لباس سیاه ممکن است مشکلات روحی فرد را نشان دهد

لباس سیاه ممکن است نشان دهنده مد نباشد بلکه مشکلات روحی یک فرد را نشان دهد.
رنگ های تیره در لباس محبوب ترین هستند. بعضی از افراد به شدت رنگ سیاه را در لباس را دوست دارند، اما به هر حال، اکثر مردم چند چیز را در سایه های سیاه و یا مشابه استفاده می کنند. با این حال، جزئیات کمد لباس سیاه ممکن است نشان دهنده مشکلات روحی فرد باشد.
 
روانشناسان یادآور می شوند که وقتی یک فرد با بی دقتی و بصورت ناخوشایند بدون استفاده از لوازم جانبی مختلف سیاه می پوشد، ممکن است افسردگی و مشکلات روحی خود را نشان دهد.
 
علاوه بر این، به گفته یک متخصص، آب و هوای ابری نیز روی روان تاثیر می گذارد. و در چنین روزهایی، لباس های روشن میتوانند روحیه شما را بالا ببرند و به خلق و خوی  خوب کمک کنند. به عنوان مثال، کارشناسان توصیه می کنند که لباس های بژ یا صورتی بپوشید. اگر میخواهید عملکرد ذهنی خود را بهبود ببخشید و احساس آرامش و تمرکز کنید، پس لباسهای آبی پوشانید. اما رنگ قرمز و نارنجی بهتر است که از آن استفاده نکنید - آنها سطح تجاوز را افزایش می دهند و می توانند منجر به اضطراب شوند.
 
جالب توجه است، روانشناسان همچنین خاطر نشان کردند که لباس های سیاه همیشه نشانه ای از مشکلات روانی انسان نیستند. از دیدگاه روانشناختی، چنین لباس هایی اغلب می توانند به تمرکز توجه دیگران بر ویژگی های برجسته فرد کمک کنند. علاوه بر این، در شرایط سرد و  زمستان لباس تیره و مشکی عملکرد بسیار مناسبی دارد.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید