ماسک عروس

در

ماسک عروس

در پی طولانی شدن اپیدمی کرونا در جهان، زوج های جوان برای در امان ماندن از بیماری تصمیم گرفتند در مراسم عروسی  از ماسک استفاده کنند، شرکت های تولید کننده لباس عروس نیز بیکار ننشستند و در این زمان ماسک عروس را وارد بازار کردند. ماسک عروس و ماسک داماد معمولا از همان پارچه لباس تهیه می شوند و احتمالا تاثیری بهداشتی خاصی ندارند و به نظر صرفا نمایشی هستند.

 

ماسک عروس

 

ماسک عروس

 

ماسک عروس

 

ماسک عروس هندی 

ماسک عروس

 

ماسک عروس

 

ماسک عروس

 

 

نظرات

در ادامه بخوانید...

هرگز نباید به مادرشوهر بگویید 10 جمله

در


تعجبی ندارد که عروس ها و مادرشوهرها روابط پیچیده ای دارند. به گفته دکتر دیانا بران، روانپزشک و مؤلف، هر دوی آنها احساس تهدید می کنند. عروس ها می خواهند در فامیل شوهر جا باز کنند، در حالیکه مادرشوهرها می خواهند مطمئن شوند که از زندگی فرزندشان خارج نشده اند. حتی وقتی هم که هر دوی این خانم ها همدیگر را دوست داشته باشند، مشخص کردن نقش هر یک سخت است. برای اجتناب از استرس خانوادگی، ما از مادرشوهرها (و البته از چند عروس) درباره حرف هایی که برایشان سنگین می آید سوال کردیم و از کارشناسان پرسیدیم چطور می توان با آرامش با این مسائل رسیدگی کرد.


1. "هر وقت خواستید بیایید قدمتون رو چشم ماست. همیشه رو کمک ما حساب کنید."

همیشه سیاست در باز نتیجه معکوس می دهد. مثال: عروس جودی به او گفت که اگر به چیزی نیاز داشت بگوید. ولی وقتی شوهر جودی آلزایمر گرفت، عروسش اصلاً سری به او نزد و قلبش را شکست. دکتر روانپزشک تینا تسینا می گوید: «وقتی قول هایی می دهید که به آنها وفا نمی کنید بیزاری ایجاد می کنید.» بجای قول دادن سعی خود را بکنید تا زمانی را برای دیدن یکدیگر تنظیم کنید که برای هر دوی شما مناسب باشد. اگر مجبور شدید در لحظه برنامه ریزی کنید، بگویید که باید قبلش با شوهرتان هماهنگ کنید.

2. "من نظر شما را نخواستم."

کاتلین می گوید: «وقتی به عروسم گفتم که بین کار و خانواده اش تعادل ایجاد کند، خیلی خشمگین شد.» شاید توصیه های مادرشوهر به شما حس تحکم بدهد، ولی فرض کنید که او نیتش خوب است و از او تشکر کنید و کار خودتان را بکنید. اگر به تحمیل نظراتش ادامه داد، برای مثال اینطور جواب بدهید: «متشکرم. ولی ما تصمیم گرفتیم نظر پزشک اطفال را پیاده کنیم.» اگر این حرف او را ساکت نکرد، از شوهرتان کمک بگیرید و با هم برای مادرشوهرتان توضیح دهید که رفتارهای او هم شما را آزار می دهد و هم به او می فهماند که بعضی موضوعات اصلاً قابل بحث نیستند.

3. "باورم نمیشه به اون رأی دادید."

سیاست، مذهب و موضوعات حساس دیگر باعث می شوند که شام خانوادگی تبدیل به صحنه جنگ شود. شارون می گوید: «در بحثی در مورد سیاست، عروسمان مستقیماً به ما گفت که اشتباه می کنیم و فکرمان غلط است. من شوکه شدم.» دکتر بران می گوید اگر نمی توانید در این مواقع خونسرد باشید و بگویید: «سیاست همیشه مرا ناراحت می کند. من نظری نمی دهم.» اگر وارد دعوا و مشاجره شوید، هیچکس برنده نمی شود.

4. "چرا به پسرت یاد ندادی..."

