با این 10 مدل لباس خداحافظی کنید تا مسخره به نظر نرسید

طراحان مد و سبک شناسان سالانه لیستی از بی سلیقه گی ها در صنعت مد را تهیه می کنند و سال 2020 نیز از این قاعده مستثنی نبود. شگفت آور است که چگونه چیزهایی که چند ماه پیش به عنوان "اجزای اجباری یک کمد لباس شیک دختران" نامیده می شدند ، امروز از این دور خارج شده اند. با این حال ، مد بسیار تغییر پذیر است ، بنابراین دختران فقط می توانند خود را آشتی دهند و مرتباً تجدید نظر را در کمد لباس انجام دهند تا لباس و کفش از مد افتاده به طور تصادفی در آن جا نباشند.

 

1. ژاکت کش باف نازک

ژاکت پارچه ای نازک بی شکل بر روی شانه ها آویزان است.
 
در سال 2020 ، همه لباس های تنگ به سرعت میدان را از دست می دهند و با چیزهای حجیم و لایه بندی جایگزین می شود. کت های ساخته شده از پارچه نازک نیز به "لیست سیاه" پیوستند. به عنوان یک قاعده ، آنها یا بی شکل بر روی شانه های شما آویزان می شوند ، یا آنها نیز متناسب با ضد نور یا سایه‌نما یا سیلوئت (به فرانسوی: Silhouette) هستند ، که خلاف قوانین مد است. این عنصر کمد بهترین گزینه را با کت و شلوارهای ساخته شده از پارچه کت و شلواری جایگزین می کند ، که شکل آنها را حفظ کرده و بسیار جالب تر به نظر می رسد.
 
در مورد مدل های گشاد ، مدل های مدرن باید با یک خط شانه پایین ، آستین  با آزادی حرکت مشخص شوند. ویژگی بارز دیگر مینیمالیسم و ​​عدم کامل دکوراسیون است. توری ، بدلیجات ، مهره و ....  همه اینها غیر ضروری است. برای درک اینکه آیا ارزش خرید یک ژاکت کش باف را دارد ، نه تنها با ظاهر آن ، بلکه با درک خود نیز می توانید به این نتیجه برسید: اگر می خواهید با چیزی احساس راحتی کنید. می توانید ببینید که کدام مدلها در مجموعه های ماکس مارا ، دیور ، استلا ژان بیشترین کاربرد را دارند.
 

 

2. دامن های پفی

دامن های پفی جای خود را به مدل های مستقیم ابریشمی داد
 
دامن شبیه به tutus balerinas ، به آرامی در صنعت مد جایگاه خود را از دست می دهد.

 

3. شلوار با نوار

شلوار و شلوار جین با نوارها مد نیست
 
اگر فروشنده فروشگاه با شلوار راه راه را با قیمت تخفیف به شما پیشنهاد کند ، به احتمال زیاد از سال گذشته در انبار باقی مانده است. واقعیت این است که یک مدل مشابه در سال 2020 در لیست پادگان های ضد مالتی قرار گرفت. و اکنون ما نه تنها در مورد شلوار صحبت می کنیم ، بلکه در مورد شلوار جین ، دامن ، پیراهن کشباف نیز صحبت می کنیم - نوارهایی روی هر لباسی که اکنون خارج از مد است. در عوض ، بهتر است به شلوارهای با مدل های کلاسیک توجه کنید.
 

 

4- مدل پیراهن

سبک شناسان پیراهن را به جای بلوزهای کلاسیک توصیه می کنند
 
بلوزها سالهاست عنصر ضروری در کمد لباس هر خانمی است. این موضوع به ویژه برای دخترانی که در شرکت هایی با  سخت گیری در باره لباس پوشیدن کار می کردند ، اهمیت پیدا کرده است. با این حال ، امسال ، سبک شناسان توصیه می کنند که این بلوز ها را با پیراهن های حجیم جایگزین کنید تا روند خاصی پیدا کند. با این حال ، فراموش نکنید که پیراهن هایی که به پیراهن های مردانه شباهت دارد باید به گونه ای پوشیده شود که بر کمر باریک تأکید می کند.بنابراین پیدا کردن یک بلوز با چنین تزئینات کار دشواری نیست.
 

 

5. مدل دامن کلاسیک

دامن کلاسیک بی ربط است ، زیرا خیلی تنگ است
دامن مداد کلاسیک با وجود نوآوری های مداوم ، همیشه مد بوده است. با این حال ، این واقعیت باقی مانده است که در سال 2020 ، با عشق به حجم و نفرت از همه چیز متناسب ، دامن کلاسیک را ضد روند اعلام کرد. آیا آماده هستید دامن مورد علاقه خود را به اسم مد فدا کنید؟ پس چند تادامن راسته ، به طول midi بخرید.
 

 

6. کاپشن چرم سیاه

کاپشن های سیاه جهانی جای خود را به کاپشن های روشن داده است
 
کاپشن سیاه چرم همچنین "نفوذ" خود را از دست داد و به مدل های رنگ های روشن جای داد. تطبیق پذیری اکنون نیز در پس زمینه محو می شود ، زیرا مد نیاز به جسورانه بودن ، پرتحرک بودن و ترس از نشان دادن سلیقه و حس سبک شما ندارد. کاپشن های صورتی ، کبود ، آبی ، زمردی به شما این امکان را می دهد که برخلاف رنگ مشکی ، در عرض چند دقیقه این کار را انجام دهید.
 

