چگونه شکم و پهلو را با لباس مخفی کنیم 8 ترفند

8 ترفند برای مخفی کردن شکم و پهلو با لباس
اگر از سایز 90-60-90 دور هستید ، ناراحت نشوید و مخفیانه به تناسب اندام دیگران حسادت نکنید. چندین ترفند موثر در صنعت مد لباس برای کمک به مخفی کردن پهلو ها و شکم ، ایجاد یک اندام باریک تر وجود دارد.

8 ترفند برای مخفی کردن شکم و پهلو با لباس

 

روش 1:از پالتو بلند استفاده کنید

8 ترفند برای مخفی کردن شکم و پهلو با لباس

پالتو با کمربند بسیار زنانه به نظر می رسد

 

کاپشن های کوتاه و کت های پر حجم و پفی به دلیل کاربردی بودن و راحتی مورد علاقه بسیاری از دختران است. با uggs یا چکمه های تخت کامل ، ظاهری بسیار زیبا و جذاب بوجود می آورد که برای اواخر پاییز ، زمستان و اوایل بهار ایده آل است. با این حال ، چنین لباس های بیرون از خانه اشکالات قابل توجهی دارد - از لحاظ بصری ، دخترانی که گرم های اضافی دارند را چاق تر نشان می دهد.
 
برای دیده نشدن شکم و پهلو ها بصورت کامل  ، سبک باید مطابق با نوع شکل بدن انتخاب شود:
 
• بدن شبیه گلابی: مدل هایی با خط کمر بالا یا یقه خزدار حجمی مناسب هستند.
• شبیه ساعت شنی: ارزش دارد که به کمد لباس کمربند ، مدلی با یک سایه مات متناسب توجه کنید.
• شبیه مستطیل: کت با یک مدل برش مستقیم.
• شبیه دایره یا کروی: یک روپوش ذوزنقه ای به نظر می رسد.
8 ترفند برای مخفی کردن شکم و پهلو با لباس
با کتهای ذوزنقه ای لاغر تر به نظر می رسید.  / عکس
 
برای تأکید بر کمر ، حتماً کمربند بزنید. می توانید از کمربند معمولی چرمی استفاده کنید که از نظر رنگ متضاد است. این یک تصویر ملایم و زیبا با پیچ و تاب اصلی خواهد بود.
 

 

روش 2: لباس های سایز بزرگ با کمربند

8 ترفند برای مخفی کردن شکم و پهلو با لباس
ژاکت و کت بزرگ را می توان با کمربند تکمیل کرد
 
اگر لباس های بزرگ زیادی در کمد شما وجود دارد ، اما متوجه می شوید که به نظر می رسد در آنها ظریف و باریک  نیستید ، بلکه به صورت چاق دیده می شوید ، عجله نکنید تا از شر لباس خلاص شوید. سعی کنید آن را با کمربند بپوشید. تأکید بر کمر با چنین لوازم جانبی روشی شیک و مرتبط است که بسیاری از طراحان از آن استفاده می کنند.
 
شما می توانید هر روز از کمربندهای مختلف استفاده کنید یا همان را بپوشید ، اما آن را به روش اصلی گره بزنید. گزینه عالی دیگر برداشتن کیف کمری به جای کمربند است. بدین ترتیب ، دو پرنده را با یک سنگ خواهید زد: لباس های بزرگ باعث پوشاندن شکم و پهلو شما می شود و کمربند یا کیف کمری کمک می کند تا کمر باریک دیده شود. فقط بیش از حد آن را سفت نکنید - اگر لوازم جانبی را بیش از حد سفت کنید ، می توانید به نتیجه دقیقا برعکس برسید و در مکان های غیر ضروری حجم ایجاد کنید.
 
هیچ خرج کردن پولی برای مخفی کردن پوندهای اضافی در زیر کمر در زیر لایه های لباس وجود ندارد. در عوض ، شما باید یک سبک مناسب را انتخاب کنید و از لوازم جانبی مختلفی استفاده کنید.
 

