشنه بلند آسان می شود.

۳ ) از کیسه آب یخ کمک بگیرید

اگر احساس می کنید کفش هایتان برای پایتان تنگ است می توانید از این کلک استفاده کنید. در یک کیسه آب بریزید و در حالیکه در آن به خوبی بسته شده است آن را داخل کفش قرار دهید. کفش را همراه با این کیسه در فریزر قرار داده و بگذارید یک شب در آنجا بماند. این کار باعث می شود کفش کمی بازتر شده و دیگر تنگ نباشد.(سیارک)

۴ ) کفش را در خانه بپوشید

وقتی کفش تازه ای می خرید معمولا طول می کشد تا پایتان به آن عادت کند. بنابراین اگر برای مثال هفته آینده باید این کفش را در یک میهمانی بپوشید، سعی کنید بارها آن را در خانه امتحان کرده و با کفش جدیدتان قدم بزنید. با این کار هم کفش جای بیشتری باز می کند هم پای شما به آن عادت می کند.

۵ ) از کفش های بند دار استفاده کنید

بند ها و قفل ها باعث می شوند کفش به خوبی به پایتان بچسبد، بنابراین هنگام راه رفتن نگران خارج شدن کفش از پایتان نخواهید بود و با اعتماد به نفس بیشتری می توانید قدم بردارید.

کفش زنانه

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید