10 مدل لباس پوشیدن که زنان را پیر تر نشان می دهد

بسیاری از زنان از سن و سال خود خجالت می کشند و آن را با دقت از دیگران پنهان می کنند ، به خصوص وقتی که شناسنامه رقمی بزرگتر از 40 را نشان می دهد. با این حال ، تنها عدد شناسنامه نیست که سن ما را نشان می دهد. لباس ، کفش و لوازم جانبی نیز قادر به بالا بردن سیر صعودی سن هستند. sayarak.com به شما می گوید که چه وسایل و لباس هایی دشمنان اصلی شما هستند.

یقه خیلی باز

10 مدل لباس پوشیدن که زنان را پیر تر نشان می دهد
لباس پیر زنانه : جنیفر لوپز در یک لباس با یقه خیلی باز.  / عکس
 
افسوس که ، گردن همیشه به اندازه دلخواه زیبا و بی نقص به نظر نمی رسد. یک یقه خیلی باز از بین رفتن شکل گردن ، رنگدانه و سینه را نشان می دهد و به همین دلیل بالا بودن سن را نشان می دهد. همچنین باید از پوشیدن کت و شلوار بر روی بدن برهنه خودداری کنید. این تصویر به خودی خود بسیار چالش برانگیز و غریب است. علاوه بر این ، پوشیدن کت و شلوار بر روی بدن برهنه تعداد زیادی از نما های اضافی بدن را نشان می دهدکه خود زمینه های مشکل ساز است.
 
به انتخاب لباس زیر نیز باید توجه زیادی شود. بسیار مهم است که سوتین اجازه ندهد سینه خیلی پائین بیفتد و به سینه شکل دلخواه را ببخشد. اگر این تفاوت های ظریف را نادیده بگیرید ، سینه فرم خود را از دست می دهد و به صورت بصری نه تنها سالها به سن می افزاید بلکه کیلوگرم ها نیز به وزن اضافه می شود.

لباس مینی

به نظر می رسد که سبک شناسان ، نه تنها به دلیل پایه های محافظه کارانه ، پوشیدن لباس های مینی را بعد از 40 سال توصیه نمی کنند بلکه دلیل اصلی زانوهای شل و ول و دستک های بغل زانو ها است ، که در یک لباس کوتاه یا دامن بسیار مشهود است. زانوهای شل و ول سن واقعی را به همان روش گردن یا بازوها نشان می دهند ، بنابراین هدف اصلی در ترسیم تصویر شیک پوشاندن زانوها با پارچه است. علاوه بر این ، محصولات میدی ، مانند لباس نوعی پارچه ابریشمی یا دامن پلیسه دار ، بسیار زنانه تر و زیبا تر به نظر می رسند. آنها می توانند در هر رویدادی پوشیده شوند ، و لوازم جانبی و کفش لازم را نیز دارند. دامن با کفش ورزشی گزینه پیاده روی بسیار خوبی است و لباسی با پاشنه لباس مناسب برای رفتن به رستوران است.
 

رافل

10 مدل لباس پوشیدن که زنان را پیر تر نشان می دهد

مدل پیراهن پیرزنی

 

چین و واچین ها معمولاً با سبکی ، بازیگوشی و، بی دقتی همراه است. شاید به همین دلیل است که آنها برای نوجوانان و دختران جوان بسیار مناسب تر هستند. اما برای خانم ها در سنین بالا بهتر است این عناصر تزئینی را کنار بگذارند تا برای دیگران خیلی بی پروا به نظر نرسند. علاوه بر این ، رافل ها برای آنها حالت طنز و خنده دار به نظر می رسد و شیک نیستند. این تفاوت های ظریف بحث اصلی این واقعیت است که این  لباس ها به بهترین وجه از کمد لباس حذف شوند. 
 

بلوز های بافتنی

10 مدل لباس پوشیدن که زنان را پیر تر نشان می دهد
لباس پیرزنی : یک ژاکت دکمه ای ارزان قیمت به نظر می رسد.  / عکس 
 
در سن 40 سالگی ، بسیاری از خانمها پیراهن بافتنی را می پوشند و لباس و بلوز خود را زیر آن می پوشند. ژاکت دکمه ای نوعی زره ​​پوش هستند ، محافظتی که می توانند دستهای معیوب را از توجه غیر ضروری از خارج محافظت کنند. چنین لباس هایی احساس راحتی به آنها می بخشد ، اما ظاهر آن بهتر نمی شود. تصویر با ژاکت بافتنی به نظر می رسد کهنه ، بدون ساختار و دارای پیری بصری است. ما در حال حاضر در مورد این واقعیت صحبت نمی کنیم که لباسهای بافتنی، ارزان به نظر می رسند ، به سرعت کش می آیند ، به یک پارچه تبدیل می شوند و از همه طرف ظاهری متفاوت دارند که نقصان را نشان می دهد.
 

کیف بی شکل

10 مدل لباس پوشیدن که زنان را پیر تر نشان می دهد
یک کیف بی شکل بر عدم حوصله و بی تفاوتی تأکید می کند.  / عکس
 
اگر دختران جوان کیف های ریز و درشتی را انتخاب کنند که به سختی تلفن همراهشان در آن جا شود ، زنان را با یک افراط دیگر مشخص می کند - آنها کیف های بزرگی را خریداری می کنند که می توانند نیمی از خانه را داخل کیف بگذارند. در نتیجه ، به جای تصویر یک دختر شیک ، هدفمند ، با اعتماد به نفس ، تصویر یک مادربزرگ با کوله پشتی در دستان به دست می آید. افسوس ، یک کیسه بزرگ بدون شکل قادر به پویایی نخواهد بود و تأکید می کند که زن از حال و هوای مد چقدر دور است.  یک کیف کوچک و مرتب بخرید که در آن کیف پول ، کلیدها ، تلفن و کیف لوازم آرایشی کوچک احساس راحتی کنند. برای اینکه آن را تا حد امکان کارآمد کنید ، وجود چندین جیب داخل و خارج را ردیابی کنید.
 

تزئینات چشم نواز

10 مدل لباس پوشیدن که زنان را پیر تر نشان می دهد
مدل لباس پیرزن ایرانی :  تزئینات گسترده توجه را به چروک ها جلب می کند.  / عکس 
 
جواهرات چشم نواز از فلز  یا با سنگهای طبیعی مانند آمتیست ، فیروزه ، اونیکس باعث می شوند که بیش از حد توجه به چهره ، گردن و دست ها باشد - قسمت هایی از بدن که بیشترین سن را نشان می دهد. به عنوان مثال ، گوشواره های بزرگ توجه به چین و چروک های کوچک را جلب می کنند ، به این معنی که آنها به طور خودکار پیر می شوند. این گزینه برای شما مناسب نیست زیرا هدف اصلی پنهان کردن سن است و نه تأکید بر آن.
 
جواهرات طلایی یا نقره لاکونیک با سنگ های متوسط ​ ​​بهترین ظاهر را برای زنان در سنین بالا زیبایی را به نمایش می گذارد. میخک ، زنجیرهایی با آویز مرتب و غیره.
 

شلوار جین پاره

10 مدل لباس پوشیدن که زنان را پیر تر نشان می دهد
لباس پیرزن  : شلوار جین پاره شده برای خانمهای بالای 50 سال مناسب نیست. / عکس
 
احتمالاً بسیاری از دیدن این مورد بالا  عکس پیرزن باکلاس شگفت زده شدند ، زیرا شلوار جین متنوع ترین لباس در کمد است که مناسب همه است. با این حال ، در اینجا چندین تفاوت ظریف وجود دارد. اگر می خواهید یک مدل بسیار مناسب را بخرید که این بلافاصله جلب توجه نکند و روی تصویر شما تأثیر منفی نگذارد، بهتر است شلوار جین راسته با قد کامل بخرید. آنها کاملا معده و پهلو ها را پنهان می کنند ، به راحتی با هر قسمت بالایی ترکیب می شوند و ظاهری جوانانه به تصویر شما می بخشند.
زنان باریک می توانند خطرات لازم را به جان بخرند و "شلوار لوله ای "به پا کنند ، اما نه برای خانمهایی که دارای مشکل معده و پهلو هستند و احتیاج دارند که نقص بدن را به فضیلت تبدیل کنند.مشکل بعدی در زانوها است. این تکنیک(شلوار راسته) از نظر بصری باعث می شود پاها باریک تر دیده شود ، و دستک های بغل زانو ها را کامل پنهان کند و باعث می شود تا اندام زنانه تر شود.
 

پارچه با طرح های بزرگ

10 مدل لباس پوشیدن که زنان را پیر تر نشان می دهد
 پارچه های طرح دار بزرگ باعث می شود زنان بیشتر از سن خود دیده شوند.  / عکس
 
علیرغم اینکه سبک شناسان آزمایش و اضافه کردن چاپ به تصویر را توصیه می کنند ، می توانند با آن دسته از زنانی که نمی دانند چگونه آنها را به طور صحیح با یکدیگر و سایر لباس ها ترکیب کنند ، شوخی بی رحمانه ای بازی می کنند. شرایط بسیار خطرناک است وقتی لباس با عکس هایی از سایه های جذاب و متضاد ترکیب می کند.
 
برای اینکه شهرت خود را به خطر نیندازید و خیلی پیرتر از سن خود به نظر نرسید ، باید به یک الگوی گل کوچک یا چاپ هندسی با خطوط روشن را ترجیح دهید. اینها ترکیبات بی خطر هستند ، اما باید مطمئن شوید که بقیه عناصر لباس خنثی هستند.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • JamesEluro 464 :

    اگر به نظر شما بزرگتر از سن خود به نظر می رسید و اصلاً نمی خواهید اینگونه باشید، نظرات را در ادامه بررسی کنید و مطمئن شوید که اشتباهات مد ذکر شده در آن را که توسط استایلیست های بزرگی مانند کوکو شانل بیان شده است، مرتکب نمی شوید.

    1401/1/7 21:54
  • JamesEluro 464 :

    جواهرات بزرگ، به ویژه مروارید، بهترین انتخاب نیستند. برای اینکه جواهرات بر زیبایی شما تأکید کند و سال ها به سن شما اضافه نشود، بهتر است محصولات ظریف و ظریف تر را ترجیح دهید. این امر به ویژه در مورد گوشواره ها صادق است، زیرا با افزایش سن، به دلیل کمبود کلاژن، پوست ما شروع به افتادگی می کند و گوشواره های سنگین این خطر را دارند که لاله گوش را از بین ببرند و توجه غیر ضروری را به سن خانم جلب کنند.

    1401/1/7 21:54
  • JamesEluro 464 :

    با رژ لب قرمز به نظر بزرگتر از سن خود به نظر می رسید.در قرن بیست و یکم رابطه با رژ لب قرمز تیره شده است. سلطه او زیر سوال می رود. رژ لب قرمز روشن به شما کمک می کند مانند یک خون آشام باشید. وقتی دیگر 22 ساله نیستید، این رنگ بیشتر از جلب توجه مشکل ساز می شود. واقعیت این است که با افزایش سن، پوست لب‌ها حالت ارتجاعی کمتری پیدا می‌کند و کانتور واضح‌تر تار می‌شود. به همین دلیل، رژ لب روشن می تواند شلخته به نظر برسد و بر چین و چروک تأکید کند. علاوه بر این، اغلب در پس زمینه رژ لب قرمز، رنگ دندان های تغییر رنگ داده دیده می شوند.

    1401/1/7 21:59
  • Reno 288 :

    با یقه اسکی بزرگتر از سن واقعی خود به نظر می رسید و بهتر است آنها را در خاطرات دهه نود بگذارید. با تنوع غیرقابل تصور لباس در بازار انبوه، زمان آن فرا رسیده است که به شدت از یقه اسکی اجتناب کنید و به دنبال جایگزین‌های بهتر باشید. اولاً، به نظر می‌رسد که به دلایلی می‌خواهید گردن خود را پنهان کنید و از این طریق توجه را بیشتر به گردن خود جلب می کنید. علاوه بر این، یقه اسکی به شکل نامطلوبی شکل و نسبت‌ها را تحریف می‌کنند. پیراهن‌های یقه‌دار یا ژاکت‌های یقه V مناسب‌تر هستند، حتی اگر بخواهید حواس‌تان را از چروک‌های گردنتان پرت کنید.

    1401/1/8 18:30
  • Reno 288 :

    در دنیای مدرن، سنجاق سینه به طور خودکار به عنوان چیزی قدیمی درک می شود. بنابراین حداقل نباید آن را با پوشیدن کلاسیک بر روی یقه لباس تاکید کنید تا قدیمی به نظر نرسید.

    1401/1/8 18:44
  • Reno 288 :

    فرق از وسط، علیرغم سادگی ظاهری آن، کاملاً غریب است. فرق از وسط واقعاً عالی به نظر می رسد تنها در صورتی که چهره ای کاملاً بدون مشکل داشته باشید. اما حتی در این صورت یک منفی قابل توجه وجود دارد - در هر صورت، فرق از وسط به خودی خود باعث افزایش سن می شود و ما را پیرتر می کند، و در صورت وجود موهای خاکستری رویش مجدد روی ریشه ها، آنها را آشکار می کند، فرق از کنارمطبوع تر، بازیگوش تر و زیباتر به نظر می رسد، بنابراین پایبندی به آن یک تصمیم مهم است.

    1401/1/8 18:47
  • Samin :

    بند دور گردن برای عینک! با بند دور گردن برای عینک بزرگتر از سن واقعی خود به نظر می رسید حداقل عجیب به نظر می رسد ... این اکسسوری برای کسانی که دائما از عینک استفاده می کنند بسیار راحت و حتی ضروری است. با این حال، تصویری که به این چیز ضمیمه شده است، تصویر یک کارمند قدیمی حسابدار است.بهتر است یک کیف بسیار نرم و راحت برای عینک خریداری کنید، می توانید از سیلیکون استفاده کنید که در آن می توانید بدون خطر آسیب دیدن عینک را همه جا با خود حمل کنید.

    1401/1/8 19:46
  • Samin :

    خط چشم ها کاملاً عجیب و غریب هستند، اما با افزایش سن، به ویژه باید هوشیار باشید. اگر روی پوست صاف در سن 25 سالگی، لوازم آرایشی کمی تار هنوز می تواند جذاب به نظر برسد، پس از سی سالگی، لوازم آرایشی تزئینی شروع به تأکید بیشتر بر بافت پوست، چین و چروک و حلقه های تیره زیر چشم می کنند. برای داشتن ظاهری جوان و شاداب، بهتر است در استفاده از خط چشم زیاده روی نکنید، فرمول های ضدآب را انتخاب کنید و مطمئناً پلک پایین را رنگ نکنید.

    1401/1/8 19:46
  • Samin :

    استفاده نادرست از رژگونه بهتر است به هیچ وجه از رژگونه استفاده نکنید، آنها آرکائیک محسوب می شوند. قطعا فقط برای دختران جوان مناسب هستند. مشکل اینجاست که با افزایش سن، بیضی صورت تغییر می کند و رژگونه فقط بر تغییر بیضی صورت تاکید دارد. اگر واقعاً این نوع لوازم آرایشی تزیینی مثل رژگونه را دوست دارید، آرایشگران توصیه می‌کنند که رژگونه روی قسمت بالایی استخوان گونه‌ها بزنید و سایه افقی انجام دهید. این یک اثر لیفتینگ ایجاد می کند.

    1401/1/8 19:47
  • Samin :

    لاک ناخن های رنگارنگ که در دو سال اخیر به طور ناگهانی دوباره محبوب شده اند اصلا باعث نمی شوند تاذجوان تر به نظر برسید. برای اینکه دست‌هایتان جوان و آراسته به نظر برسند، مانیکور فرانسوی را انتخاب کنید و همچنین سعی کنید ناخن ها شکلی بیضی با طول متوسط ​​داشته باشد.

    1401/1/8 19:55
  • Samin :

    برنزه شدن بیش از حد زن را بیشتر پیر می کند. همه چیز در حد اعتدال خوب است. اما هر چه پوست شما روشن تر باشد، جوان تر و بهتر به نظر خواهید رسید. زمان آن فرا رسیده است که به دنبال برنزه شدن کامل و حمله به تخت‌های برنزه را متوقف کنید. عکس های دوناتلا ورساچه باید طرفداران بیش از چهل ساله را هوشیار کند.

    1401/1/8 19:55
  • Samin :

    موهای صاف بلند......... وقتی مونیکا بلوچی نیستی... این مدل مو فقط برای یک دختر جوان ایده آل است. از نظر بصری بیضی صورت را کشیده و در نتیجه شما را پیرتر نشان می دهد. اگر می خواهید موهای بلند داشته باشید، مدل موی چند لایه را انتخاب کنید که صورت شما را گرد کند و آن را جوان تر نشان دهد.

    1401/1/8 19:56
  • Samin :

    آیا می دانید به قول کوکو شانل چه کت و شلواری باعث پیر نشان دادن یک زن می شود؟ این طراح مد مشهور دوست داشت تکرار کند که هیچ چیز به اندازه کت و شلواری که بیش از حد پوشیده است و کاملاً تمام استانداردهای نجابت را رعایت می کند، زن را پیر نمی کند. مارک های باز تر را ترجیح دهید، با سیلوئت بازی کنید، تصویر خود را خیلی جدی نگیرید، مگر اینکه، البته، سخت ترین پوشش لباس را در محل کار خود داشته باشید.

    1401/1/8 19:56

بیشتر بخوانید