 

روش 3: دامن و شلوار جین

8 ترفند برای مخفی کردن شکم و پهلو با لباس
دامن بلند و شلوار جین پهلو ها را مخفی می کند
 
این نجات واقعی برای دختران با وزن اضافی در کمر است. شلوار ، شلوار جین و دامن بلند ، چندین کار را به طور همزمان انجام می دهد: اولا ، آنها باسن را بهتر نشان می کنند و ثانیا ، معده را مانند گن جمع می کنند. برای تأکید بر کمر ، حتماً لباس را داخل شلوار یا دامن بزنید. پیراهن های گشاد برای این تکنیک بهترین هستند.
 

 

روش 4: لباس گرم با کمربند پهن

8 ترفند برای مخفی کردن شکم و پهلو با لباس
یک لباس گرم که با کمربند تکمیل می شود باعث می شود کمر باریک تر به نظر برسد. 
 
لباس های گرم حداکثر در طول زمستان و بهار سال 2020 بسیار محبوب هستند. برای به دست آوردن بیشترین استفاده از این لباس ها ، مدل های گشاد از پارچه های طبیعی را انتخاب کنید که با کمربند پهن ای قابل تأکید است. و کمر باریک به نظر می رسد ، حتی اگر در واقع چنین نباشد.
 

 

روش 5: لباس های جلو باز ربدوشامبری

8 ترفند برای مخفی کردن شکم و پهلو با لباس
لباس هایی که همیشه مد هستند.
 
یک مزیت خوب این لباس ها است که طراحان نه تنها عصر ، بلکه گزینه های روزمره برای چنین لباس هایی را ارائه می دهند. اگر هنوز هم در منطقه شما خنک است ، می توانید لباس ها را با لباس گرم و پوشیدن لباس های تنگ در زیر این مدل لباس مطابق با هم ترکیب کنید تا سرما نخورید.
 

 

روش 6: پیراهن چرمی و دامن

8 ترفند برای مخفی کردن شکم و پهلو با لباس
ترکیب دامن و پیراهن چرمی برای کسانی که می خواهند جسورانه به ظاهر خود بیفزایند ، برنده است.
 
عنصر لباس جسورانه در کمد لباس مد 2020 ، پیراهن چرمی است. می توان آن را با هر چیزی ترکیب کرد ، اما بیشترین گزینه برنده برای کمر باریک ، ترکیبی با کمربند و دامن است. بنابراین لباس هایی را از کمد که قبلا خجالت می کشیدید بخاطر نقص در شکل بدن خود بپوشید، درآورید و تصاویر شیک و جسورانه ایجاد کنید! یک پیراهن چرمی کاملاً با دامن دلپذیر رمانتیک تضاد دارد و کمر را لاغر نشان می دهد.
 

 

روش 7: دامن فون

8 ترفند برای مخفی کردن شکم و پهلو با لباس
دامن های فون کاملا شکم و پهلو را می پوشانند.
 
دامن فون باید در کمد لباس هر دختری باشد. به دلیل برش ، کاملاً باسن را مخفی می کند ، همچنین کمر را باریک تر و رسا تر نشان می دهد ، این همان چیزی است که ما در واقع در تلاش هستیم. نمونه ای برای الهام می تواند تصاویر بازیگر آمریکایی Chloe Grace Moretz باشد. با وجود این واقعیت که فرم بدن Chloe Grace Moretz از نوع مستطیلی شکل است ، یعنی سینه ، کمر و باسن ضعیف است ، دامن به او کمک می کند تا بسیار  زنانه به نظر برسد.
 

 

روش 8:مدل لباس Peplum

8 ترفند برای مخفی کردن شکم و پهلو با لباس
مدل لباس Peplum  عملکردهای بسیاری را در تناسب اندام انجام می دهد
 
امروزه مدل لباس Peplum یک عنصر بسیار مرتبط برای زنانی اشت که شکم و پهلو دارند.مدل لباس Peplum قادر است به درستی بر منحنی های بدن تأکید کند ، تا چهره ای برازنده و زنانه جلوه کند.مدل لباس Peplum عملکردهای زیادی را انجام می دهد ، به ویژه ، کمر را باریک نشان می دهد ،شکم را مخفی می کند ، توجه از باسن بزرگ را منحرف می کند. به هیچ وجه فرقی نمی کند که کدام آیتم کمد لباس دارای یک مدل لباس Peplum باشد - لباس ، دامن ، کمربند. هر گزینه ای موفق خواهد بود.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید