کدام لباس ها را نپوشیم تا همیشه زنانه و جذاب به نظر برسیم

مد و لباس

 

لباس از توانایی های شگفت انگیز بسیاری برخوردار است: لباس ظاهری منحصر به فرد ایجاد می کند ، به ایجاد احساس خوب کمک می کند ،لباس اعتماد به نفس می بخشد و عزت نفس را افزایش می دهد. با این حال ، مواردی از لباس ها با تأثیر مخالف وجود دارد ، تصویر را ناخوشایند می کند.sayarak.com به شما می گوید کدام لباس ها را از کمد لباس خارج کنید تا همیشه زنانه و جذاب به نظر برسید.

 

1. تیشرت با چاپ کارتون

مد و لباس

تیشرت میکی موس ظاهر کودکانه را نشان می دهد

 

چنین چیزهایی زیبا به نظر می رسند ، اما کاملاً مناسب زنان بزرگسال نیستند که می خواهند احساس خوبی برای مرد ایجاد کنند.  تیشرت میکی موس می توانند توسط دختران نوجوان ، دانش آموزان پوشیده شوند ، اما در کمد لباس 30+ دخترانه ، تیشرت هایی با میکی موس یا تام و جری به نظر خوب نمی رسد. می توان  تیشرت میکی موس  را برای خانه ، گردش در  طبیعت پوشید ، اما بهتر است از آنها برای ظاهر روزمره ، کاری و قرار عاشقانه استفاده نکنید.


2. مهره های پلاستیکی

مد و لباس

مهره های پلاستیکی باید با زنجیر جایگزین شوند

 

اگر نمی خواهید تصویری از مدیر خانه فرهنگ روستایی یا خواننده گروه آهنگ های محلی ایجاد کنید ، از شر مهره های پلاستیکی خلاص شوید. به لطف آن دیگران بلافاصله می توانند درک کنند که شما ناامیدانه از مد عقب افتاده اید. ما در صورت دریافت جواهرات از مادربزرگ خود ، مهره های قدیمی را به عنوان یک میراث خانوادگی در خانه نگه می داریم.

درعوض ، می توانید تصویر را با زنجیره های بزرگ ، محصولات هندسی تکمیل کنید و همچنین با استفاده از قوانین حداکثر گرایی ، چند آویز شسته و رفته دور گردن قرار دهید. در تابستان ، شما باید به موضوعات دریایی توجه کنید و مجموعه خود را با جواهرات شیک با پوسته و سنگ های طبیعی پر کنید - این مد روز ، مرتبط و زیبا است.


3. کفش های پارچه ای

مد و لباس

کفش های کتانی شیک تر از  کفش های پارچه ای هستند

 

اما این کفش های پارچه ای بیشتر برای کمد لباس یک اسکیت باز یا دوچرخه سوار کاربرد دارد ، اما برای یک دختر اغواگر که ارزش خودش را می داند نه. یک پای شسته و رفته زنانه در این کفش های پارچه ای راحتی بی شکل دیده می شود و کل تصویر را خراب می کند. ما هنوز در مورد معایب دیگر کفش های پارچه ای صحبت نمی کنیم - کفش های پارچه ای خیلی زود کثیف می شوند ، با گرد و غبار ، لکه ها پوشانده می شوند و خیلی زود ظاهر اصلی خود را از دست می دهند.

 

بله ، کفش های پارچه ای راحت هستند ، اما با همان سرعت می توانید کفش های کتانی یا  کتانی سفید معمولی را  با هر لباسی ترکیب کنند ، تهیه کنید. اگر کفش چشمگیر تری می خواهید ، به لوفرهای چرمی توجه کنید - آنها شیک ، ظریف به نظر می رسند ، اما در عین حال به یک مکمل ایده آل برای سبک تجاری تبدیل می شوند. به من اعتماد کنید ، شما چیزی را از دست نخواهید داد: همان کف صاف و راحتی کفش های ورزشی پارچه ای ، اما ظاهر آن بی عیب است.