بسیاری از خانم ها مادرشوهرهای خود را مسئول عیوب شوهرانشان می دانند. سارا اعتراف می کند: «من یک بار در میان حرف هایم به او گفتم که کاش به شوهرم مهارت های سازمانی یاد داده بود. او ناراحت شد و به دل گرفت.» دکتر بران می گوید: «چه انتظاری دارید؟ می خواهید مادرشوهرتان گارد نگیرد و ناراحت نشود؟» این موضوع او را هم وارد مسائل شما می کند و همه چیز بدتر می شود و شوهرتان دیگر مسئولیت کارهایش را به عهده نمی گیرد. با آنکه همیشه انداختن تقصیر گردن مادرش راحت تر است، ولی این شما و شوهرتان هستید که باید مسائلتان را حل کنید.

5. "من با خانواده خودم راحت ترم."

این شکایت در میان مادرشوهرها رایج است. عروس ها همیشه به پدر و مادر خود بیشتر اهمیت می دهند. کاتلین می گوید: «عروسم در روز تعطیل یا عید پیش خانواده خودش می رود. عکس های پدر و مادرش در همه جای خانه دیده می شوند و آنها اصلاً عکسی از من و شوهرم در خانه نگذاشته اند.» با آنکه راحت بودن با پدر و مادر خودتان کاملاً منطقی است، ولی باید بپذیرید که این دو خانواده با هم وصلت کرده اند و باید پدر و مادر همسرتان را هم بازی بدهید. قدم اول: همیشه در مورد مسائلی از این دست که برای گذراندن هر تعطیلی کجا بروید با شوهرتان صحبت کنید. سپس با هم با خانواده ها هماهنگ کنید. اگر شوهرتان می خواهد بیشتر با خانواده اش باشد، اشکالی ندارد که زمانی را با آنها تنها بگذراند و شما هم گاهی بچه ها را پیش آنها بگذارید.

6. امیدوارم کمد لباس هایتان به من برسد."

جودی تعریف می کند: «عروسم گفت که یک کمد لباس خریده است چون امیدوار است لباس های من به او برسد. او گفت دیگر نمی تواند بیشتر از این منتظر بماند. انگار من باید همین الان سرم را زمین بگذارم و بمیرم!» گفتگوهای مربوط به ارث باید بین شوهرتان، خواهر و برادرهایش و پدر و مادرش باشند. شما حقی بر دارایی مادرشوهرتان ندارید. اگر او بعضی چیزها را به شما می دهد خیلی خوب است، ولی یک عروس هرگز نباید این بحث ها را پیش بکشد.

7. "ما خیلی سرمان شلوغ است و وقتی برای دیدن شما نداریم."

سارا می گوید: «مادرشوهرم خیلی بیشتر از ما دوست دارد ما را ببیند و وقتی می گوییم تعهدات و مشغله های دیگری داریم واکنش بدی می دهد.» در این مورد هم باید با شوهرتان هماهنگ شوید و دو نفری با مادرشوهرتان حرف بزنید. با مهربانی به او بگویید که چند وقت یکبار می توانید او را ببینید تا او هم توقعاتش را درست کند و غافلگیر یا ناراحت نشود. یک تاکتیک: «ما خیلی دوست داریم بیاییم شما را ببینیم، ولی برای بچه ها بهتر است که گاهی هم با دوستانمان دیدار کنیم و برای خودمان هم وقت بگذاریم.» اگر او شما را با برنامه ای غافلگیر کرد، بگویید: «این تاریخ ما نمی توانیم بیاییم، ولی دفعه بعد که برنامه مان اجازه داد می توانیم بیاییم.»

8. "می شود بجای من با دخترت صحبت کنی؟"

دعواهای عروس و خواهرشوهری همیشه پرمسئله است و شما با کمک گرفتن از مادرشوهرتان به هیچ جایی نمی رسید. ملیسا می گوید: «ما خواهرشوهرم را استخدام کردیم که وقتی من سر کار می روم از بچه ها مراقبت کند، ولی همیشه کنسل می کرد، بنابراین از مادرشوهرم خواستم با او حرف بزند. مادرشوهرم طرف دخترش را گرفت و عصبانی شد.» دکتر بران می گوید: «وقتی مادرشوهرتان را درگیر ماجرا می کنید در واقع از او می خواهید طرف یک نفر را بگیرد.» این دعواها باید بین خودتان بماند.

9. "فکر نکنید همیشه می توانید بچه ها را ببینید."

کاتلین می گوید: «اگر عروسم می توانست کلاً ما را از زندگی نوه هایمان بیرون می انداخت.» دکتر تسینا می گوید که این کار واقعاً خجالت دارد زیرا: «دیدن اختلافات شخصیتی به بچه هایمان یاد می دهد که در شرایط و موقعیت های مختلف مذاکره کنند. اگر نگرانید که مادرشوهر و پدرشوهرتان تأثیر بدی بگذارند، برای مثال اگر پیش فرزندانتان سیگار می کشند، باید شما و شوهرتان با هم از آنها بخواهید که این کار را نکنند وگرنه دیگر نوه هایشان را نمی بینند. اگر پیامد کار را برایشان شرح دهید، طولی نمی کشد که آنها با شما همکاری می کنند.»

10. "بهتر است پسرت با تو حرف بزند."

سوزان می گوید: «همیشه پسرم با ما ارتباط برقرار می کند. وقتی شوهرم بیمارستان بود اصلاً خبری از عروسم نشد.» این یعنی عروسم می خواهد ما از آنها دور بمانیم. دکتر تسینا می گوید: «با آنکه این شوهرتان است که در اغلب مواقع باید به مسائل رسیدگی کند، ولی شما نباید پشت او قایم شوید و از ارتباط برقرار کردن با آنها خودداری کنید. شما هم باید با آنها ارتباط برقرار کنید تا شوهرتان از اینکه همیشه در وسط ماجرا باشد، احساس بیزاری نکند.» علاوه بر آن، وقتی فرزندانتان ببینند که شما با پدرشوهر و مادرشوهرتان خوب رفتار می کنید، آنها هم از شما تبعیت می کنند و در آینده همینطور رفتار می کنند.(سیارک)

نظرات

در ادامه بخوانید...

زیباترین دختر ها بدون آرایش عکس عروس قبل و بعد از آرایش

در
یکی از لحظات کلیدی هر عروسی عکس های عروس است. مو، لباس و آرایش عروس به طور فعال مثل کیفیت غذا در مهمانی مورد بحث قرار می گیرد. اکثر زنان در مورد ظاهر خود در این روز خاص بسیار نگران هستند و ما باید به آنها احترام بگذاریم: تلاش های انجام شده در پایان باعث می شود آنها حتی زیباتر و جذاب تر شوند.
 
ما در sayarak.com از شما دعوت میکنیم به عکس عروسی این دختران نگاه کنید که تحول آنها با کمک لوازم آرایش آنها را به شاهزاده خانم های واقعی دیزنی شبیه کرده است.در ضمن سوفی ترنر در لباس عروسی ( اینجا ) را هم ببینید تا سادگی لباس و آرایش را در یک سوپر مدل با افراد عادی مقایسه کنید.
 

زیباترین زنان بدون آرایش

زیباترین زنان بدون آرایش

عکاسی از عروس قبل و بعد از استفاده از آرایش 

نظرات

در ادامه بخوانید...

سه نسل با یک لباس عروسی، مادربزرگ، مادر، دختر، عکس عروسی 15 مادربزرگ

در
عروسی یکی از مهم ترین وقایع در زندگی هر دختر است. بنابراین، تعجب آور نیست که هردختری بخواهد این روز بهترین روز زندگی او باشد. عروس های کنونی در این زمینه هیچگاه از پیشینیان خود متفاوت نیستند. سبک زندگی در سی سال، پنجاه و یا 95 سال پیش مثل الان بود و دختران تلاش میکردند همه چیز را در این روز با زیبایی تدارک ببینند.

مادربزرگ در سال 1951

مادربزرگم در روز عروسی، سال 1924 است

مادر بزرگ عروسی، اواسط 1930

نیویورک، 1945. مادربزرگ در لباس عروسی 

مادربزرگ زیبای من در لباس عروسی، 1957

او امروز 91 ساله بود، بنابراین تصمیم گرفتم عکسش را در روز عروسی به اشتراک بگذارم. امروز او به همان اندازه زیبا است.
با وجود این واقعیت که در روز ازدواج او یک طوفان واقعی وجود داشت،لباس مادربزرگ به سادگی پخش شد. 1940

او زمان عروسی 18 سال دارد. عکس گرفته شده در روز عروسی 1945

عروسی مادربزرگ سیسیلی  من، 1940

مادربزرگ در روز عروسی خود در سال 1956 از استودبیکر بیرون می آید. به هر حال، هنوز این ماشین وجود دارد و استفاده می شود.