 

7. تزئینات مو

تا پاییز سال 2019 مد بودند.
 
در سال 2018 ، طراحان توجه ویژه ای به تزئینات مو داشتند. بنابراین مدل موهای چند رنگ وجود دارد. در ابتدا آنها فقط در نمایش های مد ، و سپس - در سبک خیابانی و fashionistas اینستاگرام ، چشمک می زدند و بعدا عمر خود را در خیابان های شهر به پایان می رساندند. متأسفانه یا خوشبختانه ، تا پاییز سال 2019 ، چنین تزئیناتی در مدل های مو که از قبل بسیار محبوبیت داشت و در سال 2020 حتی آنها را وارد لیست ضد مد کرد. لوازم جانبی مو واقعی اکنون انواع روسری ، روبان مخملی و هدبند است. نمونه هایی از الهام را می توان در مجموعه های برند  Giambattista Valli ، Erdem و سایر طراحان یافت.
 

 

8. کیف خرید

کیف خرید - یک روند گذر
 
روند زودگذر کیف های مشبک یادآور کیسه های قدیمی است که مادربزرگ های ما با آنها به فروشگاه های مواد غذایی می رفتند. اگر در اوج محبوبیت لوازم جانبی خریداری نکردید ، پس اکنون قطعاً نباید آن را انجام دهید -البته  بعید نیست که دوباره به صنعت مد برگردد.
 
اما میکروبگ هایی که به لطف تلاش طراح سیمون پورت ژاکموس در سال 2017 ظاهر شدند ، به طرز عجیبی ، هنوز هم در روند خود باقی مانده اند. اثبات اضافی این مجموعه مجموعه خانه های مد و مارک تجاری مانند Borbonese، Marco de Vincenzo، Chloé است. در فصل جدید بهار و تابستان سال 2020 ، آنها مدلهای جدیدی از میکروبگ ایجاد کرده اند و آنها را به طور جدی در معرض دید عموم قرار می دهند.
 

 

9. کفش های زشت

کفش ورزشی بزرگ به لطف خانه مد Balenciaga محبوب شده بود
 
کفش ورزشی بزرگ و خشن با عنصر آینده گرایی در طراحی ، به لطف خانه مد Balenciaga ، جای خود را در المپوس شیک گرفت. دختران کفش های زشت را با شلوار جین ، دامن ، لباس می پوشیدند و هر ترکیبی شیک و مرتبط به نظر می آمد. با این حال ، هیچ روند دائمی برای مد وجود ندارد ؛ دیر یا زود هر روندی نزولی است. در عوض ، کفش های زشت شروع به تولید کفش ورزشی کلاسیک کردند که موجزتر و معتدل تر به نظر می رسند.
 
با این حال ، اگر شما از طرفداران آزمایش های مد هستید ، می توانید خود را راضی کنید - کفش ورزشی آینده نگر با صندل های زشت جایگزین شود. آنها با وجود تسمه های ضخیم و انبوه و همچنین رنگ ترمو هسته ای مشخص می شوند. آنها شروع به ظاهر شدن در تابستان سال 2019 کردند ، اما آنها فقط امسال محبوبیت واقعی پیدا می کنند.
 

 

10. شلوار جین تنگ

شلوار جین تنگ بهتر است که با یک لباس تنگ پوشیده نشود
 
این خبر که لباس تنگ دیگر مد نیست ، بسیاری از دختران را به طرز ناخوشایندی غافلگیر کرد. از این گذشته ، با رفتن دامن کلاسیک و لباس کوتاه ، فقط شلوار جین تنگ می تواند پاهای لاغر و باسن زیبا را به نمایش بگذارد. با این حال ، زود ناراحت نشوید. سبک شناسان درباره این قضاوت كردند: اگر شلوار جین تنگ مورد علاقه شما هنوز در کمد وجود دارد ، می توان آنها را پوشید اما آن را با این لباس ها ترکیب کنید: پیراهن مردانه ، ژاکت بزرگ ، پیراهن شل و غیره. اگر قصد خرید شلوار جین جدید را دارید به مدل های شلوار ارائه شده در Balmain ، ایزابل مارانت ، الكساندر وانگ توجه کنید.
 

 

11. مدل کت و دامن

کت و دامن Peplum چند سالی است که از صنعت مد خارج شده است
 
Peplum تبدیل به مد شده بود به عنوان لباسی که می تواند شکم را بپوشاند، کمر را باریک تر کند و شکل زنانه تری به آن ببخشد. با این حال ، در چند سال گذشته ، کمتر لباس ، بلوز و دامن بامدل Peplum در فروشگاه ها دیده شده است ، زیرا به تدریج از مد خارج می شود. خالی از لطف نیست که دوشس کمبریج چنین لباس هایی را می پوشد. کیت موظف است الزامات یک سبک محافظه کار را دنبال کند ، اما شما اینگونه نیستید. بنابراین ، به مدل لباس هایی که Rochas ، Blumarine ، Roberto Cavalli ارائه می دهند، توجه کنید.

نظرات

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید. ورود یا ثبت نام

بیشتر بخوانید