4. کت و شلوار تنگ

مد و لباس

کت و شلوار تنگ مدتی طولانی از مد افتاده است

 

اگر از روند مد و لباس پیروی می کنید ، می دانید که کت و شلوارهای گشاد تجاری به سبک مردانه اکنون مد هستند. و همه مواردی که می توان متناسب بودن را توصیف کرد در گروه "ضد روند" قرار می گیرند. حتی اگر از مد پیروی نمی کنید و نمی خواهید از قوانینی که دنیای مد اعلام می کند پیروی کنید ، به نحوه ظاهرتان در شلوارهای تنگ فکر کنید. اولاً ، آنها بر تمام نقایص شکل ، حتی کوچک ، تأکید دارند. در مرحله دوم ، پارچه الاستیک نازک به صورت آکاردئون روی زانوها تا می شود ، که به نظر می رسد شلخته هستید. ثالثاً ، مانع حرکت می شوند و آسایش مطلوب را نمی دهند. اگر شلوار پسرانه را نمی خواهید زیرا فکر می کنید غیر زنانه است ، مدل کلاسیک را بررسی کنید. هنوز هم بهتر از شلوارهای تنگ است و گزینه های بسیار بیشتری برای ترکیب وجود دارد.


5. کمربند کشی پهن

مد و لباس

کمربند کشی پهن باید با کمربند مشکی کلاسیک جایگزین شود

 

اما این مدل کمربند از دهه 90 است. علی رغم این واقعیت که این مدل به اندازه دنیا قدیمی است ، اما هنوز کاملاً با کت ، لباس ، بلوز به فروش می رسد. بسیاری از دختران به جای کنار گذاشتن چنین لوازم جانبی در قفسه پشتی کمد ، وظیفه خود می دانند که آنها را همزمان با لباس های جدید بپوشند - بیهوده نیست که کمربند هدیه می شود! با این حال ، چنین محصولاتی بسیار ارزان  به نظر می رسند ، تصویر شما در ذهن افراد، بلافاصله جذابیت خود را از دست می دهد.

ما به شما توصیه می کنیم که از چنین لوازم جانبی چشم پوشی نکنید ، دو یا سه قطعه همه کاره ، اما واقعا با کیفیت و شیک بخرید تا کمر شما در زمان مناسب برجسته شود ، تا لباس شما بسیار جالب تر شود.

 

در سال 2021 کمربندهای پهن ساخته شده از چرم و پارچه به دنیای مد و لباس آمده که می تواند با هر چیز دیگری ترکیب شود ، زنجیرهای یک ردیف یا چند ردیف ، کمربند کرستی  و غیره. شما همچنین می توانید قانون لایه بندی را اعمال کنید و چندین کمربند با در هم آمیختن چندین طول و عرض مختلف دور کمر به طور هم زمان که یکی از جذابیت های این فصل هم هست ، بپوشید.


6. دامن بلند 

مد و لباس

دامن مدادی چرمی شیک تر و همه کاره است

 

چنین وسایلی در کمد لباس نیز بسیار ایده آل نیست و بنابراین سزاوار جا در قفسه کمد شما را ندارد. این مدل دامن نه تنها  پنج سال به سن شما اضافه می کند ، بلکه نسبت ها را نیز مخدوش می کند. دختران کوتاه قد،  به خصوص در یک دامن بلند کلوش بد به نظر می رسند.

 

بهتر است نگاهی به مجموعه طراحان مد بیاندازید - امسال آنها تعداد زیادی از مدل های متنوع را برای هر سلیقه به مردم ارائه داده اند. بنابراین ، خانم هایی که عاشق خویشتنداری  هستند قطعاً از دامن مدادی کلاسیک قدردانی خواهند کرد و دختران جسور می خواهند دامن توتو (دامن فرشته)  یا تکه ای تزئین شده با پر به کمد لباس خود اضافه کنند.

 

دامن توتو


7. بلوزهای کوتاه و تنگ

مد و لباس

بلوز ساتن باریک و قدیمی به نظر می رسد

 

مشخص نیست که چرا دختران زیبا و با اعتماد به نفس بلوزهای کوتاه و تنگ می پوشند. آنها در هر شرایطی عجیب ، خنده دار و پوچ به نظر می رسند: حداقل در تئاتر ، حداقل در محل کار. چنین مدل هایی فقط برای دختران مدرسه مناسب است ، اما زنان شیک پوش باید آنها را برای همیشه فراموش کنند.
بلوز باریک باید با یک پیراهن بزرگ و گشاد یا یک مدل نیمه متناسب با چاپ مد روز و یقه v باز جایگزین شود. دختران جوان می توانند بلوزهای روشن - قرمز ، فیروزه ای ، زرد را ترجیح دهند. اما خانم ها   سایه های خنثی پاستلی - بژ ، شیری ، آبی کمرنگ ، هلویی و غیره را ترجیح می دهند.


8.  لباس با گلهای بزرگ نپوشید

مد و لباس

گل های بزرگ روی لباس ، شما را چاق نشان می دهد

 

وضعیت در اینجا بحث برانگیز است. از یک طرف ، چاپ گل هرگز از مد نمی افتد. شاهد دیگر این امر تصاویر آنا وینتور ، سردبیر مجله آمریکایی مجله Vogue است. یک زن لباس های گلدار را دوست دارد ، اما آنها را به درستی انتخاب می کند. بنابراین ، در کمد لباس آنا وینتور نمی توانید لباسی با گل های بزرگ پیدا کنید که شکل را شبیه به یک توپ و چاق و چله می کند. اما گلهای ریز روی لباس ها وجود دارد.

 

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام
  • ویدا ویدا :

    تصاویر درو بریمور به ندرت طرفداران را خوشحال می کند. او ترجیح می دهد که هودی های آزاد بپوشد، که در آن توجه به خطوط کلی شکل بسیار دشوار است. این بازیگر می گوید که به دلیل وزن زیاد، این انتخاب تصادفی نیست، بنابراین سعی می کند لباس هایی بپوشد که در آن پوندهای اضافی خیلی برجسته نباشد. با این حال، سبک شناسان معتقدند که این رویکرد چندان درست نیست. به نظر آنها شما باید بدن خود را بپذیرید و دوست داشته باشید و سعی نکنید آن را زیر لباس های گشاد پنهان کنید. دامن، شلوار و لباس هایی با کمر بلند به کارتان می آید. همچنین ارزش استفاده از خطوط عمودی را دارد، هم به صورت چاپ و هم به صورت باز کردن دکمه کت و لباس هایی با رنگ های متضاد انتخاب کنید.

    1401/2/28 20:23
  • ویدا ویدا :

    لباس های گشاد، دختران انحنادار را حتی بزرگتر می کند. بازیگر آمریکایی، لنا دانهام، که با سریال کمدی Girls شناخته می شود، اغلب به دلیل بی ذوقی و ناتوانی در لباس پوشیدن مورد انتقاد قرار می گیرد. با این حال، خود لنا دانهام، سبک عجیب و غریب را برند خود می داند که به او کمک کرده تا یک خط لباس برای دختران سایز بزرگ ایجاد کند. اعتماد به نفس عالیه، بازیگر زن رو باید الگو گرفت. اما اگر در مورد لباس‌هایی که او انتخاب می‌کند صحبت کنیم، به جرات می‌توان گفت که لباس‌های گشاد و بی‌شکل دانهام مناسب نیستند.

    1401/2/28 20:28
  • ویدا ویدا :

    لباسی با خطوط عمودی شکل ظاهری را دراز می کند و باسن انحنادار را می پوشاند. این خواننده بیانسه همیشه به خاطر باسن مشهور بوده است. با این حال، عشق به بدن بلافاصله به سراغ او نیامد. پس از اولین زایمان، او به خود فرصتی برای استراحت نداد و بلافاصله شروع به کاهش وزن کرد که در دوران بارداری به دست آورد. اما بیانسه با به دنیا آمدن دوقلوها به خودش اجازه داد کمی آرامش پیدا کند. با مثال او، ستاره ثابت کرد که می تواند در هر وزنی زیبا باشد، نکته اصلی این است که به درستی بر فرم های او تأکید شود. اگر می‌خواهید توجه را از باسن خود دور کنید، تمرکز را روی خط دکله یا شانه‌تان قرار دهید. همچنین از خطوط عمودی استفاده کنید. و دامن های کوتاه را رها کنید - چنین چیزهایی فقط وضعیت را تشدید می کند.