عکس مادربزرگ در اتاق نشیمن پدر و مادرش در روز عروسی او، 1935

مادربزرگ در یک لباس عروسی سنتی هند 1965

روز عروسی مادربزرگ، 1953

مادربزرگ زیبا من در روز عروسی او، 1927

سه نسل با یک لباس عروس، مادربزرگ، مادر، دختر

مادربزرگ در سال 1959، مادر من 25 سال بعد، و من بعد از 25 سال، ازدواج با یک لباس عروسی 
عکس عروس و لباس عروس در میانگین 55 تا 95 سال پیش چگونه به نظر می رسید؟

نظرات

در ادامه بخوانید...

چگونه حضور غیر منتظره گوزن وحشی عکس عروسی را واقعاً ویژه کرد

در
عروس، داماد و گوزن: چگونه حضور غیر منتظره گوزن ، عکس عروسی را واقعاً ویژه کرد
 
عکاسان با شرایطی آشنا هستند که دخالت اشخاص یا اتفاق غیرمنتظره ای بتواند در زمان عکسبرداری های برنامه ریزی شده مداخله کند - خواه این یک بارش باران در یک آسمان آفتابی باشد یا یک سگ به دنبال جلب توجه ، یک بچه گربه بازیگوش یا ناگهان لباسی پاره شود. اما ، شما باید موافقت کنید ، پیش بینی اینکه یک گوزن وحشی در قاب عکس های عروسی شما قرار بگیرد بسیار دشوار است.
در این شرایط بود که لورندا ماری بنت ، عکاس ، هنگامی که یک عروس و داماد را از میشیگان به لبه جنگل هدایت میکرد تا مناظر زیبا به عکس های عروسی لطافت و نرمی لازم را ببخشد ، این اتفاق افتاد.
میهمانی از جنگل
 
وی گفت: "ما از یک تپه بالا رفتیم ، وسط میدان مستقر شدیم و بعد متوجه شدیم که یک گوزن در پشت حصار چوبی ایستاده است. و گوزن نیز به نوبه خود ، گویی هیچ اتفاقی نیفتاده است ، مستقیماً به سمت عروس و داماد رفت. " گوزن چندان مورد علاقه زن و شوهر زیبا نبود زیرا به دسته گل عروس علاقه مند بود. وی شروع به کشیدن گردن خود بر روی حصار کرد و سعی در رسیدن به دسته گل داشت و سپس از حصار عبور کرد و درست جلوی زن و شوهر ایستاد و شروع به جویدن گل های تزئینی کرد.
دسته گل عروس، گوزن را جلب کرد.
 
در ضمن عکاس مشغول گرفتن عکس بود. همه ما می خندیدیم و با کمال تعجب به هم نگاه می کردیم. "خوب؟ چه خبر است؟ چه باید بکنیم؟
 
در مقطعی عروس تسلیم شد و دسته گل را به گوزن داد - هیچ راهی برای خلاص شدن از دست حیوان وجود نداشت ، وی با پشتکار می خواست این گلها را بخورد. این عکاس اعتراف کرد که او قبلاً در مورد این گوزن شنیده بود ، اما هرگز فکرش را نمی کرد که مجبور شود شخصاً با او ملاقات کند.
قابهای بدون برنامه ریزی.
 
گوزن  دسته گل را دوست داشت.
 
عروس تصمیم گرفت دسته گل خود را به گوزن بدهد.
لورندا ماری بنت اعتراف كرد: "من هرگز در زندگی خودم تصور نمی كردم كه به خصوص در حین عروسی با این گوزن روبرو شوم." در طول فیلمبرداری ، یک فیلمبردار نیز حضور داشت که فیلم کوتاهی از این جلسه فیلمبرداری کرد. و بعداً ، عروس و داماد در اواخر عصر روی یک پل، یک شاخه گل رز سفید دست نخورده از دسته گل عروسی  خود را پیدا کردند."گوزن وجود نداشت ، اما گل رز دست نخورده و زیبا باقی مانده بود." عروس این را به فال نیک گرفت.
گوزن و دسته گل.

نظرات

در ادامه بخوانید...

جشنواره مجسمه سازی یخ هاربین در سال 2020 همه را شگفت زده کرد

در
جشنواره یخ هاربین
برای بسیاری از افراد ، زمستان به وضوح با برف ، سال نو ، درخت کریسمس ، بوی کاج تازه، پرتقال، نارنگی و طعم چای دارچین همراه است. اما آیا می دانید که یک افسانه زمستانی واقعی چگونه به نظر می رسد؟ جشنواره برف و یخ سالانه هاربین می تواند به شما اجازه دهد خاطره یک زمستان دست اول را ببینید که چیست! چگونه می توانم برف معمولی را در یک کشور جادویی به خاطره هیجان انگیز تبدیل کنم؟ جایی که همه می توانند دوباره همان احساس را که توسط بزرگسالان فراموش شده است ، احساس ایمان کودکان به معجزات، را زنده کنیم.
جشنواره یخ هاربین
همه ساله در هاربین در استان هیلونگجیانگ (چین) رویدادی برگزار می شود که امروز بدون شک می توان یکی از جاه طلبان ترین رویداد ها در جهان نامید - این یک جشنواره بین المللی برف و یخ است. شرکت کنندگان مجسمه های یخی و برفی درست می کنند که تخیل آنها را با کاردستی با ظرافت و ظرافت خود شگفت زده می کنند.
جشنواره یخ هاربین
اکنون این رقابت برای شرکت کنندگان از کشورهای مختلف باز است.
 
اولین جشنواره مانند جشنواره ی در هاربین در سال 1963 برگزار شد. این اتفاق با یک دوره  تعطیلی طولانی غیرقابل پیش بینی همراه بود. انقلاب فرهنگی در چین اتفاق افتاد و تنها پس از 22 سال مجدداً چنین نمایشگاهی برگزار شد. این جشنواره که امسال برگزار شد ، در حال حاضر سی و یکمین دوره است.
 
جشنواره یخ هاربین
لوکوموتیو با واگن های تمام اندازه.
 
تاریخ جشنواره یخ هاربین در تمام سالها کاملاً متنوع بوده است. در ابتدا ، این این جشنواره فقط در دسترس شرکت کنندگان چینی بود ، اما از سال 1999 به سرعت محبوبیت زیادی پیدا کرد. امروز ، این دنیای افسانه ای از مجسمه های یخی و برفی برای شرکت کنندگان از کشورهای دیگر باز است ، این یک مسابقه معتبر بین المللی و یک نمایش عالی است.
جشنواره یخ هاربین
هاربین به لطف جشنواره مجسمه سازی یخی ، اکنون یک تفریحگاه زمستانی بسیار محبوب برای گردشگری و توریست ها است.
جشنواره یخ هاربین
هاربین یکی از سردترین مکان های روی زمین است. ساکنان این شهر روش فوق العاده ای برای درآمد زایی و گذراندن این زمان سخت برای خودشان پیدا کرده اند. جشنواره یخ و برف، از 5 ژانویه تا 25 فوریه ادامه دارد. امسال جشنواره یخ هاربین 2020 به موضوع "ادغام برف و یخ: خوشحالیم که باهم قدم می زنیم" اختصاص داده شده است. مجسمه سازان آزاد هستند که خودشان مطابق میل خود طراحی کنند. در اینجا می توانید مجسمه های یخی را در هر موضوع مشاهده کنید.
جشنواره یخ هاربین
جشنواره یخ هاربین امسال سی و ششمین دوره متوالی بود.
 
به لطف این رویداد شگفت انگیز سالانه ، هاربین یکی از استراحتگاه های تفریحی زمستانی است. به گفته China Highlights ، این جشنواره سالانه 15 میلیون بازدید کننده و توریست را به خود جلب می کند. امسال این جشنواره به خصوص بزرگ است - مساحت آن حدودا 500 کیلومتر مربع است.
 
جشنواره یخ هاربین
بدون اژدها چینی - این جشنواره در چین نیست!
 
ساخت این افسانه جادویی زمستانی امسال 220 هزار متر مکعب یخ و برف استفاده شده. بزرگترین مجسمه به ارتفاع یک ساختمان 16 طبقه است. به منظور حمل و نقل ، برش و مجسمه سازی یخ  10،000 کارگر جذب شده اند!
برای کار در این شهر افسانه ای یخی ، 10،000 کارگر درگیر شدند!
 
افرادی که تصمیم می گیرند در این جشنواره شرکت کنند ، این فرصت را دارند که نه تنها از زیبایی و تعمق در مورد این مجسمه های یخی شگفت انگیز لذت ببرند بلکه در فعالیت های مختلف زمستانی نیز شرکت کنند.
جشنواره یخ هاربین
در آنجا می توانید سورتمه سواری کنید ، هاکی بازی کنید ، به اسکی روی یخ بروید یا اسکی کنید. برای جسورانه ترین افراد ، آنها مسابقات شنا را برگزار می کنند. به طور خلاصه ، همه می توانند در آنجا چیزی برای خود پیدا کنند.
جشنواره یخ هاربین
جشنواره یخ هاربین : برخی مجسمه ها اندازه یک ساختمان چند طبقه مسکونی است.
 
جشنواره یخ هاربین در چین مکانی بسیار زیبا و عاشقانه برای زوج های جوان به حساب می آید. بسیاری از عاشقان از سراسر کشور برای مراسم عروسی خود به هاربین می روند. امسال 40 ازدواج قبلاً ثبت شده است. بنابراین این مکان جادویی بسیار زیبا ، قلبهای دوست داشتنی را نیز به هم وصل می کند.

نظرات

در ادامه بخوانید...

لباس عروس مدل سفید برفی

در

کدام دختر خانمی آرزو نمی کند در  روز عروسی مثل یک شاهزاده خانم لباس عروس  نپوشد؟ مخصوصاً وقتی کارتون های زیبا و رنگارنگ دیزنی را تماشا کرده باشد با رویای عروسی با یک شاهزاده خوش تیپ از زمان کودکی! دیزنی تصمیم گرفت با انتشار مجموعه ای از لباس عروس به سبک شخصیت های فیلم های خود ، تمام رویاهای کودکی دختران را در مورد عروسی افسانه ای انجام دهد. حالا هر دختری که رویای یک افسانه را در سر داشته است می تواند مانند قهرمان خود لباس عروس سفارش دهد.


کارتون های دیزنی ما را با تعداد نامحدودی  فیلم عروسی سفید برفی  از شاهزاده خانم های زیبا که واقعاً دوست داشتم در کودکی مثل آنها باشم ، معرفی کرد! هر دختر بر روی تصویر از قهرمان محبوب خود تقلید کرد. رویای یکی از اصلی ترین رویدادهای زندگی - عروسی . هر دختری می خواهد این روز برایش فراموش نشدنی است ، پر از معجزه واقعی و مانند یک افسانه مورد علاقه. چگونه می توانید بدون هزینه زیاد سلطنتی عمل کنید و  روز عروسی سفید برفی  را به واقعیت تبدیل کنید؟

لباس عروس مدل سفید برفی

لباس عروس مدل سفید برفی
لباس عروس سفید برفی
 
دختری که همه را با مهربانی بی حد و مرز و زیبایی های بی حد و حصر خود تسخیر می کند. سفید برفی بسیار دلسوز و شیرین است ، همیشه آماده کمک به همه است. شاهزاده خانم قربانی نامادری شیطانی بود ، به همین دلیل او مجبور به فرار در جنگل شد. در آنجا او با دوستان واقعی ملاقات کرد. ناامیدی و بدبینی برای دختر بیگانه است. در پایان ، او عشق خود را پیدا می کند و همه خوشحال می شوند (به جز نامادری او).


اگر شما یکی از کسانی بودید که بزرگ شده اید و فیلم های دیزنی را تماشا کرده اید و رویای عروسی افسانه خود را در لباس  عروسی سفید برفی  در سر می پرورانید: گوش دهید! در ابتدای امسال ، Allure Bridal با همکاری استودیوی فیلم دیزنی ، مجموعه ای از  مدل لباس عروس سفید برفی و  لباس های عروس عروسی پری دیلی را به سبک قهرمانان کارتونی دیزنی ارائه داد. با الهام از تصاویر شخصیت های دیزنی و لباس های آنها ، شانزده لباس منتشر شد. 

 

لباس عروس شاهزاده خانم یاس

لباس عروس شاهزاده خانم یاس
لباس عروس سفید
 
یک داستان شرقی در مورد چگونگی زندانی شدن پرنسس یاس در یک قصر ، از ظلم و ستم های این جهان محافظت می کند ، اما نتوانست چنین طبیعت دوست داشتنی را در چهار دیوار حفظ کند. عطش ماجراجویی در جستجوی خوشبختی خود شاهزاده خانم را تحت فشار قرار می دهد و او آن را پیدا می کند. شجاعت و اراده یاس درهای خود را به جهان باز می کند ، و شجاعت و اخلاص کمک می کند تا برای رسیدن به خوشبختی و اعتقادات خود در آخر بجنگید.
 

لباس عروس شاهزاده خانم راپونزل

لباس عروس شاهزاده خانم راپونزل
لباس عروس راپونزل
 
تنها دختر محبوب زوج سلطنتی توسط یک جادوگر شیطانی ربوده می شود. او را برای سالها در یک برج بلند زندانی می شود. شاهزاده خانم با موهای بلند جادویی،در  لباس عروس راپونزل   بسیار زیبا شده است. یک بار یک دزد جسور از برج صعود می کند ، پس از صحبت با راپونزل ، او می خواهد از آنجا فرار کند تا دنیای زیبایی را که برایش توصیف کرده است را ببیند. در پایان  ، دختر پدر و مادر خود را پیدا می کند و جادوگر شکست می خورد.

لباس عروس پرنسس تیانا

لباس عروس پرنسس تیانا

 

از طریق کارتون مهربانی و عشق به قلب شما نفوذ می کند. لباس بسیار روشن و زیبا طراحی شده . داستانی بسیار پرتحرک در مورد تیانا و شاهزاده قورباغه ، جایی که شاهزاده خانم واقعاً  زیبا است. موسیقی جادویی این عاشقانه را تکمیل می کند.

 

لباس عروسی شاهزاده خانم آرورا

لباس عروسی شاهزاده خانم آرورا


داستانی زیبا ، پر از درام و عاشقانه. شاهزاده خانم با شاهزاده خوش تیپ ملاقات می کند ، اما نامادری شیطانی باعث می شود که او بخواب رود این طلسم فقط با بوسه عشق واقعی از بین می رود.

 


لباس عروس سیندرلا

لباس عروس سیندرلا

لباس عروس سیندرلا

 

لباس عروس سیندرلالباس عروس سیندرلا

 

داستان سیندرلا به روش های مختلف در فولکلور همه مردمان جهان موجود است. حکایتی فریبنده از  دختر فقیر که همه چیز را بدست می آورد ، و نامادری شر و دخترانش کاملاً مجازات می شوند.

 

لباس عروس پوکاهونتاس

لباس عروس پوکاهونتاس

لباس عروسی Pocahontas.


زیبایی بومی آمریکا ، شاهزاده خانم پوکاهونتاس عاشق دشمن قبیله - جان اسمیت ، کاپیتان انگلیسی است. با وجود اختلاف بین فینال فیلم و وقایع تاریخی که در دنیای جدید اتفاق افتاد ،  مخاطبان واقعاً کارتون را دوست داشتند .


لباس عروس دلبر

لباس عروس دلبر

لباس عروسی دلبر با داستان عاشقانه چگونگی تبدیل شدن یک هیولا به یک شاهزاده جوان زیبا بخاطر عشق به یک دختر زیبا

کفش سیندرلا

کفش سیندرلا

 

عکس عروسی سفید برفی

عکس عروسی سفید برفی

 

لباس عروس دخترانه سفید برفی

لباس عروس دخترانه سفید برفی

 

لباس عروس دخترانه سفید برفی

لباس عروس دخترانه سفید برفی 

 

لباس عروس دخترانه سفید برفی

لباس عروس دخترانه سفید برفی

 

لباس عروس دخترانه سفید برفی

لباس عروس دخترانه سفید برفی

 

لباس عروس دخترانه سفید برفی

لباس عروس دخترانه سفید برفی

 

لباس عروس دخترانه سفید برفی

لباس عروس دخترانه سفید برفی

 

لباس عروس برفی

لباس عروس برفی

لباس  روز عروسی سفید برفی

 

عکس سفید برفی با لباس های مختلف

عکس سفید برفی با لباس های مختلف

 

عکس سفید برفی با لباس های مختلف

عکس سفید برفی با لباس های مختلف

عکس سفید برفی با لباس های مختلف

 

سفید برفی

لباس کلاسیک سفید برفی

 


 

نظرات

در ادامه بخوانید...