    1401/2/28 20:30
  • ویدا ویدا :

    کریستینا آگیلرا اگر فیلم "Burlesque" را تماشا کرده باشید، احتمالاً به یاد دارید که کریستینا آگیلرا چقدر باریک بود. در آن روزها او با شرایط بسیار سختی برای وزن خود مواجه بود و نمی توانست حتی یک کیلوگرم وزن اضافه کند. از آن زمان، چیزهای زیادی تغییر کرده است - خواننده تا حد زیادی بهبود یافته است و پنهان کردن کاستی های خود با لباس برای او به طور فزاینده ای دشوار می شود. عدم سلیقه و کار با یک استایلیست شخصی تأثیر می گذارد - لباس های کریستینا اغلب در صدر بدترین ها قرار می گیرند. استایلیست ها خاطرنشان می کنند که در مورد فیگورهایی مانند آگیلرا، لازم است لباس ها را با توجه به سایز انتخاب کنید، ترجیحا با یقه V، که سیلوئت را کشیده و از نظر بصری باریک می کند. همچنین لوازم جانبی را فراموش نکنید: کمربند، جواهرات. به عنوان مثال یک ستاره، می توانید ببینید که چگونه این تکنیک ها به او کمک کرد تا ظاهری واقعا جذاب ایجاد کند. اما ساپورت های براق با یک تی شرت راه راه و یک ژاکت چهارخانه اضافه وزن های غیر ضروری را به همراه دارد.

    1401/2/28 20:33
  • ویدا ویدا :

    جنیفر لوپز اکنون خواننده، بازیگر و رقصنده یک الگو است. بسیاری از دختران در سراسر جهان از او یاد می گیرند که بدن خود را با پارامترهای مدل دوست داشته باشند. با این حال، تعداد کمی از مردم می دانند که جنیفر برای آن گونه که می خواهد بسیار سخت و طاقت فرسا در تلاش بوده. لوپز مانند کیم کارداشیان به باسن خود افتخار می کند و از هر فرصتی برای نشان دادن آنها استفاده می کند. لباس های باز، دامن های باریک و مدادی - همه این چیزها کاملاً بر منحنی های زنانه تأکید دارند. اما هنوز هم باید بسیار مراقب باشید - لباس های خیلی کوتاه که به پهن ترین قسمت ران ختم می شوند به هیچ وجه شکل را تزئین نمی کنند و از نظر بصری وزن اضافه می کنند.

    1401/2/28 20:35
  • ویدا ویدا :

    جنیفر لوپز اکنون خواننده، بازیگر و رقصنده یک الگو است. بسیاری از دختران در سراسر جهان از او یاد می گیرند که بدن خود را با پارامترهای مدل دوست داشته باشند. با این حال، تعداد کمی از مردم می دانند که جنیفر برای آن گونه که می خواهد بسیار سخت و طاقت فرسا در تلاش بوده. لوپز مانند کیم کارداشیان به باسن خود افتخار می کند و از هر فرصتی برای نشان دادن آنها استفاده می کند. لباس های باز، دامن های باریک و مدادی - همه این چیزها کاملاً بر منحنی های زنانه تأکید دارند. اما هنوز هم باید بسیار مراقب باشید - لباس های خیلی کوتاه که به پهن ترین قسمت ران ختم می شوند به هیچ وجه شکل را تزئین نمی کنند و از نظر بصری وزن اضافه می کنند.

    1401/2/28 20:50
  • ویدا ویدا :

    ملیسا مک کارتی این بازیگر عاشق چاپ است و گاهی اوقات خود را از سر تا پا در آنها می پیچد. چنین "آزمایش هایی" برای زنان با فرم های تپل ممنوع است، زیرا نقاشی، هر چه که باشد، شکل را گسترش می دهد. بهترین راه حل این است که از پرینت ها به صورت کم استفاده کنید و بهتر است نه در لباس، بلکه در کفش یا اکسسوری ها از آنها به عنوان اشانتیون استفاده کنید. اگر از یک بلوز با الگو استفاده کرده اید، یک رنگ جامد خنثی زیر آن بردارید - به این ترتیب شکل بسیار هماهنگ تر به نظر می رسد

    1401/2/28 20:59
  • ویدا ویدا :

    رونی مارا لباس های گشاد برای رونی خوب به نظر نمی رسند شکل این بازیگر با ظریف بودن متمایز است ، بنابراین اغلب می توان او را در لباس هایی با برش اصلی با برش های جالب مشاهده کرد. متأسفانه، رونی برخی از لباس های گشاد را نیز دارد. اگر او لباس های بی شکل بپوشد، بدن به مستطیل تبدیل می شود و منحنی های زنانه خود را از دست می دهد.

    1401/2/28 22:08

بیشتر بخوانید